Joo havia escrit un missatge aquest migdia i no s'ha publicat!!!
Deia que a mi m'han dit que a part d'Austràlia m'han dit que Nova Zelanda también és molt maca, però no se pk tinc ganes d'anar a Sydney. A més jo no puc fer creuers d'illa + platja pel mediterrani pk no fa calor!! almenys allà estara entrant la primavera!! La zona d'America también m'agrada molt ha de ser molt maca.
Novia_cadaver em pots passar un privat amb alguns llocs que t'hagin agradat per visitar d'Austràlia, he vist un post d'Austràlia a l'apartat de viatges de noces i allà hi ha el recorregut d'una noia, però mai està de més una altra opinió... Jo tinc molt clar que res d'agéncies, com a molt per comprar el vol, la resta llogar un cotxe i endavant!! Una aventura!
marsal75 ha escrit:nosotros estuvimos mirando para hacer un crucero por el Baltico... pero en marzo no hay cruceros por ahi porque el mar suele estar helado. Con lo cual tenemos 3 opciones (de momento), y dependiendo del bolsillo, decidiremos una de ellas. Las opciones son: NY + crucero por Bermudas o Bahamas, costa oeste (Los Angeles, San Francisco y Las Vegas) o bien un crucerito por el Mediterraneo, con alguna parada en Nápoles, a poder ser, que allí ya tenemos guia para visitar la ciudad
Nena quin canvi, o a l'altra punta del mon o aqui al costat!! Això va en funcio del preu i les ganes de menjarte un vol hiper llarg.
A mi m'hages agradat anar a Finlandia a buscar Auroras boreales (es veuen millor entre Octubre i Març) peró no ens agafa de camí... i es molt car! Calculo que el mateix que a Austràlia, pero penso que veure mes coses a Austràlia que a Finlandia... Es un dels viatges que tinc reservat fer quan m'ho pugui permetre (pospuesto indefinidamente)!!