2011

un gran any!

Re: 2011

EntradaAutor: jo mateixa » dj. nov. 26, 2009 4:28 pm

SEGUR QUE SI, PERÒ ES QUE JA NO SE COM TOMBAR-HO MÉS...

EM SEMBLA QUE EM RENDEIXO...LES FARÉ FER I JA ESTÀ!!!!

Se que si m'ofusco molt, malament per que acabaré per perdre la emoció de tot plegat i això no ho vull!!!!!!

Si sabeu d'algun lloc on pugui veure invitacións fetes a mà em farieu un molt gran favor!!
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 4:54 pm

Com vols dir, fetes a mà? Pensa que depén de com, et poden sortir mooooooooooooooooolt cares, eh? Has mirat per alguna web? Mira, te'n dic alguna:

www.invitacionesdeboda.com
www.azusahara.com

Són molt maques; les de la segona pàgina encara m'agraden més...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 26, 2009 6:40 pm

que guapas las invitaciones de azulsahara!!!

me recuerdan con ese colorido de papel al papel que hay en algunas tiendas de scrapbooking, que se te van los ojos con ellos de lo bonitos que son (hay algunos que tienen incluso terciopelo)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 9:49 pm

marsal75 ha escrit:que guapas las invitaciones de azulsahara!!!

me recuerdan con ese colorido de papel al papel que hay en algunas tiendas de scrapbooking, que se te van los ojos con ellos de lo bonitos que son (hay algunos que tienen incluso terciopelo)

sí, la que yo me quería hacer era el modelo Tahore, ¡es muy muy bonita! Y ese era el papel que buscaba... pero creo que me mola más hacérmelas yo con el papel pintado...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 26, 2009 10:03 pm

seguro que te quedaran preciosas, porque el papel pintado tambien tiene consistencia para darle la forma y cortarlo como se quiera
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 10:45 pm

Quina passada la segona web buniketa!!!! m'encanten!!! i els textos d'on els treieu????
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 10:54 pm

Bueno, una mica d'aquí i d'allà... la veritat és que depén del que busquis, de com sigui la invitació... si mires la 1ª web (em penso que és allí) hi ha exemples de textos, i aleshores tu vas fent les variacions que més et convingui.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 11:18 pm

ostres ara veig els textos i a la segona web també hi ha... es que avans m'havia emocionat massa rapid :-)) jeejje :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 11:55 pm

jijijiji... ja passa, ja... ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dv. nov. 27, 2009 11:00 am

JA LA IDEA DE LA INVITACIÓ.....PERÒ ARA EM FALTA TROBAR UN PAPER ADECUAT...TIPUS CARTOLINA O ALGO AIXÌ...REALMENT NO SÉ EL QUE BUSCO, BÉ AQUEST CAP DE SETMANA DE PAPERERIA EN PAPERERIA A VEURE EL QUE TROBO I A FER PROVES!!!

A DE SER ALGO MATE, TIPUS PERGAMINO PERÒ NO TANT RUSTIC....ALGUNA COSA TROBARÉ..
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 27, 2009 12:40 pm

jo mateixa, en quina data el casaves tu que no m'enrecordo, si ets del 2011 no? tenim un post per pposar les dates de les lleidatanes que va fer la buniketa, passeu-se i apunteuse!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 27, 2009 12:50 pm

NUVOLET ha escrit:jo mateixa, en quina data el casaves tu que no m'enrecordo, si ets del 2011 no? tenim un post per pposar les dates de les lleidatanes que va fer la buniketa, passeu-se i apunteuse!!! :-)ok:

ainss, :-( :-( :-( és que a mi no em fan caaaaaaaaaaaaas :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Lehara » dv. nov. 27, 2009 1:20 pm

buniketa la primera página m´he agafat una idea, però la segona em dona error.... :star:: A veure si fas probes i les penjes!!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 27, 2009 2:05 pm

Lehara ha escrit:buniketa la primera página m´he agafat una idea, però la segona em dona error.... :star:: A veure si fas probes i les penjes!!!

Aix, és que vaig escriure malament l'enllaç... l'adreça correcta és la següent:

www.azulsahara.com

Les que jo faré no surten per allí, però la veritat és que amb paper de pintar també se'n podrien fer algunes. Aquestes són precioses, una mica cares, això sí, però moooooooooooooooooolt maques.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Maria i Raul » ds. nov. 28, 2009 11:05 am

jo mateixa ha escrit:JA LA IDEA DE LA INVITACIÓ.....PERÒ ARA EM FALTA TROBAR UN PAPER ADECUAT...TIPUS CARTOLINA O ALGO AIXÌ...REALMENT NO SÉ EL QUE BUSCO, BÉ AQUEST CAP DE SETMANA DE PAPERERIA EN PAPERERIA A VEURE EL QUE TROBO I A FER PROVES!!!

A DE SER ALGO MATE, TIPUS PERGAMINO PERÒ NO TANT RUSTIC....ALGUNA COSA TROBARÉ..

A Barcelona hi ha una botiga de papers realment impressionant... hi ha tots tipus i colors. Quan el tens escollit tel tallen a la mira que vols. I ha tots el que et puguis imaginar i mes...
Es diu RAIMA, al carrer Comtal, 27 (Es un perpendicular al Portal de l'Angel). Si vols pots fer un cop d'ull a la web: www.raima.com.es

UN PETONET i no t'estressis...
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: jo mateixa » dl. nov. 30, 2009 10:55 am

Maria i Raul ha escrit:
jo mateixa ha escrit:JA LA IDEA DE LA INVITACIÓ.....PERÒ ARA EM FALTA TROBAR UN PAPER ADECUAT...TIPUS CARTOLINA O ALGO AIXÌ...REALMENT NO SÉ EL QUE BUSCO, BÉ AQUEST CAP DE SETMANA DE PAPERERIA EN PAPERERIA A VEURE EL QUE TROBO I A FER PROVES!!!

A Barcelona hi ha una botiga de papers realment impressionant... hi ha tots tipus i colors. Quan el tens escollit tel tallen a la mira que vols. I ha tots el que et puguis imaginar i mes...
Es diu RAIMA, al carrer Comtal, 27 (Es un perpendicular al Portal de l'Angel). Si vols pots fer un cop d'ull a la web: www.raima.com.es

UN PETONET i no t'estressis...

Moltes gracies, ara ho miraré a vore que tal....

Estressada? em sembla que no ho estic (encara) però ja ho estaré, ja....de seguideta que s'em complica alguna cosa...
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: jo mateixa » dl. nov. 30, 2009 10:57 am

buniketa ha escrit:
NUVOLET ha escrit:jo mateixa, en quina data el casaves tu que no m'enrecordo, si ets del 2011 no? tenim un post per pposar les dates de les lleidatanes que va fer la buniketa, passeu-se i apunteuse!!! :-)ok:

ainss, :-( :-( :-( és que a mi no em fan caaaaaaaaaaaaas :-( :-( :-( :-( :-( :-(

El 25 de juny de 2011, uff, encara falta molt, no??? :-):-):-):
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 30, 2009 11:21 am

No sé... jo em caso un mes abans que tu i ja vaig fent cosetes...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dv. des. 04, 2009 9:14 am

Nosaltres ens vam possar a buscar llista de restaurants, vam estar 3 setmanes buscant, vam escollir, reservar i pagar!
Ara ja tenim dia i restaurant, la ceremònia la fem als mateixo jardins, així que ara em toca esperar!
Vaig mirant cosetes, vastits per interent, vaig fent projectes d'invitacions...vaig fent però sin prisa!

bueno nenetees que al final faig pooooooont!!!! que bé! 4 dietes per estar a caseta tranquiletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 04, 2009 9:46 am

es que tampoc ens podem estar quietes, dient que encara falta un any pel mig, perque si el 2010 passa tan ràpid com ha passat el 2009 ja ens hi trobarem en el Nadal de l'any que ve... i carai jo em caso al març !!!

jo tinc un pont de 3 dies i mig, i el meu xicot només de 2 (treballa el cap de setmana). Començarem el dissabte a la tarda, despres de dinar quan jo plegui de treballar i el meu xicot abans d'entrar a treballar a les 6, anant a veure un restaurant. El diumenge al matí, el meu xicot estarà dormint, aniré amb una amiga, i segurament testimoni al casament civil, a veure dos restaurants i a la tarda cap a Espinelves. El dilluns a la tarda volem anar a BCN a Santa Llúcia, i el dimarts al matí anem a veure un altre restaurant, i segurament que anirem a dinar a casa als meus pares. Total: un cap de setmana moooolt tranquil
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants