BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 25, 2009 7:18 pm

buniketa ha escrit:Noies! estic súper emocionada, perquè ja hem pagat la senyal de reserva del restaurant, però és que a més vaig entrar a les botigues de Rosa Clarà i Aire per demanar catàlegs... També vaig estar a Pronovias, però els vaig dir que era pel 2011 i em van contestar que millor em posés a la web. Així em puc fer una lleugera idea dels preus (al de RC sí que els posen, als de Aire no, però si us n'interessa algun al dressbori si que hi ha un catàleg amb preus.

buniketa em pots dir alguns preus dels que surten al catàleg??? per fer-me una idea (ho pots fer per aquí o per privi).

Jo sóc de Lleida però des de fa dos anys visc a Barcelona ciutat... però com que la terra tira, doncs també entro per aquí per agafar idees :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 25, 2009 10:15 pm

És clar que sí Cadui!

Hi ha algun model en concret, o vols que te'ls passi tots? Alerta però, al catàleg posa "desde" això vol dir que (i t'ho puc confirmar perquè en algun post ho he vist) en algunes botigues poden haver-hi diferències (no sé en què es basen per establir-les) i en alguns casos, importants.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 25, 2009 10:41 pm

buniketa ha escrit:És clar que sí Cadui!

Hi ha algun model en concret, o vols que te'ls passi tots? Alerta però, al catàleg posa "desde" això vol dir que (i t'ho puc confirmar perquè en algun post ho he vist) en algunes botigues poden haver-hi diferències (no sé en què es basen per establir-les) i en alguns casos, importants.

passa'm els preus d'algun model... és per tenir una petita idea de sobre quin preu ronden a RC. Això del "desde" ja ho havia sentit perquè el preu definitiu depèn de si fas alguna modificació al model, si hi ha pedreria o no, si ha algun brodat extra... i cal sumar el vel -si l'agafes-, el can-can... vaja que al final és un "chorreo" com tot lo relacionat amb la paraula BODA. :-/

merci reina!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 1:04 am

Cadui, ja t'he enviat un privi, ok guapa? :-()-) :-.:·::
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dl. oct. 26, 2009 10:01 am

Wpes!!!!!

com anat el finde???
jo una mik liat...xo bueno...poc a poc tot es fa.....

i teniu alguna novetat?????
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 26, 2009 11:01 am

Hola noies, el finde tranquilet... a sopar amb els amics dissabte i res mes interesant. Sobre el casament res de nou... :-/ Ah!! bueno ahir amb la meva cunyada vaig acabar una mica rebotada... ja que parlant sobre casaments, jo vaig dir que si em caso em casaria per lo civil (encara no saben res la familia del meu novio) i em va respondre ella que no vagi de blanc que no pega per una boda civil, que vaja ... quina pena, que no es tan bunica i tal... a lo que vaig respondre que jo anire de blanc i radiant, i de lo que no es tan bunica ja ho veurem... :--( vaig disgustarme bastant, però se que m'hauré de sentir algun comentari més d'aquests i he d'aprende a passar!!!
vosaltres que tal el finde???
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 11:11 am

bfff... anar fent... avui no és un gran dia. Volia ajudar algú i em penso que he ficat bastant la pota... em sento fatal :-( :-(

Nuvolet, passa bastant dels comentaris de la gent... una boda civil pot ser tant o més maca que una de religiosa. Depén de la il·lusió i la dedicació de les persones que l'organitzen. Tu, vestida de blanc, ben guapa i ben radiant, i si hi ha algú que no li agradi, que s'hi posi fulles, tu! Els detalls són el que fan que una boda sigui bonica o no i, sobretot, el que la fa més especial és la emoció i la il·lusió, els sentiments dels nuvis. I això està més que assegurat! Així que... ànims i un gran somriure!!! ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 26, 2009 11:30 am

Moltes gràcies buniketa... clar que si d'ilusió ens sobra!!! i de detalls també!!!! ::love::
I a tu dir-te, que si t'ho has anat a ajudar amb tota la bona fe del món l'altra persona ho ha d'entendre, per moltes potes que hagis posat!!! així que segur que s'arregla el malentès!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 11:36 am

jE, T'envio un privi i te comento...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 4:49 pm

Ainssssssss! Ja tinc els detalls dels homes a casaaaaaaaaaa! ::love:: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<:

M'ha fet una il·lusió...!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 5:38 pm

buniketa ha escrit:Ainssssssss! Ja tinc els detalls dels homes a casaaaaaaaaaa! ::love:: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<:

M'ha fet una il·lusió...!

deu ni do quina marxa que portes amb els preparatius buniketa!!!! i jo que no tinc res de res???!!! :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 5:46 pm

NUVOLET TU NI CAS!!!!!! passa dels comentaris que et puguin fer mal perquè no valen la pena!!! com diu la buniketa és la il·lusió amb que es duu a terme la que fa distingir una boda preciosa i radiant! l'entorn tant si fa, si vosaltres dos esteu del tot feliços i del tot convençuts del pas que donareu!

jo sé que també rebré alguna crítica sobre la meva boda perquè nosaltres ens volem casar per l'església però sense missa, és a dir, volem celebrar el sagrament del matrimoni però sense missa ni comunió. El meu xiquet és ateu i ha cedit a casar-se per l'església perquè sap que a mi em fa moltíssima il·lusió, així que jo no vull ser tant hipòcrita com per fer-li passar tota la missa.. a més que per a fer-la amb missa ell hauria de fer la comunió i no vull que ho faci perquè va en contra de les seves creences. La meva mare és mooooolt creient i ja sé que quan s'enteri que la boda serà sense missa l'hauré de sentir, però m'és igual! per a mi és molt més important que el meu novio estigui a gust aquell dia que el que pugui pensar la resta de la gent. És més, crec que no diré res sobre com serà la celebració i ja s'ho trobaran el dia de la boda jajajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 7:30 pm

sip!

i el proper que demanarem ja seran els detallets per les senyores, ja el mes que ve, que ens hem quedat una miqueta plumats aquest mes pel que fa al pressupost del casament. A més el poquet que ens queda segurament el gastarem a la Fira de nuvis d'aquí a 15 dies, jejejeje :-///: :-///: :-///:

Vosaltres hi anireu?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 7:53 pm

què heu comprat per als homes??? jo vaig molt peix amb aquests detalls... suposo que em deixaré aconsellar pels pares i sogres en aquest punt i buscarem per diverses webs pq a nosaltres no se'ns ocorre cap idea original per regalar...

quan és la fira de nuvis de lleida??? el 7?? si és així segurament ens passarem, sinó esperarem a enganxar alguna per barcelona
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 8:38 pm

Nosaltres els hem comprat miniatures de licor i a les dones els farem miniatures de perfum, que així són regals equilibrats i útils per tots dos gèneres... Jo els licors els he comprat a www.cristell.com, hi ha moltes moltes coses i idees per agafar. A més, t'ho recomano perquè et puc dir que són eficaços i fiables. :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sí, la fira de Lleida és del 6 al 8 de novembre; en uns dos caps de setmana. Jo ja en tinc ganes! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 9:15 pm

és una bona idea aquesta... ara em miraré la web a veure si hi ha alguna coseta que ens agradi :-)ok: en principi aquell finde estaré per lleida perquè tinc festa i aprofito per anar a veure als pares... així que si anem ja diria alguna cosa i podem fer una quedada, no us sembla???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. oct. 26, 2009 10:36 pm

Hola a tothom!!!
Com ja li he dit a la Nuvolet en un privat! Sento la desconnexió però es que portem 3 setmanes de plena voragen laboral i ara ja només queda la 4a que és mitja setmana i ja retornem al món de la boda, que els dos en tenim ganes, penso que hi ha vegades que en té més ell que jo (també s'ha de dir que estic liadissima a la feina i no tinc temps de res més, he perdut la vida social!) però ni de bon tros estem tan avançats com per tenir els detalls, no estan ni pensats! UF UF quin estres, després de tans dies sense connectar i hem connectat a estones de dies sueltos...i quan el Jordi m'ha dit els avenços o comentaris per aquí és un estrés, i pensar amb els dies de feina i que no podem avançar... Però espero que ho farem!
Nosaltres també tenim pensat anar a la Fira Denuvis i allí siq ue agafar idees i potser fins i tot quedar-nos amb un o dos restarurants i ja triar quin o escollir-lo però ens fa enrrera triar-lo sense haver-hi estat mai...

Podriem quedar els que anem a la Fira que os sembla!?

I tant per la buniketa com per la nuvolet que sigui el que sigui, en el món laboral i/o familiar i/o social, que no os heu de ficar tristes ni engoixarm heu de saber que les coses fetes amb la millor intenció del món i amb la certesa que es fa bé i de bon cor està bé i que el que opini la resta no importa o a les persones que intentes ajudar en el fons ho saben!

Fins aviat
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 26, 2009 10:48 pm

Moltes gràcies pels ànims, guapíssimes! Potser també influeix el fet que avui "me siento feliz de ser mujer"...

Jo no us puc assegurar en quin moment hi anirem, perquè el meu promès té un examen d'opos dissabte al matí i no sabem exactament com estarà després; diumenge anem a dinar a casa dels meus pares i el més probable és que hi anem diumenge a la tarda. De totes maneres, si quedeu dieu-me hora i lloc, que si podem hi apareixerem; o ja veurem com ho fem per fer-nos veure i reconéixe'ns ni que sigui per la fira, jejeje...

No us amoïneu pels detalls o perquè no en teniu, per si heu anat o no al restaurant... a nosaltres encara ens queda una mica de temps... això del restaurant potser és qüestió prioritària, perquè a la fira diuen que s'agafen ràpid les dates, però per la resta encara queda mooooolt de temps... Jo és que sóc així, penso que el que puguem anar fent i pagant ara no ho haurem de fer més tard i la quantia tampoc serà tan alta... si més no, no d'una sola vegada!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 26, 2009 11:11 pm

Noieesss!!!!! quina pena... m'haureu de contar fil per randa tot lo que hi ha a la fira de nuvis perquè no podré anar-hi aquell finde no seré a Lleida!!! :--( així que m'haure desperar al pròxim any...
vinga nenes que això s'està animant!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. oct. 26, 2009 11:19 pm

Nuvolet!!
No pateixis, si fa falta prenem el bloc de notes per poder explicar-ho tot després i que no ens deixem res!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants