Autor: COUPE3669 » dt. oct. 12, 2010 8:18 pm
Autor: adriana27 » dt. oct. 12, 2010 8:29 pm
Autor: Mar_85 » dt. oct. 12, 2010 11:44 pm
Autor: adriana27 » dg. oct. 17, 2010 10:15 am
Autor: adriana27 » dg. oct. 17, 2010 2:53 pm
Autor: MerR » dv. nov. 12, 2010 12:36 am
Autor: marsal75 » dv. nov. 12, 2010 9:24 am
Autor: MerR » dv. nov. 12, 2010 10:06 am
Autor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 10:58 am
celia84 ha escrit:Hola a totes!
Em dic Cèlia i necessito consell! :) Em caso el 28 de maig de 2011 i estic pensant ja en quins regals faré als convidats més especials.
Ja tinc pensat els típics: pels pares i mares, germans, avis... Això ho tinc clar. Però... i les parelles de nuvis? I les lligues? En quant a les parelles de nuvis, no podíem decantar-nos només per una parella, però si sumem totes les parelles entre els nostres amics, en són 10!! I en quant a la lliga havia pensat en regalar-ne una a les meves amigues solteres, ja que no els regalo cap parelleta de nuvis..., però també en sumaran gairebé 10!!
Tinc molts dubtes en quant a això i volia saber la vostra opinió. Queda bé regalar tantes parelles? I tantes lligues? Perquè al final queden pràcticament tots els meus amics amb regal, però no sé si la família es pot ofendre... Buf, quins cacaus això de no voler mals rotllos... A mi em fa il·lusió fer-ho, però no sé si queda bé... I les amigues que ja estan casades??
En fi..., que necessito ajuda!! No assisteixo a un casament desde que era molt petita i no tinc ni idea de com funcionen aquestes coses. Què és el que heu vist vosaltres? I les que ja us heu casat?
Digueu-me, sisplau!! Gràcies!!
Autor: Laia-elmasnou » dv. nov. 12, 2010 11:53 am
MerR ha escrit:Bueno me he leido todo el post y me he dado cuenta de que sólo tengo claro dos regalos!!!Mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo...por lo que le regalaré los novios y su novio que el dia de mi boda es su cumple por lo que antes del pastel sacaré un pastel de chuches!!!!
De lo demás no tengo ni idea!!!!!! Tengo un grupo de tres amigas (una vive con su pareja y tiene un hijo, otra tiene una hija y vive con su pareja pero...no creo que para septiembre estén juntos y la tercera es madre soltera)así que creo que les regalaré una liga a cada una. Pero no queria meterlas en el mismo saco...porque mi liga se la quiero dar a mi hermano!Soltero y supervergonzoso!!!!!Ufff que follón!!!!
Autor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 11:56 am
Laia-elmasnou ha escrit:MerR ha escrit:Bueno me he leido todo el post y me he dado cuenta de que sólo tengo claro dos regalos!!!Mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo...por lo que le regalaré los novios y su novio que el dia de mi boda es su cumple por lo que antes del pastel sacaré un pastel de chuches!!!!
De lo demás no tengo ni idea!!!!!! Tengo un grupo de tres amigas (una vive con su pareja y tiene un hijo, otra tiene una hija y vive con su pareja pero...no creo que para septiembre estén juntos y la tercera es madre soltera)así que creo que les regalaré una liga a cada una. Pero no queria meterlas en el mismo saco...porque mi liga se la quiero dar a mi hermano!Soltero y supervergonzoso!!!!!Ufff que follón!!!!
ei Merche!!!!
Muy bien lo del pastel de chuches...jejeje.. ke gracia!!!!
Vigila xk ainara ayer me comento que n se conecta y escribe mucho pero si esta por aki haciendo el xafarde!!!!
Por cierto que follon lo de los regalos....
Una cosa los novios se dan a quien se casa ese mismo año o a quien después de muchos años juntos n han dado aun el paso?
es q tengo esa discursion con javi...y ns a nos nos han dado varios novios en otras bodas cuando aun n queríamos ni casarnos...
ptns!!!!!!!!!!!!!
Autor: MerR » dv. nov. 12, 2010 4:39 pm
Autor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:34 pm
snake35 ha escrit:Laia-elmasnou ha escrit:MerR ha escrit:Bueno me he leido todo el post y me he dado cuenta de que sólo tengo claro dos regalos!!!Mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo...por lo que le regalaré los novios y su novio que el dia de mi boda es su cumple por lo que antes del pastel sacaré un pastel de chuches!!!!
ei Merche!!!!
Muy bien lo del pastel de chuches...jejeje.. ke gracia!!!!
Vigila xk ainara ayer me comento que n se conecta y escribe mucho pero si esta por aki haciendo el xafarde!!!!
Por cierto que follon lo de los regalos....
Una cosa los novios se dan a quien se casa ese mismo año o a quien después de muchos años juntos n han dado aun el paso?
es q tengo esa discursion con javi...y ns a nos nos han dado varios novios en otras bodas cuando aun n queríamos ni casarnos...
ptns!!!!!!!!!!!!!
Hola Laia,
els nuvis es donen a la parella que es casa primer, ja que amb això vols dir que entregues el relleu, si no es volen casar no els hi has de donar els nuvis, queda lleig, sembla que diguis, ostres a veure quan us caseu que ja us toca!!! jejejejeje
Apa-li!!! espero haver-te ajudat!
Autor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:37 pm
MerR ha escrit:Laia me llamó anoche!!!Yo creo que se muere de envidia de que nosotras tengamos tiempo para meternos en el foro y ella no!!!!
jajajaja.
Ya he borrado el comentario por lo que pueda pasar!!!! No le digas nada a ella!!!porque ella se imagina que a él le voy a hacer algo pero no sabe el que!!!!
Otra cosa, me ha dicho que probablemente el finde de la feria te bajes a cenar por aquí no????pues entonces, ya haremos por vernos!!!!!
Autor: MerR » dl. nov. 15, 2010 10:26 pm
Laia-elmasnou ha escrit:MerR ha escrit:Laia me llamó anoche!!!Yo creo que se muere de envidia de que nosotras tengamos tiempo para meternos en el foro y ella no!!!!
jajajaja.
Ya he borrado el comentario por lo que pueda pasar!!!! No le digas nada a ella!!!porque ella se imagina que a él le voy a hacer algo pero no sabe el que!!!!
Otra cosa, me ha dicho que probablemente el finde de la feria te bajes a cenar por aquí no????pues entonces, ya haremos por vernos!!!!!
jaja...sera sto pobrecilla...Pues si vendremos a cenar, xo como ya te comentado en otro post...(es k tengo k llegar los 100 msg!!!!!) nos vemos el jueves en casa de Ainara ok? ah!!! si puedes traete las fotos de tu vestido així comentem la jugada!!!!
ptns!!!
Autor: sandra_lh » dj. nov. 18, 2010 11:47 am
Autor: L&R2011 » dv. nov. 19, 2010 12:13 pm
Autor: sandra_lh » dv. nov. 19, 2010 12:29 pm
Autor: marsal75 » dv. nov. 19, 2010 12:36 pm
Autor: j&r01102011 » dv. nov. 19, 2010 2:53 pm
aairinn ha escrit:ELs còctels aquests ens els ofereix el restaurant, crec que estan inclosos al preu, però si no ho estan ho agafarem igual. Preferim gastar-nos una mica més però no haver de patir per si se'ls fa llarga l'espera o no. No sé on ens farem les fotos, es possible que al mateix restaurant als jardins de fora que són molt macos, però ni que les fessim fora a Lleida, per exemple, suposo que trigaríem una hora o aíxí, no? Pim pam, alguna foto per tenir el reportatge que sé que ens farà gràcia quan passi el temps i llestos, qu e ami no m'agrada gens que em facin fotos!!!