Can Ribas De Montbui 2011

un gran any!

EntradaAutor: sushy » dj. jul. 23, 2009 1:11 pm

jajajja, ya te dije que el salon era muy bonito!!!!!! todo es cuestión de hacer numeros, ya sabes lo que vale el alquiler del salon y el plus de cada comensal, si puedes ahorrarlo pues lo haceis, y sino pues os quedais con los que teneis. De todos modos 50 en el salon tp está tan mal, asi te dejas un buen espacio para el baile.
sushy
:: núvia experimentada

Entrades: 317
Membre des de: dj. nov. 13, 2008 3:53 pm

EntradaAutor: bufiya » dj. jul. 23, 2009 8:17 pm

hola noies...jo em caso a can riba en poc mes de dos mesos...i tinc unes ganes!!!ara avait ens tocara tornar a pujar ja que des de que vam tancar el menu no hem tornat..encara he de decidir els centre i les flors, la musica, posar les taules...etc!!!si heu de mirar fotografes la Laura Ruiz es la que he agafat nosaltres i em sembla molt professional a part de simpatica i que dona confiança!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Nina26 » dv. jul. 24, 2009 2:26 pm

bufiya ha escrit:hola noies...jo em caso a can riba en poc mes de dos mesos...i tinc unes ganes!!!ara avait ens tocara tornar a pujar ja que des de que vam tancar el menu no hem tornat..encara he de decidir els centre i les flors, la musica, posar les taules...etc!!!si heu de mirar fotografes la Laura Ruiz es la que he agafat nosaltres i em sembla molt professional a part de simpatica i que dona confiança!!

Hola! Jo em caso a l'Abril de 2011... queda tant encara... puff!! he mirat algunes webs dels fotògrafs que ens han donat i els que més ens agraden són la Laura Ruiz y Alphelia.. suposo que anirem a mirar aquests dos de moment.. Per cert, amb quanta antel·lació s'ha de mirar? és que vull poder escollir sense problemes però tampoc que em diguin: exagerada, si encara queda molt!!!!!! :D jejeje
De preu que tal? pel que he llegit al voltant de 3000 euros no??
Imatge
Nina26
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. feb. 18, 2009 2:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sushy » dv. jul. 24, 2009 2:30 pm

Hola Nina, ja tens la reserva feta????!!!! nosaltres también volem que sigui per l'Abril del 2011, pero fins octubre/novembre no començarem a visitar (tot i que can Ribas es un dels predilectes volem veure algún lloc mes). Pero clar, ara veig que ja tens la data....aix que m'agafarà el tren!!!!!
Saps si el mes d'Abril el consideren com a baixa temporada?? ho dic pq som bastants poquets, i tinc l'eserança de que fen't-ho en temporada baixa i/o en divendres no hem posin cap problema.
Bueno, ja hem diràs alguna coseta!!

Gràcies.

Per cert, si tens els preus del 2011, et faría res enviar-me un privi amb la info, t'estaría molt agraeïda... ::love::
sushy

EntradaAutor: Nina26 » dv. jul. 24, 2009 3:20 pm

sushy ha escrit:Hola Nina, ja tens la reserva feta????!!!! nosaltres también volem que sigui per l'Abril del 2011, pero fins octubre/novembre no començarem a visitar (tot i que can Ribas es un dels predilectes volem veure algún lloc mes). Pero clar, ara veig que ja tens la data....aix que m'agafarà el tren!!!!!
Saps si el mes d'Abril el consideren com a baixa temporada?? ho dic pq som bastants poquets, i tinc l'eserança de que fen't-ho en temporada baixa i/o en divendres no hem posin cap problema.

Gràcies.

Per cert, si tens els preus del 2011, et faría res enviar-me un privi amb la info, t'estaría molt agraeïda... ::love::

Hola! si vam reservar farà 3 setmanes... ens casem el 23 d'Abril :-) nosaltres vam començar a mirar uns quants restaurants però el que més ens va agradar va ser Can Ribas.. Quan el vam anar a veure ja tenien reserves per juny i setembre de 2011!!! Així que vam decidir fer la reserva per assegurar la data.. encara que sigui Abril és Sant Jordi..

Doncs Abril no es considera temporada baixa.. jo diria que el mínim de convidats només s'aplica els dissabtes.. en principi són 150 però sempre t'ho rebaixen una mica.. A nosaltres ens ho han deixat a 120 però no crec que arribem tampoc..
No crec que tinguis problema si ho fas un divendres a l'Abril perquè no crec que estigui molt sol·licitat.. a sobre els divendres fan descompte..
Els plats i els preus de 2011 encara no hi són!sortiran a Gener de 2011! nosaltres tenim els de 2009...
Imatge
Nina26

EntradaAutor: bufiya » dv. jul. 24, 2009 4:42 pm

Nina26 ha escrit:
bufiya ha escrit:hola noies...jo em caso a can riba en poc mes de dos mesos...i tinc unes ganes!!!ara avait ens tocara tornar a pujar ja que des de que vam tancar el menu no hem tornat..encara he de decidir els centre i les flors, la musica, posar les taules...etc!!!si heu de mirar fotografes la Laura Ruiz es la que he agafat nosaltres i em sembla molt professional a part de simpatica i que dona confiança!!

Hola! Jo em caso a l'Abril de 2011... queda tant encara... puff!! he mirat algunes webs dels fotògrafs que ens han donat i els que més ens agraden són la Laura Ruiz y Alphelia.. suposo que anirem a mirar aquests dos de moment.. Per cert, amb quanta antel·lació s'ha de mirar? és que vull poder escollir sense problemes però tampoc que em diguin: exagerada, si encara queda molt!!!!!! :D jejeje
De preu que tal? pel que he llegit al voltant de 3000 euros no??

Hola nina,
nosaltres vam mirar Alphaelia i la laura, Alplaelia también treballen be i son molt amables, pero es que la Laura em va inspirar molta confiança i ens va ensenyar treballs fets que em van encantar!!es molt emocionat quan comencen a ensenyarte reportages...etc
recordo que Alphaelia era mes economic a nosaltres la Laura ens costa el reportatge de fotos 1650e i el video 1100, uns 2800e, haviem encarregat els dos albums pels pares pero sumaven 400 e mes, així que no els agafare i ja els hi fare jo un hofmann a cadacun que surt molt mes econòmic...
avui m' han trucat els de Gartur (musics can ribas)per quedar ja!!!quins nervis per deu!!!en quant passi l' agost ja esta aki la boda!!!!
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Nina26 » ds. jul. 25, 2009 10:48 am

bufiya ha escrit:Hola nina,
nosaltres vam mirar Alphaelia i la laura, Alplaelia también treballen be i son molt amables, pero es que la Laura em va inspirar molta confiança i ens va ensenyar treballs fets que em van encantar!!es molt emocionat quan comencen a ensenyarte reportages...etc
recordo que Alphaelia era mes economic a nosaltres la Laura ens costa el reportatge de fotos 1650e i el video 1100, uns 2800e, haviem encarregat els dos albums pels pares pero sumaven 400 e mes, així que no els agafare i ja els hi fare jo un hofmann a cadacun que surt molt mes econòmic...
avui m' han trucat els de Gartur (musics can ribas)per quedar ja!!!quins nervis per deu!!!en quant passi l' agost ja esta aki la boda!!!!

Quina il·lusió! no et queda res! i el tema música com el portes?? jo ja estic mirant possibilitats perquè és molt difícil trobar una cançó especial per cada moment.. espero trobar-la :P
Doncs els fotògrafs per mi es passen.. ho trobo super car! però bueno, això que dius dels Hoffman està bé perquè 400 euros es nota! si comencem a mirar els fotògrafs cap a Octubre és molt d'hora?

Per cert, tema perruqueria i maquillatge com ho fas?? es que jo em caso en dissabte de setmana santa i la meva perruqueria de tota la vida tanca.. m'agradaria que vinguessin a casa.. he llegit que la Eva Sanz ho fa bé.. saps alguna altra?

A veure si arriba ràpid el teu dia que tinc ganes de llegir una crònica de Can Ribes! He estat mirant però encara no he trobat cap crònica del 2009 de les noies que ja s'han casat...
Imatge
Nina26

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. jul. 26, 2009 9:10 am

Hola. Depen quin fotograf miris, jo agafaré en Sefifoto y per 1350 tens l'album teu amb la teva parella, l'album dels invitats, els 2 albums pels papis, les invitacions i el maletí de pell. Crec q esta bastant bé
Yaiza202

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am

EntradaAutor: bufiya » dg. jul. 26, 2009 6:48 pm

Nina26 ha escrit:
bufiya ha escrit:Hola nina,

Quina il·lusió! no et queda res! i el tema música com el portes?? jo ja estic mirant possibilitats perquè és molt difícil trobar una cançó especial per cada moment.. espero trobar-la :P
Doncs els fotògrafs per mi es passen.. ho trobo super car! però bueno, això que dius dels Hoffman està bé perquè 400 euros es nota! si comencem a mirar els fotògrafs cap a Octubre és molt d'hora?

Per cert, tema perruqueria i maquillatge com ho fas?? es que jo em caso en dissabte de setmana santa i la meva perruqueria de tota la vida tanca.. m'agradaria que vinguessin a casa.. he llegit que la Eva Sanz ho fa bé.. saps alguna altra?

A veure si arriba ràpid el teu dia que tinc ganes de llegir una crònica de Can Ribes! He estat mirant però encara no he trobat cap crònica del 2009 de les noies que ja s'han casat...

hola nina!!
doncs si d' aki poc he kedat amb els Gartur, portare un cd amb algunes musiques que tenim triades i em fare una graella , suposo que ells también ens aconsellaran...
de perruqueria i maquillatge vaig estar mirant i la veritat es que la majoria son bastant carets (mes de 300e...)m' han dit que whatimage también ho fan bé, Hansen del 2009 ho va fer amb ells, si vols mirar la seva cronica...jo ho fare a una perruqueria del barri dels meus pares que he anat algun cop i esta força be, la noia em coneix i em queda tot( prova de pentinat, prova de maquillatge i les dues coses el dia de la boda per 140e, que trobo que esta força be...)ara mes o meys ja tinc una mica la idea de com ho vull...
a mi también m' estranya que les canriberenques no pengin res...tu tranquil.la que jo si fare crònica i posareeeeee mooooltessssssss fotos!!!
petons wapa
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. jul. 27, 2009 8:31 am

140€ esta molt bé, jo crec que ja as fet una bona elecció, jo tinc pensat fer l'ho mateix anar a una perruqueria del barri que segur que ho fan maco i per un preu normalet
Yaiza202

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am

EntradaAutor: sushy » dl. jul. 27, 2009 9:37 am

Gracies Nina, doncs crec que ho haurem de fer un Divendres en el cas de que escollim Can Ribes pq no arribarem al mínim ni de conya!!! :-/ Però bueno, avui dia els casaments en Divendres son mes frequents, espero que cap familiar s'espanti....
Doncs lo dels preus si que es una feinada, pq llavors no saps per quant et sortirà cada comensal..... ho veig una mica rotllo aixi.... i mes encara si fins al Gener del 2011 no et diuen el preu, que pasa si dones la paga i senyal i despres el preu del comensal t'ho posen a 200€!! aix... ho trobo una mica raro.... a veure si per quan hi vagi tenen algo orientatiu o si en el moment de fer la paga i senyal es comprometen en un preu o algo sino nose.... hem dona que pensar... :-(

Nina26 ha escrit:
sushy ha escrit:Hola Nina, ja tens la reserva feta????!!!! nosaltres también volem que sigui per l'Abril del 2011, pero fins octubre/novembre no començarem a visitar (tot i que can Ribas es un dels predilectes volem veure algún lloc mes). Pero clar, ara veig que ja tens la data....aix que m'agafarà el tren!!!!!

Gràcies.

Hola! si vam reservar farà 3 setmanes... ens casem el 23 d'Abril :-) nosaltres vam començar a mirar uns quants restaurants però el que més ens va agradar va ser Can Ribas.. Quan el vam anar a veure ja tenien reserves per juny i setembre de 2011!!! Així que vam decidir fer la reserva per assegurar la data.. encara que sigui Abril és Sant Jordi..

Doncs Abril no es considera temporada baixa.. jo diria que el mínim de convidats només s'aplica els dissabtes.. en principi són 150 però sempre t'ho rebaixen una mica.. A nosaltres ens ho han deixat a 120 però no crec que arribem tampoc..
No crec que tinguis problema si ho fas un divendres a l'Abril perquè no crec que estigui molt sol·licitat.. a sobre els divendres fan descompte..
Els plats i els preus de 2011 encara no hi són!sortiran a Gener de 2011! nosaltres tenim els de 2009...
sushy

EntradaAutor: Nina26 » dl. jul. 27, 2009 2:40 pm

Sushy, per lo del preu no et preocupis massa... Mira més o menys els plats que t'agraden, perquè encara que canvïin d'aqui a 2011 la majoria seran els mateixos, i calcula el preu. En principi si reserves aquest any el preu serà el del 2009 més el que hagi augmentat l'IPC... o sigui que la diferència no serà molt gran. Així et pots fer una idea més o menys del que et costarà! :-)
Imatge
Nina26

EntradaAutor: sushy » dl. jul. 27, 2009 3:04 pm

AAAhhh!!!! Vale, si augmenta segons lo que pugi l'IPC ja te una lògica!!! esque m'havia espantat!!!!! jejeje, en principi si que farem la reserva aquest any, quan tornem de vacançes.
Gracies Nina, hem deixes mes tranquila! :-)ok:
sushy

EntradaAutor: Nina26 » dt. jul. 28, 2009 3:07 pm

sushy ha escrit:AAAhhh!!!! Vale, si augmenta segons lo que pugi l'IPC ja te una lògica!!! esque m'havia espantat!!!!! jejeje, en principi si que farem la reserva aquest any, quan tornem de vacançes.
Gracies Nina, hem deixes mes tranquila! :-)ok:

De res! :-)
Imatge
Nina26

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. jul. 29, 2009 3:16 pm

Hola noies del 2011 com va???
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: anetta » dc. jul. 29, 2009 3:19 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Imatge
anetta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: sushy » dv. jul. 31, 2009 9:33 am

Holaaa petitacampaneta y anetta!!! Vosaltres sou del 2010 no?? también de can ribas??? el 2011 encara està una mica paradet, pero espereu que despres de vacançes seguríssim que la cosa s'anima!!!!
Nosaltres cap al setembre anirem a veure can ribas y parlarem de preus i condicions, a veure si ens emportem sorpresa o no!!! (espero que tot surti be!!) pq m'agradaría molt fer-ho allà!!
sushy

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. jul. 31, 2009 5:06 pm

Hola guapi, si jo em caso el 4/09/2010 a can ribes, sembla que queda una eternitat encara :-( bueno vosaltres no us desanimeu fa dos dies estaba donant la paga i senyal i d'aqui un mes només em quedarà un anyet!!!

Bones vacances a totes les canribenques del 2011!!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: bufiya » dt. ago. 04, 2009 1:21 pm

hola noies, soc una infiltrada can riberenca del 2009...que apigueu que el temps passa volant...jo vaig agafar can ribas un any i picu abans, el vestit también el juliol passat..i mira em queda poc mes d' un mes i ja ens casem...uff, em poso nerviosa de pensar-ho..
avui he quedat amb la marta de Gartur, ja tenim el tema musica enllestit...ella li ha agradat molt les cancons que hem triat i ha dit que li serviria per tenir noves idees...la veritat és que poc ens ha hagut d' ajudar perquè ho teniem bstant clar, m' ha dit que estiguessim ben tranquils que allà anava tot supercoordinat i sortiria tot super be!!aii...que poquet queda...
Imatge
Imatge
bufiya

EntradaAutor: sushy » dt. ago. 04, 2009 1:35 pm

Hola bufiya!!! hauràs d'estar ben nerviosa i amb ganes no??? :-)) jejeje, que guay, jo ho penso i veig que encara hem queda una eternitat, pero com totes diuen per aqui, el temps passa volant!!
Ja tinc els preus dels menus, me'ls va enviar l'Isabel per mail la setmana passada, volem anar al setembre per acabar de veure-ho tot, i parlar de condicions ja que com que som poquets ho farem en divendres, a veure que fem i que ens ofereixen. I si tot encaixa (desitjo que siiiiii >.-<: >.-<: >.-<: ) doncs farem la paga i senyal, que segur que ja tenen moltes dates del 2011 agafades, i cap a principis de l'any que ve la gent començarà a moure's i no vull quedarme penjada!!
Gartur qui es??? es l'empresa que es dedica al ball?? es a dir, el DJ?? aixó es l'únic que hem fa cosa, que com que son seus siguin una mica tradicionals i la gent no balli :-( , o s'adapten a l'estil de musica que tu li diguis, o li portes tu musica o com va??
Anim bufiya que queda res!!!! :-///:
sushy

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants