Regals a convidats especials

un gran any!

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: COUPE3669 » dt. oct. 12, 2010 8:18 pm

A mi me parece muy chulo el ramo de chupa chups! Lo q pasa es q soy una negada en manualidades y no sé yo si seré capaz, a mi no me parece tan fácil jeje Yo puede q se los regale a mis hijos.
A las soltera también se les regala la liga...
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. oct. 12, 2010 8:29 pm

jijij yo también lo veo muy chungo!!!! pero mi novio es un manitas asi q m los hará el jejeje1 el otro dia pregunte cuanto valia en una tienda de chuches y me dijo q 25 euros! un timo! asi q m fio de q mi novio los haga muy bien, ademas como solo sera uno pues ya esta! ya habia pensado la liga pero se la kiero dar a mi mejor amiga q esta juntada cn un hijo pero no casada y no me hace gracia dar 2 asi q ella el ramo, le hara ilusion!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Mar_85 » dt. oct. 12, 2010 11:44 pm

Pufff! he estado leyendo unos pocos y q estres, yo estaba liadilla xo de tanto leer aun me he liado mas! jiji! Bueno hos voy a contar como lo hizo mi mejor amiga cuando se caso el año passado! Tenia muchos lios de como hacerlo, como todas!, de si alguien se iba a enfadar o no.. bueno al final hizo lo q le salia relamente del corazon y la verdad es que si que hubo alguna persona q con la cara se le notava que no le habia sentado nada bien, xo bueno... cuando actuas con el corazon y no con mala fe, si alguien se enfada que se aguante. Hizo un ramo para su madre y un ramo para su suegra, regalo a una amiga q tiene muchas ganas de casarse xo aun no se ha animado del todo el ramo de flores ( me lo iba a regalar a mi) xo x suerte de ella yo estaba embarazada y entonces para evitar un enfado, ya q yo tambien era la madrina, la ayude a todo... pues dijo a ella el ramo y a mi me regalo una eco 4D para q viera a mi pequeño. Luego a su marido se le entojo regalar los novios a un muy buen amigo suyo, ella estaba en contra ya q hacia nada q salia con la chica y ella no les veia nada de futuro, asi q al final compraron dos uno para esta pareja ( q la entrega fue muy buena pq se les suicidaron los novios y se rompieron un poco) Esta claro la pareja no tenia futuro y al nada lo dejaron, Y la otra pareja pues se la regalo a unos amigos q ya tenian fecha de boda. Y luego a los abuelos y a los padres una foto de la boda ya con el marco y todo. Todo lo hicieron con musica y antes del pastel y bueno no se hizo nada pesado, eso si todos los regalos fueron muy especiales y creo q si hubiera echo alguno mas le quitaria el encanto q tubo.

ASi pues yo tenia pensado hacer algo muy parecido, en caso q tenia alguna amiga embarazada pues le regalaria algun regalo como patucos o algo asi, si alguna amiga ya tiene fecha de boda le regalaria los novios si hay mas de una pues uno a cada uno,a mis padres y mis suegros un marco con una foto de nosotros junto a nuestro bebe, para los niños una bolsa enorme de chucherias, y el ramo se lo regalare a una amiga q se quiere casar xo su novio esta en contra de la boda, me hace ilusion q lo tenga ella y lo tengo muy claro desde el primer dia. Y A las amigas q se q algun dia se casaran les regalare una liga. Y creo q ya esta! Pq si no... no acabaria de regalos. Tenemos montones de hermanos cada uno, y tambien muchos sobrinos... y de amigos puffffff!! asi q hay q decidir y buscar lo especial de cada cosa! Y bueno solo dare con musica y con especial atencion el ramo a mi amiga, las fotos a mis padres he suegros, a las embarazadas si hay, y los novios a los q tengan fecha si hay. Las ligas se las quiero dar a mis amigas en mi casa cuando vengan a ver-me, las chuces ire a la mesa de los niños y las repartire, y si hay alguna cosa mas ya vere un saludo a todas!
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: adriana27 » dg. oct. 17, 2010 10:15 am

Mar merci x toda la informacion!!! muy bueno el suicidio de la entrega de novioa! aixx eld estino ya actuaba en esa pareja! la verdad q yo pienso como tu!!!! y tus entregas muy parecidas a las miasssss! lo unico q yo seguramente a las 2 o 3 amigas especiales q no les pueda regalar el ramo ni la liga ni novios pk kiero hacer una cosa de cada pues les dejare una rosa...o una foto nuestra con una nota bien bonita...no lo keria hacer...pk kiza la otra gente de la mesa se siente como mas desplaza ni tan especial pero bueno esas personas para mi también se merecen algo y de momento la unica forma q veo...es esaaaaaaa!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dg. oct. 17, 2010 2:53 pm

Noietess tenim molt mort aquest post!!!! entre totes hem d' anar posant ideees! q les entregues a convidats especials es una de les parts mes maques del casament!!!!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: MerR » dv. nov. 12, 2010 12:36 am

De lo demás no tengo ni idea!!!!!! Tengo un grupo de tres amigas (una vive con su pareja y tiene un hijo, otra tiene una hija y vive con su pareja pero...no creo que para septiembre estén juntos y la tercera es madre soltera)así que creo que les regalaré una liga a cada una. Pero no queria meterlas en el mismo saco...porque mi liga se la quiero dar a mi hermano!Soltero y supervergonzoso!!!!!Ufff que follón!!!!
MerR l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 12, 2010 4:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 12, 2010 9:24 am

pues a esas tres amigas porque no les haces un ramo de chupachups??? y la liga se la dejas para tu hermano... que yo tambien le voy a hacer la p***** a uno de mis cuñados, el segundo, que tiene 33 años y no tiene novia ni perspectivas de tenerla y ademas es supernervioso y vergonzoso en segun que situaciones
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: MerR » dv. nov. 12, 2010 10:06 am

Marsal lo había pensado...pero es que soy muy inutil en ese aspecto!!!!!tengo que encontrar a alguien habilidoso que me lo haga!!!jajajaja
Imatge

MerR

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 10:58 am

celia84 ha escrit:Hola a totes!

Em dic Cèlia i necessito consell! :) Em caso el 28 de maig de 2011 i estic pensant ja en quins regals faré als convidats més especials.

Ja tinc pensat els típics: pels pares i mares, germans, avis... Això ho tinc clar. Però... i les parelles de nuvis? I les lligues? En quant a les parelles de nuvis, no podíem decantar-nos només per una parella, però si sumem totes les parelles entre els nostres amics, en són 10!! I en quant a la lliga havia pensat en regalar-ne una a les meves amigues solteres, ja que no els regalo cap parelleta de nuvis..., però també en sumaran gairebé 10!!

Tinc molts dubtes en quant a això i volia saber la vostra opinió. Queda bé regalar tantes parelles? I tantes lligues? Perquè al final queden pràcticament tots els meus amics amb regal, però no sé si la família es pot ofendre... Buf, quins cacaus això de no voler mals rotllos... A mi em fa il·lusió fer-ho, però no sé si queda bé... I les amigues que ja estan casades??

En fi..., que necessito ajuda!! No assisteixo a un casament desde que era molt petita i no tinc ni idea de com funcionen aquestes coses. Què és el que heu vist vosaltres? I les que ja us heu casat?

Digueu-me, sisplau!! Gràcies!!

Hola Celia!!!

Jo crec que et compliques massa i tampoc no cal regalar a totes les parelles. La parella de nuvis només es regala a la parella que s'ha de casar després que tu. A les mares els hi vam regalar un ram de roses vermelles al restaurant i després als pares els hi vam donar una rèplica en petit de l'album de noces. A la parella que es casava al juny els hi vam donar els nuvis i a la resta de gent tant si eren amics com familiars els hi vam entregar el detallet i ja està.
Pensa que potser si fas tans regals entres en una monotonia i la gent s'aborreix, i per cada regal que vam fer vem posar una cançó especial, és clar que alhora de l'entrega dels detallets a tothom vam posar un carrusel de cançons de rock català que ens agradaven al meu marit i a mi, però el meu consell és aquest no et compliquis tant!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dv. nov. 12, 2010 11:53 am

MerR ha escrit:Bueno me he leido todo el post y me he dado cuenta de que sólo tengo claro dos regalos!!!Mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo...por lo que le regalaré los novios y su novio que el dia de mi boda es su cumple por lo que antes del pastel sacaré un pastel de chuches!!!!
De lo demás no tengo ni idea!!!!!! Tengo un grupo de tres amigas (una vive con su pareja y tiene un hijo, otra tiene una hija y vive con su pareja pero...no creo que para septiembre estén juntos y la tercera es madre soltera)así que creo que les regalaré una liga a cada una. Pero no queria meterlas en el mismo saco...porque mi liga se la quiero dar a mi hermano!Soltero y supervergonzoso!!!!!Ufff que follón!!!!

ei Merche!!!!
Muy bien lo del pastel de chuches...jejeje.. ke gracia!!!!
Vigila xk ainara ayer me comento que n se conecta y escribe mucho pero si esta por aki haciendo el xafarde!!!!

Por cierto que follon lo de los regalos....
Una cosa los novios se dan a quien se casa ese mismo año o a quien después de muchos años juntos n han dado aun el paso?
es q tengo esa discursion con javi...y ns a nos nos han dado varios novios en otras bodas cuando aun n queríamos ni casarnos...
ptns!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 11:56 am

Laia-elmasnou ha escrit:
MerR ha escrit:Bueno me he leido todo el post y me he dado cuenta de que sólo tengo claro dos regalos!!!Mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo...por lo que le regalaré los novios y su novio que el dia de mi boda es su cumple por lo que antes del pastel sacaré un pastel de chuches!!!!

ei Merche!!!!
Vigila xk ainara ayer me comento que n se conecta y escribe mucho pero si esta por aki haciendo el xafarde!!!!

Una cosa los novios se dan a quien se casa ese mismo año o a quien después de muchos años juntos n han dado aun el paso?
es q tengo esa discursion con javi...y ns a nos nos han dado varios novios en otras bodas cuando aun n queríamos ni casarnos...
ptns!!!!!!!!!!!!!

Hola Laia,

els nuvis es donen a la parella que es casa primer, ja que amb això vols dir que entregues el relleu, si no es volen casar no els hi has de donar els nuvis, queda lleig, sembla que diguis, ostres a veure quan us caseu que ja us toca!!! jejejejeje
Apa-li!!! espero haver-te ajudat!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: MerR » dv. nov. 12, 2010 4:39 pm

Laia me llamó anoche!!!Yo creo que se muere de envidia de que nosotras tengamos tiempo para meternos en el foro y ella no!!!!
jajajaja.
Ya he borrado el comentario por lo que pueda pasar!!!! No le digas nada a ella!!!porque ella se imagina que a él le voy a hacer algo pero no sabe el que!!!!
Otra cosa, me ha dicho que probablemente el finde de la feria te bajes a cenar por aquí no????pues entonces, ya haremos por vernos!!!!!
Imatge

MerR

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:34 pm

snake35 ha escrit:
Laia-elmasnou ha escrit:

ei Merche!!!!

ptns!!!!!!!!!!!!!

Hola Laia,

els nuvis es donen a la parella que es casa primer, ja que amb això vols dir que entregues el relleu, si no es volen casar no els hi has de donar els nuvis, queda lleig, sembla que diguis, ostres a veure quan us caseu que ja us toca!!! jejejejeje
Apa-li!!! espero haver-te ajudat!

Ei!!!!!
Dncs si mhas ajudat...també crec k es una manera de simplificar ja que si no hauriem de repartir 10 nuvis i no pot ser xk sn es fa mlt pesat!!!
Gracies!!!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dl. nov. 15, 2010 12:37 pm

MerR ha escrit:Laia me llamó anoche!!!Yo creo que se muere de envidia de que nosotras tengamos tiempo para meternos en el foro y ella no!!!!
jajajaja.
Ya he borrado el comentario por lo que pueda pasar!!!! No le digas nada a ella!!!porque ella se imagina que a él le voy a hacer algo pero no sabe el que!!!!
Otra cosa, me ha dicho que probablemente el finde de la feria te bajes a cenar por aquí no????pues entonces, ya haremos por vernos!!!!!

jaja...sera sto pobrecilla...Pues si vendremos a cenar, xo como ya te comentado en otro post...(es k tengo k llegar los 100 msg!!!!!) nos vemos el jueves en casa de Ainara ok? ah!!! si puedes traete las fotos de tu vestido així comentem la jugada!!!!
ptns!!!
Imatge
Laia-elmasnou

EntradaAutor: MerR » dl. nov. 15, 2010 10:26 pm

Laia-elmasnou ha escrit:
MerR ha escrit:Laia me llamó anoche!!!Yo creo que se muere de envidia de que nosotras tengamos tiempo para meternos en el foro y ella no!!!!
jajajaja.

jaja...sera sto pobrecilla...Pues si vendremos a cenar, xo como ya te comentado en otro post...(es k tengo k llegar los 100 msg!!!!!) nos vemos el jueves en casa de Ainara ok? ah!!! si puedes traete las fotos de tu vestido així comentem la jugada!!!!
ptns!!!

Venga nena!!!!que ya solo te quedan 51 mensajes!!!!!!!!
Imatge

MerR

EntradaAutor: sandra_lh » dj. nov. 18, 2010 11:47 am

jajajaja bufff me estais dando tantas ideas que me he puesto hasta nerviosa jajajajaja. Esta noche se lo comento todo a mi chico.
Imatge
sandra_lh

Entrades: 446
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 10:43 am

EntradaAutor: L&R2011 » dv. nov. 19, 2010 12:13 pm

Hola noies!

Aquest tema és bastant complicadet i em sembla que totes, poc o molt, tenim problemetes per organitzar-lo!!, així que em sembla súper bona idea aquest post.

Nosaltres tenim dues parelles d'amics que es casen desprès que nosaltres, així és que els nuvis aniran per ells/es. El tema de les lligues también el tinc solucionat, ja que només em queden dos amigues solteres i sense novio i les faré sortir mentre el meu "marit", que llavors ja ho serà, els posarà les lligues amb una musiqueta ben xula que escollirem.
Desprès tinc uns tiets que el mateix dia fan anys de casats, i haviem pensat fer-los algun detallet, un pastís o alguna sorpreseta...no sé.

El tema del ram és el que més em preocupa, encara que suposo que el donarem al testimoni del meu xicot i a la seva parella, fa molts anys que van pero no tenen pas intenció de casar-se. Penseu que està ben fet?. És una manera de tenir-los en comte, ja que ell és el millor amic del meu xicot i com ja he dit el testimoni de la boda, i amb ella también tenim molt bona relació.

Al meu germà, que només en tinc un, también li farem un detall, ja que tenim una molt bona relació i treballen junts amb el meu xicot. Com que no s'ho espera gens li farà moltñissima il.lusió, i la veritat és que a nosaltres ens fa molta gràcia también fer-lo sentir especial aquella dia.
I weno, per últim el tema dels pares i avies farem el mateix que heu anat dient de les flors i les fotos.

Que us sembla???.....no crec que es faci massa pesat no???

Per cert, sento la parrafada!!!jajajajajaja
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: sandra_lh » dv. nov. 19, 2010 12:29 pm

Jo penso que sigui pesat o no, has de fer el vulguis ja que és el teu casament.

Normalment, la gent que diu que s'ha fet pessat són els que no han rebut cap regal però has de pensar la i·lusió que et fa a tu i la il·lusió que li farà a qui li dones el regal.

Jo penso fer coses i a qui no li agradi doncs ja li arribarà l'hora de preparar el seu regal.

Com diu la meva mare "NUNCA LLUEVE A GUSTO DE TODOS".

És el que penso jo ehhh *.O.-O*
Imatge
sandra_lh

Entrades: 446
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 10:43 am

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 19, 2010 12:36 pm

estic d'acord amb tu.. qui diu que se li ha fet pesat es perque no ha rebut res...
jo he anat a casaments on em sembla que l'unic que no ha rebut algo deu ser el pobre cambrer i la veritat es que si que es feien pesadets.. pero bueno és el nostre dia i manem nosaltres

per cert, els detallets als convidats els repartireu o els deixareu a la taula (ja sé que no ve a tema, pero es algo que a vegades també es fa pesadet)
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. nov. 19, 2010 2:53 pm

aairinn ha escrit:ELs còctels aquests ens els ofereix el restaurant, crec que estan inclosos al preu, però si no ho estan ho agafarem igual. Preferim gastar-nos una mica més però no haver de patir per si se'ls fa llarga l'espera o no. No sé on ens farem les fotos, es possible que al mateix restaurant als jardins de fora que són molt macos, però ni que les fessim fora a Lleida, per exemple, suposo que trigaríem una hora o aíxí, no? Pim pam, alguna foto per tenir el reportatge que sé que ens farà gràcia quan passi el temps i llestos, qu e ami no m'agrada gens que em facin fotos!!!

Avui en dia a quasi be tots els restaurants el cocktel de benvinguda que li diuen ja hi va inclos, a mi tampoc m'agrada això de posar x les fotos!!jo em caso al meu poble que esta a 25min del restaurant a lleida, i els convidats hi van amb autobus..x aixo tink mes marge de temps, no els vull fer esperar i penso que aquell dia has de disfrutar amb la gent i no perdre massa temps en ferse fotos que el dia es llarg i hi ha temps x tot :-)
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants