TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

un gran any!

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dc. març 10, 2010 8:50 pm

Hola elxa!!Moltes gràcies i enhorabona x a tu tambe q ja et queda poquet!! Aprofito per preguntar-te quin fotograf has escollit?Esque nosaltres segurament agafarem Alcolor,em quedat la setmana q ve amb ells a ver q tal! Gràcies;)
Imatge

Imatge
siu__84
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: siu__84 » dc. març 10, 2010 8:59 pm

Una altra pregunta x a tu Elxa(se q m'estic aprofitant massa..jejeje!!) Resulta q ahir vam anar a viatges Iberia de Reus ,ja que, volem agafar un creuer pel costa cruceros i ja es poden reservar, la noia ens va dir q ens esperesim al novembre q a la fira de nuvis de Reus estaran i que els preus son inculs millor q si els agafem ara,saps algo d'aixo??Merciii!!!!!!
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: siu__84 » dj. març 11, 2010 9:04 pm

Oks elxa moltes gràcies per la informació!!

Buff!!Mai havia pensat q fosin tantes les coses a preparar per una boda eh!jejejeje però esta bé també..suposo q el dia q ens casem trobarem a faltar tots aquest preperatiu previs..

Petonets!
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: jordivero2011 » ds. març 13, 2010 9:49 pm

hola elxa bona nit

em sembla que ens aprofitarem de tu ja que al casar-te abans segur que tot ho portes molt per la mà (Aaaaaaaaaaaaaa enohabona))

jo porto poquet el foro i la veritat és que no m'ensortu gaire jajajaj massa informació en poc temps i la veritat molt interessant. bueno abans d'enrotllar.me massa et faig la pregunta per evure si pot respondre-la:m'he trobat que em moltes ocasions no puc veure les fotos e les manualitat expossades i em diu constatment que no tin accès a certa informació, sap pq??? que és ai´x`del blocs o conte enrerra de les noies????

estic super il·lsinada em compartir amb vosaltres els meus dubtes i les meves idees.

petonsssssssssssss
jordivero2011

Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 4:25 pm

siu__84 ha escrit:Hola miriam1986!!

Ja no et queda res eh!!Enhorabona wapi;)

Doncs gracies x orientar-nos amb lo dels preus!Jo el tema restaurant i esglèsia ho tinc tancat però em falta tota la resta!jejeje

Una pregunteta ,el fotograf amb quan temps d'antelació el vas guardar?I quins recomanes q estiguin bé de la zona?Gràcies!!

ostres! perdó per la tardança però entre els preparatius, la feina i la mudança no tinc temps de res. Jo la veritat amb el fotograf no m'hi vaig trencar el cap, vaig agafar el del barri (Bonavista) perque vaig estar mirant i a tot arreu feien més o menys els mateixos preus, i almenys aquest se com treballa perque vaig veure l'album de la meva companya de feina, i es una pasada. Em fa un album que només sortim els nuvis, amb pre boda inclos, un altre album amb els convidats, un amb totes les fotos de la boda en petitet, i dos posters petits per als pares o un de gros, jo personalment en vull dos petits i tots contents. Dons tot això per 1500 eu. i persuposat l'album digital. I el vaig guardar a l'agost i em caso a l'abril, aquestes coses val més fer-les amb antelació i et quedes tranquila.
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: tni et dje » dc. març 17, 2010 1:24 pm

Hola!!
felicidades por vuestras bodas!! y muchos animos con todos los preparativos!!

Yo soy de Barcelona pero a lo mejor me caso en tarragona en el hotel ametlla mar, no se si teneis referencias o lo conoceis...
Voy leyendo vuestro canal para conocer un poco pq de alli no conozco nada ni nadie!!

Besos
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: naia11 » dv. abr. 23, 2010 12:11 am

Hola!!!
adp78 nosotros tambien lo celebramos en L'Encanteri!!!! que bie encontrar a alguien del mismo restaurante para comentar y al resto de chicas para todo lo demas jajaj.
Nosotros nos casamos el 23 de julio, asi que ya te dire que tal. A mi la chica de L'Encanteri me dijo que los que les dejaban publicidad tenian q hacer descuento a los que celebrabamos la boda alli. Yo aun no he mirado fotografo, pero los que deben tener descuento eran Tony Rueda y Rafa xxx es que no me acuerdo...... por si te sirve.

Y tambien los autobuses Nika tienen que hacer descuento, mi cuñada ha pedido precio y mas adelante preguntare yo, a ver si es verdad que me hacen oferta. De todos modos esa empresa de bus es mas caraq eu otra. Ya os idre si a alguna le intera porque nosotros vamos a poner bus seguro ya que mi familia (y nosotros mismos) venimos de lejos y la mayoria no llevara coche ni conoce la ciudad
naia11

Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

EntradaAutor: naia11 » dl. juny 14, 2010 6:45 pm

jordivero2011 ha escrit:HOLA BONA NIT A TOTES COM VA AIXÒ???

L'ALTRE DIA VAIG VEURE EL TEMA DELFOTÒGRAF I VOLIA PENJAR LA MEVA LLISTA PR INTENTAR DONAR UN COP DE MÀ

JO HE MIRAT ELS SEGÜENTS FOTÒGRAF I LA VERITATA ÉS LA MAJORIA TENEN LA MATEIXA LINIA I QUE DE PREU LA DIFERÈNCIA NO ÉS GAIRÉ.

ALCOLOR: NO EM VAN FER GAIRE

CARO BIANCO

COMPOSITSITE: LINIA MODERNA PERÒ TRACTE MOLT SEC I SI ELS HAS DE PORATR TOT EL DIA........

FOTO CRECENTI UNA MICA CARS PERÒ BONS

PIXELESTUDI

GERARD GENÉ : TREBALLA BÉ PERÒ SE DE GENT Q HA TINGUT PLANTONS

JOAN DUCH: CAR, TRBALLA MOLT BÉ

RAFA ROYES: TRBALLA MOLT BÉ ( ÉS EL MEU EL VAM AGAFAR PQ ENS VA AGRADAR TREBALL I A PART ÉS MOLT ENROTLLAT)

AQUESTS SÓN ELS QUE JO HE MIRAT JA EM DIREU QUIN TRIEU D'AQUEST O D'UNS ALTRES

Hola! Me puedes pasar info de tu fotógrafo? Lo he preguntado en otro post a otra chica que también lo tiene. Me gustaría saber si te da las fotos en CD y un poco los precios, sobretodo si hace video también porque le dejé un mail pero no me ha contestado muy claro.

Gracias!!!
naia11

EntradaAutor: P.mendez » dj. juny 17, 2010 7:20 pm

hola me llamo patricia y tambien soy de tarragona!!!!!!!!
me caso el 30 de abril de 2011 en clos barenys!!!
todavia no hemos mirado nada mas...bueno la iglesia que es en loreto!!!estamos con el fotografo que no lo tenemos muy claro todavia...
bueno vamos hablandoooooooo
felicidades a todos
Imatge
P.mendez

Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:58 pm

EntradaAutor: naia11 » dv. juny 18, 2010 11:37 pm

Enhorabuena Patricia!!
naia11

EntradaAutor: siu__84 » ds. juny 19, 2010 8:58 am

P.mendez ha escrit:hola me llamo patricia y tambien soy de tarragona!!!!!!!!
me caso el 30 de abril de 2011 en clos barenys!!!
todavia no hemos mirado nada mas...bueno la iglesia que es en loreto!!!estamos con el fotografo que no lo tenemos muy claro todavia...
bueno vamos hablandoooooooo
felicidades a todos

Enhorabuena Patricia!! Nosotros también nos casamos en el Loreto;) Me alegro de ver una nueva tarragonina x aki!!
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: Nelbba » dg. juny 20, 2010 11:26 pm

Y yo que pensaba que no habia chicas de Tarragona!!!!

Una mas que se une ^^ aunque vivo en Tenerife soy de Tarragona y me caso alli el 18 deJunio 2011 :P
Lo único que tenemos al iglesia que será el Santuario de Montferri ^^ y estamos en la busca de restaurante pero a distancia
Estamos mirando Castell Tallat alguna sabe algo?? O mas restaurantes... (diré que muchos ya los he mirado jejeje)

Que alegria ^^
18 de Junio de 2011
Nelbba

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: P.mendez » dl. juny 21, 2010 11:04 am

hola hola!!!!!!!!!!!!!
el sabado fuimos al fotografo, y ya lo tenemos nos hemos decidido por alcolor...
el tema del videoclip nos hizo mucha gracia...pensamos haver algo de broma y ponerlo en la boda para que sea todo un poco mas ameno...

Bueno creo que ya tengo bastantes cosas ligadas iglesia-banquete-fotografo...
el resto poco a poco...

Nelba..mi hermano se caso en el castillo hace unos 4 años y fue todo estupendo...el sitio es precioso y la organizacion genial....

un saludo
Imatge
P.mendez

EntradaAutor: Nelbba » dl. juny 21, 2010 11:27 am

Muchas gracias P.mendez jejej es que parece que nadie le conoce el sitio jejejje

Y me alegro de que ya tengas fotógrafo :D :D
18 de Junio de 2011
Nelbba

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: lautarr » dl. juny 21, 2010 9:56 pm

hola,una tarragonina mas!!!yo me caso el 4 de junio,ufff cuanto queda!!!o no tanto...jejeje,bueno q yo ya tengo restaurante >.-<: ,y NELBA yo tamb.mire castell tallat,y aunque es muy bonito,lo vi demasiado caro para lo q es,mas otras pegas,pero es muy bonito.L'orangie esta muy bien,si no lo has visto,hera uno de los 2 en q dudaba,pero cuando fui ya solo tenian fechas para julio en adelante..bueno y a todas felicidades,y q disfruteis mucho de lo q os queda de solteras!!! *.-o-o.*
Imatge
lautarr

Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:06 pm

EntradaAutor: siu__84 » dt. juny 22, 2010 8:30 am

lautarr ha escrit:hola,una tarragonina mas!!!yo me caso el 4 de junio,ufff cuanto queda!!!o no tanto...jejeje,bueno q yo ya tengo restaurante >.-<: ,y NELBA yo tamb.mire castell tallat,y aunque es muy bonito,lo vi demasiado caro para lo q es,mas otras pegas,pero es muy bonito.L'orangie esta muy bien,si no lo has visto,hera uno de los 2 en q dudaba,pero cuando fui ya solo tenian fechas para julio en adelante..bueno y a todas felicidades,y q disfruteis mucho de lo q os queda de solteras!!! *.-o-o.*

CUANTAS TARRAGONINES Q BIEN!!! Pues nosotros también hemos cojido el fotografo Alcolor;) Ninguna celebra el banquete en Bonmont?? Bueno wapas enhorabuena a todas x vuestras bodas ;)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: P.mendez » dt. jul. 13, 2010 6:26 pm

ei tarragonines!!!!!!!!!on esteu!!!!!!!!!!!!!!
asi se llama el post no?pues tenemos que llenarlo...he abierto un post nuevo sobre la iglesisa del loreto , ya que he escuchado que el cura de alli te deja hacer muy pocas cosas...si teneis opiniones decirlas...es q cuando fuimos hablar a nosotros nos parecio muy majo, en el tema flores y musica...
pero luego he ido a mirar floristerias y algunas me han dicho que el año pasado a tres novias que ya lo tenias todo para adornar la iglesia en el ultimo momento les dijo que tanta flores no!!!estoy un poco mosca con este tema!!!
AHHHHHHHHHH creo que ya he visto mi vestido....ya os ire contando....
Imatge
P.mendez

EntradaAutor: alaurat » dc. ago. 11, 2010 3:13 pm

p.Mendez yo estuve en una boda allí, y la verdad que aunque era un poco pesadillo el cura, creo que no puso problemas de nada, allí canto un coro rociero, y la verdad que quedo muy bien

Bueno, me presento. soy Laura, vivo en Cambrils, y me caso el 20 de mayo de 2011, haremos todo en el hotel Ametlla de Mar, boda en la playa y despues celebración

Voy un poco perdida, no sé ni donde mirar los vestidos, ni fotografo tampoco. Alguna idea? Me gustan los de Aire y Higar novias, también tienen cosas muy chulas
alaurat

Entrades: 201
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: siu__84 » dc. ago. 11, 2010 3:43 pm

alaurat ha escrit:p.Mendez yo estuve en una boda allí, y la verdad que aunque era un poco pesadillo el cura, creo que no puso problemas de nada, allí canto un coro rociero, y la verdad que quedo muy bien

Bueno, me presento. soy Laura, vivo en Cambrils, y me caso el 20 de mayo de 2011, haremos todo en el hotel Ametlla de Mar, boda en la playa y despues celebración

Voy un poco perdida, no sé ni donde mirar los vestidos, ni fotografo tampoco. Alguna idea? Me gustan los de Aire y Higar novias, también tienen cosas muy chulas

Hola alaurat!! Otra tarragonina q bien >.-<: Pues nosotros también nos casamos en el Loreto ,espero no tener problemas!! Asi q te casas en hotel Atmella de Mar! Me gusta muchisimo, de hecho si no me casara por la iglesia esa huviera sido mi elección seguramente-;) X cierto nosotros hemos contratado a los fotografos ALCOLOR,la web es: http://www.alcolor35.com/ y muchas tarragoninas tambien cojen a "Composit" http://www.compositsite.com pero hay muchos y buenos, yo no te puedo ayudar mucho xq solamente he ido a ver a los q hemos contratado xq eran justo lo q buscábamos.

Yo el vestido lo he cojido en Pronovias de Reus ,fui también a probarme vestidos de Aire y de Sant Patrick ,pero me enamore de mi vestido y ya no mire mas..jejeje

Saludos :-)
Imatge

Imatge
siu__84

TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: mariaifrancesc » dc. ago. 11, 2010 10:06 pm

Hola Tarragonines

jo també em caso el 2011, en concrec al Santuari de Misericordia i el restaurant és l'encanteri, el dia escollit él el 09/07/2011. Jo encara no em faig amb la idea, suposo que en el moment que vagi a triar el vestit, el viatge, regalets i .... (uff quin munt de coses) les sensacions ja canviaran. Ara per ara el que si que he fet és pagar i pagar.

Vosaltres com ho porteu? nervioses?
Imatge
mariaifrancesc

Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 11:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants