PAGAR LA BODA...

un gran any!

Re: PAGAR LA BODA...

EntradaAutor: MaBer » dj. jul. 15, 2010 1:13 pm

inqueta ha escrit:OOOhhhhhh però que fort tot el que llegeixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La gent està fatal i tot per no voler ajustar-se a la situació en què es troben. Nosaltres tenim uns familiars que es van casar pel civil en uns jardins d'uns amics seus i van posar carpes amb carn a la brasa i pica pica, música i va estar genial, era molt informal i ens ho vam passar de conya.
Nosaltres ens pagarem nosaltres la boda i els pares ens pagaran els trajes. Si no puguessim no ho fariem i continuariem com a parella de fet com fins ara, cap problema.

Però que fooooort!!!

Wapiiii, et cases el mateix dia que nosaltres !!!!!!!!!!!! :))
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: MaBer » dj. jul. 15, 2010 1:17 pm

Mare mevaa....és per alucinar amb tot el que heu explicat, tant amb les invitacions amb el preu del menú, com la noia que obliga a pagar X....ufffffff !!!! Com es pot ser així ?????
MaBer

EntradaAutor: MaBer » dj. jul. 15, 2010 1:19 pm

Ahhhh, això dels sobres buits ja ho he sentit més d una vegada, uns amics els hi van donar dos sobres amb klinex a dins....es veu q al moment de donar.tho no te'n a dones pq pesen i fan bultó, i quan els obres...sopresaaaaaaaaa.......dos mocadors de paper !!!!!!!!! Ho trobo super fort !! Jo sempre penso q dels nostres convidats ningú farà això, xo molta gent m'està dient q kedarem sorpresos amb més d'algu.....En fiiiii, si nosaltres no els convidem pq ens regalin res.....abans d fer això del sobre buit q no facin res, no creieu ??
MaBer

EntradaAutor: spiderpitu » dj. jul. 15, 2010 2:28 pm

yo también creo que lo de los sobres vacios es muy fuerte. En la boda de mi prima ella iba abriendo los sobres para leer las tarjetas de la gente, imaginate si alguien le hubiera dado un sobre vacio y ella lo abre.. se les cayerian la cara de verguenza en frente de los novios
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 15, 2010 2:37 pm

És que jo ja m'estic plantejant obrir-los, en el cas que em donin algun sobre el dia de la boda o, si més no, fer-hi alguna marca per saber de qui és cadascun. Al menys així pots saber qui és l'impresentable que fa aquestes coses. Per que jo, estic amb vosaltres, si no puc regalar res no regalo, però no se m'acudiria mai donar un sobre buit. Que fort!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 15, 2010 2:41 pm

Hehe... Quina cara han de fer els que et regalen un sobre buit (o amb un kleenex, molt més maquiavèl·lic) si els l'obres a davant.... Tot i que suposo que la gent que té tanta barra és capaç d'inventar-se mil i una excuses en una dècima de segon.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 15, 2010 4:52 pm

Osti, quina vergonya, cada història supera l'anterior. Jo conec el cas de un home que donava un sobre a les bodes i dins posava una nota: "Gràcies per convidar-me". Em va semblar graciòs i tot, perquè, el cert, és que el convidàven a la boda, i ell ho sentia així; per tant, no feia cap regal tret de la nota d'agraïment
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 15, 2010 5:25 pm

nosaltres a la boda d'un cosí del meu xicot i no podiem donar res perque tot just aquells mesos anavem molt malament de calers (hipoteca, l'assegurança dels dos cotxes, contribució, la reparació d'un dels cotxes... bé ho normal en cada casa), aleshores el que vem fer va ser fer-lis un regal: els hi vem regalar una bona fregidora, perque havent estat a casa d'ells vem veure que no en tenien cap i anaven dient que se'n volien comprar una. Un temps més tard ens vem enterar que els meus sogres els hi havien regalat les aliances, i que precisament no els hi havien regalat unes de sencilletes sino una de les més cares que havien, amb ho qual els meus sogres, a sobre, ens van renyar per haver-lis fet un regal perque deien que amb ho que s'havien deixat amb les aliances allò cobria a tots els de casa
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 15, 2010 5:30 pm

Els teus sogres podien haver avisat, i entre els quatre, fer-los una tarja de felicitació, per exemple, on constessin els noms dels quatre com que li havíeu fet el regal, no?

Nosaltres no esperem res de ningú, perquè conec de cada cas que s'han quedat "en calces" gastant i gastant i pensant que ho cobririen amb els regals dels convidats... i després, desil·lusió "al canto". :-(
Lanati

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 15, 2010 5:42 pm

Lanati ha escrit:Els teus sogres podien haver avisat, i entre els quatre, fer-los una tarja de felicitació, per exemple, on constessin els noms dels quatre com que li havíeu fet el regal, no?

Nosaltres no esperem res de ningú, perquè conec de cada cas que s'han quedat "en calces" gastant i gastant i pensant que ho cobririen amb els regals dels convidats... i després, desil·lusió "al canto". :-(

a nosaltres ens sabia molt de greu anar a un casament sense haver donat un regalet, per insignificant que fos, i per a regalar xorrades millor no regalar res, al menys vem regalar una cosa que sabem que els hi fa servei, perque sempre que ens veuen ens diuen que a part dels diners que els hi van donar al casament, el que millor els hi va és la fregidora
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 15, 2010 5:44 pm

De conya, llavors! :-)ok: A mi també em sembla molt bé fer un regal!
Lanati

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 15, 2010 7:08 pm

Lanati ha escrit:Osti, quina vergonya, cada història supera l'anterior. Jo conec el cas de un home que donava un sobre a les bodes i dins posava una nota: "Gràcies per convidar-me". Em va semblar graciòs i tot, perquè, el cert, és que el convidàven a la boda, i ell ho sentia així; per tant, no feia cap regal tret de la nota d'agraïment

Mira, jo lo de la targeta d'agraïment no ho veig gens malament, segurament al seu entendre una invitació és això, una invitació i, per tant, el regal no és obligat. Ell en tenia prou amb donar les gràcies i ho veig un acte preciós, sempre i quan no estigués fet de mala fe, que això ja depen del senyor en qüestió.

Si em trobés això al meu casament no em doldria, a més, sabria qui és la persona qui ho agraeix; en canvi sí que em doldria que em fessin lo del sobre buit o amb mocadors de paper, això ho trobo rastrero a no poder més, de debò.

Vull pensar que jo no em trobaré amb això, però també suposo que ningú s'ho pensa quan està organitzant el seu casament...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 15, 2010 7:58 pm

Jo segueixo pensant que s'hi no pots fer cap regal, ho parles avans amb la parella, però no et presentes al casament amb un sobre biut, ple de Kleenex o amb una tarjeta d'agraïment, sincerament. Ho veig una manca de respecte molt important.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 10:58 pm

mare meva quins casos! jo els meus amics que s'han casat ultimament m'han explicat cada cosa que...jo penso que a mi no em passarà pero ja us ho diré el dia que obri els sobres. La meva germana diu que faci alguna marca o algo al sobre per saber de qui es pero...també queda malalment fer-ho davant d'ells no se com ho fare. Hi ha gent, com jo, que dins posa una targeta amb dedicatoria i frma pero hi haura gent que no..

Nosaltres la veritat es que hem estalviat molt i quan hem tingut diners suficient hem decidit casar-nos. A mi aixo de que els pares paguin i tal..no m'agrada i tampoc penso que ho han de fer, si ells volen aportar algun regal o diners genial pero aixo de que paguin la part de la meva familia els meus pares, i la familia de ell la seva...sempre ho he vist malalment, des del meu punt de vista eh, totes les opinions son respectables. Aixo si, fa uns dies els meus pares ens van dir que ens regalaven el viatge i el meu vestit de novia, i per mi perfecte! prefereixo aixo que no pas que em paguin el menjar dels altres...menteneu? tot i aixo jo ja tenia els diners per no comptar amb lajuda de ningu. I espero que amb els diners dels convidats poguem recuperar alguna cosa pero...se que tot no.
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Massianya » dt. jul. 20, 2010 6:45 am

Sí...això de la marca al sobre està bé... més que res per saber de qui no et pots fiar ... I, per curiositat, sobretot. I per interès sociològic, també (segur que són dels que els sobren els diners...), però és moooolt descarat. Ara, en comptes d'això, si segueixes les taules per ordre, i guardes els sobres també per ordre, amb una mica de memòria podràs saber què és de qui.

De tota manera, no té perquè ser un secret. Jo els regals sempre els obro davant de qui me'ls ha regalat!! No és una donació a una ONG!!! I si algú em dóna un sobre l'obriré amb tota la tranquil·litat del món. No tinc perquè donar per suposat que hi ha calés. I si hi ha un val per un cap de setmana? hehehe Al cap i a la fi, les aportacions al número de compte bé que seran a cara descoberta... I no ho faig amb mal·lícia!! Crec que és més educat!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 20, 2010 7:31 am

Totalment d'acord amb tu, Sita. Jo, com ja vaig explicar també tinc un pare que em vol pagar la nostra part de la boda com ha fet amb la meva germanastra, però nosaltres tenim clar que no volem, és la nostra boda i la paguem nosaltres. De totes maneres, ells ens pagaran el viatge o algo per l'estil i tot el que dugui jo a sobre. Els seus pares algo ens donaran, però res de pagar coberts! Lo del banquet ho tenim estalviat, no per això precisament però ho tenim ,així que si amb els regals podem cobrir algo doncs genial i si no, mala sort!

Ah, i lo de posr marques als sobres que et puguin donar el dia B o obrir-los allí davant és una opció que no descarto...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 20, 2010 8:29 am

Que fuerte lo de los sobres...
Alexandra23

Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 20, 2010 8:30 am

Vacios! Quería decir que fuerte lo de los sobre vacios..
Alexandra23

EntradaAutor: aairinn » dt. jul. 20, 2010 12:47 pm

jajaja muy fuerte! muy mucho...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Alexandra23 » dt. jul. 20, 2010 1:18 pm

A parte que lo de los sobres ya se me hace raro de por si...pq nunca he ido a ninguna boda donde se den sobres... yo no me atrevería a darlos vacios jamas...
Alexandra23

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants