Santa Maria del Mar

un gran any!

Re: Santa Maria del Mar

EntradaAutor: cadui » dg. nov. 07, 2010 5:28 pm

Liebe ha escrit:
cadui ha escrit:què preferiu entre setmana o en finde??

Doncs a mi em va millor un divendres a la tarda, o un dissabte a la tarda

Per mi bé, al novembre tinc lliures el 19 - 20 i el 26 i al desembre, el 10 i l'11 i el 17. Ja direu quin us va millor!
Per cert, alguna de vosaltres anirà a la quedada del 21 a la Fira?? jo si no hi ha cap imprevist, aniré amb el meu xicot :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Liebe » dg. nov. 07, 2010 5:51 pm

A la fira de Barcelona nosaltres anirem a pero com treballo tot el cap de setmana anirem a buscar allo que ens interesa; no em puc quedar tota la tarda a petar la xerrada, ja m'agradaria. :-(
Despres miro l'agenda i dels dies que has proposat segur q algun em va be. Ja us ho diré.
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: macu1313 » dl. nov. 08, 2010 8:53 pm

Chicas el otro dia fui santa maria del mar y en el lateral del la iglesia habian unos andamios y una caseta de obra.Por lo que de aqui a nada empiezan las obras, asi que las empiezen pronto para que no las pillemos ninguna. :-) :-) :-)
Carol nosotros seguramente si que iremos,y seguramente el sábado por la tarde.Si quieres hablamos mas para cuando se acerque el finde de la fira y a ver si nos podemos ver.
Y para hacer la quedada a mi me parece bien por ejemplo el viernes 10 o el sábado 11 porque la siguiente semana igual tengo la cena de empresa.Ya me direis que dia os va bien.
Imatge
macu1313
:: núvia experta

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 08, 2010 11:00 pm

así que ya han empezado las obras de dentro?? a mi me da igual que haya andamios el día de mi boda siempre y cuando no estén en la zona del altar o del rosetón de la puerta principal... :-/
si quieres la semana de la fira lo hablamos y a ver si coincidimos por allí :-)ok:
a ver si encontramos día que nos vaya bien a la mayoría y hacemos quedada santamariera. Se me ocurre un lugar perfecto para hacer un coffe todas juntas... en la cafetería de la plaza de Santa Maria del Mar ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 17, 2010 1:06 pm

Em sembla genial el lloc per fer un café davant la iglesia. quan us sembla que podem fer la quedada ?? pel desembre abans de les festes o despres de les festes que potser no anem tant liades??
Sabia ho de les obres pero com fa dies que no passo per allí.
Noies, us haig de dir que ja tinc triat el vestit!!! quin pes m'he tret de sobre. >.-<:
Quan faci la meva compte enrere ja explicaré tots el detalls pero encara no arribo als 100 missatges
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 17, 2010 1:14 pm

cadui ha escrit:
Liebe ha escrit:
cadui ha escrit:què preferiu entre setmana o en finde??

Doncs a mi em va millor un divendres a la tarda, o un dissabte a la tarda

Per mi bé, al novembre tinc lliures el 19 - 20 i el 26 i al desembre, el 10 i l'11 i el 17. Ja direu quin us va millor!
Per cert, alguna de vosaltres anirà a la quedada del 21 a la Fira?? jo si no hi ha cap imprevist, aniré amb el meu xicot :-)ok:[/quoteo

Ostres, perdona Cadui! que no recordava que havies proposat aquest dies.
Tant el 26 de novembre, el 10, 11 i 17 de desembre per la tarda em va perfecte quedar per fer un café. :-///:
a veure si li va be a les altres noies??
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 17, 2010 5:36 pm

chicas cómo lo tenéis para hacer quedada santamariera el 10 de diciembre???
o si preferís otra fecha, cambiamos pero yo creo que si no ponemos una fecha, lo vamos dejando y al final no la haremos *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dj. nov. 18, 2010 5:02 pm

cadui ha escrit:chicas cómo lo tenéis para hacer quedada santamariera el 10 de diciembre???
o si preferís otra fecha, cambiamos pero yo creo que si no ponemos una fecha, lo vamos dejando y al final no la haremos *.O.-O*

A mi em va perfecte!!!
:mu:: :-///:
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: macu1313 » dj. nov. 18, 2010 7:13 pm

Liebe ha escrit:
cadui ha escrit:chicas cómo lo tenéis para hacer quedada santamariera el 10 de diciembre???

A mi em va perfecte!!!
:mu:: :-///:

Chicas,
el 10 de diciembre he quedado para ir al cine, pero a las 9 en el centro.Si quedamos, iremos por la tarde ha hacer un cafe no?Vamos que hasta las 9 tendremos tiempo :-)) :-))
Aunque la última vez que quede con Carol me hubiera quedado hasta las mil hablando de las bodas :-)ok: :-)ok:
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 18, 2010 9:04 pm

podemos quedar por la tarde para coffee para que te de tiempo a estarte un ratito con nosotras Inma!! sisi en la quedada de este verano hubiéramos estado más rato hablando... de hecho con Kristin nos recogimos sobre las 20.30h-21h y porque nuestros futuros ya nos reclamaban jajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: macu1313 » dv. nov. 19, 2010 5:56 pm

cadui ha escrit:podemos quedar por la tarde para coffee para que te de tiempo a estarte un ratito con nosotras Inma!! sisi en la quedada de este verano hubiéramos estado más rato hablando... de hecho con Kristin nos recogimos sobre las 20.30h-21h y porque nuestros futuros ya nos reclamaban jajaja!

Vale pues por mi genial.Quedamos asi!
Nosotros iremos mañana a la fira por la tarde ,aun no se a que hora.Vosotros?
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 19, 2010 7:30 pm

macu1313 ha escrit:
cadui ha escrit:podemos quedar por la tarde para coffee para que te de tiempo a estarte un ratito con nosotras Inma!! sisi en la quedada de este verano hubiéramos estado más rato hablando... de hecho con Kristin nos recogimos sobre las 20.30h-21h y porque nuestros futuros ya nos reclamaban jajaja!

Vale pues por mi genial.Quedamos asi!
Nosotros iremos mañana a la fira por la tarde ,aun no se a que hora.Vosotros?

nosotros si no hay cambios iremos el domingo a la quedada pero entraremos a mirar las 4 cosillas que nos faltan :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dv. nov. 19, 2010 8:04 pm

Doncs molt be!! llavors quedem el dia 10 de desembre!!! jo aquella semana tinc festa, així que puc quedar a qualsevol hora.
Nosaltres anirem dema al matí a la fira perque jo surto de currar i preferixo anar primer i enllestir dues cosetes i despres marxar a casa a dormir.
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: MoliPatri » dg. nov. 21, 2010 10:18 am

Hola chicas!!!! Lo siento... me acabo de poner al dia leiendo todos vuestros mensajes... hace tiempo que no me paseaba por aqui, voy muy liada con el trabajo...
Veo que quereis hacer una quedada para el dia 10 de diciembre, a que hora?¿?¿? me gustaría conoceros!!!
Por cierto hará unas semanas me pase por la iglesia y habia una boda... PRECIOSO!!!!!!!
un saludo para todas!!
MoliPatri

Entrades: 7
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:43 am

EntradaAutor: vanessamay » dl. nov. 29, 2010 8:51 pm

Hola...acabo d'arribar al foro i ja he vist q esteu fent una quedada...com heu quedat? Jo em caso el 28 de maig a les 17h...hi algu d'aquest dia? pel que he llegit hi ha la Kristi??
Quant feu el curset prematrimonial?
I les obres...sabeu si son interiors??
faig tantes preguntes com veieu perque ara no visc a bcn..i m'es molt dificil estar al dia!!!
Imatge
vanessamay
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: Liebe » dl. nov. 29, 2010 9:06 pm

Hola!! Benvingudes!! Nosaltres farem el curset prematrimonial el 7 i 8 de Maig perque ens casem al setembre.
Fa dies que no passem per l'iglesia i no tinc idea de com van les obres o per on les fan.
En principi volem quedar les santamarieras que podem el dia 10 de desembre a la tarda per fer un cafe allí a la plaça de santa maria.

Us va be quedar a les 17 h el dia 10/12/10?????
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 29, 2010 9:54 pm

Hola noies!! nosaltres ens hem de passar la setmana vinent pel despatx a apuntar-nos als cursets pre-matrimonials (en principi pel febrer) i ja us informaré de com van les obres... fa un mes o mes i mig que no em passo i l'últim cop no hi havia res.

Per mi la quedada del dia 10 perfecte!! on voleu quedar??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dl. nov. 29, 2010 11:05 pm

Nosaltres anem als cursets a principis de febrer...algu més???
Maluradament no hi podré anar a la quedada...ja que no vic a espanya, visc a suissa! aixi que ja m'informareu siusplau!!!
Imatge
vanessamay

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 30, 2010 6:32 pm

vanessamay ha escrit:Nosaltres anem als cursets a principis de febrer...algu més???
Maluradament no hi podré anar a la quedada...ja que no vic a espanya, visc a suissa! aixi que ja m'informareu siusplau!!!

Vius a Suïssa?? jo vaig estar amb el meu noi i uns amics fa un parell de setmanes a Genève. Vam fer excursions a Laussanne i a Montreux, ens va encantar!! Tenim uns amics que hi viuen i sempre ens diuen que anem a viure allà jiji!
Nosaltres anirem a apuntar-nos pels cursets (si encara hi ha lloc) per fer-los al febrer. Ja et diré perquè si és així coincidirem!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: macu1313 » dt. nov. 30, 2010 9:28 pm

Chicas nos vemos el dia 10 a las 17 horas.Por mi genial!!!
Por cierto, y que hay que hacer para hacer los cursillos pre-matrimoniales?Porque en principio nosotros los haremos en la parroquia de nuestro barrio pero depende como igual los hacemos en santa maria.Dime Carol porfi lo que te han dicho cuando vayas.
Imatge
macu1313

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants