cotxe per a la nuvia

un gran any!

Re: cotxe per a la nuvia

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 05, 2010 4:03 am

BIXITO84 ha escrit:
montseijordi ha escrit:jo oino el mateix q vosaltres, la veritat es q mentre us agradi als nuvis n'es suficient. Nosaltres tambe anavem a anar amb el nostre cotxe pero el meu me'l va posar el meu pare i vaig anar amb un Touareg d'un cosi meu, a mes q teniem el Kitt q jo vaig llogar pel meu marit ja, es fanatic d la serie del cotxe fantastic i va ser sorpresa per ell, pero si no li hagues fet ell hagues anat amb el nostre cotxe, i si el meu pare a mi no m'hagues fet la sorpresa el q hagues sigut hagues estat be

La veritat es q es una pasta llogar cotxes i mes per aquest dia, jo tambe penso q es secundari i no te gaire sentit el q us dic perque jo en vaig llogar un, pero mes per regal q una altra cosa, si no ni boja em gastava els diners en un cotxe normal!

Completament d'acord amb tu! és un apstón, però som tan tobes que quan sabem que els fa ilu a ells o fem...al menys és el meu cas. : besito : però a mi també m'ag5rada, e?jejeej

home clar, q si no t'agrada a tu llavors ja no gastes els diners no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: fetnah » dg. set. 05, 2010 5:52 pm

Yo iré en un Buick verde precioso!!! Elias antes trabajaba de chofer para bodas en grup limousinas y era el coche que siempre llevaba.
Un consejo a las que alquiléis coches:

El blanco es muy bonito, pero luego, si os haceis fotos con el coche el vestido no lucirá nada...
Imatge
fetnah
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 9:03 am

En la familia....tengo un cochazo blanco pero claro no lo keria pk es blanco y a parte q el vestido no destaca las flores tampoco....pero no se...las limusinas son blancas no? y bien q se alquilan! como lo veis?
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: esteruchy » dt. set. 07, 2010 9:32 am

Yo elegí el coche de mi tio... no porque sea grande, ni por el color ni bonito ni nada... porque me hacía muchísima ilusión que me llevara él!!! Asi que... en ningun momento nos pasó por la cabeza alquilar un coche para mi, para mi chico si que pensé en algun deportivo... pero sé que le hace ilusión que lo lleve su hermano con el 3008 o con nuestro 308... supongo que será con el 3008 porque no tiene ningun bollo aún... asi que nada!! Aparte lo veía un gasto un poco inecesario... si no tubieramos coches en la familia... aún... pero teniendo y encima bonitos.... no lo veo necesario.

Por el color blanco... mi prima la llevó otro tio mio con un coche blanco... y lo mismo lo eligió por quien la llevaba y no por el color del coche... asi que si tienes un cochazo blanco... adelante!! ella en el coche se puso unas flores de color fucsia y quedaba precioso!!!! Destacaba un montón!!
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 9:57 am

Eso habia pensadoo color fucsiaaaa jejej! bueno la verdad q eso lo decidire 2 meses antes y no pienso gastarme dinerets en eso! al final es un cohe q te lleva y puntoooooo"
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: KYARA25 » dt. set. 07, 2010 10:12 am

pues yo todavia no he pensado en el coche, me gustaria uno de epoca, pero bueno ya lo iré mirando.
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants