VILAWEB es muy bonito tu vestido!!!!
a mi también me hizo la primera prueba la misma chica q a ti!!!!jejeje q gracia!!!!
yo hice ya la primera prueba y ahora la segunda prueba la tengo el día 7 d mayo...q ganitas d volvermelo a poner!!!!
Autor: cristm » dt. abr. 05, 2011 10:37 pm
Autor: Vilaweb » dc. abr. 06, 2011 8:47 am
Autor: zalerita » dg. maig 15, 2011 4:54 pm
Autor: laurichan » dl. maig 16, 2011 2:39 pm
Erfre ha escrit:buniketa ha escrit:cadui ha escrit:aix buniketa que t'acabaràs quedant aquell!!! jejeje!!! quan una no deixa de pensar en un vestit concret és perquè té moltes paperetes a ser el seu! així que ja hi ha la nova col·lecció d'Aire? després li faré un cop d'ull per curiositat![]()
Encara que us "decebin" per la web aneu a les botigues, mai se sap on pot estar el vostre!!
Sí, sí... és el que "em temo", jejejejeje. Sóc conscient que no ens hem de refiar sempre de la web, ni tampoc del catàleg, que fins que no els veus en viu i en directe, doncs res... però em referia a que no m'han cridat l'atenció les línies ni els dissenys, per això dic que me'ls remiraré més tard. De vegades m'ha passat que com més em miro una cosa, més m'agrada...pronovias Fabula.pdf
Es muy bonito!!![]()
Ya te lo has probado???
Autor: Lau_82 » dl. maig 16, 2011 7:53 pm
zalerita ha escrit:Hola chicas!! Por fin tengo decidido el vestido, que no es nada fácil!! Es el Obsesión de Rosa Clarà. Me probé varios pero cuando me vi con este me enamoré!! Que opináis??
Autor: somni84 » dt. maig 17, 2011 9:33 am
Vilaweb ha escrit:Lidia yo me caso el 02 de julio también!!! que gracia...ya no tengo la siguiente prueba hasta el 04 de junio!!! un mes antes...y creo que la última ya será la semana de la boda!!
Autor: promisa1 » dt. maig 17, 2011 9:46 am
zalerita ha escrit:Hola chicas!! Por fin tengo decidido el vestido, que no es nada fácil!! Es el Obsesión de Rosa Clarà. Me probé varios pero cuando me vi con este me enamoré!! Que opináis??
Autor: diva » dc. maig 18, 2011 9:54 am
Autor: promisa1 » dj. maig 19, 2011 11:07 am
Autor: marsai » dg. jul. 10, 2011 3:10 pm