Mas de Sant Lleí 2011

un gran any!

Re: Mas de Sant Lleí 2011

EntradaAutor: Dolçeta » dl. nov. 22, 2010 6:40 pm

Per cert Laia, ja et queda menys pel teu compte enrere!!!!

Explica'ns no se... Algun acudit o alguna xorrada!!! Que volem cotillear les teves cosetes jejejejejejeje
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 22, 2010 7:05 pm

Dolçeta ha escrit:Per cert Laia, ja et queda menys pel teu compte enrere!!!!

Explica'ns no se... Algun acudit o alguna xorrada!!! Que volem cotillear les teves cosetes jejejejejejeje

jeje...pues mira...
Es un hombre que entra en un bar y le dice al camarero: Una cerveza!
y el camarero dice: de-presion?
y el hombre dice: No, no alcholismo.

jeje...malíssimo, n?
Imatge
Laia-elmasnou
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: MerR » dl. nov. 22, 2010 7:08 pm

POR DIOS LAIA!!! CONTANDO ESO NO TE DEJAMOS QUE TE HABRÁS UNA CUENTA ATRÁS JAJAJAJA!!!
Venga que ya tienes otro mensaje para contestarme!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 22, 2010 7:09 pm

Ah! crec k no us ho vaig comentar, Avui he rebut uns banus k he comprat x donar a l'esglesia d més a més els posare amb un cistellet o bandeja de mimbre a l'entrada de l'esglesia...
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 22, 2010 7:10 pm

MerR ha escrit:POR DIOS LAIA!!! CONTANDO ESO NO TE DEJAMOS QUE TE HABRÁS UNA CUENTA ATRÁS JAJAJAJA!!!
Venga que ya tienes otro mensaje para contestarme!!!!!!

JAja...Oye todo suma eh!!!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 22, 2010 7:17 pm

Ah! i també posare bosetes amb petals i ho deixare tot a l'entrada de l'esglesia amb una tauleta o a l'ultim banc, xk la gent ho vagi agafant!!!No se si us pot interessa xo 70 banus de fusta de colors(verd lima, taronja, vermell, lil, negre i blau) 0.80€/U, 62€ amb envio inclòs son senzillets xo stan bé i com k es un a més a més... els vaig demanar dijous i ja els tinc!!!!
www.regalos-boda.com
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: MerR » dl. nov. 22, 2010 7:22 pm

Ya los tienes??????menos mal que no me hiciste caso y te esperaste a la feria!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Dolçeta » dl. nov. 22, 2010 7:41 pm

Laia-elmasnou ha escrit:Ah! crec k no us ho vaig comentar, Avui he rebut uns banus k he comprat x donar a l'esglesia d més a més els posare amb un cistellet o bandeja de mimbre a l'entrada de l'esglesia...

Volem veure fotooos!!!!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 22, 2010 8:09 pm

aqui sta la foto!!!!!!!!!!
stan bé n!!!
am currare un cistellet o un bandeja de mimbre i es un detall xulo xels invitats...ja que crec k fara una calor el 15 de juliol,a les 17.30h....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Dolçeta » dl. nov. 22, 2010 9:58 pm

Ostres, quins colors tan macos!!!!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dt. nov. 23, 2010 4:10 pm

Hola niñas guapas,

Tema video…jejeje… me río x no llorar…jejeje
Ayer estuve mirando las hojas que nos dio Joan y efectivamente hay dos tipos de video. Se lo comenté a Mariete, y me dijo: Si, ya lo sabía… Se ve q Joan nos lo comentó xo Mario quería ver el de 20 min y yo sin enterarme que había otro, no se en q estaría pensando… jejeje :star::
Total, q le digo a mi futuro: Pq no cogemos el otro q tiene las entrevistas y dura un poco más… y me dice que noooooooooo….. que ese que hemos escogido es más fino y q le deje escoger algo…. Jejeje :-(
El no quería video y al final lo convenci, así q me dice q ahora no lo cambie…. Jooooooooo……… le he dicho que de todas maneras me de la oportunidad de ver el otro… jeje. Así que en abril o mayo le llamaré para ir a ver los dos y así decidiremos. Pero vamos q Mario se enfado un pelín pq dice q al final todo a mi gusto y q le deje escoger algo. Pobrecillo…. Pero jo, es q lo de las entrevistas es diver.

Laieta maca, quan vagis el divendres i vegis els dos ja m’explicaràs pq jo només he vist un… snif, snif…

Ah! Els vanos son molt macos, uns colors super guays! : ban :

Bueno chicas seguimos hablando.

Un besitooooooooooo : besito :
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dt. nov. 23, 2010 4:54 pm

arantxi ha escrit:Hola niñas guapas,

Tema video…jejeje… me río x no llorar…jejeje
Ayer estuve mirando las hojas que nos dio Joan y efectivamente hay dos tipos de video. Se lo comenté a Mariete, y me dijo: Si, ya lo sabía… Se ve q Joan nos lo comentó xo Mario quería ver el de 20 min y yo sin enterarme que había otro, no se en q estaría pensando… jejeje :star::
Total, q le digo a mi futuro: Pq no cogemos el otro q tiene las entrevistas y dura un poco más… y me dice que noooooooooo….. que ese que hemos escogido es más fino y q le deje escoger algo…. Jejeje :-(
El no quería video y al final lo convenci, así q me dice q ahora no lo cambie…. Jooooooooo……… le he dicho que de todas maneras me de la oportunidad de ver el otro… jeje. Así que en abril o mayo le llamaré para ir a ver los dos y así decidiremos. Pero vamos q Mario se enfado un pelín pq dice q al final todo a mi gusto y q le deje escoger algo. Pobrecillo…. Pero jo, es q lo de las entrevistas es diver.

Laieta maca, quan vagis el divendres i vegis els dos ja m’explicaràs pq jo només he vist un… snif, snif…

Ah! Els vanos son molt macos, uns colors super guays! : ban :

Bueno chicas seguimos hablando.

Un besitooooooooooo : besito :

A ver, que el video es chulo eh? Que la diferencia es que la edición dura 20 mins y que no retoca tanto la imagen, pero que son los dos del mismo estilo ;)

Oye, y si pactais video 2 por dejar de tocarle los pies? Hay que negociar todo :-)ok:
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dt. nov. 23, 2010 6:07 pm

Dolçeta... quieres que me mate mi futuro??? jejeje

Pobre, de momento todo lo he elegido yo... a él le gusta y le está bien, pero en algo tendrá q opinar,no? jejeje

De todas maneras cuando vayamos a ver los dos videos utilizaré mis armas de mujer... q a veces me fallan, pero lo intentaré... :-/

MUA
Imatge
arantxi

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dt. nov. 23, 2010 6:22 pm

hOLAAAAAAAAAAA

Al final nem al fotograf dijous.... així k n et precupis arantxa, li preguntare lo del video i k m'ensenyi els 2, pro jo crec k es el k diu la dolceta, es +o-igual xo amb 10minutets més k son les entrevistes i ns...alguna tonteria més.
Xo el tipu d'edició del video serà semblant ja k ells deuen tenir un estil marcat i els 2videos seran del rotllo.
Xo bueno...pensa k això ho pots modificar fins i tot el dia abans del casament!!!
ja t'explicare...
Dolceta, son xulosels banus eh!!!!!!!!!!!!

ptns a totes.
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Dolçeta » dt. nov. 23, 2010 7:00 pm

A mi Joan me dijo que antes los dos trabajaban juntos, pero que ahora lo hacen por separado, de ahí que el estilo sea un 90% igual!!!! Así que de verdad no te preocupes porque son de muy buena calidad los dos videos

Laia, tu negocia hasta la muerte eh? Que no se te escape ni un detalle... Que quien no llora no mama :-)ok:
A mi me encanta el abanico de color naranja! Es butanito total :D:D:D:D Bueno, en realidad todos los colores son muy vistosos, y que sepas que si los das en la iglesia, las fotos quedaran de cine!!! Todo tan colorido, que chulo!!! (me lo estoy imaginando y todo :-)) )
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dj. nov. 25, 2010 12:10 pm

hola guapes!!!!
Laia son molt chulos els banos i estan super bé de preu... me encantan... i lo de les bosetes es molt original també... es molt bona idea... amb sembla que te la copiare... sino t'importa jejejee....

Bueno ja m'anireu explicant cosetes... un peto molt fort a totes....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dj. nov. 25, 2010 12:12 pm

Ahhh que m'oblidava m'acaban de trucar del Jodi Dalmau per donarme hora i dia per ferme le primera prova.... sera el dia 21 de juny a les deu del mati... quines ganes.... :-) :-) *.-o-o.*
Ara si un peto molt fort.... a totes....
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Pink87 » dv. nov. 26, 2010 11:48 am

Hola chicas!! Soy una novia del 2012 pero me cuelo por aqui para deciros que mi hermano se caso en el Mas de sant llei y la boda salio increiblemente genial. La gente a dia de hoy, despues de 5 años que han pasado todavia siguen acordandose de lo maravilloso que fue todo. El trato del personal es super amable y nos trataron a todos muy bien. Fue tan tan bien que los amigos de mi hermano que se han casado despues se han casado alli porque estan super contentos. :-)ok:
Imatge
Pink87
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: Pink87 » dv. nov. 26, 2010 11:50 am

nacho_gemma2011 ha escrit:Ahhh que m'oblidava m'acaban de trucar del Jodi Dalmau per donarme hora i dia per ferme le primera prova.... sera el dia 21 de juny a les deu del mati... quines ganes.... :-) :-) *.-o-o.*

A mi me encantan los vestidos de Jordi Dalmau pero todavia no puedo ir porque es muy pronto ya que hasta 2012 no me caso claro...pero espero que nos cuentes como te ha ido! Que seguro que no lo puedo evitar y un dia me paso a cotillear un poco jeje
Imatge
Pink87

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: Dolçeta » dv. nov. 26, 2010 11:53 am

nacho_gemma2011 ha escrit:Ahhh que m'oblidava m'acaban de trucar del Jodi Dalmau per donarme hora i dia per ferme le primera prova.... sera el dia 21 de juny a les deu del mati... quines ganes.... :-) :-) *.-o-o.*

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ja començem a tenir agende de ministre!! jejejeejeje Jo m'ho he d'apuntar tot, que no tinc cap per enrecordar-me de tot amb tant de temps *.O.-O*
Però fa ilu anar tancant temes, eh? Jo tinc ganes de veure més fotos del teu supervestit, que em te encantada! >.-<: >.-<:
Imatge
Dolçeta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants