Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

un gran any!

Re: Invitaciones, pondríais el nº de cuenta bancaria???

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 10:59 pm

aixo es el q vam fer nosaltres, pero no ens va caldre obrir un compte, vam aprofitar-ne un q ja teniem i tot genial la veritat
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 25, 2010 9:33 am

Per mi lo ideal es dar la invitacion como si fuera un billete de avion, y entonces o en el nº de vuelo, o en el nº de codigo de barras poner el nº de cuenta, lo veo original y gracioso, q rompe un poco con el dilema de q queda mal en nº de cuenta. Lo q pasa q yo ya me als hace el fotografo unas con nuestra foto y tal pero creo q es una opcion q a muchas os puede gustar!!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. set. 27, 2010 3:07 pm

euterpe ha escrit:Nosaltres no sabíem què fer. No ens agradava la idea de donar-lo amb la invitació, però al final hem vist que és el més pràctic per a tots.

Pensàvem incloure'l en el text de les invitacions, però l'altre dia, quan vam anar a La Caixa a obrir el compte, ens van explicar que feien una llibreta especial per a noces. Ens fan unes targetes (tipus targeta de visita) amb el logo de l'entitat, els nostres noms i el número de compte; i el millor... gratis!!! Ens va semblar genial. Les posarem al mateix sobre, però d'aquesta manera no queda el número escrit a la invitació.

Abans de decidir-nos, vam anar a preguntar a altres entitats bancàries i no tenien aquesta oferta. No sé si algun altre banc o caixa més la fan.

Hola guapaaaaaaa!!
A mi me les van donar la setmana passada!!!! pero si et llegeixes les condicions, has de saber que et cobren 14 euros per manteniment de la llibreta de noces..o sigui que al cap i a la fi les acabes pagant....
Ho vaig preguntar a quasi tots els bancs i caixes i ningu me les feia..nomes la caixa..
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 3:21 pm

Syl05/05/02 ha escrit:
euterpe ha escrit:Nosaltres no sabíem què fer. No ens agradava la idea de donar-lo amb la invitació, però al final hem vist que és el més pràctic per a tots.

Pensàvem incloure'l en el text de les invitacions, però l'altre dia, quan vam anar a La Caixa a obrir el compte, ens van explicar que feien una llibreta especial per a noces. Ens fan unes targetes (tipus targeta de visita) amb el logo de l'entitat, els nostres noms i el número de compte; i el millor... gratis!!! Ens va semblar genial. Les posarem al mateix sobre, però d'aquesta manera no queda el número escrit a la invitació.

Abans de decidir-nos, vam anar a preguntar a altres entitats bancàries i no tenien aquesta oferta. No sé si algun altre banc o caixa més la fan.

Hola guapaaaaaaa!!
A mi me les van donar la setmana passada!!!! pero si et llegeixes les condicions, has de saber que et cobren 14 euros per manteniment de la llibreta de noces..o sigui que al cap i a la fi les acabes pagant....
Ho vaig preguntar a quasi tots els bancs i caixes i ningu me les feia..nomes la caixa..

aixó de que et cobren els 14 euros pel manteniment de la llibreta no ens ho va dir la pija que ens va atendre (es que era molt pija, no podia ni escriure a l'ordinador perque s'havia fet la manicura : sgra : ). Nosaltres vem obrir una llibreta normal i li vem demanar les tarjetes (sabia que existien perque el meu germà m'ho havia dit de quan havia treballat allà), la noia a més ens va afegir una coseta que era que cadascú que fes un ingrés obligatoriament havia de posar el remitent
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. set. 27, 2010 3:29 pm

jajaja doncs si..t'ho cobren....si es que soc una experta en llegir-me la lletra petita....jajajja
I a mes la caixa on van les targetes me la van donar trencada... : sgra :
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 27, 2010 3:40 pm

Però tampoc cal que t'ho facin al banc, això... Nosaltres ens ho farem nosaltres mateixos. Amb cartulina i, o bé les imprimim a casa, o potser les farem imprimir al mateix lloc que les invitacions, així ho farem tot a la vegada.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: JS » dl. set. 27, 2010 4:58 pm

Alguna forera (no em feu dir qui perquè no recordo on ho he llegit) posarà una foto del lloc on aniran de viatge i les dades per darrera, crec que amb una frase ben xula podria quedar molt bé. Jo no crec que el posi el núm però si m'ho repenso (perquè com molt bé dieu, és molt còmode i em queda molt de temps per canviar d'opinió), aquesta manera m'agrada!
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. set. 27, 2010 5:03 pm

Personalment, penso que per molt que s'intenti posar de manera divertida, la gent es pispa de que, al cap i a la fi, es demanen diners. Ho dic perquè, qui decideixi fer-ho, penso que és igual com ho faci, perquè el fet és el mateix, i la gent no deixarà d'entendre que el que se li està fent és, simplement, demanar diners (cosa que no em sembla malament, oju!).
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 27, 2010 6:05 pm

Lanati ha escrit:Personalment, penso que per molt que s'intenti posar de manera divertida, la gent es pispa de que, al cap i a la fi, es demanen diners. Ho dic perquè, qui decideixi fer-ho, penso que és igual com ho faci, perquè el fet és el mateix, i la gent no deixarà d'entendre que el que se li està fent és, simplement, demanar diners (cosa que no em sembla malament, oju!).

És que no em penso que sigui un intent d'emmascarar res... és, simplement, dir que si es vol fer alguna cosa, és preferible els diners i que es pot fer en aquell compte corrent. Pel que fa a la manera de dir-ho, és això, la manera. Aquí ningú pretén enganyar ningú, que tots som adults i sabem com va la cosa. A alguns els semblarà millor d'una manera, a uns altres d'una altra, però està clar que el fet és el mateix.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: montseijordi » dl. set. 27, 2010 7:27 pm

noies, no teniu cap compte d'estalvi o algu aixi? perque nosaltres vam aprofitar-ne un q ja en teniem i no ens van cobrar res!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 8:40 am

montseijordi ha escrit:noies, no teniu cap compte d'estalvi o algu aixi? perque nosaltres vam aprofitar-ne un q ja en teniem i no ens van cobrar res!

Jo tenia la del super3 i ja no em van deixar utilitzarla..... :-(
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: euterpe » dt. set. 28, 2010 9:11 am

A nosaltres ens van dir que ens cobrarien 1€ i escaig de manteniment cada mes, però com passa amb la majoria de llibretes!!!

Com que l'hem creat expressament per al casament (no sabem si després la seguirem utilitzant o no), ara no hi tenim res. Hi haurem d'ingressar alguna cosa (encara que sigui poca) perquè sinó aquest mes que ve, en treure'ns el cost del manteniment, estaríem en números vermells.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Lanati » dt. set. 28, 2010 10:12 am

Syl05/05/02 ha escrit:
montseijordi ha escrit:noies, no teniu cap compte d'estalvi o algu aixi? perque nosaltres vam aprofitar-ne un q ja en teniem i no ens van cobrar res!

Jo tenia la del super3 i ja no em van deixar utilitzarla..... :-(

Eign? No et deixaven que la gent ingressés diners? I com ho evitaven? M'explico: si vé algú i diu: "ingressi 500 euros en aquest compte, i posi com a concepte "Pepeta i Manelet", no li deixaven fer-ho?
Nosaltres també pensem a donar el nostre número de compte si algú ens el demana, el compte que ja tenim.
Lanati

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 2:13 pm

jajajja, no no no..el que deia es que no em van deixar utilitzar akell compte corrent xk esta mes caducat que la monyos..... *.O.-O*
Aixi doncs he hagut d'obrir un nou compte i em cobren 14 euros a l'any per la quota de manteniment.. :--(
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 28, 2010 2:21 pm

Syl05/05/02 ha escrit:jajajja, no no no..el que deia es que no em van deixar utilitzar akell compte corrent xk esta mes caducat que la monyos..... *.O.-O*
Aixi doncs he hagut d'obrir un nou compte i em cobren 14 euros a l'any per la quota de manteniment.. :--(

ahh ara he entes ho dels 14 euros, és el manteniment anual ..... si la caixa sol cobrar un euro i poc cada mes de manteniment, que multiplicant per 12 mesos fan els 14 mesos.... ara ho entenc, perque les tarjetes són gratuïtes
per cert, ja les tens? si es així quants dies et van tardar?
nosaltres les vem demanar el dilluns de la setmana pasada i avui encara no les tenien (i jo amb ganes d'acabar ja les invitacions) : sgra :
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. set. 28, 2010 2:32 pm

jo les vaig demanar el dijous 16 i el dimarts 21 ja les tenien..o sigui que super rapid..
es veritat que no et cobren per fer-te les targetes pero clar ja su cobren del cost de manteniment de la llibreta...pero bueno aixo ho fan TOTS els bancs i caixes... :--(
No t'esperis res de l'altre mon..perque sincerament si ho fas tu et queden millor..pero almenys et treu maldecaps... >.-<:
A mi la gent ja m'ha començat a demanar les targetes....jope i aixo que fins juliol no ens casem.... :star::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: marsal75 » dt. set. 28, 2010 2:40 pm

si ja les he vistes com son (que s'ho podrien currar una mica no?), són iguals que les dels treballadors, només que posa els noms i el num de compte
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: euterpe » dt. set. 28, 2010 3:45 pm

El manteniment mensual crec que és d'1'25€, que per 12 mesos són 15€.
Per les targetes no et fan pagar res més.
Nosaltres les vam demanar dimarts passat dia 21 (tot just ara fa una setmana), i encara no ens han dit que les tinguin.
Seguirem esperant (però esperem que no gaire temps més! jeje).
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: buniketa » dt. set. 28, 2010 8:24 pm

Syl05/05/02 ha escrit:jo les vaig demanar el dijous 16 i el dimarts 21 ja les tenien..o sigui que super rapid..
es veritat que no et cobren per fer-te les targetes pero clar ja su cobren del cost de manteniment de la llibreta...pero bueno aixo ho fan TOTS els bancs i caixes... :--(
No t'esperis res de l'altre mon..perque sincerament si ho fas tu et queden millor..pero almenys et treu maldecaps... >.-<:
A mi la gent ja m'ha començat a demanar les targetes....jope i aixo que fins juliol no ens casem.... :star::

Home, el manteniment de la llibreta te'l cobrarien igualment, encara que no fos per al casament i encara que no els demanessis les targetetes. Personalment, prefereixo fer-les jo, i les faig al nostre gust *.O.-O*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 29, 2010 4:19 pm

Syl05/05/02 ha escrit:jajajja, no no no..el que deia es que no em van deixar utilitzar akell compte corrent xk esta mes caducat que la monyos..... *.O.-O*

Ja,ja,ja! Ah, vale, ara ho entenc!!
La veritat és que em fa pal que determinades persones ens regalin diners. P.ex, que ho faci un familiar que fa mil anys que no veig, ho trobo bé. Però els amics, em fa pal, em sap greu. Als que ja m'han preguntat sobre el tema els he dit que no cal que ens regalin res, i com insisteixen, quedem que ens faran un regal personalitzat (encara que alguns insisteixen en que, a més, ens regalaran diners). De moment, al contrari del que em pensava, m'estic enduent grates sorpreses, en aquest tema.
Lanati

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants