Autor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 10:59 pm
Autor: adriana27 » ds. set. 25, 2010 9:33 am
Autor: Syl05/05/02 » dl. set. 27, 2010 3:07 pm
euterpe ha escrit:Nosaltres no sabíem què fer. No ens agradava la idea de donar-lo amb la invitació, però al final hem vist que és el més pràctic per a tots.
Pensàvem incloure'l en el text de les invitacions, però l'altre dia, quan vam anar a La Caixa a obrir el compte, ens van explicar que feien una llibreta especial per a noces. Ens fan unes targetes (tipus targeta de visita) amb el logo de l'entitat, els nostres noms i el número de compte; i el millor... gratis!!! Ens va semblar genial. Les posarem al mateix sobre, però d'aquesta manera no queda el número escrit a la invitació.
Abans de decidir-nos, vam anar a preguntar a altres entitats bancàries i no tenien aquesta oferta. No sé si algun altre banc o caixa més la fan.
Autor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 3:21 pm
Syl05/05/02 ha escrit:euterpe ha escrit:Nosaltres no sabíem què fer. No ens agradava la idea de donar-lo amb la invitació, però al final hem vist que és el més pràctic per a tots.
Pensàvem incloure'l en el text de les invitacions, però l'altre dia, quan vam anar a La Caixa a obrir el compte, ens van explicar que feien una llibreta especial per a noces. Ens fan unes targetes (tipus targeta de visita) amb el logo de l'entitat, els nostres noms i el número de compte; i el millor... gratis!!! Ens va semblar genial. Les posarem al mateix sobre, però d'aquesta manera no queda el número escrit a la invitació.
Abans de decidir-nos, vam anar a preguntar a altres entitats bancàries i no tenien aquesta oferta. No sé si algun altre banc o caixa més la fan.
Hola guapaaaaaaa!!
A mi me les van donar la setmana passada!!!! pero si et llegeixes les condicions, has de saber que et cobren 14 euros per manteniment de la llibreta de noces..o sigui que al cap i a la fi les acabes pagant....
Ho vaig preguntar a quasi tots els bancs i caixes i ningu me les feia..nomes la caixa..
Autor: Syl05/05/02 » dl. set. 27, 2010 3:29 pm
Autor: buniketa » dl. set. 27, 2010 3:40 pm
Autor: JS » dl. set. 27, 2010 4:58 pm
Autor: Lanati » dl. set. 27, 2010 5:03 pm
Autor: buniketa » dl. set. 27, 2010 6:05 pm
Lanati ha escrit:Personalment, penso que per molt que s'intenti posar de manera divertida, la gent es pispa de que, al cap i a la fi, es demanen diners. Ho dic perquè, qui decideixi fer-ho, penso que és igual com ho faci, perquè el fet és el mateix, i la gent no deixarà d'entendre que el que se li està fent és, simplement, demanar diners (cosa que no em sembla malament, oju!).
Autor: montseijordi » dl. set. 27, 2010 7:27 pm
Autor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 8:40 am
montseijordi ha escrit:noies, no teniu cap compte d'estalvi o algu aixi? perque nosaltres vam aprofitar-ne un q ja en teniem i no ens van cobrar res!
Autor: euterpe » dt. set. 28, 2010 9:11 am
Autor: Lanati » dt. set. 28, 2010 10:12 am
Syl05/05/02 ha escrit:montseijordi ha escrit:noies, no teniu cap compte d'estalvi o algu aixi? perque nosaltres vam aprofitar-ne un q ja en teniem i no ens van cobrar res!
Jo tenia la del super3 i ja no em van deixar utilitzarla.....
Autor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 2:13 pm
Autor: marsal75 » dt. set. 28, 2010 2:21 pm
Syl05/05/02 ha escrit:jajajja, no no no..el que deia es que no em van deixar utilitzar akell compte corrent xk esta mes caducat que la monyos.....![]()
Aixi doncs he hagut d'obrir un nou compte i em cobren 14 euros a l'any per la quota de manteniment..
Autor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 2:32 pm
Autor: marsal75 » dt. set. 28, 2010 2:40 pm
Autor: euterpe » dt. set. 28, 2010 3:45 pm
Autor: buniketa » dt. set. 28, 2010 8:24 pm
Syl05/05/02 ha escrit:jo les vaig demanar el dijous 16 i el dimarts 21 ja les tenien..o sigui que super rapid..
es veritat que no et cobren per fer-te les targetes pero clar ja su cobren del cost de manteniment de la llibreta...pero bueno aixo ho fan TOTS els bancs i caixes...![]()
No t'esperis res de l'altre mon..perque sincerament si ho fas tu et queden millor..pero almenys et treu maldecaps...![]()
A mi la gent ja m'ha començat a demanar les targetes....jope i aixo que fins juliol no ens casem....
Autor: Lanati » dc. set. 29, 2010 4:19 pm
Syl05/05/02 ha escrit:jajajja, no no no..el que deia es que no em van deixar utilitzar akell compte corrent xk esta mes caducat que la monyos.....![]()
Aixi doncs he hagut d'obrir un nou compte i em cobren 14 euros a l'any per la quota de manteniment..