NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

un gran any!

Re: NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 7:12 pm

Berta, t'explico...
en la oferta del 20% no diu res de minims de comensals nomes especifica que ha de ser un dissabte de gener a abril o novembre i desembre, excloent festius i vigilies.

despres hi ha una altra oferta que si es un dissabte de maig, setembre i octubre el descompte es del 8%.

I una altra que diu que si es divendres o diumenge de tot l'any:
entre 80 i 100 convidats regalen les 2h de dj.

Espero haver-te ajudat!

Smuakis!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. març 11, 2010 7:30 pm

kel&Toni ha escrit:Berta, t'explico...
en la oferta del 20% no diu res de minims de comensals nomes especifica que ha de ser un dissabte de gener a abril o novembre i desembre, excloent festius i vigilies.

despres hi ha una altra oferta que si es un dissabte de maig, setembre i octubre el descompte es del 8%.

Espero haver-te ajudat!

Smuakis!

Kel moltes gràcies guapa!!!

Per cert, has mirat més restaurants per aquí al maresme???

T'ho dic perquè en tinc molts preus!!!!
Aquests son els q he visitat i en tinc preus:

- Vil.la Minerva -(Llavaneres): Preciós però s'en va de pressupost!!!
- Centre ecuestre Llavaneres: M'agrada molt però en dissabtes demanen mínim 120
- Can Cabús (alella) - T'agradaria molt!!!
- Mas coll (alella)- Es un dels meus finalistes!!!! Tracte 10, menjar genial!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 9:15 pm

JesusyBerta ha escrit:
kel&Toni ha escrit:Berta, t'explico...

Espero haver-te ajudat!

Smuakis!

Kel moltes gràcies guapa!!!

Per cert, has mirat més restaurants per aquí al maresme???

T'ho dic perquè en tinc molts preus!!!!
Aquests son els q he visitat i en tinc preus:

- Vil.la Minerva -(Llavaneres): Preciós però s'en va de pressupost!!!
- Centre ecuestre Llavaneres: M'agrada molt però en dissabtes demanen mínim 120
- Can Cabús (alella) - T'agradaria molt!!!
- Mas coll (alella)- Es un dels meus finalistes!!!! Tracte 10, menjar genial!!!

Doncs, si, he estat a tots menys a vila minerva, que no m'agarada gaire...ja se sap...para gustos colores!

El centro ecuestre no em va agradar perque tenia clar que no ho volia fer a una carpa.

Can Cabus em va agradar molt pero trobo que es una mica fosc el menjador i una mica petit per fer el ball i tot i, a mes m'han dit que estan canviant el tema menjar, que fins ara el feien ells i a partir d'ara crec que ho fara amb botafumeiro i que llavors de cara a 2011 pujen els preus.
I Mas Coll d'Alella m'encanta el salo, pero ens queda una mica just per la gent que som i a mes la part de la discoteca es molt baixeta i per la part del meu xicot alguns fanes de 2 metres i tambe perque volia el ball al mateix salo, perque a l'ultim casament que va ser aixi, va marxar molta gent a l'hora del ball.

Ostres, pel que veig tenim els mateixos gustos eh!!

Tambe vaig anar a veure, La porxada den Sidro, Villa Bugatti, Can Baladia, Can Jonc, Mas vestit, Mas llombart, Can Marial i el Turo del sol, els altres ja son mes lluny com mas Ventos, Can Macia, Ca n'Alzina, Can Ribes de montbui...en total hem anat a veure 16 restaurants...casi naa!! Aixi que si necessites preus d'algun ja saps!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 11, 2010 9:22 pm

Quina passada, em deixava uns quants...no se si hi ha guiness de visitar restaurants pero jo porto 24 llocs visitats en serio...i si conto els que hem visitat aixi por encima ni te cuento!! Sort que el meu xicot es un solete i no es queixa...poooobreee!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 10:36 am

kel&Toni ha escrit:Quina passada, em deixava uns quants...no se si hi ha guiness de visitar restaurants pero jo porto 24 llocs visitats en serio...i si conto els que hem visitat aixi por encima ni te cuento!! Sort que el meu xicot es un solete i no es queixa...poooobreee!!

Osti nena, jo també he vist La porxada d'en sidro, Villa bugatti, can jonc (el tinc a 5 min de casa)....jo porto més de 30 vistos ja!!!!!!!!!

m'he donat de temps fins a l'abril per decidir-me, així q em queden 15 dies pero posar-me les piles!!!!!!!!

Al final q faràs amb Ca n'alzina???

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 3:07 pm

jeje...us tinc a totes patint eh!!

doncs la veritat es que no se que fer...estic feta un lio, i per rematar m'ha trucat el Lluís per que vagi a les portes obertes i no se que fer...pq com vagi fijo que ho faré allà pq em va enamorar el lloc sense estar montat o sigui que si el veig tot decorat...buff...crec que em quedaré a viure!!!
Ara también el problema es que el meu xicot está enamorat del Celler de Can Torrens...quin dilema eh!!

Berta, I tu que tal ho portes?? t'has pensat lo del celler??t'entra en pressupost?
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 5:04 pm

kel&Toni ha escrit:jeje...us tinc a totes patint eh!!

doncs la veritat es que no se que fer...estic feta un lio, i per rematar m'ha trucat el Lluís per que vagi a les portes obertes i no se que fer...pq com vagi fijo que ho faré allà pq em va enamorar el lloc sense estar montat o sigui que si el veig tot decorat...buff...crec que em quedaré a viure!!!
Ara también el problema es que el meu xicot está enamorat del Celler de Can Torrens...quin dilema eh!!

Berta, I tu que tal ho portes?? t'has pensat lo del celler??t'entra en pressupost?

Hola wapa!!!

Al meu xicot també li agrada el celler, perquè a més, ell coneix al amo ja que era client del seu treball!!!

El q pasa es q jo trobo q el celler es ideal per a casaments de més de 100 persones, perque es molt gran i nosaltres serem uns 70, i sota el meu parè es veurà massa gros!!!
Per tamany, m'encaixa molt la masia Mas Coll, crec q es ideal per casaments més petits, i el q m'agrada molt també es L'hort Banquets a Cabrils!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 5:40 pm

Berta, jo si tingues nomes 70 convidats estic segura que ho faria a Mas coll!

De fet es el primer que vaig anar a veure i el tracte es impecable, sobretot sembla que esta tot super controlat i es veu super professional, pero a la vegada, pels comentaris que ens van fer a la visita, sembla que s'impliquen personalment a tots els casaments...i el salo...buff m'encanta! A mes si ets d'Alella...ni m'ho pensaria! a mes de preus esta força be!I se de gent que ha anat a dinar i diuen que esta tot bonissim i al foro parlen super be!

I del l'hort, doncs no he estat, pero a la web te bona pinta i si tens clar que vols casar-te als jutjats de cabrils también et cau super a prop, es clar!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 5:47 pm

kel&Toni ha escrit:Berta, jo si tingues nomes 70 convidats estic segura que ho faria a Mas coll!

De fet es el primer que vaig anar a veure i el tracte es impecable, sobretot sembla que esta tot super controlat i es veu super professional, pero a la vegada, pels comentaris que ens van fer a la visita, sembla que s'impliquen personalment a tots els casaments...i el salo...buff m'encanta! A mes si ets d'Alella...ni m'ho pensaria! a mes de preus esta força be!I se de gent que ha anat a dinar i diuen que esta tot bonissim i al foro parlen super be!

I del l'hort, doncs no he estat, pero a la web te bona pinta i si tens clar que vols casar-te als jutjats de cabrils también et cau super a prop, es clar!

Demà a les 6 hi vaig a l'hort banquets, a veure!!!

I si, respecte a Mas Coll es q m'agrada molt i el tinc al costat de casa, però també tenen mínims i ho hauré de fer en divendres nit o diumenge o negociar-ho, he quedat amb l'Isabel diumenge matí!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 6:41 pm

ostres... :hmm:: ...no se si vols el dia de juliol per algu en especial, pero quan jo vaig anar li vaig dir de fer-ho el diumenge dia 24 d'abril pq a l'endema es la mona i es festa i em va dir que m'ho arreglava pq era diumenge igualment...si t'agrada el dia pots proposar-li a veure que et diu...es un dia que también dona joc pq el dia d'abans es st jordi i el dia despres es la mona!!

Pero es clar llavors lo del jutjat ho veig mes xungui! :star::
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 7:16 pm

kel&Toni ha escrit:ostres... :hmm:: ...no se si vols el dia de juliol per algu en especial, pero quan jo vaig anar li vaig dir de fer-ho el diumenge dia 24 d'abril pq a l'endema es la mona i es festa i em va dir que m'ho arreglava pq era diumenge igualment...si t'agrada el dia pots proposar-li a veure que et diu...es un dia que también dona joc pq el dia d'abans es st jordi i el dia despres es la mona!!

Pero es clar llavors lo del jutjat ho veig mes xungui! :star::

Ja nena, es q es això!!!

Estic molt convençuda de fer-ho a l'hort banquets, espero q demà a Jesús li agradi, perquè jo ja conec el lloc però ell no, i ell vol un casament "por todo lo alto" jejejejejee

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 7:38 pm

ja veuras com si!! a mes si ho fas a cabrils anire a treure el nas a veure que wapa que aniras!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. març 12, 2010 7:52 pm

kel&Toni ha escrit:ja veuras com si!! a mes si ho fas a cabrils anire a treure el nas a veure que wapa que aniras!!

OSTRES SIIIIIIIII!!!

Em faria molta il.lusió veure't nena!!!!!!!!!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dv. març 12, 2010 8:48 pm

doncs apa, ja tens una altra excusa per fer-ho a cabrils!! >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: kel&Toni » dg. març 14, 2010 7:06 pm

DECIDIDO! JA SOC CA N'ALZINERA!!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: JesusyBerta » dg. març 14, 2010 9:26 pm

kel&Toni ha escrit:DECIDIDO! JA SOC CA N'ALZINERA!!

Ei nena, MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo encara estic sense restaurant.... :--(

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:01 am

que ha passat amb el de cabrils??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: Jessjavi » dl. març 15, 2010 11:39 am

Buenos dias chicas!!!

Nosotros nos casamos en Septiembre del 2011 y lo mas seguro...bueno, segurisimo que elegiremos EL CELLER DE CAN TORRENS, en Sant fost de campsentellas.
Esta cerquita de Badalona de donde somos nosotros y realmente el sitio es expectacular!!!!
La lastima es que no hay mucha gente que lo conozca, y no me puedan aconsejar...pero confio el ellos!!!

Solo me falta mirar la iglesia en Badalona, a ver que tal!!!!

Besitos a todas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::

Jessi*
Imatge
Imatge
Jessjavi
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dl. març 15, 2010 11:46 am

Gracias jess,
al final ya nos hemos dcidido por ca n'Alzina pero el celler también es un sitio super wapo...he visto mas de 20 y son los dos mejores, pero al ir a ca n'Alzina me acabe de decidir!
Si puedes, habla con Xavi, el chico joven, es el que lo lleva en realidad, pq Josep es el dueño. Te lo digo pq es mas joven i tiene muchas ideas y esta abierto a mas posibilidades, por ejemplo a nosotros no nos gustaba el sitio de la ceremonia civil y nos propuso hacerlo donde el establo...hay un carro con paja, etc...y tenia un toque rustico muy chulo, a mi me encanto!
SMUAKIS!
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

EntradaAutor: Jessjavi » dl. març 15, 2010 12:03 pm

Kel&toni, muchas gracias por los consejos.
Hablaremos con Xavi este finde a ver que tal, a ver si nos comenta como empezar!!!jejej!!! Respecto a tu restaurante, ESPECTACULAR!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
No te creas, Ca N'alzina entraba también en mis restaurantes...pero Javier no quería desplazar a la familia a mas de 3 cuartos de hora de Badalona.
Nosotros decidimos mirar cerquita...aun que esta la cosa "chunga", ya que los que te gustan son caros, los que no estan mal fallan en algo y los que tienen unos jardines increibles estan lejos.

Espero no equivocarnos en la elección!!!!! :star::

Besitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Jessjavi

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat