a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

un gran any!

Re: a les nuvies que duen ulleres, canviareu a lents de contacte

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 3:34 pm

quan en portava, en un ull no tenia problemes ni per posar ni per a treure, ara amb l'altre m'hi barallava una estona
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: eliytoni » dv. nov. 13, 2009 11:27 am

tot es paractica, jo también pensava q sera incapaç i no es tan dificil. intenteu, jajaj
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. nov. 14, 2009 8:58 am

es facil, jo despres de 10 anys de vegades m'he les poso sense el mirall, es costum
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 14, 2009 9:54 am

doncs tot serà qüestió d'anar a l'optica a mirar si les toriques han baixat una mica de preu i no se m'asequen tant els ulls
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. nov. 14, 2009 12:11 pm

a mi em costen 78€ el pack per 6 mesos buenu en realitat les estir-ho una mica mes....q ja es pasta jejeje
Yaiza202

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 14, 2009 12:50 pm

ostres!! a mi fa un parell d'anys, que va ser la ultima vegada que me les vaig comprar, em van sortir més cares!!
a mitjans de l'any que ve, em tornaré a revisar la vista, que serà una mica abans de quan em toca, i tornaré a provar de portar-ne
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. maig 17, 2010 8:39 pm

Marta t'has mirat les lents de contacte?? Perque jo también sóc estigmatica i no en puc dur... pk són molt complicades! Desprès de donar-me 4 diferents a l'òptica ho vam deixar per impossible, la noia em va dir que les necessitava a mida i que són mès cares. I vaig desistir. Tinc 25 anys i porto desde els 12 anys!! Ja formen part de mi, sense elles no sóc jo! Tinc alguna foto sense ulleres peró no m'agrada pk no em sé veure sense elles.

En canvi el Sergi (la meva parella) odia les ulleres, i sempre que pot es posa les lents.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: marsal75 » dt. maig 18, 2010 8:03 am

jo n'havia portat fa uns quants anys, i m'anaven bé. En un ull les portava toriques i en l'altre no (encara no havia arribat a tenir prou estigmantisme per a ello). El que estic pensant és anar primer de tot a la meva oculista i comentar-li, a part de que ja toca fer la revisió. Les vaig deixar de dur per mandra més que res i perque se'm secaven una mica els ulls al cap d'unes hores de dur-les. Suposo que amb els anys també han millorat els materials amb els que les fan i tot el que hi ha al voltant. Jo porto les ulleres des de els 10 anys i un cop tingui asentada la miopia miraré a veure si es factible operar-me. El meu xicot està operat i té la vista al 100%. Ell tenia 8 dioptries per ull.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. maig 18, 2010 9:15 am

Yo también llevo gafas, pero mi problema es por astigmatismo. Normalmente solo las utilizo para el ordenador o ver la tele, así q en principio no tendré problema porque pra la boda no las necesitaré. Pero si es cierto q a mi las lentillas me van fatal!!! Se me secan mucho los ojos y no veo nada. Las llevé una temporada y me resultaron super incómodas!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Susu » dt. maig 18, 2010 9:21 am

Os doy un consejo a las que no estais acostumbradas a las lentillas:

Probadlas con tiempo, el ojo necesita acostumbrarse, y una no sabe que tipo de ojo tiene hasta que no se las ha puesto. Jamás habría dicho que yo los tenía tan delicados, y al principio no las podía llevar más de 4 horas porque se me irritaban y se me ponían rojos.
Creo que es mejor que las lleveis un mes antes mínimo e ir acostumbrando al ojo cada dia.
Un saludo!
Imatge

Imatge
Susu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: marsal75 » dt. maig 18, 2010 9:28 am

yo voy a ir primero de todo a mi oftalmologa y asi durante el veranito me iré acostumbrando de nuevo a ellas. Cuando las llevaba me iban bien, no las podia llevar más de 6 horas seguidas, pero supongo que ahora con los años tambien han mejorado los materiales con que las fabrican y supongo que no se me secaran tanto los ojos. Pero de todas formas seguiré los consejos de mi oculista al respecto
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 18, 2010 2:50 pm

Hola chicas,

Yo uso lentillas desde hace bastantes años, antes las llevaba a diario y ahora sólo cuando salgo. He probado de todo tipo (soy miope), y ninguna me va bien al 100%, a las pocas horas me las tengo que quitar. Al final he optado por comprarlas en Alain Afflelou, salen muy baratas y las fabrica Focus, así que son iguales que las que te vende el óptico al doble de precio.

Para las que no han usado nunca, recomiendo que compréis las diarias, y empecéis un tiempecito antes a llevarlas, cada día un rato más hasta que el ojo aguante bien varias horas.

Yo tengo claro que llevaré lentillas, no me gustan nada las gafas y las llevo más por necesidad (no veo un pijo sin ellas... jajaja) que por placer (bueno, supongo que como todas...). Aunque si no hubiera más remedio una montura bonita también puede quedar mona, todo sea ir a gusto con una misma.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. maig 18, 2010 3:30 pm

Shaik ha escrit:Hola chicas,

Yo uso lentillas desde hace bastantes años, antes las llevaba a diario y ahora sólo cuando salgo. He probado de todo tipo (soy miope), y ninguna me va bien al 100%, a las pocas horas me las tengo que quitar. Al final he optado por comprarlas en Alain Afflelou, salen muy baratas y las fabrica Focus, así que son iguales que las que te vende el óptico al doble de precio.

Para las que no han usado nunca, recomiendo que compréis las diarias, y empecéis un tiempecito antes a llevarlas, cada día un rato más hasta que el ojo aguante bien varias horas.

Yo tengo claro que llevaré lentillas, no me gustan nada las gafas y las llevo más por necesidad (no veo un pijo sin ellas... jajaja) que por placer (bueno, supongo que como todas...). Aunque si no hubiera más remedio una montura bonita también puede quedar mona, todo sea ir a gusto con una misma.

pero son lentillas normales o toricas??? porque yo las necesito toricas y esas ya sé yo que suelen ser más carillas
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Shaik » dt. maig 18, 2010 10:52 pm

Pos no sé... son lentilles per miopia, deuen ser normals. Pots preguntar, a veure si en tenen. La diferència de preu és molta, em costen menys de la meitat que a l'òptica normal. I ja et dic, són igual que les altres, em van igual de malament com totes, jajaja (suporto les mateixes hores aquestes que les altres que he provat).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cadui » dt. juny 08, 2010 7:06 pm

hola noies, jo soc miop des dels 7 anys i porto lents de contacte des dels 17. Ara fa uns 4 anys em van veure que tenia una mica d'astigmatisme en ambdós ulls però això no és problema per a portar les lents. El dia del casament aniré amb les lents però tinc molt clar que les meves ulleres aniran al kit i en el moment en que els ulls se'm comencin a assecar, faré el canvi. Normalment vaig sempre amb les lents, però sé que aquell dia seran moltes hores -des del matí que em maquillin, fins a la matinada que acabi la festa-, així que no m'importa durant el ball fer el canvi i col·locar-me les meves super ulleres de pasta vermelles que tant cridaven l'atenció a Paris jaja!

Per a les que no esteu acostumades a les lents i les voleu portar el dia de la boda, jo us aconsello començar a portar-les sovint uns mesos abans per a que l'ull s'acostumi a elles i per a que agafeu traça en la col·locació i retirada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. juny 08, 2010 9:07 pm

Sí, jo també portaré les ulleres ben aprop, segur que no aguantaré les lentilles tantes hores! El que faré serà posar-me-les ben bé al final, encara que estigui maquillada (el rimmel me'l poso jo i ja està). El que no puc fer és tenir-les posades molt abans del casament, aniré a la pelu amb ulleres.
A l'últim casament que vaig anar ho vaig fer així, em van pentinar i maquillar i després em vaig posar les lentilles, abans de marxar.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: laracroft » dc. juny 09, 2010 8:43 am

jo em caso el dia 20 i em vaig operar el pasat dia 4, i estic encantada de la vida.... és com màgia!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. juny 09, 2010 9:54 am

jo no em puc operar de moment, encara no tinc la miopia parada i a més tinc el llagrimal força sec... i a sumar a tot això l'edat
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. juny 09, 2010 1:48 pm

jo també em vull operar la vista però com que amb l'embaràs hi ha moltes paperetes de que torni a aparèixer la miopia, esperaré a haver tingut canalla :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. juny 09, 2010 2:01 pm

cadui ha escrit:jo també em vull operar la vista però com que amb l'embaràs hi ha moltes paperetes de que torni a aparèixer la miopia, esperaré a haver tingut canalla :-)ok:

Jo també!! És una de les coses que més il.lusió em fan a la vida, obrir els ulls i veure-hi bé!! >.-<:
Imatge
Shaik

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants