VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: marsal75 » dg. gen. 02, 2011 1:30 pm

miriamS ha escrit:Hola a totes,

volia votar a la llista de vestits de núvia, però la marca White One, que és la del meu vestit no hi és. Quina opció heu votat les que també teniu un White one, la de Pronovias? Com que és una submarca de Pronovias... I sinó, hi ha alguna forma en que jo pugui modificar la llista per a afegir white one?

Gràcies per la vostra ajuda :)

si no em falla la memoria, la noia que va obrir aquest fil ja no está en el foro (ja dic jo que si no em falla la memoria va posposar el seu casament). Amb ho qual la unica manera de que puguis modificar la llista i posar la teva marca o d'altres que segur que no apareixen ho millor que podries fer seria enviar-li un missatge al Toni i encarregar-te tu de la llista a partir d'ara (aixó és el que vaig fer jo també amb la llista de casaments del 2011, el va obrir una altre noia que va anul·lar el seu casament i des d'aleshores me n'encarrego jo)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: tresor » dl. gen. 03, 2011 6:38 pm

marian5 ha escrit:SIIIIIIII JO TAMBÉ MIRO LA FOTO QUE M'ENCANTA AMB EL FONS DE LA TORRE EIFFEL OLALALA ÉS MOLT MACO.
SI EL LLAÇ M' AGRADA PERÒ HAVIA PENSAT QUE LA FLOR también QUEDARIA BÉ, PERÒ CREC QUE NO FARÉ EL CANVI.
ARA TINC QUE COMENÇAR A MIRAR , ELS REGALETS , LLUNA DE MEL QUE ENCARA NO HO TENIM CLAR ... I TU JA HO TENS TOT?
:: 2011 ::

Crec que anem una mica endarrerits perquè encara hem de triar les invitacions... és que no trobo cap que em faci el pes... i els detalls pels convidats també em preocupen perquè m'agradaria regalar alguna capseta amb bombons... però clar al mes d'agost es fondran! :-( tu ja tens les invitacions i els detallets pel convidats?
Imatge
tresor
:: núvia experimentada

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: julia28 » dl. gen. 03, 2011 7:10 pm

nenes per fi!!! ja tinc hora per anar a enprovar-me vestits!!!, el dia 22 aniré a pronovias a tafanejar a veure que trobo que s'ajustin al pressupost!, quins nevis!!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. gen. 03, 2011 11:12 pm

hola xicas ..q tal casajuana???e visto v arios q me gustan....
solo esta en barbera??en calle valencia no??
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 04, 2011 8:51 am

jesy-fidel ha escrit:hola xicas ..q tal casajuana???e visto v arios q me gustan....
solo esta en barbera??en calle valencia no??

el que esta en Barberà diria yo que es la central. En Barcelona creo que esta en la calle Valencia, miralo en su pag web para estar más segura la dirección concreta
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: miriamS » dt. gen. 04, 2011 8:51 pm

marsal75 ha escrit:

volia votar a la llista de vestits de núvia, però la marca White One, que és la del meu vestit no hi és. Quina opció heu votat les que també teniu un White one, la de Pronovias? Com que és una submarca de Pronovias... I sinó, hi ha alguna forma en que jo pugui modificar la llista per a afegir white one?

si no em falla la memoria, la noia que va obrir aquest fil ja no está en el foro (ja dic jo que si no em falla la memoria va posposar el seu casament). Amb ho qual la unica manera de que puguis modificar la llista i posar la teva marca o d'altres que segur que no apareixen ho millor que podries fer seria enviar-li un missatge al Toni i encarregar-te tu de la llista a partir d'ara (aixó és el que vaig fer jo també amb la llista de casaments del 2011, el va obrir una altre noia que va anul·lar el seu casament i des d'aleshores me n'encarrego jo)

Moltes gràcies marsal75! Doncs faré això! Per contactar amb el Toni com ho he de fer? A partir de l'apartat d'ajuda del fòrum?
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: miriamS » dt. gen. 04, 2011 8:57 pm

julia28 ha escrit:nenes per fi!!! ja tinc hora per anar a enprovar-me vestits!!!, el dia 22 aniré a pronovias a tafanejar a veure que trobo que s'ajustin al pressupost!, quins nevis!!!

Que bé julia! Jo tot just vaig començar el dia 23 de desembre a mirar vestits i fa molta il·lusió.

Jo també vaig començar per Pronovias, ja que té un ampli ventall de tipus de vestits i va bé per veure quina forma és la que et queda millor o t'agrada més. Però de preus, no és la que els té millor. Hi ha moltes altres botigues com Úrsula Escoriza, novias Lour, Vinzenz novias, etc. que els tenen bastant millor...

Jo vaig estar a punt de quedar-me vestit de Pronovias que m'encantava i que valia 1400 euros només el vestit, sense els complements. Però vaig anar a Úrsula Escoriza i vaig trobar un vestit molt semblant al que m'agrdava de Pronovias, que m'encanta i que a més em costa 850 euros amb vel, guants i lliga de regal!
Així que t'aconsello que miris una mica per aquests llocs també!

Sort amb la cerca i disfruta-la de valent :)
miriamS

EntradaAutor: marian5 » dt. gen. 04, 2011 9:15 pm

[
Crec que anem una mica endarrerits perquè encara hem de triar les invitacions... és que no trobo cap que em faci el pes... i els detalls pels convidats també em preocupen perquè m'agradaria regalar alguna capseta amb bombons... però clar al mes d'agost es fondran! :-( tu ja tens les invitacions i els detallets pel convidats?[/quote]

Jo estic igual que tu!!!! encara tinc que mirar les invitacions, els detallets i no he vist res que m'agradi .. he vist clauers, "el salero" Lo dels bombons és molt bona idea i original m'agrada però a l'agost pot ser no!! xx;-.) si fa molta calor ... l tu ja ja has mirat desti de lluna de mel???
marian5

Entrades: 17
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 10:28 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. gen. 04, 2011 9:42 pm

miriamS ha escrit:
julia28 ha escrit:nenes per fi!!! ja tinc hora per anar a enprovar-me vestits!!!, el dia 22 aniré a pronovias a tafanejar a veure que trobo que s'ajustin al pressupost!, quins nevis!!!

Que bé julia! Jo tot just vaig començar el dia 23 de desembre a mirar vestits i fa molta il·lusió.

Jo també vaig començar per Pronovias, ja que té un ampli ventall de tipus de vestits i va bé per veure quina forma és la que et queda millor o t'agrada més. Però de preus, no és la que els té millor. Hi ha moltes altres botigues com Úrsula Escoriza, novias Lour, Vinzenz novias, etc. que els tenen bastant millor...

Jo vaig estar a punt de quedar-me vestit de Pronovias que m'encantava i que valia 1400 euros només el vestit, sense els complements. Però vaig anar a Úrsula Escoriza i vaig trobar un vestit molt semblant al que m'agrdava de Pronovias, que m'encanta i que a més em costa 850 euros amb vel, guants i lliga de regal!
Així que t'aconsello que miris una mica per aquests llocs també!

Sort amb la cerca i disfruta-la de valent :)

Gràcies!!, la vritat que soc conscient dels preus que poden tenir, però es que no se per on començar i he vist un del pronovias del 2010 que no esta malament, a veure si trobo la foto i la penjo!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: julia28 » dt. gen. 04, 2011 9:49 pm

aquest es el que m'agrada del pronovias, a veure si el tenen quan hi vagi!, l'altre també m'agrada pero no es de pronovias
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
julia28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 05, 2011 3:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 04, 2011 10:06 pm

miriamS ha escrit:
marsal75 ha escrit:

Moltes gràcies marsal75! Doncs faré això! Per contactar amb el Toni com ho he de fer? A partir de l'apartat d'ajuda del fòrum?

envia-li un missatge privat. Ves a l'apartat d'enviar missatges privats i com a usuari li poses el nom de Toni i li diu allà, perque si ho fas a l'apartat d'ajuda pot ser que tardi més dies en veure-ho
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: sarapia » dc. gen. 05, 2011 8:47 am

julia28 ha escrit:aquest es el que m'agrada del pronovias, a veure si el tenen quan hi vagi!, l'altre també m'agrada pero no es de pronovias

Hola Julia,

jo em vaig emprovar el segon vestit que dius tu, que si no recordo malament és de la marca white one. Aquest vestit es posa molt i molt bé, vaig estar a punt de quedar-me'l però al final em vaig decidir per un Sant Patrick. Ja ens diràs com et queda.....
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: miriamS » dc. gen. 05, 2011 12:40 pm

envia-li un missatge privat. Ves a l'apartat d'enviar missatges privats i com a usuari li poses el nom de Toni i li diu allà, perque si ho fas a l'apartat d'ajuda pot ser que tardi més dies en veure-ho[/quote]

ok, moltes gràcies! Doncs això faré! :)
miriamS

EntradaAutor: miriamS » dc. gen. 05, 2011 12:43 pm

sarapia ha escrit:
julia28 ha escrit:aquest es el que m'agrada del pronovias, a veure si el tenen quan hi vagi!, l'altre també m'agrada pero no es de pronovias

Hola Julia,

jo em vaig emprovar el segon vestit que dius tu, que si no recordo malament és de la marca white one. Aquest vestit es posa molt i molt bé, vaig estar a punt de quedar-me'l però al final em vaig decidir per un Sant Patrick. Ja ens diràs com et queda.....

Tots dos són molt macos Júlia! Jo el que m'he quedat enlloc del de Pronovias, també és de white one. És una marca que té vestits molt macos i molt bé de preu!
Ja ens diràs com et queden :)
miriamS

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 05, 2011 2:45 pm

marian5 ha escrit:[
Crec que anem una mica endarrerits perquè encara hem de triar les invitacions... és que no trobo cap que em faci el pes... i els detalls pels convidats també em preocupen perquè m'agradaria regalar alguna capseta amb bombons... però clar al mes d'agost es fondran! :-( tu ja tens les invitacions i els detallets pel convidats?[/quote]

Jo estic igual que tu!!!! encara tinc que mirar les invitacions, els detallets i no he vist res que m'agradi .. he vist clauers, "el salero" Lo dels bombons és molt bona idea i original m'agrada però a l'agost pot ser no!! xx;-.) si fa molta calor ... l tu ja ja has mirat desti de lluna de mel???

Novetats! ja tenim invitacions! les hem triat a Cromàtica, són de color negre i gris a joc amb les estovalles i cadires del dia del casament encara que els convidats no sé si s'adonaran :-)(:-)

A la mateixa botiga venen un munt de detalls pels convidats i jo crec que acabarem triant-los allà; he vist un bloc de notes amb bolígraf que és una monada. Et deixo la pàgina web per si vols fer una ullada
http://www.e-cromatica.com/productos/#

La lluna de mel no serà a un lloc exòtic perquè volem que ens acompanyin les nostres filles que llavors tindran 9 i 7 anys així que no crec que anem gaire lluny... Vosaltres ja heu decidit el viatge?
Imatge
tresor

EntradaAutor: jgl » dc. gen. 05, 2011 3:23 pm

tresor ha escrit:
marian5 ha escrit:[

Novetats! ja tenim invitacions! les hem triat a Cromàtica, són de color negre i gris a joc amb les estovalles i cadires del dia del casament encara que els convidats no sé si s'adonaran :-)(:-)

A la mateixa botiga venen un munt de detalls pels convidats i jo crec que acabarem triant-los allà; he vist un bloc de notes amb bolígraf que és una monada. Et deixo la pàgina web per si vols fer una ullada

La lluna de mel no serà a un lloc exòtic perquè volem que ens acompanyin les nostres filles que llavors tindran 9 i 7 anys així que no crec que anem gaire lluny... Vosaltres ja heu decidit el viatge?

hola!! yo tambe faig la lluna de mel amb les meves filles que tindran una 3 anys i mig y l'altre 10 mesos. suposo que agafarem Lanzarote. hi ha un hotel que m'an recomenat per anar amb nens, el rubicon palace, et sona??suposo que la setmana que ve anirem a mirar preus...
Imatge
jgl

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 12, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: marian5 » dc. gen. 05, 2011 10:33 pm

[color=#FF80FF]Novetats! ja tenim invitacions! les hem triat a Cromàtica, són de color negre i gris a joc amb les estovalles i cadires del dia del casament encara que els convidats no sé si s'adonaran :-)(:-)

La lluna de mel no serà a un lloc exòtic perquè volem que ens acompanyin les nostres filles que llavors tindran 9 i 7 anys així que no crec que anem gaire lluny... Vosaltres ja heu decidit el viatge?[/quote][/color]
Que bé ja tens les invitacions jo encara no he pogut mirar res! però miraré aquesta web que m'has posat moltes gràcies.
I tampoc hem decidit viatge estem entre anar a Nueva York o bé fer un crucero o Bali ....
La nostra lluna de mel tampoc pot ser a un lloc "molt molt exòtic" perquè en principi volen anar a buscar el nostre primer fill !!!!!!! i el metge ens va dir que millor no anar a llocs on tingui que vacunar-me per que es veu que després has d 'esperar un any ...
Nueva York o estem mirant pel nostre compte (per internet) i surt mes bè de preu.
marian5

EntradaAutor: tresor » dj. gen. 06, 2011 2:01 am

jgl ha escrit:hola!! yo tambe faig la lluna de mel amb les meves filles que tindran una 3 anys i mig y l'altre 10 mesos. suposo que agafarem Lanzarote. hi ha un hotel que m'an recomenat per anar amb nens, el rubicon palace, et sona??suposo que la setmana que ve anirem a mirar preus...

jo no he estat mai a Lanzarote però he mirat la web de l'hotel que dius i fa molt bona pinta. Sembla un lloc ideal per relaxar-se després de tot l'estrés del casament.

marian5 ha escrit:Que bé ja tens les invitacions jo encara no he pogut mirar res! però miraré aquesta web que m'has posat moltes gràcies.
I tampoc hem decidit viatge estem entre anar a Nueva York o bé fer un crucero o Bali ....
La nostra lluna de mel tampoc pot ser a un lloc "molt molt exòtic" perquè en principi volen anar a buscar el nostre primer fill !!!!!!! i el metge ens va dir que millor no anar a llocs on tingui que vacunar-me per que es veu que després has d 'esperar un any ...
Nueva York o estem mirant pel nostre compte (per internet) i surt mes bè de preu.

Què bé sona això d'anar a buscar el primer fill!!! wow! >.-<:
Doncs finalment els reis ens han regalat el viatge de noces i el destí serà Londres. La idea és anar a veure els musicals Hairspray i Grease perquè a les meves filles els agraden aquestes pel·lícules. Vaja un destí poc habitual per un viatge de noces... :-);-):-) però és que Londres em té el cor robat!
Imatge
tresor

EntradaAutor: julia28 » dj. gen. 06, 2011 5:52 pm

Demà vaig a emprovar-me vestits a la ursula escoriza!!!, tic tant nerviosa que me dona mal de panxa...... ja us diré!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: marian5 » dj. gen. 06, 2011 10:12 pm

tresor ha escrit:
jgl ha escrit:hola!! yo tambe faig la lluna de mel amb les meves filles que tindran una 3 anys i mig y l'altre 10 mesos. suposo que agafarem Lanzarote. hi ha un hotel que m'an recomenat per anar amb nens, el rubicon palace, et sona??suposo que la setmana que ve anirem a mirar preus...

jo no he estat mai a Lanzarote però he mirat la web de l'hotel que dius i fa molt bona pinta. Sembla un lloc ideal per relaxar-se després de tot l'estrés del casament.

marian5 ha escrit:Que bé ja tens les invitacions jo encara no he pogut mirar res! però miraré aquesta web que m'has posat moltes gràcies.

Què bé sona això d'anar a buscar el primer fill!!! wow! >.-<:
Doncs finalment els reis ens han regalat el viatge de noces i el destí serà Londres. La idea és anar a veure els musicals Hairspray i Grease perquè a les meves filles els agraden aquestes pel·lícules. Vaja un destí poc habitual per un viatge de noces... :-);-):-) però és que Londres em té el cor robat!

Jo tampoc he anat a Lanzarote però segur que es maco!!
Quina ilu que t'hagin regalat la lluna de mel
marian5

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants