NÚVIES DEL 2011!!!

un gran any!

Re: NÚVIES DEL 2011!!!

EntradaAutor: celia_javi » dj. nov. 05, 2009 2:42 am

Jo vull deixar el ram a la Verge de Montserrat, és molt especial per mi i la meva família. Però tenia pensat fer un parell de rèpliques per dues amigues. Tenia sentit que hi ha gent que ho fa quan hi ha més d'una destinatària. Vosaltres sabeu alguna cosa d'això?
Imatge
celia_javi

Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:08 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 7:55 am

el ram, diu la tradició, si no m'equivoco, que es per a una persona soltera, normalment noia, per a que trobi parella. Jo estic indecisa si regalar-li al meu germà o a un dels meus cunyats, és l'unic dels 3 germans del meu xicot que no té parella.. i ja en tenim ganes jaja pero com s'enfadaria.... doncs potser me'l guardo jo
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: eliytoni » dj. nov. 05, 2009 10:41 am

El meu ram li posarem a la tomba als meus sogres, q desgraciadament no hi seran amb nosltres.
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 10:53 am

:-()-) aixó em sembla correctíssim
el teu xicot estarà una mica tristot aquell dia perque li faltaran els seus pares...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: gliff » dj. nov. 05, 2009 1:11 pm

hola!!
me llamo Raquel y soy de les franqueses, aunq mi segunda casa es canovelles, jeje, es q he visto una xica de x alli ;)
me parece muy interesante el tema q habeis sacado. yo personalmente llevo casi ya 8 años aguantando q mis suegros se metan en todo!! y en la boda os digo q no se lo voy a permitir, también os digo q me ha costado unos cuantos años aprender q no me afecte nada de lo q dicen o hacen! ;P el otro dia mi futuro se empeño a llevar a nuestras madres al restaurante antes de elegirlo definitivamente y como siempre mi madre le encanto y mi suegra solo ponia pegas. lo bueno es q stoy tan convencida de q es ese restaurante q no me convence otro x mucho q digan! jajaja ahora para el año q viene nos keremos ir a vivir juntitos y entonces vamos a hacer nuestra vida de verdad y no djaremos q se metan!
a las q hablais de lo del vestido yo os digo x experiencia propia q prefiero comprarmelo yo a q como me lo kieren comprar otros sean estos los q decidan, nonononono :--(
ah! la boda también la pagamos nosotros y sin ayudita de nadie... bueno me parece q sera del banco! jaja. a mi todos los q me preguntan q kiero de regalo les digo q me den dinero para pagar el cubierto. mi madre dice q qda mal xro prefieo ser clara a q me traigan una tostadora!! xq con eso no hacemos nada!! jajaja
ah!! lo del ramo yo también estuve pensando entre muchas opciones y la q mas me llaman son darselo a mi mama o llevarselo a mis dos abuelas al cementerio. se puede hacer un ramo q dsp se divida en dos y llevarselo. y me parece q sta ultima es la q haré al final.
y os digo una cosita en mi boda las tradiciones las vamos a tirar x los suelos!! jajaja, no, me refiero q xq hay q seguir segun q tradiciones si en verdad nos gustaria hacer otra cosa? x ejemplo lo del ramo, se le da a la siguiente pareja q se vaya a casar, xro a mi me hace mal ilusion eso de mis abuelas, xq no hacerlo? por supuesto os llevareis criticas, xro a mi personalmente va a ser mi dia y los q me conozcan de verdad saben el xq de muxas cosas.
bueno siento ser tan pesada :-) xro llevo dias leyendoos y hoy me he puesto las pilas, jajaja
un besito muy fuerte y feleicidades x la boda!!! aunq seamos a las unicas q nos haga ilusion x ahora!! jajaja xq yo también me encontrado eso deq el 2011 sta muy lejos!! :--( xro es nuestro año!! *.-o-o.*
gliff
:: núvia rookie

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 2:14 pm

hola Gliff o sea que eres vecina mia de Canovelles!!! bienvenida a este foro
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: danna4583 » dj. nov. 05, 2009 8:44 pm

hola noies
jo em dic jordana i sóc de barcelona, també ens casem el 2011 a la Cripta de la Colònia Güell que és on sempre havia volgut casar-me, el convit el fem en un hotel d'Esplugues que està molt bé. jo sóc cuinera i treballo en una escola i la meva parella es tècnic informàtic.
a mi el ram me'l regala el meu germà petit, que serà el padrí, i no el donaré a ningú, ja que la meva intenció és llençar-lo al mar, en record de la meva mare que va morir fa quatre anys, que quan em casi seran 6, així que serà per a ella.

Imatge
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

EntradaAutor: kasia25 » dj. nov. 05, 2009 10:35 pm

jejeje! és que em sembla que amb això de les tradicions no hi crec massa!!! algunes són maques agafar-les però d'altres val més modernitzar-les! per mi el ram és el regal més especial que es fa, i crec que ha d'anar a la persona més especial i que sàpigues que més li pot agradar!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 10:46 pm

doncs aleshores si li he donar el meu ram a la persona més especial i que més s'ho medeix, li donaria la meitat del meu ram a la meva mare i l'altre meitat a la meva sogre... perque són les primeres que apareixen quan se les necessita, las que més il·lusió els hi fa el nostre casament i també les primeres a les que hem d'ajudar sempre... i som qui som gràcies a elles
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: celia_javi » dj. nov. 05, 2009 11:27 pm

Guauuu!!! Raquel, Jordana, que guai que entreu per aquí! :) Me n'alegro de que el debat prosperi :P

Jo tinc molt clar que vull deixar el meu ram a la Verge de Montserrat, perquè allà em casaré i ella es molt especial per mi. La meva família és molt creient i són molt fervents de la Verge. El meu germà petit va néixer malalt i va passar el seu primer any de vida en una UCI. Els meus pares van passar moltes penúries amb aquest tema, però avui el meu germà està sa i fort i és un tio de lo més guai :P Ell serà el meu padrí i em regalarà el ram, per això vull que finalment el ram sigui per la Verge. Els meus pares van fer-li moltes promeses i els metges sempre han dit que això va ser un miracle... Bé, evidentment això es pot mirar de moltes maneres, però per mi la Verge de Montserrat és el símbol de que el meu germà està aquí i és el meu padrí :)

De tota manera, m'agradaria que dues de les meves amigues tinguessin el ram, sobretot per una d'elles, que és la meva millor amiga. Probablement seran les següents en casar-se! Jo havia sentit que hi ha gent que fa rèpliques del ram, això és cert? Què en penseu? Queda bé? També podria separar el ram en 3 parts, que no ho havia pensat..., però tocaran a 2 flors cadascuna, no...? Per regalar-ho a algú no sé si queda bé. Necessito les vostres opinions!! Estic feta un embolic!! Ja sé que queda molt, però em dóna la sensació que l'any que ve seguiré amb el mateix dubte... A més, hi ha una altra pega... L'única persona que em falta al casament és el meu avi, que va morir fa uns 3 anys. Però no està al cementiri, per tant... :S no sé si donar-li a la meva àvia i dir-li que això és per l'avi. Per mi donar-li a la Verge també era un símbol pel meu avi... A la meva parella també li falten 3 avis, però desde ja fa molts anys, i a mi és l'única persona que em falta i és força recent. La resta d'avis encara viuen i per molts anys sigui! Ja sé que és un tema una mica estrany però no sé amb qui parlar-ho... :S També podria donar els nuvis a les amigues, el ram a l'àvia, i fer un altre ram de flors ben gran per la Verge... Pufff, quin cacau, ho sento!!

En quant al tema del vestit, me'l regalen els meus pares, però sé que ho faran al meu gust, tinc molt bon rollo amb ells. Els meus sogres són un encant, en especial la meva sogra, mai s'han ficat en res, per tant... per aquest tema no pateixo.

En fi..., necessito la vostra opinió! Perquè... i què faig amb la resta de parelles del convit?
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: gliff » dv. nov. 06, 2009 12:42 pm

celia-javi, aun no siendo creyente me parece un gesto muy acertado lo de la virgen de montserrat, yo de ti lo haria sin dudarlo!! lo del ramo de tus amigas tienes esas dos opciones q das: o bien les das una replica o bien lo de las figuritas. y si te hace mas ilusion q destaq lo de tus amigas xqa lo mejor tienes q dar mas figuritas y no serian las unicas puedes darles otra cosa como es la liga (te compras dos y ya tá) o algun regalo q aunq no sea muy representativo q seran las proximas no kiere decir nada. yo a mis amigas de launiversidad q xra mi son lo mejor q tengo a mi lado les voy a regalar un marco de fotos a cada una y con la foto de las 4 en ese dia de la boda. todo si lo permite el fotografo, xro algo apañaremos. todo es ir pensando y van surgiendo ideas!!
ah!! y lo de tu abuela xra lo de tu abuelo, lo siento xro te tengo q decir q no es buena idea. te lo digo xq yo he tenido el mismo dilema y he llegado a la conclusion q le puedes hacer mas daño a tu abuela de lo q es la intencion. a mi me faltan mis dos abuelas, xro he de decir q con una habia predileccion mutua, y no me parecia correcto darle el ramo a mi abuelo y también mencionarla en mi boda, xro no lo hare xq puede ser muy doloroso y q tanto mi abuelo como yo no nos recuperemos en toda la boda. no se si me entiendes el punto de vista q te kiero explicar. es un dia xra divertirse, yo me acuerdo de ella cada dia y se lo feliz q hubiera sido verme de blanco, yo sabre q sta alli sin verla, xro mejor no recordarsela a otros q también la exan de menos.
wapi, spero haberte ayudado una miketa! x supuesto hay opiniones para todos los gustos, tu haz lo q mas kieras. :-()-)
gliff

EntradaAutor: celia_javi » dv. nov. 06, 2009 4:10 pm

¡Gracias, Raquel! Tienes razón, aquello puede ser un dramón... La verdad es que estuve pensando lo mismo ayer, cuando terminé de escribir el mensaje en el foro. Todos lo vamos a tener presente, así que no hace falta meter más el dedo en la llaga...

Creo que lo dejaré entre la Virgen y mis dos amigas, tendré que seguirlo pensando, porque no sé si lo de la réplica queda bien... ¡Aunque no había caído en la liga! ¿Eso se da así como así como el ramo? El follón es que hay un montón de parejas y no sabemos qué hacer con ello, qué motivo dar para pasar a una delante de otra... ¡Esto es un follón! A mí me está causando más dolor de cabeza que otra cosa... ¡Pufff!
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: shenita » ds. nov. 07, 2009 12:19 am

Hola noies!!!!
Jo sóc de barcelona i tenim pensat casarnos per Juliol de 2011.... Portem un anyet vivin junts..i per fi ens hem decidit! ddespres de 6 anys de relació... ;.:love_:

Hem passa el mateix...kuan comento k hem caso al 2011... sembla k kedin segles....... aquest mes començem a mirar restaurants...tinc en ment....Turo del Sol, Can Marlet, Mas de Sant llei...i CAN RIBAS..aquest ultim hem te enamoradaaaaa!!!!! pero per lo que estic llegin..es bastant caret..i nosaltres ens ho hem de pagar nosaltres...i esta la cosa xunguilla.....
Bueno estaré conectada per aki...per veure com us van els preparatius...i per poder comentar les inquietuts k ens puguin sortir....perdoneu per el meu català pero soc castellana..enacara que com he vist que parleu en catala.....ho he intentat! ;D
Imatge
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

EntradaAutor: celia_javi » ds. nov. 07, 2009 4:23 am

Benvinguda, Noe!!

Jo ja tinc ganes de que arribi gener... Em donaran ja la data a l'església i ho podré fer oficial, perquè em quedarà poc més d'un anyet! Així ningú em dirà res... De fet, ja ho saben gairebé tots els convidats, però a la feina i en segons quins àmbits encara ho vaig mantenint en secret, jeje :P

I sí, sí..., l'economia està xunga. Nosaltres haurem de demanar un crèdit segur, tot i que intentarem estalviar el màxim possible i així demanem menys. De moment els pares ens regalen els vestits de cadascun, però diuen que d'aquí al 2011 ens aniran ajudant... Si és així..., doncs agraïts estarem, i sinó doncs no passa res. Això es una decisió nostra i avui en dia ja no toca que ho paguin tot els "papas".

Per cert, un bon català :) Però pots expressar-te com vulguis! Petonets! Segueix escrivint-nos!
Imatge
celia_javi

A PASSAR LLISTA!!

EntradaAutor: celia_javi » ds. nov. 07, 2009 4:31 am

Què us sembla si anem passant llista? :P Nick i noms dels nuvis :-):-):-): ; així podem conèixer-nos millor :) I quan arribi el moment, ens felicitem, jaja! *.-o-o.* També podem escriure on ens casem (cerimònia i banquet), i d'aquesta manera podem ajudar-nos les que coincidim :-)ok: . Apunteu-vos!

GENER

FEBRER

MARÇ

ABRIL

MAIG

celia_javi (Cèlia i Javi). Dissabte 28 Maig 2011. Monestir de Montserrat + Finca Sesoliveres (Igualada).

JUNY

JULIOL

AGOST

SETEMBRE

OCTUBRE

NOVEMBRE

DESEMBRE

Animeu-vos! :-///:
Imatge
celia_javi

EntradaAutor: kasia25 » ds. nov. 07, 2009 7:39 am

celia-javi, jo donaria rams divertits a les amigues o diferents, per aqui al foro he vist ram de piruletes de cor, de chupa-chups,.. que queden molt divertits!!! o sino la figura de nuvis i un ram ben maku a les amigues ( les 2 coses). Jo rèplica no faria del teu ram, m'agrada la idea que sigui únic, això el fa especial. Entenc la falta del teu avi, la meva també és recent, tant sols fa 4 mesos que ens va deixar, i això encara em fa que tingui més ganes de regalar-li a la meva iaia, perquè sé que per ella serà un dia macu, però a la vegada trist. Pel tema de la mare i la sogra, havia pensat regalara a cada una la rèplica del SEU ram! hauré de recopilar fotos i intentar fer-lo el més semblant possible. I pel que fa a la verge de montserrat, compra un ram ben xulo i deixa-li a ella. :-)
Imatge
kasia25

Re: A PASSAR LLISTA!!

EntradaAutor: kasia25 » ds. nov. 07, 2009 7:41 am

celia_javi ha escrit:Què us sembla si anem passant llista? :P Nick i noms dels nuvis :-):-):-): ; així podem conèixer-nos millor :) I quan arribi el moment, ens felicitem, jaja! *.-o-o.* També podem escriure on ens casem (cerimònia i banquet), i d'aquesta manera podem ajudar-nos les que coincidim :-)ok: . Apunteu-vos!

GENER

FEBRER

MARÇ

ABRIL

MAIG

celia_javi (Cèlia i Javi). Dissabte 28 Maig 2011. Monestir de Montserrat + Finca Sesoliveres (Igualada).

JUNY
kasia25 (Adrià i Laura). Divendres 24 de Juny del 2011. Cerimònia civil + convit a Ca N'alzina.
JULIOL

AGOST

SETEMBRE

OCTUBRE

NOVEMBRE

DESEMBRE

Animeu-vos! :-///:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: gliff » ds. nov. 07, 2009 1:26 pm

kasia25, mol bona idea la de la replica del ram!!! molt bona!! me lo apunto, jeje :-)ok:

cuando tenga dada la paga y señal al restaurante me apunto en la lista! *.-o-o.*
gliff

EntradaAutor: kasia25 » ds. nov. 07, 2009 10:55 pm

jejeje1 es lo que tiene tener tanto tiempo para prepararlo todo!!!! ventajas de ser del 2011!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: celia_javi » dg. nov. 08, 2009 2:28 am

Òndiaaa!!! kasia25, quina gran idea!! :P La idea de la rèplica no m'agradava gaire, precisament pel que dius de que el ram és únic. Això de les piruletes és guai!! I això t'ho fas tu o ho fan a algun lloc? En tens idea? Moltes gràcies, ho tindré en compte!
Però llavors deixaré el de núvia a la Verge, perquè sinó a qui li dóno...?, tot i que m'agradava la idea de fer un ram guapo apart. Bufff, quin cacau, jaja, com veieu tinc un embolic..., em té preocupada el tema, jajaja!!
Imatge
celia_javi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants