Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 08, 2010 9:20 am

Jessjavi ha escrit:Nosotros tampoco lo vamos a poner, me resulta muy frio... práctico??? en eso estoy de acuerdo, pero como la boda al fin y al cabo la voy a tener prácticamente pagada el mismo dia de la boda (que para eso estoy ahorrando), pues como que el dinero que me puedan dar mis familiares y amigos me va dar igual como me lo hagan llegar...pero estoy por segura que un numero de cuenta no.

Hoy en dia invitarte a una boda, para algunos, es una un desembolso importante. Así que solo falta meterles un poco de presión con el nº de cuenta...como diciendo -¡Oye, pon pasta que que te estoy invitando a mi boda!...- jejej!!!

Es mi opinión, respecto a las que lo vais a poner...me parce super correcto y respetable.

Pues yo lo voy a poner, pero lo de que les estamos obligando... no lo comparto. Porque la gente a la que invitamos, tanto por su lado como por el mío, nos conocen perfectamente y saben que ese no es el punto.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 08, 2010 11:25 am

Nosaltres no la posarem, em sembla demanar diners massa directament.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Tani » dj. jul. 08, 2010 6:53 pm

Doncs jo vaig posar tarjeta amb el número de compte a dins el sobre amb la invitació. Em sembla molt pràctic i més honest. Tinc amics que s'han casat i la gent dubtava, i havíen d'atendre moltes trucades preguntant llista o nº de compte? A més a més (a mi em va passar) els trucaves i "casualment" duien el nº just a sobre en aquell moment. Encara m'agrada menys. Inclús gent que deia que li semblava de mal gust que posés el nº de compte a la invitació després criticaven la gent que no els donava diners.

En el nostre cas, molta gent ens va trucar per dir que preferien fer una altra cosa, i tot tipus de regals (i no regals també) van ser benvinguts.
Tani
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 09, 2010 4:11 pm

Tani ha escrit:Doncs jo vaig posar tarjeta amb el número de compte a dins el sobre amb la invitació. Em sembla molt pràctic i més honest. Tinc amics que s'han casat i la gent dubtava, i havíen d'atendre moltes trucades preguntant llista o nº de compte? A més a més (a mi em va passar) els trucaves i "casualment" duien el nº just a sobre en aquell moment. Encara m'agrada menys. Inclús gent que deia que li semblava de mal gust que posés el nº de compte a la invitació després criticaven la gent que no els donava diners.

En el nostre cas, molta gent ens va trucar per dir que preferien fer una altra cosa, i tot tipus de regals (i no regals també) van ser benvinguts.

Totalment d'acord.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: adriana27 » ds. jul. 10, 2010 10:09 pm

Es un tema complicadillo, yo también lo veo feo ponerlo, pero mi mejor amiga no la puso y se arrepintio pk dice q como en la cuenta queda resgistrada la gente se esmera más, y en cambio en un sobre el mismo dia te suelen dar menos, y tener q estar pendiente del dinero un palo también....no se, yo no la kiero poner pero tampoco me gusta el ir recogiendo sobres x las mesas.
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: buniketa » ds. jul. 10, 2010 10:33 pm

Yo, sinceramente, lo de los sobres es un rollo... además de incómodo resulta peligroso. Tienes que cargar a alguien con el marrón de guardarlos y estar pendiente toda la fiesta de que no se pierdan; además, se los tiene que llevar... Si lo tienes que pagar el mismo día te verás contando los billetes en un rincón, ¿pero y si no te llega?
Por otra parte hay que tener en cuenta que, de todas maneras, no serán muchas las personas que te lo den ese día. Normalmente si te lo tienen que dar así, en mano, lo harán antes (lo que también es un peligro, porque a ver cómo quedas con todo cristo para que te lo den...)

Luego está la opción de las tarjetitas con el número de cuenta. Las puedes incluir en el sobre o esperar a que te la pidan, pero entonces, si te parece feo, qué quieres que te diga, para mí queda más feo todavía demostrar que la llevas encima como deseando que te la pidan pero sin atreverte. Si no la quieres poner en la invitación para que no quede como recuerdo, lo mejor es incluirla en el sobre.

Lo de que la gente se esmera más... pues yo creo que depende de la gente y de las circunstancias. También te puedes encontrar con que no te den sobre ese día, y como has recogido tantos... Creo que tenemos que tener claro que la gente dará lo que pueda y quiera, y ya está, no rompernos más la cabeza con eso.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ThePitis » dl. jul. 12, 2010 9:09 pm

Hola!!

Soc una infiltrada del 2010!! jeje!! em caso el 16 d'octubre.. i justament ara estem repartint invitacions.. aquest dilema que s'ha creat en aquest post m'ha cridat l'atenció per què nosaltres teniem el mateix dubte!

Al final hem optat per l'opció de posar la targeteta amb el num , però amb un escrit diferent pq la targeta soni tant extraya .. hem optat per posar una targeteta a part de la invitacions, però dins del sobre.. on posa la següent frase:

La vostra presència és sens dubte, el nostre millor regal!
Però si tot i així ens voleu fer algun obsequi,
us facilitem el nostre num. de compte

Num de compte................................................

La veritat és que han triumfat! molts amics ens han felicitat pq diuen que és una manera molt happy de posar el num! a tots els hi ha fet gràcia i ningú s'ho ha agafat malament!

En el fons.. quan a mi em conviden a un casament ja sé que haig de regalar-hi el cost del meu cubert, per tant ja que haig de pagar igual... prefereixo que em donin el num. de compte!!! per tant a la inversa funciona igual!!

Evidentment tot són opinions i totes són respectables!!! jo entenc perfectament les noies que no la voleu posar.. pq sembla fort.. i també entenc a les que li posem!

En fi! per una vegada que passo per un post del 2011 no vegis el rollo que us clavo!!! sorry!! jeje!!
Imatge
ThePitis

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: adriana27 » dl. jul. 12, 2010 9:53 pm

The Pitis MOLTES FELICITATS!!!!!! i apunta't un 10 perque la tarjeteta esta genial i mes amb aquesta frasee! DE VERITAT Q MAS AJUDAT MOLT
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: inqueta » dl. jul. 12, 2010 11:38 pm

The Pitis, m'ha encantat aquesta idea perquè jo no sabria què fer si posar-lo o no. Encara no n'hem parlat però reconec que és una mica lleig perquè sembla que estiguis demanant... però a les bodes que he anat és el més pràctic. Fins i tot, on no l'han posat he trucat per demanar el número de compte. Però em sembla una idea genial perquè li poses però d'una manera molt elegant :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 13, 2010 10:11 am

Està molt bé la idea de la frase per posar el número de compte i si heu triomfat amb els convidats, encara millor! Segur que heu escollit la millor opció. A nosaltres, aquest és un tema que ens porta molt de cap, tot i que no ens hi hem posat en serio a pensar-ho, sempre que ho parlem no en treiem una opinió clara. El que sí que tenim clar és que no posarem el número de compte a les invitacions, no ens agrada, però tampco ens agrada la idea de que els convidats hagin de trucar per demanar-lo i, molt menys ens agrada haver-lo de donar... Quina merda, tant de bo no es fessin regals a les bodes!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: ThePitis » dt. jul. 13, 2010 9:18 pm

Hola guapes!!

Doncs me n'alegra que us hagi agradat!!! ho vam fer amb la millor intenció!! dp de molt debatre.. i debatre.. és un tema bastant complicat ! és molt personal i totes les opcions són correctes!! *.O.-O*

Adriana27!! merci guapa!! i si t'he pogut ajudar una miqueta encara molt millor!!!

inqueta!! veig que encara no heu entrat en el debat amb la teva parella!!
ja veuras ja!! entre parella i families aki tothom opina!! jejejeje!!! la veritat és que hi ha gustos per tot i totes les opcions són vàlides! m'encanta que t'hagi agadrat la meva opciÓ!! si mai us decidiu per posar el num. de compte a la targeta us podeu copiar la idea!!

aairinn!! jajaja!! no et preocupis! segur que acabeu trobant una bona solució!!! tot i que està clar que és un tema complicat!! ja ens explicaràs com acaba el debat i quina opció escollir!! segur que també serà bona!!

Petunets!!!
Imatge
ThePitis

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: kevoly » dv. jul. 16, 2010 12:27 am

nosaltres si que el posarem, es el mes comode, tant per nosaltres com pels convidats, ja que qui vol donar-te diners ho pot fer quan li vagi bé i no s'ha de presentar amb un sobre al casament i nosaltres així no haurem d'estar pendents dels diners que ens donen. Un problema menys per aquell dia.
A més, així saben que prefereixes diners ja que el pis el tenim muntat i no han d'anar trucant preguntant el num de compte perquè ja el tenen.
No se, ho trobo molt més comode!! és la meva opinió! :-)ok:
Imatge
kevoly

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: agnesi82 » dv. jul. 16, 2010 1:49 pm

A nosaltres no ens agrada pq ho veiem molt impersonal i no sé... com forçat... per tant no ho farem. Aguantarem les trucades... jijijiji!!! La veritat és que tpc em molesta que em truquin...
lo que si caurà és la llista online, que ens ha agradat molt!
Però això va a gustos. :-/
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: adriana27 » dv. jul. 16, 2010 3:12 pm

Que és això de la cuenta on-line?
Nosotros seguramente haremos lo de la tarjetita es práctico y ademas ya no queda ahi marcado en la invitacion que es lo feo... para mi ehh! q eso va a gustos. Aunque bueno eun no he decidio el sitio! quizá que empiece x ahi no me convence ninguno! darme ideas chicas! kiero q sea por el maresme!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Montseta28 » dv. jul. 16, 2010 5:07 pm

adriana27 ha escrit:Que és això de la cuenta on-line?
Nosotros seguramente haremos lo de la tarjetita es práctico y ademas ya no queda ahi marcado en la invitacion que es lo feo... para mi ehh! q eso va a gustos. Aunque bueno eun no he decidio el sitio! quizá que empiece x ahi no me convence ninguno! darme ideas chicas! kiero q sea por el maresme!

adriana has mirado Can Jonc en Alella o el Castell de l' Oliver en Sant Vicenç de Montalt??o Turó Sol o Can Marial también en Sant Vicenç???
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 19, 2010 11:20 am

adriana27 a mi me han dicho que el turo del sol está muy chulo lo que pasa que haber no es muy barato....pero un dia es un dia!!!!
Ay no sé que hacer yo tampoco con lo de las invitaciones........por que eso de la targetita que es??? se pone en el sobre junto con la invitacion???
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 1:53 pm

hola a totes!

A mi particularmente no m'agrada la idea, perque en ocasions que m'ho posen a la invitació me sentit com més presionada. Pero si que es veritat que ara que a la gent li diemq ue ens cassem molts ens pregunten si tenim numero de compte...i jo els hid ic que de moment no, si ens volen fer algun detallet o així que ens ho donin el dia del casament sense problemes. No se es complicat, i com vosaltres dieu un tema de debat! ainss
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 19, 2010 2:18 pm

jope pues jo ho he parlat avui amb la familia i uns ens diuen que ho fem i uns altres que ni hablar!!
A veure jo particularment penso que no keda gaire bé..i més amb la crisi que tenim a sobre...pero encara no tinc res decidit per variar!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Shaik » dl. jul. 19, 2010 2:23 pm

Nosaltres ni ens ho hem plantejat, a mi no m'acaba d'agradar. La gent t'ha de trucar igualment per confirmar-te l'assistència, i qui vulgui que aprofiti per demanar el núm. de compte, no hi veig el problema, la veritat.

També penso que depèn molt del nombre de convidats, si convides a 300 persones potser sí que és lògic posar-hi una targeta amb el núm. de compte, però si és un casament amb poca gent i propera no ho trobo tan necessari.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. jul. 19, 2010 2:44 pm

estic d'acord shaik!!!!
Imatge
Syl05/05/02

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat