Can Ribas De Montbui 2011

un gran any!

EntradaAutor: bufiya » dt. ago. 04, 2009 4:02 pm

sushy ha escrit:Hola bufiya!!! hauràs d'estar ben nerviosa i amb ganes no??? :-)) jejeje, que guay, jo ho penso i veig que encara hem queda una eternitat, pero com totes diuen per aqui, el temps passa volant!!
Ja tinc els preus dels menus, me'ls va enviar l'Isabel per mail la setmana passada, volem anar al setembre per acabar de veure-ho tot, i parlar de condicions ja que com que som poquets ho farem en divendres, a veure que fem i que ens ofereixen. I si tot encaixa (desitjo que siiiiii >.-<: >.-<: >.-<: ) doncs farem la paga i senyal, que segur que ja tenen moltes dates del 2011 agafades, i cap a principis de l'any que ve la gent començarà a moure's i no vull quedarme penjada!!
Gartur qui es??? es l'empresa que es dedica al ball?? es a dir, el DJ?? aixó es l'únic que hem fa cosa, que com que son seus siguin una mica tradicionals i la gent no balli :-( , o s'adapten a l'estil de musica que tu li diguis, o li portes tu musica o com va??
Anim bufiya que queda res!!!! :-///:

Hola sushy!!nosaltres también ens casem en divendres i ens han fet un 10% de descompte sobre el preu del menu, ja saps que el preu del menu es la suma dels plats que tu tries, el nostre pujava quasi als 160 i amb el descompte ens queda per 143e, tot i que también hi ha 1 menu mes econòmic amb uns plats que et donen ja...
gartur son qui porta la musica...hem parlat amb la Marta i la veritt semblava maca, ens ha dit que tenen molt repertori, pel tema de la musica del ball también et pregunten, tenen molt present els gustos dels nuvis, er ex, nosaltres no volem al final del ball musica makinorra i ella s' ho apuntat, a més también es va casar a can ribas...ja t' explicaré, però m' ha donat confiança...a més amb lo carets que són (1000e) ja ho poden fer bé!!!
wapa, qualsevol dubte que tinguis ja saps, encantada de poder-te ajudar!!
:-)ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: sushy » dt. ago. 04, 2009 4:48 pm

jajajaj justament lo contrari que nosaltres!!! si que volem que al ball posin makina d'aquella remember de la d'abans pq som i hem sigut makineros jajjaja
De totes maneres si ho tenen en compte ja els hi direm una mica els estils de musica que volem i confiarem en ells, que com tu dius son 1000€urazos i esperem que ho facin be!!!
Ostres doncs jo pensaba que era un 15% de dte!! :-/ hem feia l'efecte que ho havia llegit a alguna canriberenca.... bueno, ja veurem, no crec que vingui d'aqui (si que ho notes si tens 200 convidats) pero no es el cas, el menú que jo he mirat hem surt per uns 130€ amb el dte. inclos. Lo que no se es si al preu de la cerimònia civil i del DJ también et fan descompte, m'haurè de fer un llistat amb dubtes i proposicions per quan hi vagi, sino hi hauran coses que se m'oblidaran.
Doncs ja et contaré, pq al setembre ho volem ja lligar tot a veure si per fi el meu xicot entén pq m'agrada tan can ribas!!! jsjajajaja
sushy
:: núvia experimentada

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. ago. 05, 2009 8:51 am

Hola!!!
Pues si que salen los menús carisimos :star:: :star:: :star::
Sushy nosotros tmb pondremos makina jejeje
Yaiza202

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sushy » dc. ago. 05, 2009 10:33 am

Pues si Yaiza, imaginate si no lo haces en viernes y cumples con el minimo que son 150 invitados..... se te va una anualidad entera de curro...... en fin, esque es uno de los pocos sitios que tengo cerquita y que me encanta, creo que no me la imagino en otro sitio ::love:: jejje, pero bueno, aun hay que hablar con ellos a ver las condiciones, demomento solo tenemos los precios de los platos y servicios, de todos modos tengo entendido que se suelen adaptar a las propuestas asi que te dan muchas opciones y facilidades, a ver que tal nos va en septiembre!

Yaiza tu también makineta??? :-)ok: jejeje, aixx esque en mi boda no pueden faltar las típicas canciones cantaditas de makina, de hecho la mayoria de los amigos invitados alucinaran cuando las pongamos, lo raro será ver la cara de los familiares viendonos saltar como locos!!!! jajajaja
sushy

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. ago. 05, 2009 1:38 pm

Noies doncs nosaltres ens casem a can ribas, en dissabte, en plena temporada alta i sembla ser q no arribarem al minim :star:: jajajaja pero bueno despres ho parles i a tot s'arriba a un acord!

Nosaltres som del 2010 pero no tenim res, aixo si pagar la paga i senyal ja l'hem pagada no fos cas q se'ns oblides jajajaja, i ara a esperar... bufiya i amb els musics quedes molt a ultima hora no? ja tens molt a prop la data! A mi m'agrada fer les coses amb molt temps i estic veient q a can ribes s'ho prenen tot amb mooolta calma!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: sushy » dc. ago. 05, 2009 2:08 pm

Pero, petitacampaneta, no arribeu al minim amb quina diferencia?? pq el minim sembla ser que son 150, pero si sou 120 no diuen massa, nosaltres es que som mooooooolt poquets, uns 50 o 60, però ja hem va dir la Isabel que en divendres o temporada baixa no hi hauria problema, i com que no hem sembla malament doncs m'adapto, ja que entenc que els dissabtes sigui per a gent amb mes comensals. Com a mínim et donen la opció de fer-ho encara que siguem poquets que ja es molt, n'hi ha d'altres llocs que si sou pocs, doncs res pq no guanyen lo suficient.
sushy

EntradaAutor: bufiya » dc. ago. 05, 2009 8:51 pm

petitacampaneta ha escrit:Noies doncs nosaltres ens casem a can ribas, en dissabte, en plena temporada alta i sembla ser q no arribarem al minim :star:: jajajaja pero bueno despres ho parles i a tot s'arriba a un acord!

Nosaltres som del 2010 pero no tenim res, aixo si pagar la paga i senyal ja l'hem pagada no fos cas q se'ns oblides jajajaja, i ara a esperar... bufiya i amb els musics quedes molt a ultima hora no? ja tens molt a prop la data! A mi m'agrada fer les coses amb molt temps i estic veient q a can ribes s'ho prenen tot amb mooolta calma!

Hola! doncs em van trucar a finals de juliol i hem quedat aquesta setmana, pero en un sol dia ho tens tot enllestit, el tema de la musica...en principi ja no hem de tornar a quedar...
a nosaltres ens van fer el 10% nomes del que són els menus, lo altre no. us dono alguna refer`ncia:
- cerimònia civil ( si et cases alla com es el nostre cas): 900e + 16%IVA
- musica dj: 991,38 + 16 % IVA
monitor per nens (opcional) 110 + 16% iva
als plats cal sumarli el 7%iva
nosltres som uns 100 convidats, el banquet ens surt per uns 15000 e i sumali els 2000 i picu mes de la musica
i el tema de les hores extres...también es molt car
en fin noies...el que es bonic es fa pagar...mai millor dit!!!jajaja
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. ago. 14, 2009 4:05 pm

sushy ha escrit:Pero, petitacampaneta, no arribeu al minim amb quina diferencia?? pq el minim sembla ser que son 150, pero si sou 120 no diuen massa, nosaltres es que som mooooooolt poquets, uns 50 o 60, però ja hem va dir la Isabel que en divendres o temporada baixa no hi hauria problema, i com que no hem sembla malament doncs m'adapto, ja que entenc que els dissabtes sigui per a gent amb mes comensals. Com a mínim et donen la opció de fer-ho encara que siguem poquets que ja es molt, n'hi ha d'altres llocs que si sou pocs, doncs res pq no guanyen lo suficient.

Doncs mira al principi pensavem que seriem uns 100 pero al final jo crec q podem ser mes... clar el problema esq tu tens la llista i despres molta gent cau!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 14, 2009 4:06 pm

bufiya ha escrit:
petitacampaneta ha escrit:Noies doncs nosaltres ens casem a can ribas, en dissabte, en plena temporada alta i sembla ser q no arribarem al minim :star:: jajajaja pero bueno despres ho parles i a tot s'arriba a un acord!

Hola! doncs em van trucar a finals de juliol i hem quedat aquesta setmana, pero en un sol dia ho tens tot enllestit, el tema de la musica...en principi ja no hem de tornar a quedar...
a nosaltres ens van fer el 10% nomes del que són els menus, lo altre no. us dono alguna refer`ncia:
- cerimònia civil ( si et cases alla com es el nostre cas): 900e + 16%IVA
- musica dj: 991,38 + 16 % IVA
monitor per nens (opcional) 110 + 16% iva
als plats cal sumarli el 7%iva
nosltres som uns 100 convidats, el banquet ens surt per uns 15000 e i sumali els 2000 i picu mes de la musica
i el tema de les hores extres...también es molt car
en fin noies...el que es bonic es fa pagar...mai millor dit!!!jajaja

bufffffffffff

Pero como se han bajado los pantalones por dios!!!!!!!!!!!!!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. ago. 14, 2009 4:22 pm

es barato?

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 14, 2009 4:28 pm

más de lo que me dijeron a mi, si!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. ago. 14, 2009 4:30 pm

el convite no se pq bufiya no se si se casa en sabado pero la musica me cuesta igual!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Petita83 » dv. ago. 14, 2009 5:23 pm

A ver...las 2 de 2010...(ellas ya saben quienes son...¬¬) marchando al post 2010 y dejar de perturbar a las de 2011...folloneras...que sos unas folloneras...

Chicas 2011, a estas dos ni caso...Dori y Nemo, ape, pa casita...venga, cambiando de foro...¬¬ (y que sepais que os estoy vigilando)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. ago. 14, 2009 5:47 pm

¬¬

Que eres mi madrE?
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Re:

EntradaAutor: Petita83 » dv. ago. 28, 2009 5:19 pm

AnNy-JoSe ha escrit:¬¬

Que eres mi madrE?

Depende...¿cuánto cuesta apadrinarte? Piensa que más de 0.05€ al día no puedo pagar...
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

Re: Can Ribas De Montbui 2011

EntradaAutor: sushy » ds. ago. 29, 2009 10:58 am

Aix... yo aun estoy esperando que me contesten y me den dia y hora para visitarles..... a ver si me dicen algo ya, que llevo 1 mes esperando...(se que estaban de vacaciones) pero empezaron el 25 y estamos a 29 y soy muy impacienteeeeeeeeeee quiero ir yaaaaaaaaaaaa :-( :-( :-( :star:: :star:: :star::
Si no me dicen nada en un par de dias creo que llamare y directamente pedire hora, sino me darán las mil...
Imatge
sushy

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 29, 2009 3:08 pm

sushy, quan nosaltres vam anar a veure Can Ribas per primer cop, vam trucar un dissabte al migdia i hi vam anar aquella mteixa tarda! I també va ser just després de que tornéssin de vacances!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: sushy » dt. set. 01, 2009 8:45 am

Al final ahir vaig trucar Ninou, no he pogut esperar massa.... jejje vaig parlar amb la Isabel i em va dir que quan volguessim, si voliem anar entre setmana no hi havia problema, però vaig pensar, millor un dissabte així l'enganxaré tot decorat i ho veurem mes bonic, així que dissabte al matí a les 11 anem a Can Ribas!!!!! ens va dir que preguntessim per la Gemma o la Teresa, però crec que preguntaré directament per la Gemma, ja que tothom parla d'ella molt be i es la que porta el tema mes controlat (o almenys això tinc entès)
Quines ganes que tinc!!!! Per fi podrem parlar de numeros, veure-ho i decidir un dia!!! pq com que no tenim cap dia clar, depenent de la disponibilitat agafarem un o altre. también hem va dir que ara estan preparant coses molt especials per als casaments a l'hivern, que también ens ho explicaran (a nosaltres tampoc ens molestaría fer el casament al Novembre) així que ens asseurem i a xerrar de totes les opcions/possibilitats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: QUE BEEE!!!!!!
Imatge
sushy

EntradaAutor: Arcadia » dc. set. 02, 2009 5:28 pm

hola CANRIBENCAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aqui una intrusa del 2010 que os saluda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que precioso es nuestro restaurante ainsssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am

EntradaAutor: ninou » dj. set. 03, 2009 9:35 pm

sushy, que bé! doncs a veure si dissabte sortiu amb alguna data!!!!!!!!!!!!!!!!! Novembre, novembre, novembre, novembre!!!!!!! jejejeje
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants