Al final la lista se ha ido ampliando y me salen 90 personas...mi gozo en un pozo!!!

me va a tocar ahorrar mmmmuuuuuxxxxxooooooooo!!!!
Autor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 12:24 pm
Autor: DUNA_BCN » dv. març 05, 2010 12:36 pm
Autor: marsal75 » dv. març 05, 2010 12:48 pm
Autor: eliytoni » dv. març 05, 2010 1:41 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 1:44 pm
eliytoni ha escrit:esa es una de las razones x las q reservamos el restaurante en Diciembre de 2009, nos mantienen el precio de 2009 con IVA incluido......
Berta nosotros seremos unos 100, lo q haremos sera coger un menu mas barato, aunq nos dijo la dueña del restaurante q el dia q vas a dar el numero final de invitados siempre falla bastante gente, nos comento q seguro nos fallarian unos 20 aprox......... veremos si es veradad.
Autor: eliytoni » dv. març 05, 2010 1:56 pm
Autor: agnesi82 » dv. març 05, 2010 2:53 pm
Autor: marsal75 » dv. març 05, 2010 4:06 pm
Autor: cucuruxu » dv. març 05, 2010 4:31 pm
Autor: fl0reta » dv. març 05, 2010 6:29 pm
cucuruxu ha escrit:Si és que aquest foro és la nostra salvació!! És una meravella!!
Nosaltres també som uns 180 (masses pel meu gust i butxaca) i la majoria són intocables encara que segur que també falla gent..
Floreta jo per exemple el dj me l'estalvio perquè el meu cunyat ho és, llavors hem posa l'equip i jo he de buscar un dj que segurament serà un conegut que no crec ens cobri gaire. Ja és algo menys.
Si alguna necessita Dj que m'ho digui per privat que fa molts bons preus i són molt apanyats! (la meva germana treballa amb ell)
La barra lliure si tot va bé ens la farem nosaltres. Si calculem el que ens cobràvem per barra lliure i el que ens consta comprant-ho nosaltres no hi ha color. A part que podem comprar bon beure i el que sabem que ens agrada i agrada a la nostra gent.
També ens van oferir la possibilitat de llogar nosaltres el tema taules, cadires, coberteria, mantels.. a part de poder fer-ho més al teu gust és molt més barat del que us podeu imaginar i pots triar des del tipus de cadira al tipus de coberteria..
Clar que tot això si ho faig és perquè llogo l'espai i no és un restaurant.. sino no ho podria fer.. Espero dilluns poder donar-ho ja per fet!
Autor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 6:52 pm
fl0reta ha escrit:cucuruxu ha escrit:Si és que aquest foro és la nostra salvació!! És una meravella!!
Nosaltres també som uns 180 (masses pel meu gust i butxaca) i la majoria són intocables encara que segur que també falla gent..
Floreta jo per exemple el dj me l'estalvio perquè el meu cunyat ho és, llavors hem posa l'equip i jo he de buscar un dj que segurament serà un conegut que no crec ens cobri gaire. Ja és algo menys.
Si alguna necessita Dj que m'ho digui per privat que fa molts bons preus i són molt apanyats! (la meva germana treballa amb ell)
La barra lliure si tot va bé ens la farem nosaltres. Si calculem el que ens cobràvem per barra lliure i el que ens consta comprant-ho nosaltres no hi ha color. A part que podem comprar bon beure i el que sabem que ens agrada i agrada a la nostra gent.
També ens van oferir la possibilitat de llogar nosaltres el tema taules, cadires, coberteria, mantels.. a part de poder fer-ho més al teu gust és molt més barat del que us podeu imaginar i pots triar des del tipus de cadira al tipus de coberteria..
Clar que tot això si ho faig és perquè llogo l'espai i no és un restaurant.. sino no ho podria fer.. Espero dilluns poder donar-ho ja per fet!
hostia està molt bé! nosaltres ens estalviem el fotograf que ja és un bon pico, és amic i convidat i ja de pas ens fa la feina! si algú necessita fotograf... us passo telefon és molt i molt bo!!! va fer carrera a anglaterra de fotografia! el tema dj... mas de lo mismo tenim un amic-convidat també que és dj! nosaltres en primera opció tenim can marlet, que és restaurant! i després tenim mas can ferrer o el martí, que són cases per llogar. On et cases cucuruxuuuuuuuuuuu!!! perquè crec que ens podem ajudar wai!!! bueno amb totes això està clar!!!
NOiiiiiiiiiiiiiiiiiies fem piló!!!!
Autor: cucuruxu » dv. març 05, 2010 7:05 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 05, 2010 7:19 pm
Autor: sarapia » dl. març 08, 2010 5:56 pm
Autor: eliytoni » dl. març 08, 2010 7:05 pm
Autor: sarapia » dl. març 08, 2010 7:30 pm
eliytoni ha escrit:nosotros queremos comprar lo detallitos lo antes posible, si es en unos meses muxo mejor, y como las invitaciones nos las regala el fotografo, otra cosa q nos ahorramos.
Autor: eliytoni » dj. març 11, 2010 10:14 am
Autor: sarapia » dj. març 11, 2010 10:18 am
eliytoni ha escrit:pienso q es la mejor manera, todo lo q se pueda comprar lo antes posibles es menos para el gran dia
Autor: marsal75 » dj. març 11, 2010 10:32 am
Autor: riborn » dt. març 16, 2010 11:33 am