Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: tap » dl. feb. 22, 2010 2:57 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

Entrades: 17
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:37 am

EntradaAutor: cucuruxu » dl. feb. 22, 2010 7:23 pm

Hola Tap!

Doncs si tens el restaurant ja és alguna cosa! Nosaltres encara no tenim res.. bueno les ganes si! jeje i la data!

Si k són macus els vestits de Jesus Peiró però vaig molt perduda amb els preus! A mi m'en agraden molts i d'estils molt diferents Novia d'Art, Pepe Botella, YolanCris.. Tinc unes ganes d'anar a mirar vestits!
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: tap » dc. feb. 24, 2010 11:16 am

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: cucuruxu » dc. feb. 24, 2010 11:22 am

Jeje! Si això crec k és el que hem passarà a mi... Però això segur que és perquè no era el teu vestit! Tothom diu que quan el trobes ho saps! Segur que en trobem un que s'escaigui amb la nostra personalitat!
Jo encara no sé quan aniré a mirar vestits però suposo que passat l'estiu també.
Fotògraf tens alguna idea ja? ptnet wapa!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: tap » dc. feb. 24, 2010 12:00 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 3:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: cucuruxu » dc. feb. 24, 2010 6:39 pm

Uix doncs akixí feu com nosaltres! Només hem anat a veure dos restaurants i segurament si podem ens kedem amb el segon!
Aquest fotògraf no el conec però miraré a veure k tal!
No som pas de la capital, som d'un poble de la Costa Brava!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: JiG » ds. feb. 27, 2010 8:20 pm

Hola Gironines!!!

Moltes felicitats a tots i totes!!! Acabo de descobrir tot aquest món del foro i crec que pot anar molt bé intercanviar idees i opinions!!!

Anem molt perduts, però ens fa molta il·lusió començar a preparar-ho tot i dir-ho a la gent del nostre entorn. Nosaltres com la cucuruxu, ens volem casar el dia de St Jordi!!! Esperem trobar restaurant i que sigui possible.

M'ha agradat molt trobar núvies del 2011 de Girona.

Fins aviat!
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. març 01, 2010 11:49 am

Enhorabona pel vostre casament JiG! I pel gran dia escollit! jeje
Per aquí podràs trobar idees mooolt bones i ajuda pel que sigui! Ets de Girona capital??
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: ShuRa » dl. març 01, 2010 11:53 am

JiG ha escrit:Hola Gironines!!!

Moltes felicitats a tots i totes!!! Acabo de descobrir tot aquest món del foro i crec que pot anar molt bé intercanviar idees i opinions!!!

Anem molt perduts, però ens fa molta il·lusió començar a preparar-ho tot i dir-ho a la gent del nostre entorn. Nosaltres com la cucuruxu, ens volem casar el dia de St Jordi!!! Esperem trobar restaurant i que sigui possible.

M'ha agradat molt trobar núvies del 2011 de Girona.

Fins aviat!

Et vols casar per l'esglesia? pq cau en setmana santa...i no hi casen.....compte
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: JiG » dl. març 01, 2010 6:15 pm

Hola noies!!!

Cucuruxu, sóc d'un poble del voltant de Girona. De moment estem mirant restaurants, però buffff quina feinada!!! Merci i igualment per l'elecció del dia, crec que serà un gran dia...em fa moltíssima il·lusió!!!!De moment no hi ha massa demanda per aquest dia, però de fet és el que tenim ganes de concretar més aviat, per evitar disgustos. Fa molts anys que diem que ens casarem aquest dia i seria una llàstima ara que s'acosta haver-lo de canviar...o esperar més anys fins que torni a caure en dissabte, no????Com ho heu vist vosaltres?

ShuRa, farem una cerimònia civil, al restaurant mateix que escollim, bé aquesta és la idea que tenim... moltes gràcies però per l'observació!!!!

Ja m'he posat la pàgina del foro a "favoritos" perquè crec que l'utilitzaré sovint!! jeje
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dl. març 01, 2010 6:44 pm

Bueno nosaltres no hem mirat gaire encara la veritat.. ho tenim bastant parat! Aquesta setmana començarem a posarnoshi!
Si necessites informació d'algun restaurant o el que sigui no dubtis a demanar-ho!!
Ja veuràs com enganxa això del foro!
Ja m'aniràs explicant eh! Que això de trobar gent de xki va de conya per contrarestar opinions!! :-)ok:
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: tap » dj. març 11, 2010 4:50 pm

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: cucuruxu » dl. març 15, 2010 5:11 pm

Hola Tap!!

No l'he vist l'avanç de pronovias i vaig mirar per internet i no ho vaig sapiguer trobar.. kin desastre! jeje ;)
Vull anar un dia a fer un vol per les botigues de núvia de Girona a veure si puc mirar algun catàleg per sobre per anar descartant botigues!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: tap » dt. març 16, 2010 10:03 am

X
tap l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 14, 2010 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
tap

EntradaAutor: cucuruxu » dv. març 26, 2010 11:37 am

Gironines esteu perdudes!!!

Ningú té novetats??????????????? :-))
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Coloma » dv. abr. 09, 2010 3:03 pm

Hola!
Jo també sóc una gironina que em caso el juny del 2011 però de moment encara no tenim res reservat. Crec però que ens hem de començar a afanyar perquè aquesta setmana he començat a trucar a restaurants i més d'un ja tenien el nostre dia ocupat! arrrgghhhhh.

De moment hem anat a mirar el golf torremirona, les cols i el càtering el ginjoler i tots tres ens han agradat molt i molt...tot i així encara no sabem que fer i volem anar a visitar més llocs.

Enhorabona a totes les gironines del 2011 i a veure si aquest fòrum s'anima que sembla ser que és molt útil per totes!
Coloma

Entrades: 6
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:11 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dv. abr. 09, 2010 5:14 pm

Hola Coloma! Enhorabona per el teu casament!!

Si necessites ajuda amb algun restaurant o catering pregunta pregunta!!

Ets de Girona capital?
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Coloma » dl. abr. 12, 2010 10:07 am

Moltes gràcies Cucuruxu!

Sóc de Banyoles i de moment hem anat mirant els que estan a prop i que n'hem sentit com les Cols, el golf Torremirona, el Mas Solà i el càtering el Ginjoler. Tots estan molt bé i els preus més o menys ronden pel mateix però el que ens ha agradat més és les Cols.

Tot i així hi ha una cosa d'aquest restaurant que no ens acaba de convencer. Es veu que ara faran un local completament nou que anomenen "un nou concepte" i no podem veure com serà perquè encara no està ni construit ni tampoc tenen cap maqueta per fer-nos una idea. I com que sembla ser que és tan modern no sabem si serà acollidor o si tindrà un caràcter massa fred.

Total que encara no sabem quin triar. Sabeu de més restaurants al voltant de Girona?
Coloma

EntradaAutor: cucuruxu » dl. abr. 12, 2010 12:03 pm

Ostres a mi m'encantaria Les Cols! El meu pare m'hi va convidar a fer el menú degustació fa un temps i recordo que li vaig dir: -Si algun dia hem caso podria ser aquí? jeje
Però ens cau massa lluny...
Del Mas Solà me n'han parlat molt bé, i del catering Ginjoler també, jo en tinc pressupost. També m'han parlat mooolt bé del Mas Marroch, l'heu mirat aquest?

Jo estic buscant caterings com una boja perquè en principi volem llogar una masieta amb una carpa molt xula i després hem de buscar el tema catering.. Un dilema! Si en coneixes algun estic oberta a consells???

Ptnet wapa!
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Coloma » dc. abr. 14, 2010 4:30 pm

De caterings la veritat no en conec gaires.

Tinc una amiga que ho va fer amb els de la pastisseria Can Sants, que són de la Bisbal i que també fan servei de casament. Va ser un casament molt xulu, en una casa de colonies a prop de Llagostera. El sopar recordo que va estar molt bé i els nuvis van quedar contents amb el tracte. Tot plegat els hi va sortir molt rodó.

Encara no tenim decidit res, tinc la sensació que no avancem!
Coloma

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants