Autor: aairinn » dj. març 24, 2011 6:34 pm
Caraii quantes idees que teniu noies! Nosaltres els regalarem a les mares els rams de roses i als pares una fotografia. Ho fem així per què els meus pares estan separats i claro, no volia regalar-li a la dona del meu pare un ram igual que a la meva mare, digueu-me rara! Llavors una amiga em va donar la idea d'aprofitar la típica foto per regalar-la als pares i, en aquest cas, li donaria a la dona del meu pare. La cosa quedaria així: la meva mare el ram (li donaria després del banquet la foto per què no me la reclamés...), als meus sogres el ram i la foto i al meu pare i la seva dona el ram i la foto també. Com ho veieu?
A banda, al meu pare fa temps que hi penso que m'apeteixeria fer-li algun regalet extra per què ell ens regala el viatge de noces a banda de fer-se càrrec de totes les despeses de viatge i allotjament de la seva família que ve de fora i, encara que ho fa per què vol i pot, no vull deixar passar l'ocasió sense agrair-li. Llavors havia pensat en comprar-li un rellotge o algo així per què viatges en fan cada dos per tres, smart box els n'hi hem regalat un munt de vegades, l'àlbum de fotos li vam fer l'any passat pel seu 60è aniversari i ja se m'acaben les idees. Havia pensat en algo així i donar-li quan vingui a casa de la meva mare a buscar-me i a fer-se les fotos. Amb la meva mare també tindré un detallet i és que com que ella em regala un anell de la seva padrina per a què em faci les arracades per la boda, amb un dels brillants li vull fer un anell per ella, així tindrem una part de la joia cadascuna, però això ella ja ho sap que li faig i, per tant, no serà sorpresa!