Noies de Manresa y poblacions del costat

un gran any!

Re: Noies de Manresa y poblacions del costat

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. juny 08, 2010 9:43 pm

Nenes esta l'ùltim a la ultima pagina!!! No hi ha mes noies de Manresa???
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Al&Bel » ds. juny 12, 2010 11:03 am

Hola Mari! Jo no sóc de Manresa però ara fa un any i mig que hi visc a Manresa amb el meu xicot. Així que ja em considero del bages. Ens casem el 8 de Juliol a Terrassa. Segur que hi ha més noies de Manresa per aquí!!!Vinga a animar-se i pujar aquest foro,jejeje!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Vinga wapa estem en contacte,ok??!!!
Al&Bel
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: annapatxi » dv. juny 18, 2010 10:48 pm

Hola noies,
jo soc de Moià, encare que fa 2 anys que visc a navarra, pero em casaré a la meva terra :-)

el meu germà es va casar a Cal Pressegué i ho recomano, em va encantar, i una amiga meva es va casar als noguers i també va anar molt be.
jo estic mirant restaurant per la zona de vic, sempre he tingut mes tirada cap allà, el cap de setmana que ve anirem a veure la masia vilasendra, el montanyà i el serrat de figaró.

que vagi molt be!
Imatge
annapatxi

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Al&Bel » ds. juny 19, 2010 6:26 pm

Hola Anna!!! Ostres jo vaig anar a una boda farà uns 4 anys a Cal pressegué i la veritat va estar genial, el menjar, el lloc, el servei fantàstic. Nosaltres quan vem començar a mirar els restaurants els hi vem enviar diversos mails però mai ens van arribar a contestar. Ademés buscàvem un lloc que tingués lloc per quedar-se a dormir els convidats. Masia Vilasendra ho vem anar a mirar el dia que feien les portes obertes i és un lloc sense dubte ESPECTACULAR. Quan hi vem anar també vem fer un tastet del catering Can Jubany i era tot boníssim. El que passa que ho veiem una mica lluny pq tenim molts convidats de Barcelona i no hi havia allotjament directament a la masia. El Serrat del Figaró em vaig ficar en contacte amb ells pq la veritat el lloc enamora per la web,m'imagino que al natural deu ser preciós, però al final ja no ho vaig anar a veure pq també ho veiem massa lluny i ja vem reservar el nostre. El que no conec és el Montanyà!!! Nosaltres ho fem a Terrassa al Mas Bonvilar (que hi ha al mateix recinte l'Hotel La Mola) que és el que buscàvem. Molta sort quan vagis a mirar restuarant que tots són molt bonics i sobretot ens dius el què!!!! :-///: :-///:
Al&Bel

EntradaAutor: annapatxi » dl. juny 21, 2010 11:18 am

Hola!!!
si, ja us explicaré com han anat les visites al restaurant...
a mi também'interesa que hi hagi lloc per dormir, pero sino llogarem un autocar, a part, la meitat dels invitats son de navarra i ells si que vindran amb autocar, aixi que si no hi ha lloc per dormir al restaurant ja buscarem lloc per Moià. Ja veurem com ho fem!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. juny 21, 2010 8:42 pm

Si mires per Vic ves a veure la masia Vilasendra, es molt maca, per dormir nomès hi ha lloc pels nuvis, peró es poden llogar masies pels voltants...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 22, 2010 3:49 pm

Mari (MJM) ha escrit:Si mires per Vic ves a veure la masia Vilasendra, es molt maca, per dormir nomès hi ha lloc pels nuvis, peró es poden llogar masies pels voltants...

si, si, el dissabte vaig a veure la masia vilasendra. crec que hi ha un casament al vespre, aixi que ho veuré com queda tot :) ja en tinc ganes, i a la meva parella es el lloc que li agrada mes.
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Al&Bel » dt. juny 29, 2010 7:29 pm

Anna wapa, que tal el teu finde amb els restaurants??? Et van agradar??? Ja ens diràs alguna cosa!!! *.-o-o.*
Al&Bel

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. juny 29, 2010 8:09 pm

És veritat com va anar??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 30, 2010 6:18 pm

Hola guapes!!!
el finde mooolt be, veure els amic, la familia, el meu nebodet de 4 mesos...i veure els restaurants!! de veritat es que no vam parar amb tot el finde...
primer vam anar a veure el montanyà (està a seva) i es molt maco, ens va agradar molt, el que pasa es que hi ha mes d'un casament al dia...el tema menus esta be, pero l'aperitiu el veig soso (comparat al serrat del figaró :P), en canvi la barra lliure es un xollo perque pagues el que consumeixes...
el segon va ser la masia vilasendra, la veritat es que es preciosa, però se'ns en va una mica de presupost...al tenir que llogar la masia i a part el catering...es bastant car....
el diumenge vam anar a veure el serrat del figaró i em va encantar, a sobre hi havia el nandu jubany voltant per allà jejej el menú també puja una mica, pero com que l'aperitiu es tan bo, agafant el menú mes baratet n'hi hauria prou :)

la veritat es que encare no se que ferem, ens ho estem pensant, fent numeros i tota la pesca...
en principi ens voliem casar al juny, pero tan a la masia com al serrat estan tots els dissabtes plens (com que nomes fan un casament per dia), però bueno, tampoc ens fa res casar-nos al setembre!!!

a mi em feria ilusió casarme al serrat del figaró, em va encantar i a sobre el menjar fa molt bona pinta...a veure si convenço al xicot jejeje

ja us aniré explicant com va anant tot i a veure si decidim algo aviat, que sino també ens queedarem sense dates pel setembre!!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Al&Bel » ds. jul. 03, 2010 7:26 pm

Hola Anna!!! Ja he vist per un altre tema que per fi ja tens lloc, no??el 3 de setembre al figaró!!!! FELICITATS!!!!
ohhh, ara si que comença la compte enrere de debó. I com ho veus per anar avançant els preparatius des d'allà???Suposo que en ppi podràs fer la majoria de coses, com a mínim ja tens el més important el dia i el lloc, i la resta mica en mica.
Ja ens vas explicant!!!
Nosaltres quan vem probar el catering de can jubany ens va encantar, els volíem a ells en la nostra boda. Però quan vem demanar preus del seu catering al nostre restuarant de Terrassa, buff era carísm pq ens feien inclús pagar no sé quan plus per desplaçaments i demés!!! i també hem de pagar lloguer de finca, així que es disparava moolt de preu.
Però ja veuràs com menjareu de luxe, enhorabona per la vostra tria!!!!
Al&Bel

EntradaAutor: annapatxi » ds. jul. 03, 2010 7:59 pm

Al&Bel ha escrit:Hola Anna!!! Ja he vist per un altre tema que per fi ja tens lloc, no??el 3 de setembre al figaró!!!! FELICITATS!!!!
ohhh, ara si que comença la compte enrere de debó. I com ho veus per anar avançant els preparatius des d'allà???Suposo que en ppi podràs fer la majoria de coses, com a mínim ja tens el més important el dia i el lloc, i la resta mica en mica.
Ja ens vas explicant!!!
Nosaltres quan vem probar el catering de can jubany ens va encantar, els volíem a ells en la nostra boda. Però quan vem demanar preus del seu catering al nostre restuarant de Terrassa, buff era carísm pq ens feien inclús pagar no sé quan plus per desplaçaments i demés!!! i també hem de pagar lloguer de finca, així que es disparava moolt de preu.
Però ja veuràs com menjareu de luxe, enhorabona per la vostra tria!!!!

Moltes gracies!!!!estic super contenta :-) lo mes important i mes dificil era trobar el lloc, aixi que una cosa menys!!! lo demés ja veurem com ho anem fent jejej el seguent pas sera mirar fotograf, miraré els que ens proposen a veure que tal i lo demés no se, estic bastant perduda quin es el seguent pas jjeje sort que aquest forum es de gran ajuda!!!!

quan vam anar a la masia vilsendra ens van donar el menú de can jubany ies mes car en el catering i amb el lloguer de la finca era massa car tot plegat. peró allà al serrat era mes baratet, a part, agafant l'aperitiu mes baratet i els plats del menú dels mes economics surt bastant be i com que fa tot tan bona pinta.....segur que tot surt genial!
em feia iusió celebrar-ho amb el menu de can jubany ^^ a sobre conec al nandu, que es amic del meu germà.

ja us aniré explicant com avança tot, tenim temps de sobre!!!! i a veure si pus obrir aviat el compte enrera per poguer explicarho tot b! la veritat es que no se molt b com va aixo del compte enrea, per aixo tinc tantes ganes de veure-ho jeje
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: toñy » dc. jul. 28, 2010 7:58 am

Hola a todas, yo tambien quiero recomendaros a el fotografo de nuestra proxima boda es de Sant Fruitos se llama TOMAINSTANT y lo hacen genial el trato personalizado y muy agradable ademas de buen profesional,y de restaurante hos recomiendo Bogart de Calaf tambien por el trato la profesionalid la comida es fantastica y el pica-pica es espectacular ,creo que calidad precio es de lo mejor que hai por aqui, no dejis de ir a verlo antes de concretar nada seguro que saldreis sorprendidos,espero que sea de ayuda porque tanto el fotografo como el restaurante son fantasticos,un beso a todas
toñy

Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 06, 2010 7:57 am

EntradaAutor: Nexta » dc. jul. 28, 2010 11:37 am

Hola niñasssssssssss
Bueno pues aqui teneis otra manresana desde hace poquito, soy de mollet, pero hara un año y medio o cosa asi que vivo aqui con mi futuro :D.

Bueno pues tener lo tenemos casi todo, ya tenemos el restaurante, nos casamos cerca de mi casa en la Masia la Font del Tort y el fotografo tenemos a Dynamic casaments.

Ha ver cuando kedamos un dia para echar un cafe.

Besosssssssssssssss
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 28, 2010 1:47 pm

Hola!!

por mi encantada!!! Ahora tengo tooodas las tardes libres hasta agosto! Mejor que un cafe yo prefiero un granizado, que con la calor que hace...

Proponemos un día?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 02, 2010 8:01 am

Manresanes i bagenques, ja heu començat a mirar vestits? Quines botigues recomaneu?
A mi el pronovias no em fa gaire gràcia, perquè els vestits del catàleg no m'acaben d'agradar. Aniré al Mis-Mag, Dblanc i Desma.
Heu anat a algun lloc?
Comentaris...? Consells...?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. ago. 02, 2010 1:28 pm

Ufff!! Tema vestits no puc opinar... fins al març no he començar a moure'm... i no se quines tendes hi ha.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: iyj » dv. oct. 01, 2010 3:24 pm

Hola noies,

Soc nova per aqui.. jeje!!
Som de Manresa i ens volem casar al setembre de 2011 i encara no tenim res.. no faig més que mirar restaurants i no trobem res que ens acabi de convençer... Volem algu a prop però ho veig toto molt car.. A veure si em podrieu ajudar una miqueta :P A mi m'agrada molt Torre Busquet però hem sembla que sera massa car...
Volem un casament civil al mateix restaurant, bogart no ho fa oi? No se.. que dificil!!! Jejeje
Motes gracies!!! I ENHORABONA A TOTES!!!!
iyj

Entrades: 9
Membre des de: dc. set. 29, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. oct. 01, 2010 3:36 pm

Hola!!! Jo també ho volia, si vols et passo un llistat de tots els restaurants que vam anar a veure ja que encara no pots entrar al meu compte enrere...

Un consell, no deixis de visitar un lloc perque pensis que sigui massa car, nosaltres a on ens casem ens pensavem que seria carissim i resulta que es el mes economic.

Torre Busquet hi vam trucar i no ens agafaven el telefon ni contestaven els correus, prova per si tu tens més sort...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: iyj » dv. oct. 01, 2010 3:43 pm

Bones!!

Doncs si me'l passesis em faries un favor.. Estem totalment perduts!! jeje bueno tambe portem molt poquet miran.. On us caseu vosaltres? Nosaltres anirem diumenge a la fira de nuvis de Barcelona a veure si agafem alguna idea..
Motes grcies wapa!!!
iyj

Entrades: 9
Membre des de: dc. set. 29, 2010 2:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants