Hola noies!! Jo vaig possar la meva opció per aquí, pero era d'una botiga i firma totalmemt desconeguda ja que porten a dia d'avui 4 mesos a Barcelona, pero coneguda d'altres llocs d'Espanya. Era de Manu Garcia (producte totalment nacional). Doncs bé com ja vaig explicar en un altre post va ser el primer lloc que vaig anar, vaig passar per la Diagonal vaig preguntar i alla m'hi vaig quedar, i es que el meu vestit havia de ser amb una serie de coses una miqueta especials. Estic fent regim (de metge, res de dietes miracoloses, nomes menjar millor, i sense passar-ho malamament) i llavors doncs havia de ser a mida, perque sino imagineu-vos.... i be doncs encara no estic del tot pero desde finals de setembre fins ara m'he aprimat 13 kgs, tot s'ha de dir que jo no havia sigut una persona grasa, pero mira et vas deixant i et posses mes de 15 kgs encara que la gent deia que no ho semblava. Doncs el tema es que a l'octubre vaig triar un vestit i ara amb menys pes un altre del tot diferent, encara que el primer tambè era molt maco ja que al ser a mida hi feia moltes variacions, ahir havia d'anar a pendre una altre vegada mides, i...... pam, un dels vestits que els hi faltaven per tenir de la col·lecció doncs al possar-me'l vaig veure que tot allò que jo defenia, es a dir que fos discretet, s'ha convertit en una cosa mes diferent, no sóc de coses "de cante", discreció, pero si es força diferent.
Ara comencen a fer la primera part de la confecció perque ara ja el que perdre serán uns 5 kgs aíxí, que el 11 de març tinc que anar ja a veurem am el meu vestit. Fa il·lusió!!!
Be us deixo el enllaç on esta el vestit, i també us he de dir que es d'aquells vestits que al catàleg no diu res pero possat cambia molt. Es de capes cada una diferent, no son volants ehhh que no m'agraden ni mica (respecto a qui li agradin).
Us posso una foto i s'accepten les critiques, jo soc de les que pensen que per a gustos colors.
http://www.manugarciacostura.com/colecciones/Colección 2011 vestido modelo MG220 (ho sento noies no se com es fa per pujar les fotos), pero espero que a la web ho veieu bé. A per cert el primer que havia triat era de la col·lecció 2010 el model MG104 pero fent al coll de pic. A vosaltres quin us agrada mes?
Moltes gràcies pel vostre temps!!!