PERRUQUERIA, MAQUILLATGE, etc...

un gran any!

Re: PERRUQUERIA, MAQUILLATGE, etc...

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 06, 2010 5:43 pm

MaBer ha escrit:
marsal75 ha escrit:jo el tema peluqueria doncs ho faré, si la peluquera vol, a Caldes, a una peluqueria petitona que hi ha a la plaça del Lleó (on hi ha l'aigua calenta) i que fa anys que hi vaig. Ho he de parlar encara amb ella, suposo que després de Sant Joan ho faré.
Amb l'steticien ho tinc més facil perque una de les meves cosines té un negoci d'aixo. Fan packs i ja li vaig preguntar preus, pero ara no recordo, sé que entrava la manicura, pedicura, depilació, neteja de cutis, 10 sessions d'uva, proba de maquillatje i no sé si algo més, També parlaré amb ella despres de sant joan... ahh i li demanaré si vindrà a maquillar-me a casa el dia del casament
respecte a la manicura i pedicura casi segur que será manicura francesa, ja me l'he feta per altres casaments i és la que menys em molesta (amb qualsevol altre color tinc la mania d'anar rascant-me les ungles per a despintar-les)
del pentinat, doncs com em queden igual de bé els recollits com els semirecollits... doncs quan parli amb la Nuri ja decidirem que fem
ho que tinc més que clar és que ho proxim serà operació lents de contacte, que si no les porto ara és més per qüestió de mandra que res, i ja torna a ser hora de que me les torni a posar

Marsal, ets de Caldes ??

si reina sóc de Caldes de Montbui de tota la vida, només que ara no hi visc allà. Que ets de Caldes o voltants també?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:47 pm

MaBer ha escrit:Holaaaa !!

jo tinc un petit problema....em vaig tallar el cabell motl curtet....fara cosa d'un any ( jo sempre lhavia portat llarguet, per mitja eskena) i ara cada vegada que he anat a la pelu me lhan anat arreglant i com a conseqüència tallant...total que el tinc curt per sobre els hombros :((((((((((( . Em caso d'aqui un any xo ja stik traumatitzada amb aquest cabell tant curt :(( sabeu alguan solució per que em creixi rapiiiiiiiid ????

Gràcieeeeeees wapes !!

No sé si t'ajudarà gaire però.... el cabell creix 1 cm per mes! t'ho dic perquè jo fa uns mesos m'el vaig anar a tallar amb una meva cosina i varem estar parlant del pentinat pel casament i tal i em va dir mira.... tallem un pam ara i d'aqui a que et casis calcula quan t'haurà crescut a centímetre per mes! em vaig quedar molt tranquila!!! ara el duc just per les espatlles i ja noto que creixa ja!!

Així que bueno aprofintant ja la mini incursió.... la meva perruquera serà una meva cosina de segon grau que és perruquera i està convidada, duré un recollit informal i modern!! i el tema de maquillatge.... no m'agrada gens així que una cosa molt natural que ni es noti!
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: MaBer » dg. maig 09, 2010 5:52 pm

fl0reta ha escrit:
MaBer ha escrit:Holaaaa !!

jo tinc un petit problema....em vaig tallar el cabell motl curtet....fara cosa d'un any ( jo sempre lhavia portat llarguet, per mitja eskena) i ara cada vegada que he anat a la pelu me lhan anat arreglant i com a conseqüència tallant...total que el tinc curt per sobre els hombros :((((((((((( . Em caso d'aqui un any xo ja stik traumatitzada amb aquest cabell tant curt :(( sabeu alguan solució per que em creixi rapiiiiiiiid ????

Gràcieeeeeees wapes !!

No sé si t'ajudarà gaire però.... el cabell creix 1 cm per mes! t'ho dic perquè jo fa uns mesos m'el vaig anar a tallar amb una meva cosina i varem estar parlant del pentinat pel casament i tal i em va dir mira.... tallem un pam ara i d'aqui a que et casis calcula quan t'haurà crescut a centímetre per mes! em vaig quedar molt tranquila!!! ara el duc just per les espatlles i ja noto que creixa ja!!

Així que bueno aprofintant ja la mini incursió.... la meva perruquera serà una meva cosina de segon grau que és perruquera i està convidada, duré un recollit informal i modern!! i el tema de maquillatge.... no m'agrada gens així que una cosa molt natural que ni es noti!

Siiii, de sempreeee jeje !! :))
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dg. maig 09, 2010 5:54 pm

marsal75 ha escrit:
MaBer ha escrit:
marsal75 ha escrit:jo el tema peluqueria doncs ho faré, si la peluquera vol, a Caldes, a una peluqueria petitona que hi ha a la plaça del Lleó (on hi ha l'aigua calenta) i que fa anys que hi vaig. Ho he de parlar encara amb ella, suposo que després de Sant Joan ho faré.
Amb l'steticien ho tinc més facil perque una de les meves cosines té un negoci d'aixo. Fan packs i ja li vaig preguntar preus, pero ara no recordo, sé que entrava la manicura, pedicura, depilació, neteja de cutis, 10 sessions d'uva, proba de maquillatje i no sé si algo més, També parlaré amb ella despres de sant joan... ahh i li demanaré si vindrà a maquillar-me a casa el dia del casament
respecte a la manicura i pedicura casi segur que será manicura francesa, ja me l'he feta per altres casaments i és la que menys em molesta (amb qualsevol altre color tinc la mania d'anar rascant-me les ungles per a despintar-les)
del pentinat, doncs com em queden igual de bé els recollits com els semirecollits... doncs quan parli amb la Nuri ja decidirem que fem
ho que tinc més que clar és que ho proxim serà operació lents de contacte, que si no les porto ara és més per qüestió de mandra que res, i ja torna a ser hora de que me les torni a posar

Marsal, ets de Caldes ??

si reina sóc de Caldes de Montbui de tota la vida, només que ara no hi visc allà. Que ets de Caldes o voltants també?

Siiii, de sempreee :)) !! El món és un mocador !!
MaBer

EntradaAutor: marsal75 » dl. maig 10, 2010 5:18 pm

MaBer que et cases el 2011 no? ja tens la data??? apuntat a la llista del fil que hi ha obert si ja tens data, i que tal el restaurant i el fotograf ja els tens també???

ahh i per cert hi ha un grup supersecret al facebook de les nuvies del 2011
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Bambanegra » dl. maig 10, 2010 11:55 pm

Hola chicas!! pues yo el maquillaje seguro que lo hare con Eva Sanz, que lo hace en casa. y peluqueria con mi peluquero de toda la vida en Santa Perpetua!! Aunque tambien Eva hace peluqueria a domicilio
YA QUEDA MENOSSSSSSSSSS!!
Imatge
Imatge
Todo empezó en París...
Bambanegra

Entrades: 458
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: stellum » dt. maig 11, 2010 5:55 pm

Yo con esto del peinado estoy bastante indecisa, no se que hacerme, pero en la pelu de mi suegra me hacen las 3 pruebas, y el maquillaje por 60€ todo.
Con la uñas seguro que me hare las uñas de gel, dicen que quedan muy bonitas >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kel&Toni » dj. maig 13, 2010 12:50 pm

Pues ami me peina mi cuñada que tiene dos peluquerias, una en Mataró "La Pelu de l'Anna" y la otra en el Hotel Colon de Caldes de Montbui, alguien las conoce??
y el maquillaje me lo hará mi hermana que es esteticien...
lo que no se son precios pq como no pienso pagar!

Por cierto, mi cuñada me ha dicho que unos meses antes empezarà a hacerme tratamientos de keratina para mejorarme la calidad del pelo y eso...lo digo para las que no quieran cortárselo pq lo quiren largo...pues este tratamiento ayuda a mejorar y proteger el pelo...yo seguro que lo hago!

Ah, por cierto, yo también he llevado extensiones algun tiempo...esta bien pero un poco engorroso pq aunque el pelo es natural, esta muerto y se enreda mas y eso, aunque si solo es para la temporada de la boda y viaje de novios y eso genial!

vaya rollo eh...sorry!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 13, 2010 12:55 pm

kel&Toni ha escrit:Pues ami me peina mi cuñada que tiene dos peluquerias, una en Mataró "La Pelu de l'Anna" y la otra en el Hotel Colon de Caldes de Montbui, alguien las conoce??
y el maquillaje me lo hará mi hermana que es esteticien...
lo que no se son precios pq como no pienso pagar!

Por cierto, mi cuñada me ha dicho que unos meses antes empezarà a hacerme tratamientos de keratina para mejorarme la calidad del pelo y eso...lo digo para las que no quieran cortárselo pq lo quiren largo...pues este tratamiento ayuda a mejorar y proteger el pelo...yo seguro que lo hago!

Ah, por cierto, yo también he llevado extensiones algun tiempo...esta bien pero un poco engorroso pq aunque el pelo es natural, esta muerto y se enreda mas y eso, aunque si solo es para la temporada de la boda y viaje de novios y eso genial!

vaya rollo eh...sorry!

no será en otro Caldes, en el Maresme??? como Caldes d'Estrach o Caldetes??? porque en Caldes de Montbui no hay hoteles, solo balnearios y hay 3
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kel&Toni » dj. maig 13, 2010 1:02 pm

uiii...siii! vaya lapsus...està en calde d'estrac!! perdon otra vez!! :star::
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 13, 2010 1:18 pm

ya me parecia a mi jajaja no podia ser que de ayer a hoy en Caldes hubieran abierto otro hotel jajaja

pues lo tienes genial entonces, en ese tema no te vas a tener que preocupar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ursulasm » dj. maig 13, 2010 1:45 pm

Hola wapis! pues yo creo que iré a Eva Sanz, ya hablé con ella hace unos meses y me dijo que fuera para finales de año. Ella peino y maquilló a mi amiga en Agosto para su boda y la verdad que iva monísima!
En principio es lo que tengo pensado...

muakkk
Imatge
ursulasm
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 13, 2010 2:01 pm

mi madre el otro dia soñó que la peluquera a la que solemos ir y con la cual yo cuento para que me peine para mi boda se jubilaba y mi madre decia: y ahora quien peinará a Marta?. Pues al cabo de unos dias se la encontró y se lo soltó y la chica (que es más joven que mi madre) le dijo que no se pensaba jubilar.. y aun menos sin que me peinara jajaja

un dia de estos cuando vaya a Caldes sin prisa me pasaré a verla
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: MaBer » dj. maig 13, 2010 4:11 pm

marsal75 ha escrit:MaBer que et cases el 2011 no? ja tens la data??? apuntat a la llista del fil que hi ha obert si ja tens data, i que tal el restaurant i el fotograf ja els tens també???

Wapaaa, vaig super perduda pels foros....ja tenim data :)), i restaurant i fotograf jijijiji !!

uiuiuiu explicam això dl grup supersecert ;) pliiiiiiiiiiiiiiis :) !!
MaBer

EntradaAutor: marsal75 » dj. maig 13, 2010 4:50 pm

MaBer ha escrit:
marsal75 ha escrit:MaBer que et cases el 2011 no? ja tens la data??? apuntat a la llista del fil que hi ha obert si ja tens data, i que tal el restaurant i el fotograf ja els tens també???

Wapaaa, vaig super perduda pels foros....ja tenim data :)), i restaurant i fotograf jijijiji !!

uiuiuiu explicam això dl grup supersecert ;) pliiiiiiiiiiiiiiis :) !!

t'envio privat per a explicar-t'ho
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Bambanegra » dj. maig 13, 2010 9:23 pm

Bueno chicas, el día 25 tengo cia con Eva Sanz para comentarme presupuestos y demás... Ya os contaré!!!
Imatge
Imatge
Todo empezó en París...
Bambanegra

Entrades: 458
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dv. maig 14, 2010 10:01 am

marsal, el grup super secret del facebook es en el que estem les de la última quedada??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: marsal75 » dv. maig 14, 2010 10:22 am

si es en el que estem gairebé totes

hi ha un altre grup creat pero aquell no és secret, és public i el va crear una altre noia, pero en el que estem gairebé totes és el que vaig crear jo i és el super mega secret
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: kittysan » ds. maig 15, 2010 8:24 am

Yo iré a la peluquería donde voy siempre que és de una de mis mejores amigas, que ya me va bien porque casándome en Sant Joan está todo cerrado y por lo menos abrirá para todas las amigas, y lo único que tengo claro és el peinado que será un recogido pero llevaré extensiones solo ese día porque támpoco tengo el pelo muy largo y tengo muy poca cantidad y fino así que no tengo mucha elección. :-)
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: annaiesteve » dl. maig 17, 2010 12:55 pm

SI OS VOLEU MAQUILLAR A CASA I PENTINAR , OS RECOMANO A LA MEVA :

EVA SANZ

INCREIBLE, NO TINC PARAULES.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants