2011

un gran any!

Re: 2011

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 10:07 am

Ja veig ja... moooooooooooolt tranquil... tu sí que saps relaxar-te, eh? jejejejejejej

Nosaltres aquest cap de setmana tenim algun soparet, algun anunci a fer... dissabte dinar amb els papes, diumenge dinar familiar amb els sogres(serem 18!!) i durant el cap de setmana pensem guarnir el piset pels nadals... ja en tinc ganeeeeeeeeees! I entremitges, descansar amb el meu nen al costat, tot i que ell no fa pont, els hospitals no descansen...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 04, 2009 10:21 am

nosaltres ja fa dies que vem posar el mini-pessebre, el meu nen va fer-lo, pero me l'ha d'acabar amb algun detallet més que mirarem a Santa Llúcia. Va fer un portal amb suro d'estil greco-romà, ara li vol posar algun ornament per als reis, i a mi em falta el caganer!!!

els dinars familiars els deixem per a les vacances de Nadal, que jo tinc 15 dies i ell 10, i a la familia els hi direm l'any que ve.. més o menys cap a l'octubre, així tindran temps de buscar-se la roba i estalviar per a fer-nos un regalet
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 04, 2009 10:37 am

Jo ja he començat a posar les cosetes de nadal, em falta posar el arbre que ho faré aquest pont!!! m'encanta el nadal ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 10:50 am

Jeejejejejeje, a mi també m'encanta el nadal... nosaltres ho posarem tot aquest pont... també el tronc... jejeje! El vaig comprar l'any passat, el 24, en secret... el 24 a la nit el passem amb els seus pares i el seu germà, i el 25 amb els meus. Doncs bé, com que el 24 anem a sopar a casa d'ell i eren els primers nadals que passàvem a casa nostra, vaig preparar una "nochebuena" al migdia: un molt bon dinar i la sorpreseta... vaig enviar el meu nen a fer coses i li vaig prohibir que tornés fins que jo li digués (havia de preparar el dinar, comprar el tronc...) i li vaig posar el tronc al menjador, tapat amb mantetes i tal, i amb els regalets pertinents... el requisit? je! doncs que havia de fer cagar el tió! jejeje Ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. Aquest any ho repetirem, jeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 04, 2009 11:14 am

apa que divertit aixó de fer cagar el tió al migdia, és una molt bona idea!
nosaltres el 24 a la nit el pasem a casa els sogres, perque celebrem el sant i aniversari de la meva sogre a partir de les 12 de la nit, hora a la que venen els nostres amics també. El 25 anem amb la familia del meu xicot a dinar a casa la seva avia i el 26 anem a casa els meus pares. El dia 25 a la nit fem el sopar de Nadal amb els amics i l'amic invisible. És una altre excusa per a passar la nit jugant tots plegats, el problema és que estem tips de menjar jaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 11:16 am

marsal75 ha escrit:apa que divertit aixó de fer cagar el tió al migdia, és una molt bona idea!
nosaltres el 24 a la nit el pasem a casa els sogres, perque celebrem el sant i aniversari de la meva sogre a partir de les 12 de la nit, hora a la que venen els nostres amics també. El 25 anem amb la familia del meu xicot a dinar a casa la seva avia i el 26 anem a casa els meus pares. El dia 25 a la nit fem el sopar de Nadal amb els amics i l'amic invisible. És una altre excusa per a passar la nit jugant tots plegats, el problema és que estem tips de menjar jaja

Doncs mira, si vols innovar, aquest any podeu posar els regals de l'amic invisible a sota del tronc i per poder agafar-los tots heu de fer cagar el tió... segur que us ho passaríeu molt i molt bé!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 04, 2009 11:26 am

el problema seria que més d'un es posaria amb el pal a fer el tonto imitant els de Star Wars
el que solem fer es posar-los a sota l'arbre que comprem a Espinelves i el que té més sindrome de Peter Pan de la colla és el que els va repartint i el que s'entreté a adivinar de qui és el regal
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 11:29 am

>.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 04, 2009 11:53 am

Naltres caguem el tronc sempre el dia 24 a la nit amb la meva familia, desde que erem petits, i ara el continuem cagant, tiets cosins i tot, es superdivertit!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Lehara » dg. des. 06, 2009 8:43 pm

Nosaltresfarem cagar eltio el 27: els amics passem el nadal amb la familia, i el 27 ens reunim a una casa rural, i total som 4 parelles i 3 nens i mig!!! I entre nosaltres fem amic invisible,i els hi fem dolços i cosetes als petits!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. des. 06, 2009 10:25 pm

aix... que guai! jo vull veniiiir... però a fer de petita, eh? jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 07, 2009 10:58 am

Aquestes festes són més maques quan hi han petits. A la nostra colla només hi han uns amics que tenen una nena de dos anyets, pero no solen venir amb nosaltres perque diuen que som avorrits, aixó de jugar al buzz, jocs de taula tots junts... prefereixen anar amb unes altres parelles que beuen i fumen porros, és més instructiu per a la criatura.......

a mi aquest any m'ha tocat com a amic invisible la mateixa persona de l'any passat i si l'any passat li vaig regalar alguna coseta per a quan s'independitces (que ho ha fet aquest estiu) aquest any aniré amb una mica de mala llet perque no s'enrecorda dels nostres aniversaris ni per casualitat, ni de quan ha quedat amb nosaltres
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 07, 2009 11:08 am

Ostres, doncs que espavilada, la parelleta, no? Caldria pensar que els que són pares són els que posen seny, però veig que no sempre és així... llàstima... per la criatura, més que res...

Segur que us ho passeu súper bé! Bones festes a tothoooooom!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 07, 2009 11:36 am

aixó mateix... Bones festes a tothom... que els carrers ja estan engalanats, els aparadors muntats, els turrons a les botigues i el fred aquí
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: jo mateixa » dc. gen. 13, 2010 11:57 am

ei!!!!
hola a totes, fa dies que tinc tot això deixadet...ho sento molt!
com ho porteu? hi ha res de nou? heu fet algun pas més?
FELIÇ 2010 A TOTES I AAAA!!!!

QUE L'ANY QUE VE ENS CASEM!!!!!!! ::010:: ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: Lehara » dc. gen. 13, 2010 12:43 pm

Hola nenis!!!
Me reincorporo al foro despues de casi un mes con vacaciones, navidades y accidentes informaticos incluidos....
espero que os haya ido tan tan tan maravillosamente bien como a mí: mi family adorada, mis amigos, mis "sobrinos", y por supuesto mi amooooor!!!
Ahora a empezar otra vez a coger carrerilla, supongo que para el mes que viene iremos a hablar con el Sr. Cura para fijar la hora y todo lo demás. Y a finales de mes, a la feria de Terrassa.... Y a por más ideas!!!
Nenis que sois geniales!!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. gen. 13, 2010 2:34 pm

Lehara, jo mateixa... ja us trobàvem a faltar! snif snif! BENVINGUDES ALTRE COOOOOOOP!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. gen. 13, 2010 2:40 pm

jo mateixa has d'escriure 100 missatgets, i t'obrirem la cuenta atras!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. gen. 13, 2010 2:45 pm

Lehara, mira als compte enrere del 2011, tens sorpreseta!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dj. feb. 04, 2010 12:46 pm

Hola a totes, he tornat abandonar per un temps...
a veure si ara no deixo passar tants dies per a conectar-me!!

Com ho porteu tot? jo fatal!! no he fet res des de que vam fer entrega de la reserba al restaurant!!

Ara estic buscant una mena de protocol a seguir per una ceremònia civil, jo no estat a gaires bodes i la veritat es que vaig molt perduda amb tot.

A verure si em podeu ajudar....
Voldria saber tota la gent que he de buscar per a que d'alguna manera col.labori amb aquest dia:
testimonis, padrins, padrines, bé tot això i quina funció fan aquell dia;

A quanta més gent millor, aixì tots els amics tenen alguna funció o altra i quan a més papers millor.

Bé, ara espero que sigui fins aviat i no tardi tant en conectar-me

Una abraçada a totes
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants