Manlleu i voltants...

un gran any!

Re: Manlleu i voltants...

EntradaAutor: MyJ2442011 » dj. oct. 14, 2010 10:05 am

pinxo11 ha escrit:Ja Tinc pressupost de la floristeria de Manlleu. La noia és molt agradable i simpàtica, m'agrada l'estil...i el preu crec que està bé. Quan tingueu pressupostos de floristes passeu-me un privat per comparar preus ok??Merci!

Un altre cosa que em fa ballar el cap; on us heu comprat el vestit de núvia???

Fins aviat!!

Jo me le comprat al passeig de Vic, i m' està agradant molt el tracte que estic tenien amb elles! I em varen aconsellar molt bé!, n'estic molt contenta!
MyJ2442011

Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 21, 2010 11:00 am

EntradaAutor: marisole » dj. oct. 14, 2010 11:51 am

Com es fa per posar la foto al costat del nom??
marisole
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: marisole » dj. oct. 14, 2010 11:55 am

Eiiiiiiiiiiii ja està , be hola a tothom jo soc de Taradell i també estic buscant lloc .Jo el Prat Verd el vaig mirar però no se........
marisole

EntradaAutor: marisole » dj. oct. 14, 2010 11:59 am

Tema flors, jo estic mirant diferents opcions, ara estic esperant pressupost de la floristeria Essentials (http://www.essentials-trends.com/), tenen unes idees molt bones i ens van agradar. Quan tingui el pressupost us ho passaré.

A mi també m´interessa així vaig veient una mica com va tot encara que no tinguem triat encara el lloc , he anat llegint i potser tinc de triar mes coses de les que pensava.
marisole

EntradaAutor: iredavid » dc. oct. 20, 2010 11:00 am

HOLA NOIES DE LA COMARCA!!!!!
Quina ilusió veure gent de per aquí aprop!!!
Jo era de Sant Quirze però ara visc a Ripoll però Torelló, Manlleu i Vic són poblacions on hi he passat gran part de la meva vida.
Sarapia m'alegra trobar-te de nou per aquí.
Jo em caso el 14 de maig del 2011. Per quan us caseu les demés?
Veig que a mesura que van passant els mesos ens anem posant totes al dia. Jo tinc reservada la Masia Vilasendra que des de que ho varem veure ens va encantar i ja no varem voler mirar res més. La meva cunyada es vacasar al Muntanyà i està molt bé i el Serrat i van anar els meus pares a un casament i diuen que molt xulo també, és adir, que els llocs escollits noies molt bones referències. I respecte La Tria jo també ho vaig estar mirant i era molt maco però al fina lho vàrem descrtar pq ens quedava una mica lluny, pe`ro la veritat que té molt encant també. I el Prat verd jo vaig anar fa temps per un casament i és molt maco també.
El catering em agafat Les Magnòlies ja que ja han treballat amb la Masia i es coneixen i saben com funciona tot, a més ens han donat molt bones referencies i l'home és molt humil i ens va inspirar molta confiança i s'adapta molt a nosaltres.
El fotògraf ens va agradar motl el Criviller però els preus eren desorbitats i per un parell de coneguts de confiança ens van recomanar el Moma i la veritat que ens va encantar era el que buscavem i ho tenim aprop.
I tema vestit vaig anar a Assúmpte nuvies (Vic), Pronovias (Girona), Vinzenzs núvies que les 3 em van fer un tracte genial i tenien vestits molt macos. Pero com vaig anar mirant pel forum que quan et proves el teu ho sents i ho tens clar fins llavors cap m'havia fet sentir res especial els veia tots macos però estava indecisa i al final un amic em va recomanar una botiga de la seva cosina a Terrasa i allà em vaig enamorar des de que el vaig veure a la foto vaig dir aquest, m'anaven ensenyant altres i jo no no aquets i quan me'l vaig provar quina felicitat i ja el tinc reservat. Ara he de començar a mirar sabates i roba interior per la prova pel febrer.
Les invitacions ens les fa el Moma que em quedat per primers de desembre.
Aquest diumenge anem a escollir el menú a les Magnòlies i ens em de posar a mirar lo de la música. Recomanacions d'algun dj?
I tema recordatoris com ho porteu a mi em porta bastant de cap.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marisole » dc. oct. 20, 2010 11:54 am

Els meus pares van anar a un casament al Mas can ferrer i el càtering era de les magnolies i els i va encantar, ja ens diras que tal vosaltres.Nosaltres crec que ho farem amb el Terra endins que també ens han donat bones referències.
marisole

EntradaAutor: marisole » dc. oct. 20, 2010 11:56 am

Jo tema recordatoris crec que agafaré unes piruletes de xocolata on hi posen el teu nom i un petit dibuix, n´hi ha de sabors i textures diferents, la veritat es que ens van agradar ja se que es una cosa diferent però ja estava cansada de veure lo mateix per tot arreu.
marisole

EntradaAutor: sarapia » dc. oct. 20, 2010 9:27 pm

marisole ha escrit:Tema flors, jo estic mirant diferents opcions, ara estic esperant pressupost de la floristeria Essentials (http://www.essentials-trends.com/), tenen unes idees molt bones i ens van agradar. Quan tingui el pressupost us ho passaré.

A mi també m´interessa així vaig veient una mica com va tot encara que no tinguem triat encara el lloc , he anat llegint i potser tinc de triar mes coses de les que pensava.

Marisole benvinguda!

Primerament enhorabona pel teu casament!!!!!

Nosaltres també vam anar a veure el Prat Verd però no ens va acabar de convèncer, has mirat al Montanyà? Al Serrat del Figaró,etc....

Nosaltres també estem esperant pressupost d'aquesta floristeria, ja el posarem en comú,.ejejej
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: sarapia » dc. oct. 20, 2010 9:32 pm

Nosaltres ens casem el 7 de Maig i també tenim Moma com a fotògrafs,eejejej.

Els recordatoris, nosaltres ja tenim a casa uns fanalets amb una espelma i ho acompanyarem amb un bouquet de bomboms (el tema bombons el deixem per l'any vinent, no fos cas que caduquin :P )

La roba interior de moment encara no he mirat res, teniu alguna idea d'algn lloc en concret???

Nenes que bé que va això de tenir gent de prop de casa,ejejej, bé, com tot el foro, és un pou d'informació!!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: sarapia » dc. oct. 20, 2010 9:33 pm

iredavid ha escrit:HOLA NOIES DE LA COMARCA!!!!!
Jo era de Sant Quirze però ara visc a Ripoll però Torelló, Manlleu i Vic són poblacions on hi he passat gran part de la meva vida.
Veig que a mesura que van passant els mesos ens anem posant totes al dia. Jo tinc reservada la Masia Vilasendra que des de que ho varem veure ens va encantar i ja no varem voler mirar res més. La meva cunyada es vacasar al Muntanyà i està molt bé i el Serrat i van anar els meus pares a un casament i diuen que molt xulo també, és adir, que els llocs escollits noies molt bones referències. I respecte La Tria jo també ho vaig estar mirant i era molt maco però al fina lho vàrem descrtar pq ens quedava una mica lluny, pe`ro la veritat que té molt encant també. I el Prat verd jo vaig anar fa temps per un casament i és molt maco també.
El catering em agafat Les Magnòlies ja que ja han treballat amb la Masia i es coneixen i saben com funciona tot, a més ens han donat molt bones referencies i l'home és molt humil i ens va inspirar molta confiança i s'adapta molt a nosaltres.
El fotògraf ens va agradar motl el Criviller però els preus eren desorbitats i per un parell de coneguts de confiança ens van recomanar el Moma i la veritat que ens va encantar era el que buscavem i ho tenim aprop.
I tema vestit vaig anar a Assúmpte nuvies (Vic), Pronovias (Girona), Vinzenzs núvies que les 3 em van fer un tracte genial i tenien vestits molt macos. Pero com vaig anar mirant pel forum que quan et proves el teu ho sents i ho tens clar fins llavors cap m'havia fet sentir res especial els veia tots macos però estava indecisa i al final un amic em va recomanar una botiga de la seva cosina a Terrasa i allà em vaig enamorar des de que el vaig veure a la foto vaig dir aquest, m'anaven ensenyant altres i jo no no aquets i quan me'l vaig provar quina felicitat i ja el tinc reservat. Ara he de començar a mirar sabates i roba interior per la prova pel febrer.
Aquest diumenge anem a escollir el menú a les Magnòlies i ens em de posar a mirar lo de la música. Recomanacions d'algun dj?

De dj nosaltres hem escollit la gent de Diverta (els tenim a 1 minut de casa a peu)eejejej, i de moment ens ho estan posant tot molt fàcil!
Imatge

Imatge
sarapia

EntradaAutor: marisole » dj. oct. 21, 2010 8:18 am

Nosaltres crec que ens quedarem amb en Xevi de Torello , les flors he mirat alguna altre cosa .......
marisole

EntradaAutor: iredavid » dj. oct. 21, 2010 9:28 am

Bon dia noies!!!!
Benvinguda Marisole!!!!!!!!!
I tema dj per on van els preus? és que la Masia me'n ofereix 2 per 750€ ho veig molt car i ara m'ha comentat la companya de feina que es va casar a principis d'any que a ella li demanaven molt i que aquí Ripoll ja una que per 400€ tu fa i la veritat és que està bé pq nosaltres vàrem anar al casament i estava guai, poder triarem per aquí i a l'església una noia que va cantar en el seu casament que té una veu preciosa que va amb un altre noi que toca en directe, tot i que és caret em sembla que són uns 500-600€, però la de 400€ també prepara per l'església molt bé de preu pero com ens fa gràcia veu en directe i la meva germana ens ho vol regalar.
Està bé la idea dels recordatoris, nosaltres em pensat una foto de cada convidat i una altres de cada convidat i nosaltres ja que al recinte no deixen vendre fotos, i poder faré alguna manualitat de les que hi ha per aquí el forum pq s'ho trobin quan entrin al menjador, no sé.
I tema flors tinc un familiar que treballa amb una floristeria d'aquí Ripoll i segurament li agafaré amb ella m'ha dit que això pel febrer que vagi amb una foto del vestit per escollir ram i les flors que quedarien millor i pel desembre he de portar una foto a la meva perruquera per triar quin tipus de pentinat.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marisole » dj. oct. 21, 2010 11:52 am

Els preus es mouen per aqui, però el tema es que ho facin be, que de vegades mes cars o mes barats si ja els has vist o algú t´en dona bones referencies tens molt de guanyat perquè amb el que val tot almenys que surti be.Això les núvies experimentades crec que son les que mes ens poden aconsellar.
marisole

EntradaAutor: pinxo11 » dg. oct. 31, 2010 1:10 am

iredavid ha escrit:HOLA NOIES DE LA COMARCA!!!!!

Hola,
què tal?com van els preparatius?
Nosaltres estem amb el tema restaurant i estem entre Terra endins i les magnòlies. Vosaltres heu agafat les magnòlies veritat??em pots fer cinc cèntims del preu i condicions que us donen???
Moltes gràcies!
pinxo11

Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dc. nov. 03, 2010 9:26 pm

Hola Osonenques,
sembla que això ja ho comencem a tenir bastant enllestit; en una setmana em confirmat el meu vestit, el càtering, el fotògraf, les flors, el dj i els detalls...creieu que em falta alguna cosa???Espero que vosaltres també ho porteu tant bé com jo, sabeu si en el mes de maig és temporada baixa i fan alguna rebaixa en alguna cosa??està bé saber-ho!!!
Si necessiteu alguna cosa no dubteu en demanar!!
pinxo11

EntradaAutor: marisole » dj. nov. 04, 2010 9:22 am

Bufff!!! Això es una feinadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! enhorabonaaaaaaaa me n´alegro que jo ho tonguis tottttttt.
marisole

EntradaAutor: pinxo11 » dj. nov. 04, 2010 8:07 pm

Marisole, com ho portes tu???
pinxo11

EntradaAutor: six&may » dj. nov. 04, 2010 10:02 pm

hola!!!!!
jo soc de Taradell!!!!!Ens casem el 2 de Juliol de 2011, i farem el convit a Vila dels Masramons a Vic,el lloc esta molt wapo i la noia k ho porta es molt simpatica, s'adapten molt a lo k els hi demanes hi els nuvis els fan ells k son de gel wapissims!!!!Vam a mirar el
Serrat del figaró, pero tots els dissabtes de juny i juliol estan ocupats!!!!!A mes desde fora dona la sensació k es mes gran..pero igualment també es molt wapo!!El mal de cap k tenim es k volem casarnos per l esglesia pero no savem kina???algu coneix el santuari de la mare de deu de l'ajuda a Hostalets de Balenyà??
six&may

Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

EntradaAutor: six&may » dj. nov. 04, 2010 10:12 pm

[quote="sarapia"]Hola,

enhorabona MartaBert!!!

Nosaltres al final no anirem al Serrat del Figraró tot i que les referències són espectaculars!
Nosaltres al final ho farem a El Montanyà![/quote

Hola sarapia!!!!
Nosaltres també vam mirar els Montanyà!!!era una de les opcons finals. A quin menjador fareu el convit??a mi em va encantar el k te les parets de pedra i uns arcs de fusta al sostre!!!!wapissimmm!!!
six&may

Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

EntradaAutor: pinxo11 » dj. nov. 04, 2010 10:44 pm

six&may ha escrit:hola!!!!!
jo soc de Taradell!!!!!Ens casem el 2 de Juliol de 2011, i farem el convit a Vila dels Masramons a Vic,el lloc esta molt wapo i la noia k ho porta es molt simpatica, s'adapten molt a lo k els hi demanes hi els nuvis els fan ells k son de gel wapissims!!!!Vam a mirar el
Serrat del figaró, pero tots els dissabtes de juny i juliol estan ocupats!!!!!A mes desde fora dona la sensació k es mes gran..pero igualment també es molt wapo!!El mal de cap k tenim es k volem casarnos per l esglesia pero no savem kina???algu coneix el santuari de la mare de deu de l'ajuda a Hostalets de Balenyà??

Jo aquesta esgèsia no la conec però a Torelló hi ha rocaprevera, que és molt maca!!
pinxo11

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants