Autor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 7:12 pm
Autor: JesusyBerta » dj. març 11, 2010 7:30 pm
kel&Toni ha escrit:Berta, t'explico...
en la oferta del 20% no diu res de minims de comensals nomes especifica que ha de ser un dissabte de gener a abril o novembre i desembre, excloent festius i vigilies.
despres hi ha una altra oferta que si es un dissabte de maig, setembre i octubre el descompte es del 8%.
I una altra que diu que si es divendres o diumenge de tot l'any:
entre 80 i 100 convidats regalen les 2h de dj.
Espero haver-te ajudat!
Smuakis!
Autor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 9:15 pm
JesusyBerta ha escrit:kel&Toni ha escrit:Berta, t'explico...
en la oferta del 20% no diu res de minims de comensals nomes especifica que ha de ser un dissabte de gener a abril o novembre i desembre, excloent festius i vigilies.
despres hi ha una altra oferta que si es un dissabte de maig, setembre i octubre el descompte es del 8%.
I una altra que diu que si es divendres o diumenge de tot l'any:
entre 80 i 100 convidats regalen les 2h de dj.
Espero haver-te ajudat!
Smuakis!
Kel moltes gràcies guapa!!!
Per cert, has mirat més restaurants per aquí al maresme???
T'ho dic perquè en tinc molts preus!!!!
Aquests son els q he visitat i en tinc preus:
- Vil.la Minerva -(Llavaneres): Preciós però s'en va de pressupost!!!
- Centre ecuestre Llavaneres: M'agrada molt però en dissabtes demanen mínim 120
- Can Cabús (alella) - T'agradaria molt!!!
- Mas coll (alella)- Es un dels meus finalistes!!!! Tracte 10, menjar genial!!!
Autor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 9:22 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 10:36 am
kel&Toni ha escrit:Quina passada, em deixava uns quants...no se si hi ha guiness de visitar restaurants pero jo porto 24 llocs visitats en serio...i si conto els que hem visitat aixi por encima ni te cuento!! Sort que el meu xicot es un solete i no es queixa...poooobreee!!
Autor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 3:07 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 5:04 pm
kel&Toni ha escrit:jeje...us tinc a totes patint eh!!
doncs la veritat es que no se que fer...estic feta un lio, i per rematar m'ha trucat el Lluís per que vagi a les portes obertes i no se que fer...pq com vagi fijo que ho faré allà pq em va enamorar el lloc sense estar montat o sigui que si el veig tot decorat...buff...crec que em quedaré a viure!!!
Ara también el problema es que el meu xicot está enamorat del Celler de Can Torrens...quin dilema eh!!
Berta, I tu que tal ho portes?? t'has pensat lo del celler??t'entra en pressupost?
Autor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 5:40 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 5:47 pm
kel&Toni ha escrit:Berta, jo si tingues nomes 70 convidats estic segura que ho faria a Mas coll!
De fet es el primer que vaig anar a veure i el tracte es impecable, sobretot sembla que esta tot super controlat i es veu super professional, pero a la vegada, pels comentaris que ens van fer a la visita, sembla que s'impliquen personalment a tots els casaments...i el salo...buff m'encanta! A mes si ets d'Alella...ni m'ho pensaria! a mes de preus esta força be!I se de gent que ha anat a dinar i diuen que esta tot bonissim i al foro parlen super be!
I del l'hort, doncs no he estat, pero a la web te bona pinta i si tens clar que vols casar-te als jutjats de cabrils también et cau super a prop, es clar!
Autor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 6:41 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 7:16 pm
kel&Toni ha escrit:ostres......no se si vols el dia de juliol per algu en especial, pero quan jo vaig anar li vaig dir de fer-ho el diumenge dia 24 d'abril pq a l'endema es la mona i es festa i em va dir que m'ho arreglava pq era diumenge igualment...si t'agrada el dia pots proposar-li a veure que et diu...es un dia que también dona joc pq el dia d'abans es st jordi i el dia despres es la mona!!
Pero es clar llavors lo del jutjat ho veig mes xungui!
Autor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 7:38 pm
Autor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 7:52 pm
kel&Toni ha escrit:ja veuras com si!! a mes si ho fas a cabrils anire a treure el nas a veure que wapa que aniras!!
Autor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 8:48 pm
Autor: kel&Toni » dg. març 14, 2010 7:06 pm
Autor: JesusyBerta » dg. març 14, 2010 9:26 pm
kel&Toni ha escrit:DECIDIDO! JA SOC CA N'ALZINERA!!
Autor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:01 am
Autor: Jessjavi » dl. març 15, 2010 11:39 am
Autor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:46 am
Autor: Jessjavi » dl. març 15, 2010 12:03 pm