Hola noies!!!
Jo ahir vaig anar a RC de Girona. Jo en principi volia un vestit dissenyat per mi i una noia de GIrona me'l confeccionava; però des que em vaig probar un vestit de Aire (dissabte passat) que el cap em trontolla i ja no estic tan segura de dissenyar-me'l jo, perquè i si no queda bé????
Quan vaig anar a demanar hora a la RC, la noia em va dir que em mirés els models per internet, que em fes llista i que la truqués per dir-li, així ja em tindria els vestits preperats i si algun no el tenia me'l demanaria. La meva llista va ser d'uns 20 vestits (crec)... o sigui que vaig desbordar la noia. La veritat és que n'hi havia alguns que em feia moltíssima il·lusió probar-me'ls i d'altres que no tan; docn sresutla qu eel suqe més ilu em feien... no el tenia!!!!!!! Però bé, ahir desrés de probar-me'n uns quants, vam tornar a refer la llista dels uqe no tenia i al final me'n demana uns 5 més.
El model que més m'agrada, i que estic desitjant que em quedi com un gua, és el esencia, us sona???? Us odnaré una pista, és el que va protar al Lorean Bernal el dia del seu casament... uf! des que vaig comprar la ¡Hola! que en vaig quedar enamorada d'aquest vestit i allà no posava de qui era. Però quan vaig estar fent la llista i el vaig veure... EM VAIG EMOCIONAR I TOT!!!!!!! L'havia trobat!!!! Ara us posaré una foto.
El model que també em fa molta il·lusió és el Ohio... aviam què tal. Us seguiré informant, que en principi han d'arribar la setmana següent.
Tema sabates que algunes de vosaltres su queixeu que les de RC tenen molt de taló (estic completament d'acord amb vosaltres), la noia de la botiga em va dir que li estan a punt d'arribar les sabates de la col·lecció 2012 i que hi ha alguns models amb el mateix taló, però uns altres amb bastant menys (ara se n'han donat compte que no vènen tantes sabates com els hi agradaria... perquè serà!).
Esencia-3.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.