MaBer ha escrit:marsal75 ha escrit:jo el tema peluqueria doncs ho faré, si la peluquera vol, a Caldes, a una peluqueria petitona que hi ha a la plaça del Lleó (on hi ha l'aigua calenta) i que fa anys que hi vaig. Ho he de parlar encara amb ella, suposo que després de Sant Joan ho faré.
Amb l'steticien ho tinc més facil perque una de les meves cosines té un negoci d'aixo. Fan packs i ja li vaig preguntar preus, pero ara no recordo, sé que entrava la manicura, pedicura, depilació, neteja de cutis, 10 sessions d'uva, proba de maquillatje i no sé si algo més, També parlaré amb ella despres de sant joan... ahh i li demanaré si vindrà a maquillar-me a casa el dia del casament
respecte a la manicura i pedicura casi segur que será manicura francesa, ja me l'he feta per altres casaments i és la que menys em molesta (amb qualsevol altre color tinc la mania d'anar rascant-me les ungles per a despintar-les)
del pentinat, doncs com em queden igual de bé els recollits com els semirecollits... doncs quan parli amb la Nuri ja decidirem que fem
ho que tinc més que clar és que ho proxim serà operació lents de contacte, que si no les porto ara és més per qüestió de mandra que res, i ja torna a ser hora de que me les torni a posar
Marsal, ets de Caldes ??
si reina sóc de Caldes de Montbui de tota la vida, només que ara no hi visc allà. Que ets de Caldes o voltants també?