Santa Maria del Mar

un gran any!

Re: Santa Maria del Mar

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 07, 2010 4:52 pm

VFG ha escrit:Hola Cadui,

Genial, nosotros tenemos la oferta, pero me gustaria ver si tienes algo diferente a lo que nos han enviado desde el ABBA GARDEN...ya sabes, para cotillear...jejeje.

Besos.

Marina

Marina te lo paso por privi ok???
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: macu1313 » dj. oct. 07, 2010 5:52 pm

Madre mia si somos 7 chicas las que nos casaremos en santa maria del mar!!!!!!
Que guay!!Bienvenidas a todas.
Carol cuando quieras hacemos una quedada santa mariera.Cuenta conmigo :-)ok:
Imatge
macu1313
:: núvia experta

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 07, 2010 6:06 pm

yo creo que este año batimos récord de novias santamarieras en el foro eeeh??!!!
eso, eso: QUEDADA SANTAMARIERA!!!! Yo octubre lo tengo megaliado con las opos del 24, pero pasado ese domingo por mi cuando queráis -menos el finde del 13-14 de noviembre que me voy a Donosti!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » ds. oct. 09, 2010 12:01 am

VFG ha escrit:Hola a todas,

He visto que alguna de vosotras ha mirado también hoteles por barcelona y cercanías. Hemos visto el Abba Garden, la verdad es que por relación calidad-precio está bastante bién. hemos quedado de ir a ver montada una boda a finales de octubre, pero queremos saber, si habeis ido, que os ha parecido y los pros y contras que habeis visto.....

Muchas gracias !

Marina.

Hola!!!

Sorry, he estat currant a tope aquesta setmana i no he mirat gaire el foro.
Marina te explico:
Nosotros fuimos al Abba Garden en septiembre para visitarlo. Tambien fuimos un sabado por la mañana porque lo tenian momtado para una boda al mediodia.
A mi novio le encantó. La chica, Alba, nos trató de maravilla. Tienen muy buen precio y te hacen descuento o regalos. El comedor es amplio con el suelo de gres, tiene 4 columnas ( a mi eso no me gusta) de madera. Lo mejor es que tiene acceso directo a la terraza, que es donde se hace el aperitivo, rodeado de verde, con juegos para los niños, con una cristalera enorme. Con lo que el comedor tiene luz natural y para la gente que fuma o quien quiera salir a tomar el aire, es una ventaja.
Tambien tiene un todo incluido. Las habitaciones no las vimos.
Esta al lado el hospital Sant Joan de Deu.
Si quieres te puedo mandar toda la información.
Suerte!
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: Liebe » ds. oct. 09, 2010 12:08 am

cadui ha escrit:yo creo que este año batimos récord de novias santamarieras en el foro eeeh??!!!
eso, eso: QUEDADA SANTAMARIERA!!!! Yo octubre lo tengo megaliado con las opos del 24, pero pasado ese domingo por mi cuando queráis -menos el finde del 13-14 de noviembre que me voy a Donosti!!!!

Hola guapa! MOLTS ANIMS PER LES OPOS!!! :-)ok:

Crec q si el novembre podem trobar una data seria millor perque sino desembre entre el pont al principi, despres els nadals i comprar regals, dinars de familia, sopars de feina, cap d'any etc .... es un jaleo.

Que us semblaria quedar el 27 de novembre???
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 09, 2010 3:41 pm

Liebe ha escrit:
cadui ha escrit:yo creo que este año batimos récord de novias santamarieras en el foro eeeh??!!!

Hola guapa! MOLTS ANIMS PER LES OPOS!!! :-)ok:

Crec q si el novembre podem trobar una data seria millor perque sino desembre entre el pont al principi, despres els nadals i comprar regals, dinars de familia, sopars de feina, cap d'any etc .... es un jaleo.

Que us semblaria quedar el 27 de novembre???

ei guapa, merci pels ànims!! ja tinc ganes de que passi la data!!

sobre la quedada pel 27 per mi perfecte sempre i quan sigui per la tarde -al matí treballo-. Ho parlem???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dg. oct. 10, 2010 1:13 am

Hola noies, El 27 de novembre per la tarda us aniria be??
Per mi perfecte. Per la tarda es mes facil que a la majoria ens vagui be. Tant de bo puguem quedar totes.
:-)
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: macu1313 » dg. oct. 10, 2010 11:49 pm

Yo por mi genial.Creo q no tengo nada.Y que hacemos quedada con futuros o solo novias sabtamarieras?
Imatge
macu1313

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 11, 2010 2:13 pm

mi chico no ers nada deboto de quedadas foriles pero si vuestros chicos van el mio se apuntaria también...
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: VFG » dc. oct. 13, 2010 9:30 pm

Hola !!!!!!

Nosotros queremos ir a ver MAS VESTIT la proxima semana, nos han dado buenas referencias. Hemos visto algunos restaurantes ( Turo del Sol, Castell Arnau,Espai Can Pagés, ...) pero queremos ver MAS VESTIT i VIL.LA MINERVA ( Si cogen el telefono, claro!!! ). Que mas sabes de MAS VESTIT, tienes precios, extras ( dj, barra libre, etc.....).

Muchas gracias!

Marina.
Imatge
VFG
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

EntradaAutor: VFG » dt. oct. 19, 2010 10:25 pm

Hola Chicas!!!!!

A mi novio y a mi nos encantaria casarnos en esta Iglesia pero en el 2012. Por favor, ¿alguna de vosotras me podría inicar como son los trámites a realizar?

Nos han dicho que tenemos que ir al despacho parroquial a hablar con el rector pero por otra fuente nos dijeron que había que esperar a que saliesen las listas. Y estoy hecha un líoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!! por que si algo sabemos seguro es q esta es nuestra iglesia!

Un besito a todas y gracias por vuestra ayuda!!!1
Imatge
VFG

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 20, 2010 3:35 pm

VFG ha escrit:Hola Chicas!!!!!

A mi novio y a mi nos encantaria casarnos en esta Iglesia pero en el 2012. Por favor, ¿alguna de vosotras me podría inicar como son los trámites a realizar?

Nos han dicho que tenemos que ir al despacho parroquial a hablar con el rector pero por otra fuente nos dijeron que había que esperar a que saliesen las listas. Y estoy hecha un líoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!! por que si algo sabemos seguro es q esta es nuestra iglesia!

Un besito a todas y gracias por vuestra ayuda!!!1

Hola!!

para casarse en Santa María tenéis que pasar por el despacho parroquial a hablar con el rector. Como tú bien dices, cada año abren listas para apuntarse. Normalmente las abrían en noviembre/diciembre pero este año por ejemplo, hasta enero no las abrieron. Lo que puedes hacer si no quieres ir hasta allí solo para preguntar, es llamar al teléfono del despacho (en la web sale) y preguntar si ya han abierto o para cuando abren las del 2012.
Ya nos contarás si tenemos una santamariera más :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 1:15 pm

Hola Cadui!! Que tal et van anar les opos?? Quan et donen el resultat??
Vaig a tope de feina i no m'he conectat gaire aquestes ultimes setmanes :(

A veure, al final a quina santamariera li va be quedar el 27 de novembre?? perque jo m'ho vaig apuntar a l'agenda pero no ho tinc clar, jajaja.

Muak
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 1:17 pm

Ostres us volia explicar:
Vaig anar fa 2 semanes a Pronovias, el 1º dia a provar-me vestits amb 3 amigues de la universitat, la veritat va ser un desastre! elles son un soletes i em van animar, menysmal!
La venedora em va provar tot el que a mi NO m'agradava, la cara de les 4 era un poema i mira que li vaig dir abans el q volia i el que no. Ara em fa gracia pero en aquell moment quina frustació. Nomes en va agradar un dels 8 q em vaig provar, era l'ultim perque vaig dir q ja tenia prou despres de 2 hores allí i li vaig que que volia primer que a mi m'agradaba dl cataleg, era precios, em va canviar la cara al 100%; llavors la tia tot eren presses per agafar-me les mides i encarregar-lo. Pero li vaig dir que aniré amb la meva mare un altre dia.

Despres amb tranquilitat vaig pensar que no volia que em tractesssin com ella ho va fer, així que aniré a una altres botiga Pronovias o no se si mirar a mes tendes. No se que fer??!! :star::
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 03, 2010 8:20 pm

ei Noemi quants dies sense veure't per aquí!! com va tot?
noia doncs les opos, en espera de que publiquin les impugnacions, de moment no arribo al 5 per dues dècimes!! em va anar fatal, entre que no havia estudiat prou i que va ser un examen díficil com cap dels que he fet fins ara... uff!! res, a esperar a veure si amb les impugnacions rasco el 5 al menys jiji! i sinó a les properes ja tornaré a provar sort! :-)ok:

No et ratllis amb el tema vestit, penso que la noia que et va atendre de professional no tenia res!!!! com se li ocorre provar-te tota l'estona vestits que no eren per tu? i quan per fi et prova el que volies, després presses per prendre't mides?? : sgra : : sgra : encara que et quedessis amb aquell model jo aniria a una altra botiga de Pronovias, aprofita que n'hi han moltes! continuaràs mirant vestits en altres cases o ja ho tens clar?? conta, conta!!!! *.O.-O*

Sobre la quedada del 27 ho veig una mica complicat a no ser que quedem a primera hora de la tarde. Aquell finde el meu nen marxa de congrés i vull aprofitar per anar a Lleida per no estar tants dies sola a casa. Ja direu!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dv. nov. 05, 2010 10:28 am

Hola Cadui!
Ostres, em sap greu que no t'anes be l'exàmen!! A veure si pots arribar al 5, SORT.

Doncs si voleu busquen una altra data per veure'ns?

Encara no he anat a cap altra tenda de vestits perque tinc una feinada de por.
pero espero poder anar aquest mes!!

Muak!
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 05, 2010 6:00 pm

no et preocupis, ya sabia que no l'havia preparat com cal i que el resultat segurament no seria massa bo, encara estic "contenta" d'estar a prop del 5 i no haver fet la pena en excés jaja!
a veure si trobem un dia per fer una quedada santamariera eeeh?! que ja en tinc ganes!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » ds. nov. 06, 2010 5:14 pm

Hola noies! Doncs quin dia us va be quedar per explicarnos com ens van els preparatius a les santamarieras?
Ja veig que arribarà Nadal i encara ens haurem vist, jajaja!
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 06, 2010 5:40 pm

què preferiu entre setmana o en finde??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Liebe » dg. nov. 07, 2010 4:23 pm

cadui ha escrit:què preferiu entre setmana o en finde??

Doncs a mi em va millor un divendres a la tarda, o un dissabte a la tarda
Imatge

17-09-2011
Liebe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants