MASIA VILASENDRA 2011

un gran any!

Re: MASIA VILASENDRA 2011

EntradaAutor: pepajusti » dg. juny 06, 2010 7:57 pm

Hola noies,
Jo em vaig casar al setembre de 2009 a Masia Vilasendra.
Tot va anar molt bé. Per mi va ser perfecte I quan ara em trobo a algun dels meus convidats no paren de felicitarme per l'organització, el lloc idilic, el menjar i lo bé que s'ho van passar.
Lúnica cosa que no vam quedar gaire contents va ser del DJ, que va cometre alguns errors... però tota al resta de coses pefectes.
La nostra tria va ser la següent:
CATERING CAN JUBANY
FLORISTA: EVA FLORS
El catering de les Magnolies també está molt bé perque vam anar un dia a probar-ho. No obstants, vam decidir de fer el de Can Jubany perquè hi tenia alguna pijotada més. També era més car.... Pero LES MAGNOLIES es molt bona opció també.

Qualsevol pregunta aqui em teniu.
pepajusti

Entrades: 8
Membre des de: dg. juny 06, 2010 12:27 pm

EntradaAutor: Ruby » dl. juny 07, 2010 7:22 pm

Hola!!

M'alegro molt que tot anés perfecte!
Nosaltres ho fem el 2 de juliol de l'any q ve. També vem mirar Can Jubany i Les Magnòlies, pero el Jubany pujava molt (i sense comptar la barra lliure..) Un dia vem anar a dinar a Les Magnòlies i vem quedar encantats i l'Isidre ens va tractar superbé. (la noia del jubany era una mica seca)
Escolta, i qui era el DJ?? Nsaltres volem mirar els de Spexen, que son els q recomanen a la Masia. I el fotògraf??

Us poso la llista de cases rurals:

CAL CURT VELL (CAPACITAT MÁXIMA 16 PAX)

CAL BORRASCA (CAPACITAT MÁXIMA 14 PAX)

PLANOGUERA (CAPACITAT MÁXIMA 20 PAX + PLEGATINS)

SAN SALVADOR (CAPACITAT MÁXIMA 2 CASES DE 5 HABITACIONS CADA UNA)

LA CASA NOVA DEL PRAT-CAL MAGRE (CAPACITAT MÁXIMA 8 PAX)
Ruby

Entrades: 14
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. juny 07, 2010 10:39 pm

El sabado fui a visitar la masia, es preciosa!!! Y salimos encantados, pero el domingo fuimos a visitar otra en la que se habia celebrado una boda el dia anterior, y estaban los novios desayunando con los padres y algun familiar mas... Creo que en el momento en que los vi a todos reunidos decidi descartarla... una pena, porque es una preciosidad... Pero el precio también se nos escapa un poco...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: ShuRa » dt. juny 08, 2010 8:01 am

Mari (MJM) ha escrit:El sabado fui a visitar la masia, es preciosa!!! Y salimos encantados, pero el domingo fuimos a visitar otra en la que se habia celebrado una boda el dia anterior, y estaban los novios desayunando con los padres y algun familiar mas... Creo que en el momento en que los vi a todos reunidos decidi descartarla... una pena, porque es una preciosidad... Pero el precio también se nos escapa un poco...

Entonces tienes ya alguna decidida? jejeje pq hablas de dos masías pero no me queda claro cual te gustó :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 08, 2010 8:07 am

Ruby ha escrit:Hola!!

M'alegro molt que tot anés perfecte!
Nosaltres ho fem el 2 de juliol de l'any q ve. També vem mirar Can Jubany i Les Magnòlies, pero el Jubany pujava molt (i sense comptar la barra lliure..) Un dia vem anar a dinar a Les Magnòlies i vem quedar encantats i l'Isidre ens va tractar superbé. (la noia del jubany era una mica seca)
Escolta, i qui era el DJ?? Nsaltres volem mirar els de Spexen, que son els q recomanen a la Masia. I el fotògraf??

Us poso la llista de cases rurals:

CAL CURT VELL (CAPACITAT MÁXIMA 16 PAX)

CAL BORRASCA (CAPACITAT MÁXIMA 14 PAX)

PLANOGUERA (CAPACITAT MÁXIMA 20 PAX + PLEGATINS)

SAN SALVADOR (CAPACITAT MÁXIMA 2 CASES DE 5 HABITACIONS CADA UNA)

LA CASA NOVA DEL PRAT-CAL MAGRE (CAPACITAT MÁXIMA 8 PAX)

Moltes gracies per la info Ruby, es bo saber que hi ha varies cases rurals per la zona, peró com que encare no se que ferem....
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: annapatxi » dv. juny 11, 2010 6:57 pm

Bueno, el dia 26 vaig a veure la masia :-) he aconseguit que el meu xicot s'agafi el cap de setmana de festa així que podrem visitarla per veure que ens sembla, al meu xicot y a mi ens agrada molt, pero a veure si podem aconseguir veure algun altre restaurant per poder comparar, que sino ens haurem d'esperar a l'estiu que vinguem de vacances.
que complicat es organitzar les coses des de lluny.....espero que al treure'm de sobre el tema restaurant i poder posar data al casament, despres podrem fer les coses des d'aqui!!!

ja us explicaré que tal!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant