Cuál va a ser la canción del primer baile????

un gran any!

Re: Cuál va a ser la canción del primer baile????

EntradaAutor: neus_1985 » dg. gen. 02, 2011 8:05 pm

La de safri dio tambien la pondremos nosotros pero para otro momento!!
Nosotros en la academia de baile queremos hacer un poquito de todo
y luego ir solos a aprendrer el baile
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: julia28 » dg. gen. 02, 2011 8:33 pm

nosotros es que queremos hacer un mini teatrillo, además nos pega la cancion.
Para el baile mi chico me acaba de decir que quiere la de la bso de robbin hood,la de everithing it you asi que ya tenim cançó!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dl. gen. 03, 2011 12:43 pm

crec que ja tinc la cançó noies!! No l'havia escoltat mai pero m'ha agradat molt el que diu la canço!!
Ara a veure que podem fer, perque vaya dos negats per ballar...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: Salaok » dl. gen. 03, 2011 1:57 pm

La canción de Noa de la vida es Bella se puede vailar?
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dl. gen. 03, 2011 4:06 pm

yo creo que si... no se mucho de bailar pero hoy en dia se baila todo. Yo le preguntaria a alguien que entendiese y que te ayudara a hacer la coreografia.
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: cuki_25 » dl. gen. 03, 2011 9:13 pm

Me encanta la de someting!!!!!!!!
Gracias chicas
Imatge
cuki_25

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: miriamS » dc. gen. 12, 2011 5:21 pm

Nosaltres encara ho estem acabant de pensar, però segurament la cançó será la de Por ti de Sidonie. Es una cançó que ens agrada molt a tots dos des de fa molt temps i la lletra crec que va genial per a un casament!
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 12, 2011 5:59 pm

No ho tenim decidit però jo sempre he imaginat que el primer ball seria amb la cançó en versió original de la pel·lícula de La Bella i la Bèstia.

Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: fer10 » dc. gen. 12, 2011 10:30 pm

A mi me gusta mucho la de Ricky Martin, Te extraño, te olvido y te amo.

http://youtube.com/watch?v=cqi-0SjICaI

Imatge
fer10

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. gen. 12, 2011 11:53 pm

tresor ha escrit:No ho tenim decidit però jo sempre he imaginat que el primer ball seria amb la cançó en versió original de la pel·lícula de La Bella i la Bèstia.

jiji estoy cntigooo!!!!!!!! es preciosaaaaaaa! y para bailar va perfectaaaaaaa!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 11:51 am

tresor ha escrit:No ho tenim decidit però jo sempre he imaginat que el primer ball seria amb la cançó en versió original de la pel·lícula de La Bella i la Bèstia.

Uuuoooo Tresor, així penseu igual que nosaltres!!! Bé, nosaltres haviem pensat de bones a primeres la de Dirty Dancing, perquè la veritat és que aquesta és la meva peli preferida des de petita; però l'any passat es van casar uns amics del meu xicot i ens van treure la cançó... o sigui que ens toca canviar. I havíem pensat en precisament aquesta de la Bella i al Béstia, però en anglés i pensant-ho bé, és millor aquesta que la de Dirty Dancing, perquè aquesta sí que és un vals en tota regla. Jo he convençut en el meu xicot per apuntar-nos en una escola de Ball perquè ens ensneyin a ballar bé el vals, és que a mi fer el ridícul no m'agrada. Em va costar una mica, però ja el tinc super ben convençut!

Que vagi bé!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 22, 2011 12:27 pm

MiM ha escrit:

Uuuoooo Tresor, així penseu igual que nosaltres!!! Bé, nosaltres haviem pensat de bones a primeres la de Dirty Dancing, perquè la veritat és que aquesta és la meva peli preferida des de petita; però l'any passat es van casar uns amics del meu xicot i ens van treure la cançó... o sigui que ens toca canviar. I havíem pensat en precisament aquesta de la Bella i al Béstia, però en anglés i pensant-ho bé, és millor aquesta que la de Dirty Dancing, perquè aquesta sí que és un vals en tota regla. Jo he convençut en el meu xicot per apuntar-nos en una escola de Ball perquè ens ensneyin a ballar bé el vals, és que a mi fer el ridícul no m'agrada. Em va costar una mica, però ja el tinc super ben convençut!

Que vagi bé!

Hola! MiM, a nosaltres també ens caldrien algunes classes de ball!!!! si les feu a Barcelona contacta amb mi que potser les podriem fer plegats si és la mateixa cançó. :ball:ball:
Imatge
tresor

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 12:40 pm

Hola Tresor!
Uf, ja m'agradaria que fèssim les classes junts, si més no, segur que ens surt més barat si som 4 que no aps si sóm 2, però és que nosaltres vivim a Girona, per tant no ens surt gaire a compte venir fins a Barcelona...
Bé, ja ens anirem posant el dia aviam com van les classes.
Imatge

MiM

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 22, 2011 12:53 pm

MiM ha escrit:Hola Tresor!
Uf, ja m'agradaria que fèssim les classes junts, si més no, segur que ens surt més barat si som 4 que no aps si sóm 2, però és que nosaltres vivim a Girona, per tant no ens surt gaire a compte venir fins a Barcelona...

També tenim un pis a Platja d'Aro així que si les classes fossin en cap de setmana no tindriem inconvenient en acostar-nos a Girona.
Imatge
tresor

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 1:03 pm

tresor ha escrit:

També tenim un pis a Platja d'Aro així que si les classes fossin en cap de setmana no tindriem inconvenient en acostar-nos a Girona.

Jo divendres de la setmana que ve tinc l'últim examen de la meva carrera, ara estic centrada amb això. Quan hagi passat el dia, ja em posaré de ple amb el casament i ho concretarem tot. Llavors també miraré lo de les classes de ball i si aconsegueixo concretar alguna cosa t'aviso. El meu xicot fa uns horaris molt bèsties (treballa en un centre comercial), a nosaltres per anar bé, ens aniria bé trobar alguna escola a on ens podèssin fer classe algun diumenge (que és el dia que ell fa festa). Això no sé si existeix, però bé, per preguntar... Jo visc a Santa Coloma de Farners, hi aquí hi ha una escola que està SUPER bé (tema econòmic ni idea), però jo sé que de vegades els diumenges està oberta i hi ha gent que participa en concursos, que hi va a entrenar o sigui que potser... I si no, mirarem per Girona capital també.

Si et sembla bé...
Imatge

MiM

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 22, 2011 3:25 pm

MiM ha escrit:
tresor ha escrit:

Jo divendres de la setmana que ve tinc l'últim examen de la meva carrera, ara estic centrada amb això. Quan hagi passat el dia, ja em posaré de ple amb el casament i ho concretarem tot. Llavors també miraré lo de les classes de ball i si aconsegueixo concretar alguna cosa t'aviso. El meu xicot fa uns horaris molt bèsties (treballa en un centre comercial), a nosaltres per anar bé, ens aniria bé trobar alguna escola a on ens podèssin fer classe algun diumenge (que és el dia que ell fa festa). Això no sé si existeix, però bé, per preguntar... Jo visc a Santa Coloma de Farners, hi aquí hi ha una escola que està SUPER bé (tema econòmic ni idea), però jo sé que de vegades els diumenges està oberta i hi ha gent que participa en concursos, que hi va a entrenar o sigui que potser... I si no, mirarem per Girona capital també.

Si et sembla bé...

WOW!!!! moltíssima sort en el teu últim exàmen!!!! :-)ok:
Quan trobis alguna cosa de les classes de ball m'ho comentes a veure si ens podem afegir!!!!
:ball:ball: :-()-) :ball:ball: :-()-) :ball:ball: :-()-)
Imatge
tresor

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 3:46 pm

Oks Tresor, jo miraré i et dic alguna cosa.

Que vagi bé!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. gen. 22, 2011 7:42 pm

Nosotros creemos que la canción del primer baile será la de: Robbie Williams Nicole Kidman Somethin' Stupid
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: cris85 » dg. gen. 23, 2011 10:24 pm

La nostra serà, segur en quasi un 100%, "Desde cuando" d'Alejandro Sanz. Sempre m'ha agradat moltíssim Alejandro Sanz, al meu noi "ni fu ni fa", però aquesta cançó sí que li agrada. Ho hem decidit fa cosa de dos mesos i encara ho mantenim... Aviam si dura els 5 mesos i pico que queden encara!
Imatge
cris85

Entrades: 117
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 10:55 pm
Ubicació: Sta. Coloma de Gramenet (Barcelona)

EntradaAutor: adriana27 » dg. gen. 23, 2011 10:49 pm

tresor ha escrit:
MiM ha escrit:

Que vagi bé!

Hola! MiM, a nosaltres també ens caldrien algunes classes de ball!!!! si les feu a Barcelona contacta amb mi que potser les podriem fer plegats si és la mateixa cançó. :ball:ball:

Nosaltres casi segur q farem el ball nucpial amb aquesta! i si volem mirar de fer unes 4 classes o aixi, mirarem a aun par de llocs per barna i x maresme . Si trobes alguna cosa q estigui be m'ho dius"
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants