Autor: iredavid » dc. oct. 20, 2010 11:00 am
HOLA NOIES DE LA COMARCA!!!!!
Quina ilusió veure gent de per aquí aprop!!!
Jo era de Sant Quirze però ara visc a Ripoll però Torelló, Manlleu i Vic són poblacions on hi he passat gran part de la meva vida.
Sarapia m'alegra trobar-te de nou per aquí.
Jo em caso el 14 de maig del 2011. Per quan us caseu les demés?
Veig que a mesura que van passant els mesos ens anem posant totes al dia. Jo tinc reservada la Masia Vilasendra que des de que ho varem veure ens va encantar i ja no varem voler mirar res més. La meva cunyada es vacasar al Muntanyà i està molt bé i el Serrat i van anar els meus pares a un casament i diuen que molt xulo també, és adir, que els llocs escollits noies molt bones referències. I respecte La Tria jo també ho vaig estar mirant i era molt maco però al fina lho vàrem descrtar pq ens quedava una mica lluny, pe`ro la veritat que té molt encant també. I el Prat verd jo vaig anar fa temps per un casament i és molt maco també.
El catering em agafat Les Magnòlies ja que ja han treballat amb la Masia i es coneixen i saben com funciona tot, a més ens han donat molt bones referencies i l'home és molt humil i ens va inspirar molta confiança i s'adapta molt a nosaltres.
El fotògraf ens va agradar motl el Criviller però els preus eren desorbitats i per un parell de coneguts de confiança ens van recomanar el Moma i la veritat que ens va encantar era el que buscavem i ho tenim aprop.
I tema vestit vaig anar a Assúmpte nuvies (Vic), Pronovias (Girona), Vinzenzs núvies que les 3 em van fer un tracte genial i tenien vestits molt macos. Pero com vaig anar mirant pel forum que quan et proves el teu ho sents i ho tens clar fins llavors cap m'havia fet sentir res especial els veia tots macos però estava indecisa i al final un amic em va recomanar una botiga de la seva cosina a Terrasa i allà em vaig enamorar des de que el vaig veure a la foto vaig dir aquest, m'anaven ensenyant altres i jo no no aquets i quan me'l vaig provar quina felicitat i ja el tinc reservat. Ara he de començar a mirar sabates i roba interior per la prova pel febrer.
Les invitacions ens les fa el Moma que em quedat per primers de desembre.
Aquest diumenge anem a escollir el menú a les Magnòlies i ens em de posar a mirar lo de la música. Recomanacions d'algun dj?
I tema recordatoris com ho porteu a mi em porta bastant de cap.