Autor: dory » dg. oct. 24, 2010 11:46 am
Autor: marisole » dl. oct. 25, 2010 8:44 am
Autor: snake35 » dl. oct. 25, 2010 4:29 pm
marisole ha escrit:Doncs he anat a mirar floriusteria i la masia tot molt maco, ara a fer numeros!!!!!!!!!!!!!!! perque tan una com l ´altre em van encantar!!!!
Autor: marisole » dt. oct. 26, 2010 8:29 am
Autor: Laia-elmasnou » dv. nov. 12, 2010 12:39 pm
Autor: Vani_2010 » ds. nov. 13, 2010 11:12 am
Autor: SusanaC » ds. nov. 13, 2010 1:25 pm
Vani_2010 ha escrit:Hola Susana
Yo me case en viernes y la verdad que super bien, si que es cierto que tienes dudas si podra asistir la gente, pero yo que ya lo he vivido nuestra esperiencia a sido buena, quien realmente quiere ir a vuestra boda hará todo lo posible para ir, a nosotros sólo nos falló un primo que como no tenemos mucha relación nos dijo que no podia ir porque no le daban fiesta y eso que la boda fue por la tarde y hace años el trabaja por la mañana a turno fijo ¿? pero bueno, eso si un consejo avisa a la gente con altelación y no tendrás problemas.
Autor: SusanaC » ds. nov. 13, 2010 1:27 pm
Laia-elmasnou ha escrit:Ei noies!!!!
Nos también en casem un DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!(15 de Juliol 2011)
Es vritat k en un principi no tho plantejes..xo nos va ser xk stava tot bastan ple, els dies lliures n ens convencien...i la meva parella em va dir i un divendres i la vritat es k ara després de dubta una mica...m'encanta k sigui un divendres!!!! crec k es fins i tot original!!!!
Autor: Laurabcn » dg. nov. 14, 2010 1:45 pm
Autor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:07 pm
SusanaC ha escrit:Laia-elmasnou ha escrit:Ei noies!!!!
Es vritat k en un principi no tho plantejes..xo nos va ser xk stava tot bastan ple, els dies lliures n ens convencien...i la meva parella em va dir i un divendres i la vritat es k ara després de dubta una mica...m'encanta k sigui un divendres!!!! crec k es fins i tot original!!!!
Moltes felicitats laia!!!! Al principi jo también dubtava pero ara trobo q té el seu encant casar-nos en divendres! On us caseu?
Autor: SusanaC » dl. nov. 15, 2010 6:04 pm
Laia-elmasnou ha escrit:SusanaC ha escrit:Laia-elmasnou ha escrit:Ei noies!!!!
Moltes felicitats laia!!!! Al principi jo también dubtava pero ara trobo q té el seu encant casar-nos en divendres! On us caseu?
Gracies Susana!!!!
Nos ens casem a l'esglesia de St. Pere del Masnou i el convit es el Mas de Sant Lleí a Vilanova del Vallès....I vos on ho feu???
Autor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 7:03 pm
Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 7:26 pm
marisole ha escrit:Vaig anar a una floristeria que ja havia mirat i que pel que vaig veure ja ha treballat algunes vegades allà, que em va agradar el que fan ,ve només he mirat aquesta de moment, però si es pot ho farem allà.
Autor: SusanaC » dl. nov. 15, 2010 9:05 pm
Laia-elmasnou ha escrit:Dncs mlts felicitaaats guapaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Quin divendres ho feu??
Autor: Laia-elmasnou » dv. nov. 19, 2010 4:35 pm
SusanaC ha escrit:Laia-elmasnou ha escrit:Dncs mlts felicitaaats guapaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Quin divendres ho feu??
Ens casem el 17 de juny, encara hi ha temps pero passarà volant!!
Autor: Mistyc85 » ds. nov. 20, 2010 9:56 am
Autor: SusanaC » ds. nov. 20, 2010 9:24 pm
Mistyc85 ha escrit:Nosaltres també ens casem en divendres... Tot el cap de setmana lliure per descansar i preparar maletes per el viatge!!!!
Autor: COUPE3669 » dg. nov. 21, 2010 12:12 am
Autor: SusanaC » dg. nov. 21, 2010 9:58 am
COUPE3669 ha escrit:Pues yo pensaba casarme en sábado, pero el restaurante q hemos elegido se nos va un poco de presupuesto y el descuento de viernes ayuda jeje
Pero como es un hotel, tengo pensado alargarlo el finde, con los invitados q puedan quedarse también, quién sabe, a lo mejor acabo con una boda viernes sábado y domingo jajaja
Y otra cosa q quiero mirar es si puedo ir a firmar al juzgado el mismo día, así coincidirá la fecha, en sábado no era factible.
Me apunto a los viernessssssssssssssss![]()