VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: miriamS » dv. gen. 07, 2011 7:07 pm

julia28 ha escrit:Demà vaig a emprovar-me vestits a la ursula escoriza!!!, tic tant nerviosa que me dona mal de panxa...... ja us diré!

Que bé Júlia! A veure si tens tanta sort com jo i hi trobes el teu vestit! :) Quan tornis ens expliques com ha anat, eh!

Molta soooooooort i disfruta )
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: julia28 » dv. gen. 07, 2011 10:00 pm

JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!! ES GENIAL, ES MAQUISIM I SUPER SENCILL, M'HE ENAMORAT!!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: julia28 » dv. gen. 07, 2011 10:08 pm

Os presento el meu nou amor!!!, quines ganes de tornar-lo a provar!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: fer10 » ds. gen. 08, 2011 1:05 am

julia28 ha escrit:Os presento el meu nou amor!!!, quines ganes de tornar-lo a provar!!!

Es muy bonito. Felicidades. Te lo has comprado en Ursula? De quien es el vestido?
Imatge
fer10

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: miriamS » ds. gen. 08, 2011 8:56 am

julia28 ha escrit:Os presento el meu nou amor!!!, quines ganes de tornar-lo a provar!!!

Moltes felicitats Julia! Me n'alegro molt! El vestit és maquíssim i segur que et queda super bé :)
Suposo que sí que te l'has quedat a Úrsula, no? Oi que són maques? Jo ara he de trucar per veure quan els arriben les noves col·leccions de nuvi i acompanyants, que a la meva família ja estan desitjant anar-hi a mirar :)
miriamS

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. gen. 08, 2011 11:12 am

Hola noies!! Jo vaig possar la meva opció per aquí, pero era d'una botiga i firma totalmemt desconeguda ja que porten a dia d'avui 4 mesos a Barcelona, pero coneguda d'altres llocs d'Espanya. Era de Manu Garcia (producte totalment nacional). Doncs bé com ja vaig explicar en un altre post va ser el primer lloc que vaig anar, vaig passar per la Diagonal vaig preguntar i alla m'hi vaig quedar, i es que el meu vestit havia de ser amb una serie de coses una miqueta especials. Estic fent regim (de metge, res de dietes miracoloses, nomes menjar millor, i sense passar-ho malamament) i llavors doncs havia de ser a mida, perque sino imagineu-vos.... i be doncs encara no estic del tot pero desde finals de setembre fins ara m'he aprimat 13 kgs, tot s'ha de dir que jo no havia sigut una persona grasa, pero mira et vas deixant i et posses mes de 15 kgs encara que la gent deia que no ho semblava. Doncs el tema es que a l'octubre vaig triar un vestit i ara amb menys pes un altre del tot diferent, encara que el primer tambè era molt maco ja que al ser a mida hi feia moltes variacions, ahir havia d'anar a pendre una altre vegada mides, i...... pam, un dels vestits que els hi faltaven per tenir de la col·lecció doncs al possar-me'l vaig veure que tot allò que jo defenia, es a dir que fos discretet, s'ha convertit en una cosa mes diferent, no sóc de coses "de cante", discreció, pero si es força diferent.
Ara comencen a fer la primera part de la confecció perque ara ja el que perdre serán uns 5 kgs aíxí, que el 11 de març tinc que anar ja a veurem am el meu vestit. Fa il·lusió!!!
Be us deixo el enllaç on esta el vestit, i també us he de dir que es d'aquells vestits que al catàleg no diu res pero possat cambia molt. Es de capes cada una diferent, no son volants ehhh que no m'agraden ni mica (respecto a qui li agradin).
Us posso una foto i s'accepten les critiques, jo soc de les que pensen que per a gustos colors.

http://www.manugarciacostura.com/colecciones/

Colección 2011 vestido modelo MG220 (ho sento noies no se com es fa per pujar les fotos), pero espero que a la web ho veieu bé. A per cert el primer que havia triat era de la col·lecció 2010 el model MG104 pero fent al coll de pic. A vosaltres quin us agrada mes?

Moltes gràcies pel vostre temps!!!
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 08, 2011 11:29 am

carol1976bcn ha escrit:Hola noies!! Jo vaig possar la meva opció per aquí, pero era d'una botiga i firma totalmemt desconeguda ja que porten a dia d'avui 4 mesos a Barcelona, pero coneguda d'altres llocs d'Espanya. Era de Manu Garcia (producte totalment nacional). Doncs bé com ja vaig explicar en un altre post va ser el primer lloc que vaig anar, vaig passar per la Diagonal vaig preguntar i alla m'hi vaig quedar, i es que el meu vestit havia de ser amb una serie de coses una miqueta especials. Estic fent regim (de metge, res de dietes miracoloses, nomes menjar millor, i sense passar-ho malamament) i llavors doncs havia de ser a mida, perque sino imagineu-vos.... i be doncs encara no estic del tot pero desde finals de setembre fins ara m'he aprimat 13 kgs, tot s'ha de dir que jo no havia sigut una persona grasa, pero mira et vas deixant i et posses mes de 15 kgs encara que la gent deia que no ho semblava. Doncs el tema es que a l'octubre vaig triar un vestit i ara amb menys pes un altre del tot diferent, encara que el primer tambè era molt maco ja que al ser a mida hi feia moltes variacions, ahir havia d'anar a pendre una altre vegada mides, i...... pam, un dels vestits que els hi faltaven per tenir de la col·lecció doncs al possar-me'l vaig veure que tot allò que jo defenia, es a dir que fos discretet, s'ha convertit en una cosa mes diferent, no sóc de coses "de cante", discreció, pero si es força diferent.
Ara comencen a fer la primera part de la confecció perque ara ja el que perdre serán uns 5 kgs aíxí, que el 11 de març tinc que anar ja a veurem am el meu vestit. Fa il·lusió!!!
Be us deixo el enllaç on esta el vestit, i també us he de dir que es d'aquells vestits que al catàleg no diu res pero possat cambia molt. Es de capes cada una diferent, no son volants ehhh que no m'agraden ni mica (respecto a qui li agradin).
Us posso una foto i s'accepten les critiques, jo soc de les que pensen que per a gustos colors.

http://www.manugarciacostura.com/colecciones/

Colección 2011 vestido modelo MG220 (ho sento noies no se com es fa per pujar les fotos), pero espero que a la web ho veieu bé. A per cert el primer que havia triat era de la col·lecció 2010 el model MG104 pero fent al coll de pic. A vosaltres quin us agrada mes?

Moltes gràcies pel vostre temps!!!

Aquí tens les fotos!

MG104.jpg
MG104_2.jpg
MG220.jpg
MG220_2.jpg

Jo trobo que tots dos vestits són maquíssims!!!! =0-0-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 08, 2011 11:38 am

fer10 ha escrit:

Es muy bonito. Felicidades. Te lo has comprado en Ursula? De quien es el vestido?

Si me lo he comprado alli, es de luna novias, me dijo la chica que es una linia de rosa clara, pero aun mas economica!, tu tambien lo tienes alli??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 08, 2011 11:40 am

miriamS ha escrit:

Moltes felicitats Julia! Me n'alegro molt! El vestit és maquíssim i segur que et queda super bé :)
Suposo que sí que te l'has quedat a Úrsula, no? Oi que són maques? Jo ara he de trucar per veure quan els arriben les noves col·leccions de nuvi i acompanyants, que a la meva família ja estan desitjant anar-hi a mirar :)

Si me l'he comprat allà, la veritat que si que son molt maques les noies, ara cap al març haig de tornar a la primera prova, però potser vaig abans amb ma germana. Tu també el tens allà??, em van dir les noies que hi havia un foro i tot de la botiga i que les noies que tenien alla els vestits feien coincidir les proves i tot per coneixer-se
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: fer10 » ds. gen. 08, 2011 12:57 pm

julia28 ha escrit:
fer10 ha escrit:

Si me lo he comprado alli, es de luna novias, me dijo la chica que es una linia de rosa clara, pero aun mas economica!, tu tambien lo tienes alli??

Si yo tambien me lo cogi alli. Es de W1.Yo tambien quiero que mi novio se coja alli el suyo tambien le regalan los zapatos.
Imatge
fer10

EntradaAutor: fer10 » ds. gen. 08, 2011 1:06 pm

julia28 ha escrit:
miriamS ha escrit:

Si me l'he comprat allà, la veritat que si que son molt maques les noies, ara cap al març haig de tornar a la primera prova, però potser vaig abans amb ma germana. Tu també el tens allà??, em van dir les noies que hi havia un foro i tot de la botiga i que les noies que tenien alla els vestits feien coincidir les proves i tot per coneixer-se

Ya somos unas cuantas de Ursula, voy a abrir un tema de la tienda para que nos vayamos apuntando y asi vayamos poniedo las fecha de las pruebas.
Imatge
fer10

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 08, 2011 1:41 pm

ok!!, me parece estupendo asi podemos ir comentando!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: miriamS » ds. gen. 08, 2011 2:33 pm

julia28 ha escrit:
miriamS ha escrit:

Sí, jo també el tinc de Úrsula Escoriza, és un W1. A mi em van comentar que tenien un facebook amb tot de noies que s'havien comprat el vestit allà, però encara no ho he mirat perquè tenim amics als que encara no els hem donat la notícia, i no volem que se n'enterin pel meu facebook ...
Jo tindré la prova sobre la segona quinzena d'abril. En tinc unes ganes!!! Es farà dura l'espera! jejeje
miriamS

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. gen. 08, 2011 3:24 pm

Moltes gràcies Tresor per pujar les fotos, ara noes m'hauràs d'explicar com ho has fet.
Per cert ara que es veuen els dos, quin us agrada mes?
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: euterpe » ds. gen. 08, 2011 3:59 pm

A mi el 104! :-)ok:
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: miriamS » ds. gen. 08, 2011 4:32 pm

A mi també m'agrada més el 104, el trobo molt elegant! Però això ho has de veure a sobre teu, perquè moltes vegades canvia molt de la foto a posat.
miriamS

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 08, 2011 5:13 pm

carol1976bcn ha escrit:Moltes gràcies Tresor per pujar les fotos, ara noes m'hauràs d'explicar com ho has fet.
Per cert ara que es veuen els dos, quin us agrada mes?

De res! *:-)**

Per pujar aquestes fotos al fòrum primer les he guardat al disc dur i després un cop estàs escrivint el missatge, a la part inferior, hi ha l'opció de "penjar un fitxer adjunt", busques els arxius al disc dur i ja està.
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: Piticlina » dt. gen. 11, 2011 11:21 pm

julia! jo aquest me'l vaig probar pero la meva idea no era paraula d'honor i no em va acabar de convèncer com em quedava, pero es molt maco!!! felicitats!!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Piticlina » dt. gen. 11, 2011 11:40 pm

bé després de gairebé dues setmanes que fa que vaig trobar el meu vestit, us penjo una foto pero no es el que m'he quedat. M'explico. Em vaig emprovar moltisims, gairebé tots de alma y luna novias, pero no m'acabaven de fer el pes pk em veia que no era jo, eran massa rigids, no estava còmoda (tot i que hi havia alguns que eren molt macos) Em vaig probar, que m'enrecordi, el genova de luna novias, el monaco, de alma, el dia de la sposa, el gares, de luna, pero no m'acabava de veure jo...
Llavors, desde que em vaig posar a veure vestits per internet, els meus preferits han estat sempre de Novia d'art, m'encanta la seva caiguda i forma. em van dir que no sabien com em quedaria la forma pk son de gasa i s'arrapa, pero jo em volia veure. El que em vaig provar, no em quedava bé pero van veure que de l'estil potser si. Llavors, em vaig emprovar dos, i d'un m'agradava la par de dalt i de l'altre la part de baix, aixi que hem fet una barreja. El resultat final no us el puc enseñar pk no hi han fotos, pero us puc posar dos per a que us imagineu una mica per on va.
Imatge
Imatge

Del primer us heu d'imagina la faldilla pero amb el nus mes baix, a l'alçada del melic i ammb l'obertura de la faldilla que queda super bonic!!! i del segon, els tirants i el drapejat, tot i que a la part del pit porta una miqueeeeeeeeeeta molt petita de pedreria. Apa, a donar-li voltes a la imaginació fins que us pugui posar fotos reals!!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: MerR » dt. gen. 11, 2011 11:50 pm

Jo me'l puc imaginar xq aquests dos m'els vaig emprovar jo!!!!!!!!!!!! Quan vaig anar la primera vegada, el segon vestit, va ser un dels meus preferits, però quan m'el vaig provar no em va fer el pes!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants