QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

un gran any!

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: esther79CONILL » dc. gen. 26, 2011 9:29 am

Yo fui con mi madre a elegir el vestido, aunque yo llevaba uno en mente que ya habia visto por internet, me probé 4 o 5 más y ese fue el último, y efectivamente fue el elegido!!!
A la primera prueba que será en abril, les diré que vengan mi tia y mi prima también, que aunque no pude resistirme y ya les dije el modelo que era, quiero que me lo vean puesto. Aunque ya que me van a decir si ya lo he escogido...pero en fin.
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 11:50 am

Hola noies!!!
Doncs el meu vestit me'l dissenyo jo, perquè no acabo de trobar cap prêt-à-porter que sigui millor que el que tinc en ment! Però el dia que vagi amb la noia que m'el confecciona, m'emprotaré la meva mare i a totes les proves també. Ella és la que em sap mantenir amb els peus sobre la terra i que no me'n vagi.

Però tot i aixó, no perdré la oportunitat de visitar TOTES les botigues de núvies del meu voltant i emprovar-me tants vestits com em deixin les dependentes (porto tota la vida somiant amb aquest moment); i aquí a perdre el temps, me'mportaré les meves amigues... els hi fa tanta il·lusió... Però el meu vestit ningú sabrà com és, a part de la meva mare, fins el dia del casament.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 26, 2011 3:15 pm

MiM ha escrit:Hola noies!!!
Doncs el meu vestit me'l dissenyo jo, perquè no acabo de trobar cap prêt-à-porter que sigui millor que el que tinc en ment! Però el dia que vagi amb la noia que m'el confecciona, m'emprotaré la meva mare i a totes les proves també. Ella és la que em sap mantenir amb els peus sobre la terra i que no me'n vagi.

Però tot i aixó, no perdré la oportunitat de visitar TOTES les botigues de núvies del meu voltant i emprovar-me tants vestits com em deixin les dependentes (porto tota la vida somiant amb aquest moment); i aquí a perdre el temps, me'mportaré les meves amigues... els hi fa tanta il·lusió... Però el meu vestit ningú sabrà com és, a part de la meva mare, fins el dia del casament.

Em costa pensar que no trobes cap vestit a les botigues que t'agradi!!! ?:) ?:) si hi ha infinits models!!! no ens pots avançar quina idea tens? alguna pista? tinc moltíssima curiositat!!!! :-///:
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 8:01 pm

tresor ha escrit:
MiM ha escrit:Hola noies!!!

Em costa pensar que no trobes cap vestit a les botigues que t'agradi!!! ?:) ?:) si hi ha infinits models!!! no ens pots avançar quina idea tens? alguna pista? tinc moltíssima curiositat!!!! :-///:

Hola!!!!

Jejjejejje és que jo sóc molt especial. Porto des dels 6 anys col·leccionant revistes a on hi surten els reportatges dels famosos que es casen. En aquí també hi tinc diferents catàlegs de vestits de núvia i revistes de núvies. El primer reportatge de la meva col·lecció és el casament de la Chábeli Iglesias amb en Ricardito Bofill :).

De moment el meu vestit preferit és de la Máxima d'Holanda, bé només la faldilla, perquè la part de dalt la trobo horrorosa!!!! Jo vull que el meu vestit sigui blanc, blanc, d'aquests color n'hi ha poquissims, la majoria et diuen que són blanc trencat, blanc marfil... I no, jo el vull blanc neu enlluernador. Els vestits que m'agraden molt també, són el de la Lorena Bernal i el de la Ivanka Trump (inspirat en el de la Grace Kelly). El vestit de la Vírginia Troconis també m'agrada molt, llàstoma que fos de color xampany. Jo vull alguna cosa així semblant, però sobretot amb molts vidres Swarovsky, que les coses brillants m'encanten!

Ja fa temps que miro per internet i no n'he trobat cap que reuneixi totes les condicions. Fa uns anys (potser 6 o 8 o més), a l'aparador de la botiga de la Rosa Clarà, en vaig veure un de preciós... el vestit més maco que havia vist fins el moment en un aparador, segurement si m'hagués casat per aquella època, m'hagués comprat aquell, però aixó des d'aquella vegada no m'ha tornat a passar i aixó que cada vegada que vaig al centre de Girona, no puc marxar sense fer la ruta :). Era un bebé que la meva mare pobre, ja havia de vigilar de no passar per davant de botigues de vestits de núvia (quan anàvem a peu), perqué jo em quedava encantada mirant els aparadors. Encara és l'hora d'ara que ho faig!
Imatge

MiM

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 26, 2011 8:27 pm

MiM ha escrit:
Hola!!!!

Jejjejejje és que jo sóc molt especial. Porto des dels 6 anys col·leccionant revistes a on hi surten els reportatges dels famosos que es casen. En aquí també hi tinc diferents catàlegs de vestits de núvia i revistes de núvies. El primer reportatge de la meva col·lecció és el casament de la Chábeli Iglesias amb en Ricardito Bofill :).

De moment el meu vestit preferit és de la Máxima d'Holanda, bé només la faldilla, perquè la part de dalt la trobo horrorosa!!!! Jo vull que el meu vestit sigui blanc, blanc, d'aquests color n'hi ha poquissims, la majoria et diuen que són blanc trencat, blanc marfil... I no, jo el vull blanc neu enlluernador. Els vestits que m'agraden molt també, són el de la Lorena Bernal i el de la Ivanka Trump (inspirat en el de la Grace Kelly). El vestit de la Vírginia Troconis també m'agrada molt, llàstoma que fos de color xampany. Jo vull alguna cosa així semblant, però sobretot amb molts vidres Swarovsky, que les coses brillants m'encanten!

Ja fa temps que miro per internet i no n'he trobat cap que reuneixi totes les condicions. Fa uns anys (potser 6 o 8 o més), a l'aparador de la botiga de la Rosa Clarà, en vaig veure un de preciós... el vestit més maco que havia vist fins el moment en un aparador, segurement si m'hagués casat per aquella època, m'hagués comprat aquell, però aixó des d'aquella vegada no m'ha tornat a passar i aixó que cada vegada que vaig al centre de Girona, no puc marxar sense fer la ruta :). Era un bebé que la meva mare pobre, ja havia de vigilar de no passar per davant de botigues de vestits de núvia (quan anàvem a peu), perqué jo em quedava encantada mirant els aparadors. Encara és l'hora d'ara que ho faig!

alaaaaa!!! doncs sí que fa temps que tens afició pels vestits de núvia!!!!!

A veure, anem a il·lustrar una mica el tema.

Lorena:

Imatge

Màxima d'Holanda:
Imatge

Ivanka:

Imatge

Virginia:

Imatge

A mi el que més m'agrada d'aquests és de la Ivanka i el que menys el de la Virginia... aquest escot tan poc natural... no m'agrada gens!
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 9:37 pm

Dona Tresor,
Jo la veritat és que l'escot que té el vestit de la Vírginia no m'agrada tampoc. A més a ella precisament li queda fatal! El dissenyador li va dissimular la panxa (estava embarassada), però no se'n va enrecordar que el pit d'una dona embarassada es fa una mica gros, semblava que el vestit li anés petit de la part del pit. Però el que més m'agrada d'aquest vestit és que està tot ben ple de vidres Swarovsky.

A la noia que em fa el vestit ja li he dit que hi aniria amb tota la meva caixa de retalls, reportatges i catàlegs de vestits de núvia :). Pobre la tinc una mica "acollonida".

El de la Lorena Bernal també estaba benple de vidres, tot i que a les fotos no s'aprecia.
Imatge

MiM

EntradaAutor: MerR » dc. gen. 26, 2011 10:09 pm

A mi també m'agrada més el de la Ivanka!!!! El trobo molt princesa!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Elisabetgu » dc. gen. 26, 2011 10:51 pm

A mi todavia me queda tiempo para irme a mirar el vestido, pero con las fotos que colgáis y de vez en cuando que miro la colección 2011 ... voy cogiendo ideas.
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 10:29 am

Hola!
Avui m'he comprat la revista Cosmopolitan (uf! feia més d'un any que no me la comprava!) perqué hi va una revista de regal que parla de núvies, protocol, viatges, vestits... l'he fullejat una mica i està bastant bé! A més, hi va una agenda pel casament i tot! Crec que me la passaré a l'ordinador (és que la part de convidats només hi ha 4 caselles...) i ja tinc agenda pel casament :D. És que amb les coses que arribo a fer... haig de tirar d'agenda pe rno depsistar-me de res!

Però primer... a estudiar! Aviam si demà em va bé l'examen ime despedeixo de la uni, que en tinc unes ganes...
Imatge

MiM

EntradaAutor: esther79CONILL » dj. gen. 27, 2011 12:08 pm

Que vaya bien el examen.

Yo también he pensado de mirar alguna revista de novias, por ojearla...sino la compro ahora...cuando la compraría sino...jajajja

ya os diré si valen la pena.
Imatge
esther79CONILL

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 12:34 pm

esther79CONILL ha escrit:Que vaya bien el examen.

Yo también he pensado de mirar alguna revista de novias, por ojearla...sino la compro ahora...cuando la compraría sino...jajajja

ya os diré si valen la pena.

Claro, que mejor época que ahora para comprarla. Jejejej, yo es que creo que lo mio ya es obsesion... yo hace muhcos años que me compro revistas y cogo catálogos :).
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dj. gen. 27, 2011 7:46 pm

Yo me compré un par...pero la verdad vista una vistas todas, pero hace ilu tener al menos una :)
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: esther79CONILL » dv. gen. 28, 2011 9:02 am

Pos sí...hoy mismo iré a comprarmela.
Imatge
esther79CONILL

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 1:26 pm

Yo me compre la de casarse en catalunya, esta bastante bien
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: esther79CONILL » dv. gen. 28, 2011 3:20 pm

Nantaya ha escrit:Yo me compre la de casarse en catalunya, esta bastante bien

Esa creo que la tengo de la Fira de Nuvis de Barcelona, que fuimos a finales de noviembre creo k era...es así como un directorio de restaurantes, trajes...un pocod e todo...pero´no me gustó mucho...prefiero una más específica para la novia.
No se si las hay, o todas son así de boda en general.
Imatge
esther79CONILL

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 7:55 pm

yo en la libreria a la que fui solo vi esa...el resto son más de pasarela etc...poco útil para mi gusto
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: Viking » dc. oct. 26, 2011 9:22 pm

Jo a la primera prova que tinc per probar vestits m'hi acompanyarà la meva mare (como no) i la meva sogre perquè ens portem molt bé!!!
Imatge
Viking

Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: Anniki8 » ds. oct. 29, 2011 6:53 pm

Doncs a mi a la primera botiga em van acompanyar dues cosines meves,a la segon la meva mare i altre cop la meva cosina (és com la meva germana i és una de les meves millors amigues,aixi que es indispensable)...encara no he anat a "escollir" cap vestit,es possible que quan torni a anar de ruta,vingui la meva cunyada,però el dia de l'elecció final,seràn la meva mare i la meva cosina.
Imatge
Anniki8

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dc. nov. 09, 2011 11:29 pm

Jo el que estic fent és mirar amb la meva mare i germana i un cop agafi el vestit també vindrà la meva sogra que li farà molta il·lusió!
A les amigues ja he dit que hauran de tenir paciència perquè jo vull que em vegin vestida de núvia el dia del casament...Així les deixo intrigades!!
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: MyK » dc. nov. 09, 2011 11:33 pm

Jo també vull que sigui totalment sorpresa!! només aniré amb la meva mare i la meva germana... i la resta a esperar! jejej!!
Imatge
MyK

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants