REGALO PADRES....IDEAS!!!

un gran any!

Re: REGALO PADRES....IDEAS!!!

EntradaAutor: siobhan » dj. març 24, 2011 7:42 pm

ho veig molt bé aairin, llavors a la teva mare li regalaràs el teu ram, oi, el de núvia? i a les altres dues 'mares' el de roses vermelles? és bona idea ja que la teva mare mereix una atenció especial, i el rellotge al teu pare molt guai, és un regal elegant i pràctic!
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan
:: núvia experimentada

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: climentigloria » dv. març 25, 2011 9:01 am

es clar que sí, primer es la teva mare!! Segurament que tots estaran contents els hi regalis alguna cosa o no...
Imatge
climentigloria
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: aairinn » dv. març 25, 2011 9:28 am

No no no, potser no m'he explicat. El ram de núvia li donaré a la meva germana. A la meva mare i la sogra el ram de roses, a la meva àvia un ram diferent. Al meu sogre la foto i al meu pare i la seva dona la foto també. És que no sé si és convenient donar-li a la dona del meu pare el mateix ram que a ma mare i a ma sogra. Al principi havia pensat que sí però no sé, ella ja va tenir ram de roses a la boda de la seva filla, no? jijiji
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 9:33 am

llavors aairinn, al teu pare una foto i a la seva dona una altra foto?? o només una foto pels dos? Si és només és una foto pels dos, quedarà com que ella no té regal, m'explico?
siobhan

EntradaAutor: climentigloria » dv. març 25, 2011 11:47 am

jajaja, quin lio.... tot depen de la confiança que tinguis amb ella!!!
jo personalment, posant-me a la teva situació, crec que no li faria el mateix que ma mare...

Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: aairinn » dv. març 25, 2011 11:52 am

És difícil sí, havia pensat una foto pels dos, és a dir que la foto li dono a ella i arreando. Encara que, ben pensat, no sé quin tipus d'il·lusió li pot fer a ella una foto nostra... ajajajaa Amb tot el carinyo del món eh!

També havia pensat fer el mateix ram que a la meva àvia llavors encomanaríem dos rams de roses per a les mares i dos de variats per a elles, i si no, anant a lo fàcil quatre rams iguals. Però sempre em quedarà que li dono el mateix a ella que a ma mare i potser és una tonteria però potser no...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dv. març 25, 2011 1:04 pm

aairin! a mi em sembla perfecte la idea d fer-li el teu pare i la teva mare un regal a casa teva.... ::love:: segur q els hi fa ilusió ::love:: I el ram jo tampoc faria el mateix per la meva mare q x la dona dl meu pare...em sembla be la teva idea d com ho faràs :-)ok:

Jo por mi cuenta....sigo pensando y pensando....jaja tengo casi claro q les regalaré un smartbox....(o marcas parecidas) xo claro...si me sale muy caro tendre q descartar....y entonces es dnd me quedo sin ideas.... :star::

Lo q si es seguro es q se lo pondremos en una cajita....y dentro estara el regalo (si es el samrtbox y sino otra cosa) y un pergamino con el texto q les vamos a leer cada uno en nuestra casa antes d salir...

Es q no me gusta leer delante d mucha gente y mas cosas tan emocionantes...entonces prefiero hacerlo en un ambiente mas "familiar" y antes d salir hacia la iglesia...somo diciendo..."gracias por todo....ahora empieza mi nueva vida..." aun no lo tengo escrito....pero nos tenemos q poner...q luego cn los nervios no me saldra nada jajaja :star::

Bueno...pues a ver si se me ocurre cualquier otra cosa....x si el smartbox se me va d precio.... :star::
Imatge

Hasta que me olvide de que dia es y me vuelva loca de tanto quererte 27-08-2011
MI CRONICA: viewtopic.php?f=54&t=24309
Novia_Cadaver

Entrades: 2478
Membre des de: dt. maig 11, 2010 10:06 am

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 1:17 pm

aairinn ha escrit:És difícil sí, havia pensat una foto pels dos, és a dir que la foto li dono a ella i arreando. Encara que, ben pensat, no sé quin tipus d'il·lusió li pot fer a ella una foto nostra... ajajajaa Amb tot el carinyo del món eh!

També havia pensat fer el mateix ram que a la meva àvia llavors encomanaríem dos rams de roses per a les mares i dos de variats per a elles, i si no, anant a lo fàcil quatre rams iguals. Però sempre em quedarà que li dono el mateix a ella que a ma mare i potser és una tonteria però potser no...

ho veig bé la idea de ser un altre ram de flors variat, sí ho trobo important que sigui diferent del de la teva mare, o sigui que pot ser el mateix que el de la iaia o un altre model fins i tot, és un detallet que tens cap a ella i res més, penso que no ha de ser una cosa espectacular, però és com penso jo!
siobhan

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 1:27 pm

entonces, haciendo un resumen de regalos para padres tenemos:
- ramo de flores
- foto enmarcada de los novios
- álbum de fotos
- smartbox o similar
- viaje
- periódico del día que nacieron o se casaron
- reloj
- muñecos personalizados (esta idea pienso que es muy chula!)
- masaje+cena (en la web de atrápalo se encuentran muchas ideas)
- entrada a algún espectáculo (p.e. Cirque du Soleil)
siobhan

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 1:27 pm

jeje aportando ideas para novia cadaver
siobhan

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dv. març 25, 2011 1:33 pm

GRACIAAAAAS!!! jejeje Va muy bien un resumen asiii!! voy a ponerlo a principio del post y asi la gente q entre lo ve :-)ok:

Lo dl espectaculo me encantaria...xq a mis padres y mis suegros les gusta mucho...pero claro no puedo pillar nada hasta mas adelante q ya habran salido las nuevas giras pa septiembre.... :-)ok:

A ver al final cn q acabo jejeje
Imatge

Novia_Cadaver

EntradaAutor: aairinn » dv. març 25, 2011 1:34 pm

Ja ho vaig dir jo que teníeu moltes idees vosaltres noies, esteu que no pareu!!! A veure si tinc sort i us puc acabar copiant alguna... jijiji
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: malu » dg. març 27, 2011 5:50 pm

Hola!
Hacía ya tiempo que no pasaba por este hilo tan interesante y lo hago para pediros consejo sobre si regalar algo a unos muy amigos de mis padres que vienen desde muy lejos sólo para la boda. Pensaba encargarme yo del alojamiento pero se quedarán en casa de mis padres así que sólo me queda la opción de hacerles algún detallito, pero el qué? no tengo ni idea de qué regalarles. Son unas personas muy importantes para mi madre, porque conocieron a mi abuela y la acogieron a ella y a mi madre que era pequeña en su casa.
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. març 27, 2011 7:20 pm

malu ha escrit:Hola!
Hacía ya tiempo que no pasaba por este hilo tan interesante y lo hago para pediros consejo sobre si regalar algo a unos muy amigos de mis padres que vienen desde muy lejos sólo para la boda. Pensaba encargarme yo del alojamiento pero se quedarán en casa de mis padres así que sólo me queda la opción de hacerles algún detallito, pero el qué? no tengo ni idea de qué regalarles. Son unas personas muy importantes para mi madre, porque conocieron a mi abuela y la acogieron a ella y a mi madre que era pequeña en su casa.

Pues no se muy bien pero igual una foto vuestra en un marco bien bonito les podría hacer ilusión no?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: malu » dg. març 27, 2011 8:42 pm

aairinn ha escrit:

Pues no se muy bien pero igual una foto vuestra en un marco bien bonito les podría hacer ilusión no?

Gracias por la idea Aairinn! Lo que pasa es que en realidad yo con ellos no tengo mucho contacto, son más bien mis padres los que tratan con ellos, yo cuando vienen algún verano voy a comer algún día con ellos pero no se si hacerles lo del marco porque no se, no me imagino nuetsra foto en su comedor porque ya te digo que yo les aprecio pero no tengo mucho trato, y además regalaré nuestra foto y la de los invitados a todo el mundo por lo que ellos ya tendrán también un buen recuerdo en foto. No se, no se me ocurre nada!
Imatge
malu

EntradaAutor: adriana27 » dg. març 27, 2011 9:34 pm

malu ha escrit:
aairinn ha escrit:

Gracias por la idea Aairinn! Lo que pasa es que en realidad yo con ellos no tengo mucho contacto, son más bien mis padres los que tratan con ellos, yo cuando vienen algún verano voy a comer algún día con ellos pero no se si hacerles lo del marco porque no se, no me imagino nuetsra foto en su comedor porque ya te digo que yo les aprecio pero no tengo mucho trato, y además regalaré nuestra foto y la de los invitados a todo el mundo por lo que ellos ya tendrán también un buen recuerdo en foto. No se, no se me ocurre nada!

Pues entonces yo creo q lo mejor es q tengas un buen detalle cn ellos como x ejemplo regalarles un find e semana en un parador, algo q sea especial!!! y cn una notita de agradecimiento.
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: malu » dg. març 27, 2011 10:27 pm

Gracias por las ideas chicas, miraré a ver qué presupuesto hay para lo del regalo...
Imatge
malu

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dl. març 28, 2011 8:37 am

Hombre si tu casi no tienes mucho contacto con ellos...yo quizas les regalaria algo xo en vez de en la boda, en casa de tus padres...les podrias dar un smartbox q este bien....o unas botellas de vino, o algo q les pueda hacer gracia :-)ok:
Imatge

Novia_Cadaver

EntradaAutor: siobhan » dl. març 28, 2011 5:43 pm

malu, también comentaba una chica que a los padres les regalaron una pata de jamón, pues oye, unas botellas de un buen vino y una pata de jamón seguro que les gusta, por la edad que tienen y por lo práctico del regalo, y una sonrisa les sacas!!
siobhan

EntradaAutor: aairinn » dl. març 28, 2011 6:05 pm

malu ha escrit:Gracias por las ideas chicas, miraré a ver qué presupuesto hay para lo del regalo...

La idea del jamón y el vinito está muy bien, el smart box también, odo depende del presupuesto. Un delatte bonito serían unos buenos bombones por ejemplo o algún dulce típico de tu ciudad si es que ellos viven fuera... Alguna cosita así, que se consuma y que no tengan que guardarlo pues si no tienes mucha relación con ellos no tendría sentido que pusieran vuestra foto en su salón como te había dicho antes!
Imatge
Imatge
aairinn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants