BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 02, 2009 3:14 pm

Actualitzo la llista de Restaurants de Lleida i voltants (ja en tenim un munt...)

- La Fonda del Nastasi
- El Nou Forn
- Castell D' Albatàrrec
- Palau de Margalef
- Finca "La Prats"
- La Dida
- L'Espigol
- La Boscana (finca del Resquitx)
- El Petit Català
- Big Ben (Mollerussa)
- Mas dels Arcs
- Les Caves de Raïmat.
- L'aralí
- El Palermo
- Hotel Condes d'Urgell
- El Resquitx (Mollerussa)
- Les carpes del Mas d'en Xep (Alcarràs)
- Cal Molí
- Masia Salat (Les Borges)
- La Masia
- Espai Oro
- Salones Casanovas
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: arbecub » dv. oct. 02, 2009 4:17 pm

Hola noies!!!!

jo soc una lleidatana del 2009

primer de tot dir-vos que ENHORABONA per les vostres bodes.

nosaltres el restaurant el vam reservar amb 2 anys d'antelacio, ho vam fer a l'Espigol de Balaguer, i nosaltres estem encantats amb el tracte, preu, menjar, etc...
i tots els nostres convidats van quedar encantats del lloc i del menjar.

si necessiteu qualsevol cosa aki estem per ajudarvos
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. oct. 04, 2009 10:31 am

Hola a tothom!!!!

Fa dies que no ens hem connectat, però és que ha estat una setmana intensa de feina....

La llista dels restaurants està genial!!!! Però una coseta/pregunta, el Palermo es el de Lleida o el d'Alcarràs!? A nosaltres del d'Alcarras (que es diu Gran Palermo) estem encuriosits, és una de les opcions que ens roden pel cap, tot i que encara no tenim clar on fer-ho. Sabeu si algú hi ha anat mai!?

Nosaltres vàrem estar el passat dia 26/9/09 en una Boda al Palau de Margalef i fa un any també i ens va agradar molt, a més vam veure dos tipus de boda, en el sentit que en una hi va haver actuacions durant el dinar i en l'altra no, en una van fer el ball a fora al jardi i l'altra a dins...; hem pogut veure dos maneres defer i les dos ens han agradat. Tot i això nosaltres no ho farem allí ja que una boda ha estat en la pròpia familia i semblarà que es repeteix...

També estavem encuriosits per com és el Castell del Remei, pel que fa al convit, la ceremònia la farem a Mollerussa. Com veieu busquem coses relativament aprop! No fer fer molts km a la gent.

I un altre tema que tenim perdut és on fer les fotos?! On es fa la gent les fotos? A Lleida suposo que al riu... però sinó es allí on?!!??!

Tot són dubtes, esperem també aclarir els principals per la fira De nuvis.

Fins aviat!
gemmaijordi2011 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 04, 2009 1:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. oct. 04, 2009 10:34 am

Per cert!!! L'Alari està tancat que ens ho va dir el del Petit Català (que era el jefe també d'allí) és que hi vam anar a preguntar per l'Alari i ens va dir que l'havia traspassat-venut i que ara només feia les coses al Petit Català!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 04, 2009 10:52 am

hola,
gemmaijordi2011 el tema de les fotos tot depèn d'on sigueu i de què us agradi a vosaltres... sé de gent de Lleida que se les fa a la Seu o com tu dius al riu o als Camps Elisis... però una cosina meva que es va casar fa dos anys es van fer les fotos pel carrer. Dit així sembla molt cutre, però van quedar genials... el fotògraf els va fer posar-se entre els cotxes als semàfors, creuant passos de cebra, pel carrer major com si es miressin els escaparats... i també les de rigor per tots els lleidatans: a la Seu, als Camps i a la pasarel·la de Cappont. També conec gent de pobles que se les han fet als seus pobles, als llocs més bonics de les seves localitats.
Però vaja que jo crec que seran els fotògrafs els qui us diran més o menys on solen fer les fotos i, una altra opció que tens és demanar idees a les ja casades i a les que es casen al 2009 i 2010 que segur que ja tenen el fotògraf contractat i les idees clares d'on fer-se-les :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: arbecub » dg. oct. 04, 2009 11:21 am

Nosaltres ens vam casar a balaguer i les vam fer al claustre de l'asglesia St. Domenec, que es on ens vam casar, pero kuan nosaltres vam començar a fer les fotos alla ja hi havia una altra parell (ho dic xq no cal que us caseu alla), despres vam anar al sant crist i despres a la variant de Balaguer i per a mi akestes son les millors, us en fico una pq vegueu que tal.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 04, 2009 11:32 am

és super xula aquesta foto arbecup!!! estàveu radiants!!! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 05, 2009 8:44 am

Bon dia a totes!!!
Primer de tot Arbecub ehorabona per la teva boda, i gràcies per passar-te per aquí i contarnos cosetes...

Lo del restaurant Palermo, jo crec que es el Gran Palermo d'Alcarràs a lleida ciutat no hi ha cap. No he estat mai.

A mi també magrada molt el Palau de Margalef, però com dos amigues ja s'hi casen l'any que ve potser sería massa repetitiu.

Vull mirar la finca la Boscana del Resquitx que està per Bellvis crec. I la Prats.

Sobre el tema de les fotos, una amiga que es va casar aquest any se les va fer "urbanes" que se diu per la ciutat semafors passos de cebre , parada d'autobus i també son molt xules, però jo on segur segur que vull foto és a la Seu Vella.

Bueno ja anirem contan-nos cosetes!!! :-)(:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. oct. 05, 2009 9:55 pm

Hola!

No et vam dir res arecub però la foto està genial!!Si que fa goig si!!!

Nuvolet nosaltres hem estat a la Boscana en una comunió, l'any que ve anem a una boda de la familia, pel que ja ens queda descartada l'opció! Per trobar-ho on és si vas per Autovia des de Lleida direcció BCN, has de sortir a la sortida de Bell-lloc - Bellvís - Térmens, i llavors has d'agafar direcció Bellvis i ho trobaràs abans d'arribar a Bellvis, però crec que per la informació és millor que vagis al Resquitx de Mollerussa que allí segur que trobaràs gent!

Nosaltres comencem a mirar restaurants per internet, ja vam comentar que esperavem a la fira de nuvis per a efer la tria gran i poder escollir, durant la fira o els dies posteriors. Tot i que falta temps, crec que no estarem tranquils fins que no tanquem el tema de restaurant i després a viure!!

Estem molt contents de que la cosa es vagi animant, poc a poc serem molts!!!

Fins aviat
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 05, 2009 10:28 pm

He demanat informació per telefon de moment pero si lo millor que anem a veure-ho m'han dit els del resquitx així que potser aquest dissabte fem tourne per lleida en busca del restaurant perdido... jejejeje es que jo a la fira de nuvis no podré anar, que tinc un viatget previst, perquè em van dir que era el 7 i 8 de novembre no???

Si si que wuai que s'estigui animant això del foro de lleidaaa, ens queda bastant pel 2011 però jo estic ilusionada a tope!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: arbecub » dt. oct. 06, 2009 7:20 am

Wpes!!!!

MOLTES GRACIES per els piropos!!!!

doncs kuan hagueu escrit mes de 100 missatges podreu entrar a cronikes i us podreu llegir la meva cronik.....i podreu veure totes les fotos!!!!!!

nosaltres vam anar a una boda al palau de margalef, d'una noia d'aki del foro i va estar mooolt be i el lloc es super bonic.
en canvi vam anar a una boda a el Reskitx i no ens va agradar gaire, tot i que m'han dit que a la Boscana esta moooolt millor que el resquitx!!

jo us dono la meva opinio.....

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: NUVOLET » dc. oct. 07, 2009 7:26 am

Hola noies!!!!

Arbecub, jo ja he pogut llegir la teva crònica molt emocionat de veritat, segueix!!! :-///:

Així que no vas menjar be al resquitx?? doncs a mi de la Boscana m'han donat bones referències, i el menjar ha de ser el mateix no? bueno...

vinga que ja som a mitat de la setmana :-()-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 07, 2009 5:17 pm

hola,
jo del resquitx no en tinc ni idea... però de la Boscana m'han parlat molt bé uns amics que van anar-hi a una boda... Arbecup estic desitjant arribar als 100 per poder llegir alguna crònica i així agafar alguna idea més :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. oct. 07, 2009 11:04 pm

Que tal tot??? Nosaltres encara no arribem als 100, o sigui que encara no podem lleguir cróniques.... ufufuf... Ja hi ha ganes per saber més i més!!

Per obrir una nova linea de debat (o conversa) explicarem el moment de la GRAN PETICIÓ!!!

Nosaltres celebrabem els 5 anys i amb l'excusa vam escapar-nos de cap de setmana, vam passar-lo en una casa rural de Foradada (arribada dissabte) i diumenge vam fer la visita al Castell de Montsonís al sortir vam anar a dinar al Celler de l'Arnau (allí mateix) i quan feiem el café el Jordi va desapareixer momentaniàment per tornar a aparéixer amb un regal, jo molt innocent pensant que era una pulsera pel tamany de la caixa, però quan vaig obrir i veure que era un anell i el tipus d'anell, es que ja s'escapaven les llàgrimes i em pregunta i jo amb un filet de veu dient un SI!!!
Quan alguna vegada t'imagines la situació et sembla que faras un crit ben gran, però almenys jo gairebé que no em sortia la veu!!!

I vosaltres com va anar!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 08, 2009 6:11 am

Doncs naltres hem decidit que ens casavem, però la "pedida" encara no m'he la fet... i se que fins més endavant res de res... així que me tocarà esperar a la sorpreseta!!!!

Gemma molt bunica la teva!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: mimartin » dj. oct. 08, 2009 11:09 am

Hola,
Jo he anat a una boda ara al juliol, que la ceremonia va ser a la Boscana i el pica-pica (dir que es una passada de lloc!!!) i despres vam anar a sopar al resquitx a mollerussa. La veritat que el menjar molt bé.

Per cert,hi ha un Palermo a la carretera de Saragossa, abans d'arribar a la gasolinera del dalmau
Imatge
mimartin

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 08, 2009 8:17 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Que tal tot??? Nosaltres encara no arribem als 100, o sigui que encara no podem lleguir cróniques.... ufufuf... Ja hi ha ganes per saber més i més!!

Per obrir una nova linea de debat (o conversa) explicarem el moment de la GRAN PETICIÓ!!!

Nosaltres celebrabem els 5 anys i amb l'excusa vam escapar-nos de cap de setmana, vam passar-lo en una casa rural de Foradada (arribada dissabte) i diumenge vam fer la visita al Castell de Montsonís al sortir vam anar a dinar al Celler de l'Arnau (allí mateix) i quan feiem el café el Jordi va desapareixer momentaniàment per tornar a aparéixer amb un regal, jo molt innocent pensant que era una pulsera pel tamany de la caixa, però quan vaig obrir i veure que era un anell i el tipus d'anell, es que ja s'escapaven les llàgrimes i em pregunta i jo amb un filet de veu dient un SI!!!
Quan alguna vegada t'imagines la situació et sembla que faras un crit ben gran, però almenys jo gairebé que no em sortia la veu!!!

I vosaltres com va anar!?

oooh qué bonic!!! a mi em va encantar la forma en què el meu xicot m'ho va demanar... però vaig trobar a faltar veure-li la cara del moment...

Jo vaig arribar un vespre a casa després de treballar i es suposava que ell ja seria a casa, però vaig trobar el pis buit amb totes les portes de les habitacions tancades i un ninot de Furby amb unes galtes vermelles a l'estil del ninot de la peli de Saw al mig del passadís. Vaig entrar al menjador a deixar el bolso i em vaig trobar amb una nota que deia: "vols jugar a un joc?" a l'anvers hi havia una sèrie de instruccions i deia que si encertava totes les pistes arribaria a trobar-lo a ell i a un tresoret.

Vaig començar a buscar pistes per tot el pis, i després d'una pista una altra... i cada vegada m'anava emocionant més i més, fins que vaig arribar a la última on hi havia una nota amb la caixeta que deia: "et vols casar amb mi? Si: envia SMS al 6......... amb la paraula siii" i a la caixa hi havia l'anell!!!!! El vaig trucar molt emocionada però no m'ho va agafar, així que li vaig enviar un missatge amb "SIIII, clar que SIIIII" i als 10 minuts ell va arribar a casa amb un somriure enooooorme a la cara i em va donar l'abraçada més tendra que mai m'ha donat!!! Em va contar que ho volia haver fet pel nostre 6è aniversari -faltaven 15 dies- però que no es va poder esperar més i ho va avançar!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 08, 2009 10:23 pm

ANdaaa que wuaiii menuda currada els vostres noviets!!! segur que al meu no se l'hi acudeix res de això, les sorpreses sempre se les dono jo... pero bueno cadascú es com és!!! jejeejejej

Pero molt romàntiques nenes ehh!!!!!! :-()-) m'encanten!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 09, 2009 11:09 am

Hola noies,

primer de tot, enhorabona pels vostres casaments! *.-o-o.* Nosaltres ens casarem el 14 de maig del 2011 ::love:: i, tot i que encara no tenim segura l'església (tenim pensat la Catedral, però la capella de la Verge de Montserrat, on es van casar els meus pares; la Seu Vella i l'església de Sant Joan) perquè no hem rebut encara resposta... suposo que fins a principis del 2010 no s'obren les llistes, oi?, sabem segur que la celebració serà al Palau de Margalef >.-<: . Ens va encantar el lloc només veure'l. De fet, no hem anat a mirar a cap altre lloc. Alerta a aquelles parelles que vulguin reservar restaurant per al 2011: al Palau de Margalef ens van comentar que durant la Fira Denuvis acostumen a omplir tots els dissabtes. La veritat és que nosaltres hi vam anar fa cosa d'un mes i ja hi havia dates triades (la més sol·licitada, el 23 d'abril -jeje, jo en sóc una de les damnificades! :-( ). Imagino que als altres llocs la cosa deu estar per un estil... :-/

Pel que fa a les fotos, jo tinc per segur que en vull a la Seu Vella (si ens hi podem casar, perfecte, si no, hi pujarem a fer-ne unes quantes). Amb tot, he de dir que també m'encanta la idea de fer-ne pel carrer i als Camps Elisis, sobretot ara que estan tan macos! =0-0-)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 09, 2009 11:20 am

Enhorabona buniketa!!! i benvinguda al post de les lleidatanes 2011!!!
Jo aquest cap de setmana tinc cita amb la Prats i ja decidirem alguna cosa segura!!! També he mirat la Boscana. Crec que serà un dels dos. Al Palau no hi he anat però al 2010 tinc la boda d'una amiga meva així que ja et podré donar referències. Encara que tota la gent diu que molt be.
En principi em caso a la Paeria, encara que no descarto la Seu Vella, però em van posar mols inconvenients, així que encara no ho se...

En fi, benvinguda i ara a participar!! m'encanta que això es vagi animant!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants