Sesoliveres 2011

un gran any!

Re: Sesoliveres 2011

EntradaAutor: Nawel » dt. març 29, 2011 11:54 am

Dissabte vem anar a fer el sopar de tast, i va anar genial!!
Ens ho vem passar molt bé i estava tot bonissim!!
Ara que ja ho hem triat tot i sabem que menjarem, estem molt més tranquils.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: reixel_87 » ds. abr. 02, 2011 9:01 pm

Ola!!!!!!!

soy una novia d sesliveras dl 2012 y tngo una gran duda! me gustaria saber q fotografo aveis escogidooooo, ya q no tngo ni idea d por cual descartarme! e visto dos d los q salen en el club jardi pero son carisimos! tngo q seguir mirando mas.. xo si me podeis ayudar!!! os lo agradecere!!!

besitos a todas!
reixel_87

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: Nawel » dg. abr. 03, 2011 9:10 am

reixel_87 ha escrit:Ola!!!!!!!

soy una novia d sesliveras dl 2012 y tngo una gran duda! me gustaria saber q fotografo aveis escogidooooo, ya q no tngo ni idea d por cual descartarme! e visto dos d los q salen en el club jardi pero son carisimos! tngo q seguir mirando mas.. xo si me podeis ayudar!!! os lo agradecere!!!

besitos a todas!

Nosotros hemos escogido Joan Valera, que es el primero que esta en libro, y e stamos muy contentos con él. Porque queriamos algo diferente, que no fueran las tipicas fotos posando, y el nos ofrece esa posibilidad. Si quieres hace fotos con pose, pero sobretodo sin posar, sin que la gente se de cuenta de que le hacen fotos.
Y tampoco nos hará la tipica foto que se hace a los invitados en la mesa para vender. En lugar de eso pondremos el photobooth que nos parece super original, en su web podeis ver ejemplos.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: snake35 » dl. abr. 04, 2011 7:34 am

reixel_87 ha escrit:Ola!!!!!!!

besitos a todas!

Hola Reixel!
Nosaltres vam agafar en Joan Selva de Mataró, és un fotògraf fantàstic!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Nawel » dt. abr. 12, 2011 1:30 pm

Chicas una preguntita:
Ha contactado ya con vosotras el DJ? Habeis contactado con él?
A nosotros Manel nos dijo que él contactaria con nostros, pero todavia no lo ha hecho...
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: ursulasm » dt. abr. 12, 2011 1:46 pm

A nosotros nos dijo que nos llamaria 3 semanas antes de la boda!
Imatge
ursulasm
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: Nawel » dt. abr. 12, 2011 2:54 pm

ursulasm ha escrit:A nosotros nos dijo que nos llamaria 3 semanas antes de la boda!

Solo 3 semanas antes??
Pensaba que hablariamos antes... bueno pues a esperar
Y el maestro de ceremonias sabeis cuando contacta?? Tambien será 3 semanas antes?
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: snake35 » dt. abr. 12, 2011 4:09 pm

Nawel ha escrit:
ursulasm ha escrit:A nosotros nos dijo que nos llamaria 3 semanas antes de la boda!

Solo 3 semanas antes??
Pensaba que hablariamos antes... bueno pues a esperar
Y el maestro de ceremonias sabeis cuando contacta?? Tambien será 3 semanas antes?

Hola noies!!!
Tranquil.les que tant el DJ com el "mestre de cerimònies" us trucaran, més o menys em sembla recordar que faltaven unes 3 ó 4 setmanes pel casament. Si heu agafat el Quico és un tio super maco, nosaltres vam quedar amb ell en un bar del costat de la feina ja que venia a BCN per uns recados i li vam passar tota la llista de les cançons que voliem, tant en els moments importants com a la discoteca. Qui és el mestre de cerimònies? nosaltres vam quedar amb ella, ara no recordo el nom, i ens va fer parlar de nosaltres i de com ens vam connèixer i dels nostres gustos, il.lusions, etc...o sigui que tranquil.les que Sesoliveres ho tenen tot controlat fins a l'últim detall.
snake35

EntradaAutor: Nawel » dt. abr. 12, 2011 8:56 pm

Gracies Snake 35.
Ara no recordo com es diu la mestre de cerimonies, em sembla que tenen un parell.
Nosaltes hem triat la noia jove amb el cabell negre, no recordo el nom.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dv. abr. 15, 2011 4:41 pm

El dj nos dijo que 3 semanas antes nos llamaría y nos enviarái un excell para poner las canviones, así que después de semana santa me llama!! qué poco queda!!! ::love::
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: mayo2009 » dj. maig 12, 2011 6:06 pm

Ayyysss qué recuerdos!!! yo me casé en Sesoliveres hace ahora 2 años... y he entrado hoy en el foro por curiosidad y mira...

Habéis hecho una EXCELENTE elección. Nuestros invitados quedaron encantados con todo: la ceremonia, la comida y los aperitivos (genial), bueno, el sitio en general!!!!

Espero q os salga todo igual de bien q a mí! Y sobretodo..QUE SEAIS MUUUUUY FELICES!!!!!
Imatge
mayo2009

Entrades: 99
Membre des de: dv. juny 06, 2008 5:00 pm
Ubicació: Olesa de Montserrat

EntradaAutor: Nawel » dt. maig 31, 2011 2:15 pm

Hola chicas, la semana pasada contacto con nosotros el DJ y ayer la mestre de cerimonies.
Ya queda menos!!!
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 22, 2011 3:39 pm

Hola guapes!!!!
Veig que està molt soso el nostre post, a veure si l'animem i aneu escrivint més.
A veure si ens expliquen les noies que s'han casat com els hi va anar, Ursulam! et queda una setmaneta com ho porteu???? Nawel la mestre de cerimònies em sembla que és la mateixa que la nostre, és molt maca! ja heu quedat per fer l'entrevista????
A qui heu agafat de DJ?
Bueno doncs a veure si ens expliqueu cosetes!!!
snake35

EntradaAutor: Nawel » dj. juny 23, 2011 7:48 am

snake35 ha escrit:Hola guapes!!!!
Veig que està molt soso el nostre post, a veure si l'animem i aneu escrivint més.
A veure si ens expliquen les noies que s'han casat com els hi va anar, Ursulam! et queda una setmaneta com ho porteu???? Nawel la mestre de cerimònies em sembla que és la mateixa que la nostre, és molt maca! ja heu quedat per fer l'entrevista????
A qui heu agafat de DJ?
Bueno doncs a veure si ens expliqueu cosetes!!!

Hola!!!
Nenes demà em caso!
EL Dj que va contactar amb nosaltres es diu Ton, ho hem fet tot per @, i no l'hem vist mai.
La mestre de ceremonies es diu Carla, vem quedar amb ella, ens va fer unes preguntes i el dijous de la setmana pasada ens va pasar el guió de la cerimonia. Preciós! Ens va encantar, ho ha montat molt bé. El nuvi, ja es va emocionar només de llegir-lo...
Ja us explicaré com ens va, estem dels vervis, ens despertem a mitja nit i ja no podem dormir!!
Avui només puc dir:
És demà!!!!
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: arwals » dj. juny 23, 2011 11:46 am

Nawel!! demà tinc jo l'entrevista del menú a les 17h! a quina hora et cases??? potser et veig! que vagi mbe el vostre gran dia!
Imatge

Imatge
arwals

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: Nawel » dj. juny 23, 2011 11:54 am

arwals ha escrit:Nawel!! demà tinc jo l'entrevista del menú a les 17h! a quina hora et cases??? potser et veig! que vagi mbe el vostre gran dia!

Jo em caso a les 19h no crec que ens veiem perque l'entrevista del menú dura molt poquet.

Veuras com ens ho preparen tot!!!!!
Quina sort ho veuras abans que jo!!!
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: snake35 » dj. juny 23, 2011 3:29 pm

Nawel ha escrit:
arwals ha escrit:Nawel!! demà tinc jo l'entrevista del menú a les 17h! a quina hora et cases??? potser et veig! que vagi mbe el vostre gran dia!

Jo em caso a les 19h no crec que ens veiem perque l'entrevista del menú dura molt poquet.

Nawel!! Felicitats guapa!!! 1 dia!!!!
Només desitjar-vos que passeu un dia fantàstic, fora nervis, gaudiu del dia perquè passarà volant i després enrecordeu-vos de nosaltres i expliqueu com ha anat tot!
snake35

EntradaAutor: maricurman » dl. juny 27, 2011 1:07 pm

Hola

Digo lo mismo que Snake, haber si luego despues de casaros nos contais como ha ido... yo soy una novia del año que viene, y quiero saberlo todo, hasta el ultimo detalle para que a mi no se me pase nada de nada.

Ursula que vaya muy bien la boda y felicidades. Ya le dije a Judith que luego me pasara un informe con todo...
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: Nawel » dt. jul. 19, 2011 1:31 pm

snake35 ha escrit:
Nawel ha escrit:

Nawel!! Felicitats guapa!!! 1 dia!!!!
Només desitjar-vos que passeu un dia fantàstic, fora nervis, gaudiu del dia perquè passarà volant i després enrecordeu-vos de nosaltres i expliqueu com ha anat tot!

Hola noies!!
Ja he tornat del viatge, quina pena!!
Només puc dir que va ser espectacular. Va sortir tot perfecte! Increible. LA gent ens continua felicitan, va quedar encanatada pel lloc, pel menjar, el servei increible, i més extres que vem posar, va anar tot perfecte. Ens ho vem pasar genial!!
Podeu estar ven tranquiles, hem triat molt bé!
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

EntradaAutor: Neki » dt. jul. 19, 2011 8:07 pm

Como invitada de la boda de Nawel doy fe de que todo fue genial!!!! de cine!!!! lo pasamos muy, muy bien!!!! y todo fue perfecto!!!!!! :-)ok:

Guapi, tenemos que quedar..., tengo muchas ganas que me cuentes que tal lo viviste tu!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants