Precios fotógrafos

un gran any!

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 24, 2011 11:29 am

Us volia demanar l'opinió (encara no els he agafat). Costa 2500 perquè fan descompte eh? Inclou l'àlbum dels nuvis, 2 albums igual de grans pels pares, 4 mini-álbums, un Cd amb les fotos de l'àlbum i el vídeo. Ho fan molt i molt bé i retoquen tots els brillos, si per alguna postura et surt papada, si algun cambrer surt i queda malament te'l treuen...
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. ago. 29, 2011 5:49 pm

klausus78 ha escrit:Us volia demanar l'opinió (encara no els he agafat). Costa 2500 perquè fan descompte eh? Inclou l'àlbum dels nuvis, 2 albums igual de grans pels pares, 4 mini-álbums, un Cd amb les fotos de l'àlbum i el vídeo. Ho fan molt i molt bé i retoquen tots els brillos, si per alguna postura et surt papada, si algun cambrer surt i queda malament te'l treuen...

Hola Klausus78! crec que no està gens malament de preu però el que no m'ha agradat és que et retoquin, la veritat és que et fan 50.000 fotografies i et trien les que heu sortit millor, aixi que si una ha sortit papada segur que a l'album gran no te la posen, jo no volia retocs i totes van quedar genial!!
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 29, 2011 6:26 pm

snake35 ha escrit:
klausus78 ha escrit:Us volia demanar l'opinió (encara no els he agafat). Costa 2500 perquè fan descompte eh? Inclou l'àlbum dels nuvis, 2 albums igual de grans pels pares, 4 mini-álbums, un Cd amb les fotos de l'àlbum i el vídeo. Ho fan molt i molt bé i retoquen tots els brillos, si per alguna postura et surt papada, si algun cambrer surt i queda malament te'l treuen...

Hola Klausus78! crec que no està gens malament de preu però el que no m'ha agradat és que et retoquin, la veritat és que et fan 50.000 fotografies i et trien les que heu sortit millor, aixi que si una ha sortit papada segur que a l'album gran no te la posen, jo no volia retocs i totes van quedar genial!!

Doncs jo he vist els retocs que fan i son genials!!! Et treuen un cambrer si just sortia per una porta quan tallaves el pastís, si just a la foto amb la familia no n'hi ha cap que es pugui aprofitar perquè en totes algú surt amb els ulls tancats canvien el cap d'una foto per una altra, una noia estava superguapa estirada al llit, però el braç li quedava molt ample per la postura i li van deixar més estil·litzat, una noia se li havia cremat la cara pels rayos uva i li van corregir TOTES les fotos (això va ser un cas molt especial),... Corregeixen brillos a la cara, zones fosques, si algún element no queda bé (com un altaveu a darrere el sofà), doncs el treuen... A mí em sembla currat, la veritat! >.-<:
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants