TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%

Vots totals : 15

Re: TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 ?

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 22, 2011 10:26 am

Jo també m'he reservat el 17, puc tot el dia però com hi ha algú que pot a partir del migdia podem fer dinar-berenar-o el que sigui i veure'ns. Tema vestits, els podem portar, jo desenfundaré el meu aquest dissabte així que no és molèstia. Si em cap o no ja és una altra cosa... ejemmmmm Tema dolorós!

Pel lloc tant me fa, vindré en cotxe, Mireia, ja compartirem transport si anem les dos des de Lleida, ok?

Vinga vinga que la cosa s'anima!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 22, 2011 10:42 am

a mi em sembla bé que ho deixem amb un dinar-berenar o un dinar que poguem allargar... però no sé pas on podríem fer-ho, tret d'aquell lloc sense calefacció que ja vaig dir-vos *.O.-O* el vestit jo ja l'he portat al tint, perquè el vull tenir preparat per quan poguem fer el post-boda a la neu :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 22, 2011 11:35 am

Lisbeth ha escrit:a mi em sembla bé que ho deixem amb un dinar-berenar o un dinar que poguem allargar... però no sé pas on podríem fer-ho, tret d'aquell lloc sense calefacció que ja vaig dir-vos *.O.-O* el vestit jo ja l'he portat al tint, perquè el vull tenir preparat per quan poguem fer el post-boda a la neu :-)ok:

Si l'has portat a la tintoreria malament per que ma mare va portar els nostres la setmana després del casori i fins aquest dissabte no els vam tenir... Ojo ojo eh!!!!

Jo vaig estar un cop en un vilar rural molt xulo on feien dinars de grup i tal però sé que n'hi ha varios i ara no sé per on cauen. Després ho miro!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 22, 2011 11:49 am

A veure, he mirat lo dels vilars rurals, jo fa tres anys o així vaig fer una reunió d'empresa (on treballava abans) al vilar rural d'Arnes. Vam estar-hi dos dies i una nit i ens va encantar. Per la nostre reunió, he mirat el que tenen a Cardona, que seria el més cèntric dels tres que hi ha. Segons St.Google:

de Lleida: 115 km. 1.50hr
de Tarragona: 169 km. 1.55hr
de Girona: 167 km. 1.57hr
de Barcelona: 97 km. 1.22hr

http://www.vilarsrurals.com/vrcardona/default.asp

Allí organitzen activitats durant el dia o bé només el dinar o berenar o el que fem. Igual no és el que estem buscant ara però és una idea més.

Per què, hi hauria algú que vindria de Tarragona? Míriam, tu estàs a Barcelona, oi? Per saber si podem centrar una mica més la cerca o què.

Si no, si el que decidim és un dinar podem buscar algun restaurant per Barcelona on ens deixin màniga ampla per fer l'horari que vulguem, cosa que veig complicadilla...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 22, 2011 12:53 pm

mireu, a mi ja us ho diré, em resulta més fàcil qualsevol altre destí que entrar a bcn i sortir... la idea de cardona em mola, podriem demanar-hi pressupost?

su

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: miriamS » dt. nov. 22, 2011 3:42 pm

Hola nenes!

Jo també crec que és millor l'opció de fer un dinar tardet, berenar o el que sigui a algun lloc on ens deixin quedar una bona estona per a cotilejar.
El tema vestit, jo el vaig portar a la tintoreria la setmana després de la boda i encara no me'l tenen llest. Intentaré presionar, a veure si me'l donen a temps.
Lo de la Vila rural em sembla bé. Seria qüestió de preguntar preus i si ens hi podríem quedar per la tarda una bona estona.

Irene, jo estic a Barcelona, sí.

I Carol, tu estàs a Barcelona, no? Si és així a mi m'aniria bé quedar amb tu, ja que acabo el curs que tinc a les 14h i crec que tu acababes a les 14:30, no? Si et va bé, és clar...
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 22, 2011 4:40 pm

s'hauria de mirar si hi ha algun lloc on quedar-se a dormir per allí on es decidís fer la trobada, més que res perque jo quan cau la llum em costa molt conduir perque no hi veig gaire de nit (o portar-me el maridet i fer nit per un hotelillo d'allà i que durant la tarda es busqui la vida amb algun castell o algo que hi hagi per allà)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: JiG » dt. nov. 22, 2011 4:46 pm

Nenes perdoneu!!!! feia dies que m'havia "oblidat" de passar per aquest post :star::
He mirat la pàgina de la Vila rural de Cardona i sembla molt acollidor, i bonic!!!! ::love:: Jo tinc el dia 17 reservat de fa temps, o sigui que sigui dinaret, berenar, sopar, dormir... no hi penso faltar!!!!

Su, jo m'apuntaria amb tu amb el cotxe si m'hi vols, jo ja pagaré la gosolina >.-<:
Imatge
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 22, 2011 7:01 pm

Irene lo de la vila rural de Cardona fa molt bona pinta... demanem pressupost i preguntem si podríem allargar la tarde? :-)ok: :-)ok:

Míriam així és jo plego a les 14,30h de la feina... així que si vols compartim cotxe!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kel&Toni » dt. nov. 22, 2011 8:30 pm

A mi también méstà bé qualsevol cosa, i el 17 ja el reservo!!
I Marsal, si vols podem quedar per anar juntes, si cal jo m'apropo a canovelles a buscar-te ok! :-)ok:
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. nov. 22, 2011 9:53 pm

kel&Toni ha escrit:A mi también méstà bé qualsevol cosa, i el 17 ja el reservo!!
I Marsal, si vols podem quedar per anar juntes, si cal jo m'apropo a canovelles a buscar-te ok! :-)ok:

ja et diré algo perque encara no tinc segur d'anar, però el dissabte no estic a Canovelles sino a Granollers i surto de la feina a la 1 i quart, més o menys.
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 22, 2011 10:10 pm

marisssss que això s'anima!!!! :-///: :-///: :-///:

a mi la idea de tenir opció a quedar-nos a dormir ja em sembla bé, encara que jo dubto que m'hi quedi. Se m'apilonen els caps de setmana regalats i els sopars demanats, la qual cosa, sumada a que tinc ganes d'aprofitar els pocs festius que podem passar en domènec i jo (recordeu que tot just farà un meset que ens haurem casat ::love:: ) fa que d'entrada, no compti en quedar-me a dormir... :-( tanta gràcia que em feia quan vaig obrir el post... :hmm::

JiG ha escrit:Su, jo m'apuntaria amb tu amb el cotxe si m'hi vols, jo ja pagaré la gosolina >.-<:

Doncs encara està per veure com anirà la cosa... Potser la nit del 16 la passem a un allotjament d'aquests que ens han regalat, que està prop d'Espinelves... Encara no ho tenim tancat i potser que seria més convenient que tu em recollissis per allí *.O.-O* i anéssim amb el teu car.. Però esperem, perquè també cal veure si s'apunta alguna altra gironina (una que jo em sé no pot fallar :-eh_:: ) i una altra opció que jo he pensat, és passar la nit del 17 en lloc de la del 16 :star:: Això sempre i quan no em posin un sopar o un o altre dia, que ho tinc pendent també... :star::

Però les núvies 2011 tenen prioritat absoluta eh??? .(*.*).:.. .(*.*).:.. .(*.*).:..

aairinn ha escrit:
Lisbeth ha escrit:a mi em sembla bé que ho deixem amb un dinar-berenar o un dinar que poguem allargar... però no sé pas on podríem fer-ho, tret d'aquell lloc sense calefacció que ja vaig dir-vos *.O.-O* el vestit jo ja l'he portat al tint, perquè el vull tenir preparat per quan poguem fer el post-boda a la neu :-)ok:

Si l'has portat a la tintoreria malament per que ma mare va portar els nostres la setmana després del casori i fins aquest dissabte no els vam tenir... Ojo ojo eh!!!!

El vaig dur el divendres 18-11 i em va dir que me'l tindria en 3 setmanes. Li vaig dir que el necessitaria perquè me l'havia de tornar a posar... Hi trucaré la setmana abans per assegurar-me'n... La torereta no que no la vair portar... Com que no estava a la funda :-/

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: aairinn » dc. nov. 23, 2011 12:50 pm

A veure marujis, jo em poso en contacte amb Cardona now mateix i pregunto com estaria el tema. Aquest vespre o demà espero que m'hagin contestat i pugui dir-vos alguna coseta.

Marsal, allí mateix et pots quedar a dormir si és que finalment decideixes quedar-te o anar-hi amb el Nino, encara que si aneu amb la Kel potser ja no et fa falta. I no busquis més excuses per no venir que no pots faltar-hi!!!

Su, t'anava a pegar la bronca per això de no voler fer nit després de tan boes intencions que tenies al principi. Aissss l'enamorament dels primers dies de casats... jajajaja

A les altres, ara busco això i us ho dic i QUE TINC MOLTES GANES DE VEUREUS!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Lisbeth » dc. nov. 23, 2011 2:22 pm

vamos que nos vamooooooooooooooooooosssssssssssssss

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 24, 2011 6:07 pm

ei xiques ja m'he demanat el dia a la feina (tinc molts dies per gastar abans de final d'any...) i li he demanat a una compi que em canviï el torn del diumenge per no patir si arribo gaire tard a casa a la nit... així que EL 17 DE DESEMBRE SÓC VOSTRA!!!! :-)ok: :-)ok:

Irene t'han dit algo?? demà m'expliques amb detall eeeh?! i algo hem de muntar eeh?! jijiji! *.O.-O* *.O.-O*

Marta va no posis excuses que tenim moltes ganes de veure't!!! i a la resta també!! em fa molta molta il·lu poder passar una bona estona amb totes vosaltres!! :-)) :-))

Tot i que em donessin la festa a la feina, esperaria a la Míriam que surti del curs ok? així que si alguna més de Barcelona vol pujar al cotxe amb nosaltres hi caben 3 més!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 24, 2011 6:22 pm

no dono excuses :star:: :star:: és que em sabria greu que la Kel anés més tard del que ella volgués pujar, i jo sé els problemes que tinc quan condueixo de nit a més... encara que no em feu gaire cas aquesta setmana ni la vinent perque estic fent el torn de la meva companya més el meu, és a dir, des de les 10 del matí a les 10 i mitja de la nit, amb només de les 13.15 fins a les 14.45 per a dinar (abuso de la sogra!). la compi es va casar per sorpresa el 9 d'octubre (jo ja m'olorava algo des de que ens vem casar) i ara és fora de viatje de noces
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lisbeth » dj. nov. 24, 2011 7:27 pm

tela la compi no marta???? :star:: :star:: :star::

jo no sé si ho he dit, però pensava que potser podríem portar els portàtils (qui en tingui, i la resta ja pensaríem qué), i deixar-los allà, fent visualització de les fotos que tinguem, i que cadascú vagi tafanejant per allà. És que sinó potser seria molt pesadot... no trobeu?

su

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 24, 2011 7:48 pm

déu ni do quin pal Marta!! la compi ja podria haver dit algo no? perquè doblar torn cada dia... ufff!

Su estic d'acord amb tu! jo tenia pensat dur les fotos de la boda i del viatge... si tinc fet l'àlbum "alternatiu" que estic muntant aquests dies us el portaré també... perquè l'àlbum oficial fins primers d'any rien de rien!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lisbeth » dj. nov. 24, 2011 7:57 pm

ah és clar! les que tinguin álbum que portin album, i les que no, portem l'ordinador, que a mi no m'haurà pas donat temps de fer-ne cap!
:-)ok:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 24, 2011 7:59 pm

cadui ha escrit:déu ni do quin pal Marta!! la compi ja podria haver dit algo no? perquè doblar torn cada dia... ufff!

Su estic d'acord amb tu! jo tenia pensat dur les fotos de la boda i del viatge... si tinc fet l'àlbum "alternatiu" que estic muntant aquests dies us el portaré també... perquè l'àlbum oficial fins primers d'any rien de rien!

va convidar als jefes i familia perque feia els 40 anys i es va presentar ella i el novio (que porten junts menys d'un any) per a casar-se amb el Bonamussa a Can Ribes de Montbui.. pero encara que em pu*********** fer doble turno ara al novembre tenim menys feina que si ho hagues fet a l'octubre.

jo portaria nomes les fotos del casament i l'album alternatiu, el del viatge de noces encara no l'he començat ni a fer!
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants