Novi@s Dynamic Casaments

un gran any!

Re: Novi@s Dynamic Casaments

EntradaAutor: SusanaC » dt. set. 21, 2010 7:32 pm

Hola chicas!

Yo también ando buscando fotógrafo. Me podéis pasar la info por privado de dynamic casaments?

Muchas gracias. Un besote : besito :
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 13, 2010 7:19 pm

Noies!!! Dilluns aprofitant que ens venia de pas vam anar a fer una visita al Miguel i la Yolanda, pobrets estaven a tope, una parella amb la Yolanda, una altra amb el Miguel i una mes esperant en el bar, el que te presentar-te sense cita previa! Bueno total que com estaven tant liats els hi vam demanar hora per un altre dia, el dia 11 de Novembre a les 20:00, com ja els tenim contractats no em preocuca, peró volem tancar temes com els post boda, la visita al restaurant, fotos per la invitació...

Ja us explicare que tal!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: fer10 » dc. oct. 13, 2010 11:43 pm

Hola a todas.

Alguna del 2011 que ya haya hecho el pre-boda??
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Mayo » dj. oct. 14, 2010 8:12 pm

Hola!
Nosotros también los hemos contratado. La verdad es que fuimos a verlos y nos encantaron.
Una pasada las fotos que habeis puesto! Nosotros haremos las fotos para las invitaciones en estudio y para el pre y pos boda tenemos que ir a hablar con ellos a ver que hacemos... :-/
Por cierto, nos casamos el 21-05-2011 y lo celebramos en el Riborn de Polinya.
Imatge
21-05-2011
Mayo
:: núvia rookie

Entrades: 75
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:57 am

EntradaAutor: v3ritO » ds. oct. 23, 2010 9:57 am

Bon dia!!!!

Nosotros nos casamos el pasado 27 de marzo, y Dynamic fueron nuestros fotógrafos!!!
Sólo deciros que no os van a decepcionar y que habéis hecho una muy buena elección!!!!! Son unos grandes profesionales, muy humanos y cercanos. Hacen su trabajo y te lo pasas genial con las poses!!!! Os pongo la única fotito que tenemos, porque dentro de muy poquito vamos a ver nuestro album!!!! Ya queda nada!! jejeje
Deciros que la fotito nos encanta, y que Copito es un modelo genial!!!!

Un saludito !!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
v3ritO

Entrades: 1020
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:18 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Mari (MJM) » ds. oct. 23, 2010 10:56 am

UOOOO!!! Me encanta la foto!!! Gracias por compartirla con nosotros, es un detallazo por tu parte!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: promisa1 » ds. oct. 23, 2010 11:06 am

Hola, alguien me puede pasar los precios por favor? gracias.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. oct. 26, 2010 1:34 pm

Hola noies!!! Diumenge vaig anar a la fira de sabadell i estaba Yolanda per allà i Miguel, ens va ensenyar el nou 3D sense ulleres que m'encanta! Estaria bé fer-ho per la invitació... Em cauen genial! Són super macos! Quines ganes tinc d'anar allà el dia 10 de Novembre per parlar de la invitació, pre, post...

I li vaig comentar que hi ha gent que demana preus i tal, i va dir que ella prefereix que no passem els preus, k si algú vol els preus que passin a veure'ls o que els truquin, pk ella explica tot el que entra, una mica el seu treball, ensenya fotos, novetats i ho explica cosa que per mp no fem... Per tant si algú demana preus ho sento pero jo no els passaré.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: COUPE3669 » dt. oct. 26, 2010 2:32 pm

Hem sembla molt bé la teva opció.
Però jo penso q al foro ens ajudem, hi ha gent q li encantan les fotos q veu de algú (restaurant, fotògraf...), però si el pressupost no li arriba, no li arriba. No hi ha necessitat de fer-li recorre catalunya en busca de tots els pressupostos.
Jo estic enamorada del treball de dynamic, una forera hem va passar els packs i encara q no són dels mes econòmics hem val la pena anar a veurels i quan pugui ho faré, però estan a sabadell i jo a vilanova i amb dos bebés, no és facil anar cap aqui i cap allá només pq no volen donar pressupostos.
Penso q si demanes informació és pq el treball t'agrada, si el pressupost q et donen el pots pagar els anirás a veure i si no, no perden el temps ni uns ni altres. És la meva opinió eh!
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. oct. 26, 2010 9:51 pm

Jo he triat Dynamic pk vaig veure com treballaven en el casament d'una amiga i l'album, i he de dir que em van enamorar!! Jo he vist el seu treball i per aixó els he contractat, no necessitava anar-los a veure! Pk em van donar els preus a la Fira de Manresa! Peró a mi también m'agafen un pél lluny eh! Aixó si! no tinc bb!! El que em refereixo és que per exemple tu savies que t'ofereixen fer les invitacions amb 3D sense ulleres? I amb ulleres? Saps que en l'àlbum poden posar fotos amb olor? Saps que a part del pre si no t'agrada cap foto et fan fotos d'estudi? I mil i una coses que segur que em deixo!

El que vull dir és que les fotos és la part més important d'una boda és el que quedarà per recordar i ensenyar als fills, néts... per mi no té preu.

I también he dit que si algú demana preus jo no els passarè! No he dit a ningú que no ho faci!! Tothom és lliure de passar-los!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: COUPE3669 » dc. oct. 27, 2010 12:16 pm

Hola Mari!
Esper q no t'hagi sentat malament la meva resposta, com vaig dir és la meva opinió i hem sembla molt bé la teva opció.
Però jo hem reafirmo en el q vaig dir, donar el pack i el preu, no té res de dolent, si la persona li agrada la feina i el preu el pot assumir anirá a informarse i li explicarán tots els detalls. I si no pot assumir el preu no fará perdre el temps al fotògraf ni a si mateix.
De totes maneres lo dit, cada una té una opinió i totes igual de respectables ;)

Espero no haverte molestat, de veritat :-()-)
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 27, 2010 5:57 pm

COUPE3669 ha escrit:Hola Mari!
Esper q no t'hagi sentat malament la meva resposta, com vaig dir és la meva opinió i hem sembla molt bé la teva opció.
Però jo hem reafirmo en el q vaig dir, donar el pack i el preu, no té res de dolent, si la persona li agrada la feina i el preu el pot assumir anirá a informarse i li explicarán tots els detalls. I si no pot assumir el preu no fará perdre el temps al fotògraf ni a si mateix.
De totes maneres lo dit, cada una té una opinió i totes igual de respectables ;)

Espero no haverte molestat, de veritat :-()-)

No m'has molestat gens, per mi tothom por fer el que vulgui, jo he expressat el que JO farè. La resta de noies els podeu passar si voleu. T'ha molestat el meu a tu??

Estic molt contenta que tinguem els mateixos fotògrafs! He vist que et cases al 2012, k bé podras veure els nostres àlbums!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: COUPE3669 » dc. oct. 27, 2010 6:16 pm

No wapa! No m'ha molestat :-)ok:
Per cert, encara no son els meus fotògrafs... tot depen de la meva parella, pq jo ho tenc bastant clar, però ell és d'un estil més classic. Però com q soc de 2012 i sense data exacta, estic a temps, jo vull ser novia Dynamic!!!!!
El seu treball es extraordinari, i el preu amb tot el q inclou hem sembla económic, comparat amb altres.
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: Mayo » dc. oct. 27, 2010 8:00 pm

Hola noies,
Veig que parleu del tema de passar info de preus. M'agradaría deixar també la meva opinió amb aquest tema...
Jo estic d'acord en que per donar preu, sempre i quan s'especifiqui una mica el pack de tot el que entra, no passa res. Tot i que sí que es cert que es millor anar a mirar el seu treball i demanar info a ells directament, així veus con és el tracte i veus mostres del seu treball que he de dir que es espectacular.
El que crec que no hem de fer es dir les coses que fan i que els fan diferents de la resta, com es el tema del 3d... són cosetes que ells innoven per diferenciar-se de la resta i si ho casquem per aquí, és quan els perjudiquem.
És una opinió més i espero que ningú es senti molest (no és la meva intenció).
Imatge
21-05-2011
Mayo

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 27, 2010 8:23 pm

Ho he dit pk en la Fira de Sabadell tenien un gran poster i ho podia veure tothom, la competència i els possibles clients.

Si voleu edito els posts i aixi ningu ho veurà!

Per cert alguna va anar a la fira?? Hi havien fotos de 2 parelles diferents en el mateix lloc (era un post boda) i no es semblaven en res!! Són genials!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: COUPE3669 » dc. oct. 27, 2010 8:39 pm

Jo vaig tenir un disgust amb la fira...
Amb temps per organitzarme li vaig demanar a la Yolanda si aniríen a la fira, i hem va dir q com q 2011 el tenen casi complet no anirien a mes fires aquest any, i quan vaig veure q hi havien anat!! :(
Però bueno, concretaré restaurant i després... A POR ELLOS!!! OEEE JAJAJA
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: Mayo » dc. oct. 27, 2010 9:07 pm

Mari, solo era una opinión. Cada uno que actúe como considere, yo solamente doy mi opinión desde mi punto de vista. Nada más.
No era mi intención ofender a nadie, así que mis disculpas.
Imatge
21-05-2011
Mayo

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. oct. 27, 2010 9:53 pm

Mayo ha escrit:Mari, solo era una opinión. Cada uno que actúe como considere, yo solamente doy mi opinión desde mi punto de vista. Nada más.
No era mi intención ofender a nadie, así que mis disculpas.

Ya se que era tu opinion, y no tienes por que disculparte pk yo no me he ofendido, ni resentido ni nada, tranquila mujer. Al leer las palabras se pueden entender de una forma erronea, yo entiendo que cada uno tenga su punto de vista y no me enfado. Yo lo que has dicho no lo habia tenido en cuenta, y me ha gustado que lo dijeras. Aqui cada uno es libre de escribir lo que piensa, sin faltar el respeto por supuesto, y como tu no lo has hecho no te tienes que disculpar.

COUPE3669 ha escrit:Jo vaig tenir un disgust amb la fira...
Amb temps per organitzarme li vaig demanar a la Yolanda si aniríen a la fira, i hem va dir q com q 2011 el tenen casi complet no anirien a mes fires aquest any, i quan vaig veure q hi havien anat!! :(
Però bueno, concretaré restaurant i després... A POR ELLOS!!! OEEE JAJAJA

Quina jugarreta!! Jo els vaig anar a veure el dia 11 i em van dir que si que anirien a la fira. Per sort són molt flexibles a l'hora de quedar, jo he quedat amb ells el dimecres dia 10 a les 8 del vespre, pk plego a les 7 i tinc mitja hora de camí si no trobo cues...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Mayo » dj. oct. 28, 2010 8:36 pm

Me alegro mari! Buen rollo ante todo que aqui estamos para ayudarnos y para comentar nuestras cosillas.

Por cierto, nosotros tenemos que ir ya a hacer las fotos para las invitaciones. Alguien las ha hecho en el estudio? Que tal ha ido?
Imatge
21-05-2011
Mayo

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. oct. 28, 2010 8:52 pm

Yo tengo la invitación de una amiga que fue de estudio pero nadie lo diria... mira tus mensajes y veras lo buenos que son...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants