BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: aairinn » ds. gen. 01, 2011 9:04 pm

FELIÇ 2011 A TOTES!!!!!!!!

Ara sí que sí ja ha començat el nostre any i quan no ens n'adonarem començarem a passar totes per l'altar, quina emoció!!!

-:.-:.__0.0_

:: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::

Que siguem molt felices!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: maido » dg. gen. 02, 2011 10:52 am

Feliz Año¡, que lo va a ser por la boda¡
Me caso en la Finca Prats, y me gustaría recibir vuestros comentarios para asegurar que todo sale perfecto y sin sorpresas de ultima hora. Todo lo que me digais me será de utilidad: organización, comida, calidad de servicio....y sobre todo el apartado de la música: ¿sabeis si se puede realizar algún cambio del grupo que imponen?
Imatge
Imatge
maido
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 02, 2011 12:33 pm

La nuvolet es casa a la prats, ella et podrà ajudar.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. gen. 02, 2011 6:24 pm

:: 2011 ::

Noies aquest és el nostre any!!!

Maido crec que ja vam parlar per privat fa uns dies no???

petonets lleidatanes!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: maido » dg. gen. 02, 2011 7:02 pm

si guapi , hablamos hace unas semanas,sabes que estuve anteayer en la fiesta de fin de año en prats? la verdad es que me fui pronto pues no estaba muy fina,llevo un constipado que pa que pero vi y escuche el grupito que tocaran en nuestra boda y supongo que en la tuya.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: inqueta » dg. gen. 02, 2011 7:06 pm

:: 2011 :: guapíssimes!!!! aquest és el nostre any i això s'apropa que fa por! mama poooor! jajaja
Nosaltres hem passat uns dies a la muntanya que ens han anat de lujo per desconectar i per disfrutar. Ara ja podem dir que ens casem aquest any!!!!!
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: maido » dg. gen. 02, 2011 7:09 pm

siiiii por fin llego nuestro año.....que ganas,para que luego pase el dia que ni nos enteramos como dicen las que ya se han casado.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: neus_1985 » dg. gen. 02, 2011 7:12 pm

Hola wapissimes!! Nosaltres aquest any em fet un brindis diferent ja que no ens hem desitjat un bon any solsament, sino una MOLT BONA BODA...
jajaja
Nosaltres com ja vaig comentar crec en no se quin lloc hem estat sopant a casa i despres al poble...
Us volia fer una pregunta?? Es normal que quan dius que et cases tothom t'anima a que tinguis un fill??
Es que a mi ja hem comença a pujar la mosca al nas, la gent ja no et diu enhorabona sino... QUE? PER A QUAN EL NEN? A VEURE SI US ANIMEU...
I així tot el nadal!!
No es que no em volguem tenir cap, pero la veritat es que cansa una mica!
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: maido » dg. gen. 02, 2011 7:15 pm

jajajajaja ya empiezan las presiones por lo de los hijos,pues espera a que pase un año y no te quedes embarazada,entonces es posible que consigan hasta sacarte las ganas.Porque no nos dejan vivir intensamente cada momento?
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: neus_1985 » dg. gen. 02, 2011 7:19 pm

No lo se pero la verdad es que a mi me hace ilusion tener un niño porque a parte siempre me ha gustado la idea de ser madre joven y a mi pareja tambien pero... ES QUE ES PARA DECILES QUE PASA QUE TENGO QUE HACER LA BODA Y PARIR EL MISMO DIA?
Mi madre tambien se quema mucho, el otro dia una mujer en el super me dice: QUE PARA CUANDO LOS NIÑOS? y mi madre le contesta hombre primero se tendrà que casar no? y la otra: PUES QUE NO ESPERE MUCHO PORQUE LOS NIÑOS SE TIENEN QUE TENER PRONTO QUE SE TE PASA EL ARROZ...
y mi madre:
PUES SI TIENE QUE HACER COMO TU QUE TE CASASTE A LOS 25 Y TUVISTES A LOS NIÑOS CASI A LOS 40...

la mujer a cuadros y yo me descojonaba...
La verdad es que esto pasa cuando hablas demasiado.
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: carlina » dg. gen. 02, 2011 8:22 pm

Bona resposta si senyor, odio les tipíques xafarderes de poble que es posen a la vida dels altres donant opinions de coses que no en tenen que donar. Hi ha gent que no pensa abans de dir les coses.
carlina

EntradaAutor: neus_1985 » dg. gen. 02, 2011 8:35 pm

tens rao, opino el mateix que tu... sort que hi ha poca gent aixi i d'aquestes nomes n'hi ha dos o tres!
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 03, 2011 8:30 pm

ninetes!! com va l'entrada a l'any?? al nostre any?!!

nosaltres hem estat aquests dies per Lleida de casa en casa i aprofitant per veure als amics i per donar invitacions, de les d'allà sols ens falten 4 per donar!!! que aprofitarem el pròxim dia que pugem... i avui ja hem tornat cap a casa nostra a la big city! sembla mentida però ja ho trobava a faltar!!

Els Reis enguany han vingut anticipats i m'he auto-regalat una càmera de fotos jiji! feia temps que hi anava darrere seu perquè la meva, tot i que m'encantava com anava i la qualitat de les fotos, s'hem va acabar de xangar fa uns dies... així que ja tinc càmera nova per poder fer milers de fotos al Japó ::bna// ::bna//

A veure si poc a poc, em puc anar passant per tots els vostres comptes i posar-me al dia! el pal... demà cap a treballar de nou!! xx;-.) xx;-.)

Sobre el tema de tenir canalla, sembla que per la majoria de la gent casar-se va lligat al tenir fills... jo en vull tenir i possiblement no trigarem gaire després de la boda però el que tinc més que clar és que els tindrem quan nosaltres voldrem i no quan la gent digui, que qui els ha de cuidar, educar i criar som nosaltres i no pas ells!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: neus_1985 » dl. gen. 03, 2011 9:16 pm

si senyor cadui!! amb aixó tens tota la raó!
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 03, 2011 10:55 pm

Hello Noies!!! :: 2011 :: :: 2011 ::

Doncs la nostra entrada d'any, molt emotiva! EL Jordi hem felicita l'any i després hem diu a cau d'orella "feliç inici del nostre any"! Ja tenia el ulls plorosos!!!!

Ais!! aquests homenets nostres!!Ja són tendres!!

Per cert! el cotxe arreglat i ara un munt d'anècdotes de primers dies de convivència!!Però està xulo!!!
El dia 5 ve la fillola del Jordi a casa, perque els REis MAgs li portaran el juguet en mà! i avui vinga a deixar tot apunt, perquè jo demà treballo i ja no torno fins el dia 5, ì pensant els dos hem de fer, s'ha de tenir, a comprar...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 03, 2011 11:15 pm

aiiix si que són tendres quan volen si!!! el meu està super carinyós últimament i més encara, des de que hem entrat al nostre any!! m'encanta!!

Gemma ja has baixat al 3!!! mare meva... com corre el temps!!! què bé que la convivència vagi bé, sempre hi han anècdotes i ja veuràs que les recordareu sempre! neu:-D neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dt. gen. 04, 2011 10:49 am

És que aquest serà el nostre any i els nostres futurs també en són conscients. Per més que dissimulin no ho poden amagar del tot i ells també estan motivats pobrets! jajaja El meu diu que no que no, que ell no es preocuparà fins la setmana abans del casament que s'anirà a comprar el traje i jo ric mentre penso sí sí, ves dient que ja cauràs ja! neu:-)

I això dels crios, doncs sí, algun comentari sí que ens han fet però no gaires tampoc. Som nosaltres qui volem tenir canalla aviat, si no ens hi posem ara és per què no vull haver-me d'enxamplar el vestit de núvia que si no...

:: 2011 ::
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. gen. 04, 2011 2:51 pm

hola noies!!!!!espero que haguessiu passat una molt bona entrda d'any!!!!!
a mi tmb em passa com a vosaltres amb aixo dels nens!!!!no us ha passat tmb que gent que penses que els fara ilusio fan una cara rara quan els hi dius???i gent que et penses que passaran de tot estan super ilusionats???aixxx com som!!!!!recta finaaaaall!!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dt. gen. 04, 2011 4:13 pm

si la veritat que hi ha gent que et sorpren molt... jo amb la despedida ja m'han dit que hi haura gent que no vindra, hi ha gent que m'ho ha dit personalment i els motius (i els entenc perfectament) pero amigues meves que vinguin i no em diguin que no venen ni perque?? No ho se potser son paranoies meves... ja m¡ho va dir una amiga meva que es va casar l'any passat que hi haurà gent que em donarà sorpreses bones i hi haurà gent que em decepcionarà una mica...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: carlina » dj. gen. 06, 2011 1:57 am

Noies he fet una pàgina de facebook de l'empresa del RAmon si voleu veure tots els seus treballs, bé falta posar el bloc de torregrossa i alguna cosa més i coses que no posarem pq s'ha de demanar permís a la gent per entrar dins de casa pq són obres fetes fa molts anys i pasem del tema. Heu de posar Boncasa 1998.

Neus a mi el casament m'ha fet donar compte de qui m'estima i està al meu costat i qui no pq com tu dius i va haver gent que em va sorprendre molt i em van decepcionar molt i altres que em van sorprendre amb positiu. Però és molt positiu tot això primer trentristeix però després pensés que aquestes coses t'han fet obrir els ulls....almenys en el meu cas va ser positiu per altres persones no serà així, no sé.
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants