Bé, us faré una crònica perquè s'ho mereix. No tinc fotos, perquè vaig pensar que no calia, però no vaig pensar en vosaltres...

Tota la gent va ser superamable. Tots t'explicaven coses i s'interessaven per tot. Em van fer sentir superespecial i mimada!!! Un 100 sobre 10 en l'atenció! A l'entrada del camí (abans del lloc de la cerimònia) hi havia un bagul preciós ple d'aigua de colors: eren aigües amb grosella, préssec... estava boníssim! Diuen que és una de les moltes benvingudes que fan als convidats. Després arribaves a la zona de la cerimònia i la decoració era espectacular

És un lloc idílic, envoltat d'arbres, i quedava realment preciós! Hi havia un "seto" amb flors, aquestes mateixes flors estaven a les cadires del pasadís, a la taula del jutge i a 4 boles de decoració que estaven abans de començar les cadires. A l'entrada hi ha com unes fustes que fan com un arc que marquen l'entrada y hi havien 2 cistells amb pomes. A la part exterior hi havia testos amb flama! Al costat de la dreta hi havia com una font. La catifa era vermella i plena de pètals! Quan vaig arribar em vaig sentir superespecial amb el clima que havien aconseguit crear. És un lloc màgic! A les fotos de la web es veu una mica!
Després de sortir meravellats d'aquí ens van fer una altra benvinguda. Ens van donar vi rosat i podies menjar maduixes. Llavors passaves pel camí ple de testos amb pinchitos de fruita. Al final hi havia com dues taules. Una amb crema de carbassa (deliciosa) i tota la taula decorada exquisítament amb carbasses de tot tipus. I al costat una altra taula amb olives, olives, olives! Molt bones, sobretot l'olivada!!! Aquí estavem al costat de la font que tenia l'aigua amb pomes i llavors podies baixar per les escales cap a baix i passaves a sota una espècies d'arc decorat amb paelles, coladors, cassoles... petitetes! Molt cuco, de veritat! Allà ens esperava una altra noia per una altra benvinguda: ens va donar salmó amb mermelada de tomàquet, i vi blanc. (tot boníssim). D'aquí vam anar a veure el plan B (per si plou) i ens va agradar molt també.
D'aquí vam anar a veure "els cirerers" i allà ens van asseure al lloc de l'aperitiu i ens van portar per tastar els pans amb olis i sals diferents (potser massa salat i massa oli), les patates braves amb traje i corbata (boníssimes) i les patates amb ous de guatlla i no sé que més que estava de mort!!!

Per beure, el què vam voler! Se'ns va presentar "don ostra" i "miss caviar" i ens van deixar tastar les dues coses! (són extres) i no estaven malament... Vam passar a dins del saló i ens va encantar la decoració de dins, i com es pot enfosquir la sala per la disco!! Una pega: les cadires són una mica incòmodes!
Vam seguir cap a "les oliveres". Pel camí hi havia unes escaroles punxades a l'herba (molt gracioses) i paraigües per si el dia B plou. En el lloc de l'aperitiu d'aquest saló vam tastar les patates de bossa, el fuet i el parmeggiano (estan bé), i ens van donar "espuma" de vermut que era sorprenentment deliciós i curiós. També ens van donar a tastar 4 gelats: de bacon, de parmesà, de moniato i d'anxoves (boníssims). I també vam tastar torradetes de foie. Vam entrar al saló i no em va agradar tant com l'altre. És més rústic pel meu gust! I d'aquí vam entrar a la cuina. Per cert, a tot arreu on anavem tota la gent es desvivia per fer-te sentir super a gust, de debò! Una passada! A la cuina vam tastar "berberechos", bou i una crema de llentíes amb foie! (tot exquisit).
Sortint d'allà vaig anar al lavabo i són molt normalets. I a dalt, abans de marxar, ens van donar a tastar els "petits fours" que es donen al cafè i estaven per morir-se... bombonets, piruletes de diferents xocolates, fils de xocolata enrotllats!!

si ets "xocolatero" a tope, flipes! I llavors abans de marxar ens van regalar una planteta aromàtica!
Són superdetallistes! És el millor lloc on he estat! (el preu també és el més car on he estat!!

, però és cert, que està superbé). Enhorabona a les que us caseu allà! Sento molt el rotllo, però crec que us agradarà viure-ho com ho vaig viure jo ahir!!!

Us penjo fotos d'internet perquè era exactament així!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.