Autor: esther79CONILL » dc. gen. 26, 2011 9:29 am
Autor: MiM » dc. gen. 26, 2011 11:50 am
Autor: tresor » dc. gen. 26, 2011 3:15 pm
MiM ha escrit:Hola noies!!!
Doncs el meu vestit me'l dissenyo jo, perquè no acabo de trobar cap prêt-à-porter que sigui millor que el que tinc en ment! Però el dia que vagi amb la noia que m'el confecciona, m'emprotaré la meva mare i a totes les proves també. Ella és la que em sap mantenir amb els peus sobre la terra i que no me'n vagi.
Però tot i aixó, no perdré la oportunitat de visitar TOTES les botigues de núvies del meu voltant i emprovar-me tants vestits com em deixin les dependentes (porto tota la vida somiant amb aquest moment); i aquí a perdre el temps, me'mportaré les meves amigues... els hi fa tanta il·lusió... Però el meu vestit ningú sabrà com és, a part de la meva mare, fins el dia del casament.
Autor: MiM » dc. gen. 26, 2011 8:01 pm
tresor ha escrit:MiM ha escrit:Hola noies!!!
Doncs el meu vestit me'l dissenyo jo, perquè no acabo de trobar cap prêt-à-porter que sigui millor que el que tinc en ment! Però el dia que vagi amb la noia que m'el confecciona, m'emprotaré la meva mare i a totes les proves també. Ella és la que em sap mantenir amb els peus sobre la terra i que no me'n vagi.
Però tot i aixó, no perdré la oportunitat de visitar TOTES les botigues de núvies del meu voltant i emprovar-me tants vestits com em deixin les dependentes (porto tota la vida somiant amb aquest moment); i aquí a perdre el temps, me'mportaré les meves amigues... els hi fa tanta il·lusió... Però el meu vestit ningú sabrà com és, a part de la meva mare, fins el dia del casament.
Em costa pensar que no trobes cap vestit a les botigues que t'agradi!!!si hi ha infinits models!!! no ens pots avançar quina idea tens? alguna pista? tinc moltíssima curiositat!!!!
Autor: tresor » dc. gen. 26, 2011 8:27 pm
MiM ha escrit:
Hola!!!!
Jejjejejje és que jo sóc molt especial. Porto des dels 6 anys col·leccionant revistes a on hi surten els reportatges dels famosos que es casen. En aquí també hi tinc diferents catàlegs de vestits de núvia i revistes de núvies. El primer reportatge de la meva col·lecció és el casament de la Chábeli Iglesias amb en Ricardito Bofill :).
De moment el meu vestit preferit és de la Máxima d'Holanda, bé només la faldilla, perquè la part de dalt la trobo horrorosa!!!! Jo vull que el meu vestit sigui blanc, blanc, d'aquests color n'hi ha poquissims, la majoria et diuen que són blanc trencat, blanc marfil... I no, jo el vull blanc neu enlluernador. Els vestits que m'agraden molt també, són el de la Lorena Bernal i el de la Ivanka Trump (inspirat en el de la Grace Kelly). El vestit de la Vírginia Troconis també m'agrada molt, llàstoma que fos de color xampany. Jo vull alguna cosa així semblant, però sobretot amb molts vidres Swarovsky, que les coses brillants m'encanten!
Ja fa temps que miro per internet i no n'he trobat cap que reuneixi totes les condicions. Fa uns anys (potser 6 o 8 o més), a l'aparador de la botiga de la Rosa Clarà, en vaig veure un de preciós... el vestit més maco que havia vist fins el moment en un aparador, segurement si m'hagués casat per aquella època, m'hagués comprat aquell, però aixó des d'aquella vegada no m'ha tornat a passar i aixó que cada vegada que vaig al centre de Girona, no puc marxar sense fer la ruta :). Era un bebé que la meva mare pobre, ja havia de vigilar de no passar per davant de botigues de vestits de núvia (quan anàvem a peu), perqué jo em quedava encantada mirant els aparadors. Encara és l'hora d'ara que ho faig!
Autor: MiM » dc. gen. 26, 2011 9:37 pm
Autor: MerR » dc. gen. 26, 2011 10:09 pm
Autor: Elisabetgu » dc. gen. 26, 2011 10:51 pm
Autor: MiM » dj. gen. 27, 2011 10:29 am
Autor: esther79CONILL » dj. gen. 27, 2011 12:08 pm
Autor: MiM » dj. gen. 27, 2011 12:34 pm
esther79CONILL ha escrit:Que vaya bien el examen.
Yo también he pensado de mirar alguna revista de novias, por ojearla...sino la compro ahora...cuando la compraría sino...jajajja
ya os diré si valen la pena.
Autor: Nantaya » dj. gen. 27, 2011 7:46 pm
Autor: esther79CONILL » dv. gen. 28, 2011 9:02 am
Autor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 1:26 pm
Autor: esther79CONILL » dv. gen. 28, 2011 3:20 pm
Nantaya ha escrit:Yo me compre la de casarse en catalunya, esta bastante bien
Autor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 7:55 pm
Autor: Viking » dc. oct. 26, 2011 9:22 pm
Autor: Anniki8 » ds. oct. 29, 2011 6:53 pm
Autor: Llunàtica » dc. nov. 09, 2011 11:29 pm
Autor: MyK » dc. nov. 09, 2011 11:33 pm