Casaments civils

un gran any!

Re: Casaments civils

EntradaAutor: Martaa » dt. juny 01, 2010 2:35 pm

Yo hoy voy a buscar el padron antiguo!
Te piden los dos últimos años y llevo uno viviendo en Rubi!
Así que voy a mi antiguo poble y recojo el del otro año!

Chicas el jueves vamos a presentar el expedienteeee ::love::

Esto ya se ve más claro que hace unos meses, ojala vuelen los meses!
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa
:: núvia de bronze

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 01, 2010 2:47 pm

a veure si ho entenc, hem de demenar el padro dels últims 2 anys? ara ferá 1 any que estic empadronada a un poble de navarra, pero en aquest any he estat empadronada a 2 cases diferents....haig de demenar dels 2 i de l'any anterior n?

i els dos anys es miren per l'any 2009 y 2008 o a partir del dia que ho demanes??'

moltes gracies!!!
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: marsal75 » dt. juny 01, 2010 3:13 pm

és indiferent l'adreça en la que vivies si les dues estan al mateix poble, perque ho important són les dates.

Jo també he de moure'm al meu antic poble a buscar l'antic empadronament, perque aquí porto un any i mig empadronada. Si és un document que no caduca potser m'hi acosto demà i ja tinc una coseta feta o m'espero a la setmana que ve que igualment també hi he d'anar-hi i ja m'acosto al poble del costat a buscar el certificat de naixement
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 01, 2010 3:20 pm

pero quines dates son??? dos anys a partir que ho demanes o 2 anys complets, 2009 i 2010?
jo intentaré que m'ho demani el meu pare...perque sino no se como ho feré....quan vaig al meu poble es algun cap de setmana i a l'agost....a veure com ho faig.....
el certificat de neixament ho probare per internet mes endavant que crec que hi surtia a la llista...

que complicat es casarse jjejeje sort que val la pena!!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: marsal75 » dt. juny 01, 2010 3:31 pm

dos anys enrera de la data que ho demanes, crec
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: MaBer » dt. juny 01, 2010 3:54 pm

annapatxi ha escrit:Hola!!!
soc nova aqui, i no se molt be per on haig de començar....
La meva parella es de Navarra i jo soc de Moià, vivim a Navarra però ens casarem a la meva terra :-)
he estat mirant restaurants per la zona de vic, m'agrada molt el Serrat dei figaró, aprofitarem a l'estiu per anar-lo a veure.
La meva pregunta es qui ens hauria de casar si ens casesim al serrat del figaró...un jutge de pau o regidor de taradell???
Espero que em pogueu ajudar, per començar a pensar-hi....estic bastant perduda amb quins tramits hem de seguir.

Moltes gracies!!!!

Holaa wapaa,

nosaltres ens casem al Serrat i si no ho vaig entendre malament la cerimonia civil que farem allà és tot "teatre" previament hem d anar a l ajuntament del nostre poble a firmar tot el papeleo....

A veure q tal et sembla quan vagis a veure.ho ;) !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dt. juny 01, 2010 3:56 pm

marsal75 ha escrit:dos anys enrera de la data que ho demanes, crec

Sii sii, és aixi, vaig anar l'altre dia als jutjats a preguntar.ho i em van dir q trankilament hi podia anar al mes de novembre, q demanarien les partides de naixament el registre ( q tarda un mes ) i així quan les tinguessim, al novembre, ja podriem tramitar l'expedient, pq ja fara dos anys q estem empadronats al mateix poble !!
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 01, 2010 4:19 pm

MaBer ha escrit:
annapatxi ha escrit:Hola!!!
soc nova aqui, i no se molt be per on haig de començar....
La meva parella es de Navarra i jo soc de Moià, vivim a Navarra però ens casarem a la meva terra :-)
he estat mirant restaurants per la zona de vic, m'agrada molt el Serrat dei figaró, aprofitarem a l'estiu per anar-lo a veure.
La meva pregunta es qui ens hauria de casar si ens casesim al serrat del figaró...un jutge de pau o regidor de taradell???
Espero que em pogueu ajudar, per començar a pensar-hi....estic bastant perduda amb quins tramits hem de seguir.

Moltes gracies!!!!

Holaa wapaa,

nosaltres ens casem al Serrat i si no ho vaig entendre malament la cerimonia civil que farem allà és tot "teatre" previament hem d anar a l ajuntament del nostre poble a firmar tot el papeleo....

A veure q tal et sembla quan vagis a veure.ho ;) !!

Moltes gracies MaBer,
a veure que ens sembla quan anem a veure el serrat, tambe ens fa gracia anar a veure la masia vilasendra,...
ja tinc ganes que arribi l'agost per poder mirar el restaurant i aixi posar data pel casament!!!
quan un caseu vosaltres??

marsal75 ha escrit:dos anys enrera de la data que ho demanes, crec

gracies per tot marsal75
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Martaa » dt. juny 01, 2010 8:01 pm

Hola chicas,
Solicitan los dos últimos años de empadronamiento..... yo llevo en Rubi solo 1 por lo que tengo que ir a buscar el otro año al anterior (me han dado un historico donde consta fecha de alta y fecha de baja)
En un plis me lo han imprimido lo que no se es la duracion, entiendo que tiene validez de tres meses.
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. juny 03, 2010 6:03 pm

Em va fer gràcia quan vaig entrar a la web de la Masia Vilasendra (és una de les que m'estic mirant) i vaig veure que tenen un apartat amb els passos a seguir per una cerimónia civil.

Deixo l'enllaç: http://www.masiavilasendra.com/index.ph ... &Itemid=30

Posa 2 anys però no desde quina data...

TRAMITS A SEGUIR PER UN CASAMENT CIVIL
Com que sabem que cada cop són més les parelles que es decideixen per fer la cerimonia als jardins de Masia Vilasendra, us adjunto un resum dels passos que cal seguiR a Catalunya per poder-vos casar pel civil.

1.- TRAMITACIÓ DE L'EXPEDIENT AL REGISTRE CIVIL

és el procediment previ a la celebració del matrimoni, mitjançant el qual els contraents acrediten, en expedient tramitat segons la legislació del Registre Civil, que reuneixen els requisits de capacitat establerts al Codi Civil per contraure matrimoni. Aquest es tramita al Registre Civil del domicili de qualsevol dels contraents, aportant la documentació necessària.

2.- DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

-sol·licitud de matrimoni (facilitada al Registre Civil), emplenada i signada pels sol·licitants (original i fotocopia). En el moment d'emplenar la sol·licitud de matrimoni, haureu d'indicar el lloc de celebació del casament (Registre civil o ajuntament i municipi), per tal que hi consti a l'expedient previ. En cas que escolliu una localitat diferent a la del vostre domicili, informeu-vos prèviament si cal estar empadronat al municipi per celebrar el casament. En cas de voler oficiar la cerimònia en un lloc privat, consulteu si és possible aquesta opció a l'ajuntament corresponent.

- fotocòpia dels dos DNI, o si s'escau, del passaport o la targeta de residència, i llibre de família en cas de tenir fills comuns.

- certificat literal de naixement actualitzat i expedit pel Registre Civil de la localitat de naixement d'ambdós interessats.

- certificat d'empadronament que acrediti el domicili dels dos últims anys dels dos sol·licitants. Si durant els dos darrers anys s'hagués canviat de municipi, també el padró de l'anterior municipi. El certificat d'empadronament l'expedeix l'ajuntament.

- els estrangers hauran de portar un certificat del seu consolat o ambaixada acreditant la seva inscripció i el seu estat civil. Cal informar-se al consolat o ambaixada corresponent si, a més, cal presentar un certificat de capacitat matrimonial (segons els països). Tots els documents estrangers hauran de ser presentats degudament legalitzats i traduïts per un traductor jurat.

3.- ON S'HA DE PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ?

Presencialment a la secció de matrimonis del Registre Civil, o bé es pot trametre per correu a l'adreça del Registre Civil. Generalment, qualsevol persona pot presentar la documentació i no cal que la presentin els mateixos interessats; en tot cas, informeu-vos al Resgistre Civil corresponent.

4.- COMPAREIXENÇA AMB TESTIMONI

Un cop examinada la documentació presentada, el jutge encarregat dicta providència per mitjà de la qual obre l'expedient matrimonial i assenyala dia i hora en què han de comparèixer ambdós interessats amb els originals del DNI, passaport o targeta de residència, acompanyats per un testimoni major d'edat que els conegui (pot ser familiar o amic). La citació generalment es remet per correu al domicili o adreça indicada a la sol·licitud. La tramitació de l'expedient, un cop obert, dura entre 30 i 50 dies.

5.- CONCLUSIÓ DE L'EXPEDIENT

Finalment el jutge encarregat del Registre Civil dicta la resolució de l'expedient, i si aquest resulta aprovat i complet, queda autoritzada la celebració del matrimoni. L'expedient matrimonial, po bé s'envia directament a l'autoritat davant la qual tindrà lloc la cerimònia, o bé es pot recollir presencialment al RegistreCivil el dia que us indiquin.

6.- PER CELEBRAR EL MATRIMONI

Un cop resolt l'expedient, heu d'adreçar-vos a l'encarregat del Registre Civil, jutge de pau o alcalde de la població on voleu celebrar el matrimoni, per tal de lliurar la documentació i concertar la data del casament. Cal presentar fotocòpia del DNI dels contraents, fotocòpia del DNI dels dos testimonis del casament i sol·licitud de celebració de matrimoni civil (als ajuntaments).

7.- RESERVA DE DATA A L'AJUNTAMENT

Hi ha ajuntaments que permeten fer una reserva prèvia de data per a la cerimònia. Paral·lelament a la tramitació de l'expedient, podeu avançar la sol·litud de reserva de dia i hora, tenint en compte sempre que la data no quedarà concretada fins que no es lliurei l'expedient del Registre civil.

Si teniu qualsevol dubte podeu ampliar la informació a www.gencat.cat o al vostre ajuntament. Ja sabeu que des de Vilasendra també us ajudarem amb tot el que poguem. Molta sort i felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: agnesi82 » dj. juny 03, 2010 8:13 pm

Noies, controleu bé el temps que necessiteu per demanar tot el papeleo. Va depèn dels jutjats.
A Terrassa, nosaltres vam entregar-ho tot al gener i no ens han donat hora amb el jutge fins el NOVEMBRE!!!! A partir de aleshores, tindrem un any per casar-nos i que els papers segueixin sent vàlids.
Ens arribem a esperar a l'estiu i arribem pels pèls!!!! :.0.-0.:
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » dj. juny 17, 2010 2:47 pm

Hola ANNAPATXI!!!
lameva parella es de torelló, i nosaltres una d les opcions que teniem era casar-nos al mas d'osor, és preciós!!! Es menja increible i fan una cremonia civil impresionant!!!t'agradarà!!!sort!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: kasia25 » dv. juny 18, 2010 9:42 am

uauuuuuu! moltes gràcies!! anava perduda amb el tema dels papers! amb quant de temps ho hauriem de tramitar?
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. juny 18, 2010 10:47 am

jo m'estic començant a columpiar i aixo que ens casem al març... així que hauré despavilar i no deixar-ho per al mes que ve
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 7:54 pm

una cosa, el tema testimonis.... els que us feran de testimonis a la cerimonia del dia del casament (que serà teatre) seran els mateixos que els que firmaran al jutjat o ajuntament??
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: buniketa » dc. juny 23, 2010 10:28 am

annapatxi ha escrit:una cosa, el tema testimonis.... els que us feran de testimonis a la cerimonia del dia del casament (que serà teatre) seran els mateixos que els que firmaran al jutjat o ajuntament??

Això és elecció vostra. Pots repetir testimonis o posar-ne uns altres, o que siguin els del jutjat i algun més... hi ha múltiples variants...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: *Sandri* » dv. ago. 20, 2010 7:13 pm

Estic molt preocupada amb el tema del matrimoni civil...nosaltres no volem fer la boda al restaurant i volem fer el casament a l'Ajuntament (encara no savem a quin)...
Ja he vist el restaurant que ens agrada, pero no vull reservar el dia fins tenir la data del casament civil, ara al setembre presentarem tots els papers que ja tenim a punt, pero no se quan triguen en resoldre l'expedient a Barcelona, m'han dit 5 o 6 mesos...es veritat??? em fa por quedar-me sense el restaurant, ja que em vull casar al setembre i 6 mesos es molt, no? Que penseu???

Dubtes sobre la ceremonia civil a l'ajuntament: quants testimonis son?? pot haver-hi alguna lectura personal??? els novis entren junts o com a l'esglesia?? Algo coneix l'Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt???
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants