CONSEJOS PARA HACER UNA BODA LOW COST

un gran any!

Re: QUE VALE UNA BODA Y COMO PAGARLA (CRÉDITO)

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 12:24 pm

Veo q el ahorro es lo único q nos queda...jajajajaja!!!

Al final la lista se ha ido ampliando y me salen 90 personas...mi gozo en un pozo!!! :-(

me va a tocar ahorrar mmmmuuuuuxxxxxooooooooo!!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. març 05, 2010 12:36 pm

yo pensaba que con el tema de la crisis los precios estarian más ajustados,pero na de na, todo sigue siendo super caro, como pueden pedir 700 euros por unas sillas en un jardín...snif snif :-/
DUNA_BCN

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. març 05, 2010 12:48 pm

eso es una burrada, ni que tuvieran que comprar las sillas nuevas y expresamente para ti

nosotros cuando fuimos a ver el restaurante nos gustaron las condiciones, pero en la fira de Granollers le pregunté sobre ciertos detalles que no me habian quedado claros o cosillas en las que tenia dudas, y nos mejoraron aun más las condiciones. Una de ellas es que nos mantienen los precios del 2010 (y los menus ya llevan el iva incluido!) y nos rebajaron el num de comensales min para tener el dj gratis (de 70 adultos pasamos a 60) y una hora de barra libre gratis. Además con el fotografo yo tambien habia tirado por lo alto cuando hice el calculo, y nos sale pues unos mil eurillos más barato (de 3500 que calculé a unos 2500 que nos saldrá más o menos). Tambien hemos reducido un poco la lista de invitados, y ademas yo he puesto como condicion que todo el mundo que este en la boda quiero conocerlo de antes, que no me aparezca alguien que no sé quien demonios es (eso va por los amigos que no tienen pareja y ese dia se presentan con alguna amiga para hacerles de acompañante, eso no lo voy a tolerar)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: eliytoni » dv. març 05, 2010 1:41 pm

esa es una de las razones x las q reservamos el restaurante en Diciembre de 2009, nos mantienen el precio de 2009 con IVA incluido......
Berta nosotros seremos unos 100, lo q haremos sera coger un menu mas barato, aunq nos dijo la dueña del restaurante q el dia q vas a dar el numero final de invitados siempre falla bastante gente, nos comento q seguro nos fallarian unos 20 aprox......... veremos si es veradad.
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 1:44 pm

eliytoni ha escrit:esa es una de las razones x las q reservamos el restaurante en Diciembre de 2009, nos mantienen el precio de 2009 con IVA incluido......
Berta nosotros seremos unos 100, lo q haremos sera coger un menu mas barato, aunq nos dijo la dueña del restaurante q el dia q vas a dar el numero final de invitados siempre falla bastante gente, nos comento q seguro nos fallarian unos 20 aprox......... veremos si es veradad.

Pues Eli, espero q se "caiga" gente....jejejeje. Porque sino me veo pagando la boda como la hipoteca...a 40 años!!!

Por cierto Marta, ahí tienes mucha razón en que el soltero/a se quiere traer al amiguit@ de turno para no ir solo y te lo presenta el día de la boda ¿?. A mi tampoco me va eso, me parece de un morro increible!!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: eliytoni » dv. març 05, 2010 1:56 pm

eso mismo conteste yo, jajajajajajaja, espero q falle gente...... lo unico q hemos estado haciendo estos dias ha sido recortar la lista x lo sano...... solo viene los "intocables" el resto no....
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: agnesi82 » dv. març 05, 2010 2:53 pm

Nenes! jo estic igual, crédit pa la saca...!! aich, és lo que té ser pobre.
Tenim una llista de 180 i espero que ens en fallin uns quants! i el banquet he calculat que per uns 160 em pot sortir per uns 20.000€. Tot lo uqe pugui anar pagant, ho faré, però em resulta imposible estalviar tots els diners...
Així que farem boda low cost! Detallets, invitacions, targetes... ens ho fem nosaltres. I el foro ajuda molt!!
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: marsal75 » dv. març 05, 2010 4:06 pm

doncs si realment que ajuda molt el foro, et donen un tou d'idees i consells per a que tot acabi sent low cost. Hi han una barbaritat de manualitats, tant si ets manetes com no, per a tots els nivells
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cucuruxu » dv. març 05, 2010 4:31 pm

Si és que aquest foro és la nostra salvació!! És una meravella!!
Nosaltres també som uns 180 (masses pel meu gust i butxaca) i la majoria són intocables encara que segur que també falla gent..

Floreta jo per exemple el dj me l'estalvio perquè el meu cunyat ho és, llavors hem posa l'equip i jo he de buscar un dj que segurament serà un conegut que no crec ens cobri gaire. Ja és algo menys.
Si alguna necessita Dj que m'ho digui per privat que fa molts bons preus i són molt apanyats! (la meva germana treballa amb ell)
La barra lliure si tot va bé ens la farem nosaltres. Si calculem el que ens cobràvem per barra lliure i el que ens consta comprant-ho nosaltres no hi ha color. A part que podem comprar bon beure i el que sabem que ens agrada i agrada a la nostra gent.
També ens van oferir la possibilitat de llogar nosaltres el tema taules, cadires, coberteria, mantels.. a part de poder fer-ho més al teu gust és molt més barat del que us podeu imaginar i pots triar des del tipus de cadira al tipus de coberteria..
Clar que tot això si ho faig és perquè llogo l'espai i no és un restaurant.. sino no ho podria fer.. Espero dilluns poder donar-ho ja per fet!
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: fl0reta » dv. març 05, 2010 6:29 pm

cucuruxu ha escrit:Si és que aquest foro és la nostra salvació!! És una meravella!!
Nosaltres també som uns 180 (masses pel meu gust i butxaca) i la majoria són intocables encara que segur que també falla gent..

Floreta jo per exemple el dj me l'estalvio perquè el meu cunyat ho és, llavors hem posa l'equip i jo he de buscar un dj que segurament serà un conegut que no crec ens cobri gaire. Ja és algo menys.
Si alguna necessita Dj que m'ho digui per privat que fa molts bons preus i són molt apanyats! (la meva germana treballa amb ell)
La barra lliure si tot va bé ens la farem nosaltres. Si calculem el que ens cobràvem per barra lliure i el que ens consta comprant-ho nosaltres no hi ha color. A part que podem comprar bon beure i el que sabem que ens agrada i agrada a la nostra gent.
També ens van oferir la possibilitat de llogar nosaltres el tema taules, cadires, coberteria, mantels.. a part de poder fer-ho més al teu gust és molt més barat del que us podeu imaginar i pots triar des del tipus de cadira al tipus de coberteria..
Clar que tot això si ho faig és perquè llogo l'espai i no és un restaurant.. sino no ho podria fer.. Espero dilluns poder donar-ho ja per fet!

hostia està molt bé! nosaltres ens estalviem el fotograf que ja és un bon pico, és amic i convidat i ja de pas ens fa la feina! si algú necessita fotograf... us passo telefon és molt i molt bo!!! va fer carrera a anglaterra de fotografia! el tema dj... mas de lo mismo tenim un amic-convidat també que és dj! nosaltres en primera opció tenim can marlet, que és restaurant! i després tenim mas can ferrer o el martí, que són cases per llogar. On et cases cucuruxuuuuuuuuuuu!!! perquè crec que ens podem ajudar wai!!! bueno amb totes això està clar!!!

NOiiiiiiiiiiiiiiiiiies fem piló!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 6:52 pm

fl0reta ha escrit:
cucuruxu ha escrit:Si és que aquest foro és la nostra salvació!! És una meravella!!

hostia està molt bé! nosaltres ens estalviem el fotograf que ja és un bon pico, és amic i convidat i ja de pas ens fa la feina! si algú necessita fotograf... us passo telefon és molt i molt bo!!! va fer carrera a anglaterra de fotografia! el tema dj... mas de lo mismo tenim un amic-convidat també que és dj! nosaltres en primera opció tenim can marlet, que és restaurant! i després tenim mas can ferrer o el martí, que són cases per llogar. On et cases cucuruxuuuuuuuuuuu!!! perquè crec que ens podem ajudar wai!!! bueno amb totes això està clar!!!

NOiiiiiiiiiiiiiiiiiies fem piló!!!! *.-o-o.*

Floreta!!!!!!!!!!!!!!

Todas a una!!!!jajajaja

Es q nena, el casament surt per un bon picu, eh???? >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: cucuruxu » dv. març 05, 2010 7:05 pm

Berta siii totes a una! Com els mosqueteros! jeje

Floreta a mi el Mas Can Ferrer m'encanta, és una passada, casar-te amb vistes a les muntanyes.. però hem quedava lluny! Això si una amiga hi va anar l'any passat i diu que tot fantàstic! Els altres no els conec reina!

Entre unes i altres anem recopilant idees!

Per cert passa'm info d'aquest fotògraf que dius!! Gràcies wapa!

Petonets maques!!
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

CONSEJOS PARA HACER UNA BODA LOW COST

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 7:19 pm

Que os sembla si cambio el nom del post i poso "CONSEJOS PARA BODA LOW COST"?
Així podem donar idees e intercanviar opinions de coses per fer el casament més econòmic!!!

Imatge
JesusyBerta

Re: CONSEJOS PARA HACER UNA BODA LOW COST

EntradaAutor: sarapia » dl. març 08, 2010 5:56 pm

Nosaltres no tenim cap amic convidat que sigui ni dj ni fotograf ni res.....
però tot el què puguem comprar abans d'aquest estiu, millor que millor, ho fem pel tema iva que tot suma.... :star::

Alguna idea més per estalviar al màxim, perquè d'estirar-ho ja ho estirarem però tampoc es poden fer miracles...

a estalviar s'ha dit!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: eliytoni » dl. març 08, 2010 7:05 pm

nosotros queremos comprar lo detallitos lo antes posible, si es en unos meses muxo mejor, y como las invitaciones nos las regala el fotografo, otra cosa q nos ahorramos.
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: sarapia » dl. març 08, 2010 7:30 pm

eliytoni ha escrit:nosotros queremos comprar lo detallitos lo antes posible, si es en unos meses muxo mejor, y como las invitaciones nos las regala el fotografo, otra cosa q nos ahorramos.

Nosotros las invitaciones nos las hacemos nosotros porque así tambien nos sale mas barato y con los detallitos pienso igual que tu.
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: eliytoni » dj. març 11, 2010 10:14 am

pienso q es la mejor manera, todo lo q se pueda comprar lo antes posibles es menos para el gran dia
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: sarapia » dj. març 11, 2010 10:18 am

eliytoni ha escrit:pienso q es la mejor manera, todo lo q se pueda comprar lo antes posibles es menos para el gran dia

si, así nos ahorramos unos eurillos, que la cosa está muy cara.....
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 11, 2010 10:32 am

y sobretodo en todo aquello que el iva vaya a parte, si nos podemos ahorrar la subida mejor que mejor.. así que hay que ser un poco previsor
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: riborn » dt. març 16, 2010 11:33 am

hola gente somos iban y vero y nos casamos hace 6 meses en la porxada y ahora organizamos bodas en un restaurante cerquita de sabadell y la verdad es que tenemos precios super competitivos , y lo de las sillas a 700 euros si me decis que soy del foro os regao la ceremonia civil, ademas tengo descuentos en viajes autocares y todo eso que aunque no os interese el restaurante estare encantado de pasaroslo igualmente, un abrazo a todos nuestro correo es ibanriborn@hotmail.com espero poder ayudaros a y nosotros como tenemos precio cerrado la subida del iva no afecta al precio si lo reservais este año
riborn

Entrades: 25
Membre des de: dl. març 15, 2010 3:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants