Autor: sushy » dj. jul. 23, 2009 1:11 pm
Autor: bufiya » dj. jul. 23, 2009 8:17 pm
Autor: Nina26 » dv. jul. 24, 2009 2:26 pm
bufiya ha escrit:hola noies...jo em caso a can riba en poc mes de dos mesos...i tinc unes ganes!!!ara avait ens tocara tornar a pujar ja que des de que vam tancar el menu no hem tornat..encara he de decidir els centre i les flors, la musica, posar les taules...etc!!!si heu de mirar fotografes la Laura Ruiz es la que he agafat nosaltres i em sembla molt professional a part de simpatica i que dona confiança!!
Autor: sushy » dv. jul. 24, 2009 2:30 pm
Autor: Nina26 » dv. jul. 24, 2009 3:20 pm
sushy ha escrit:Hola Nina, ja tens la reserva feta????!!!! nosaltres también volem que sigui per l'Abril del 2011, pero fins octubre/novembre no començarem a visitar (tot i que can Ribas es un dels predilectes volem veure algún lloc mes). Pero clar, ara veig que ja tens la data....aix que m'agafarà el tren!!!!!
Saps si el mes d'Abril el consideren com a baixa temporada?? ho dic pq som bastants poquets, i tinc l'eserança de que fen't-ho en temporada baixa i/o en divendres no hem posin cap problema.
Bueno, ja hem diràs alguna coseta!!
Gràcies.
Per cert, si tens els preus del 2011, et faría res enviar-me un privi amb la info, t'estaría molt agraeïda...
Autor: bufiya » dv. jul. 24, 2009 4:42 pm
Nina26 ha escrit:bufiya ha escrit:hola noies...jo em caso a can riba en poc mes de dos mesos...i tinc unes ganes!!!ara avait ens tocara tornar a pujar ja que des de que vam tancar el menu no hem tornat..encara he de decidir els centre i les flors, la musica, posar les taules...etc!!!si heu de mirar fotografes la Laura Ruiz es la que he agafat nosaltres i em sembla molt professional a part de simpatica i que dona confiança!!
Hola! Jo em caso a l'Abril de 2011... queda tant encara... puff!! he mirat algunes webs dels fotògrafs que ens han donat i els que més ens agraden són la Laura Ruiz y Alphelia.. suposo que anirem a mirar aquests dos de moment.. Per cert, amb quanta antel·lació s'ha de mirar? és que vull poder escollir sense problemes però tampoc que em diguin: exagerada, si encara queda molt!!!!!! :D jejeje
De preu que tal? pel que he llegit al voltant de 3000 euros no??
Autor: Nina26 » ds. jul. 25, 2009 10:48 am
bufiya ha escrit:Hola nina,
nosaltres vam mirar Alphaelia i la laura, Alplaelia también treballen be i son molt amables, pero es que la Laura em va inspirar molta confiança i ens va ensenyar treballs fets que em van encantar!!es molt emocionat quan comencen a ensenyarte reportages...etc
recordo que Alphaelia era mes economic a nosaltres la Laura ens costa el reportatge de fotos 1650e i el video 1100, uns 2800e, haviem encarregat els dos albums pels pares pero sumaven 400 e mes, així que no els agafare i ja els hi fare jo un hofmann a cadacun que surt molt mes econòmic...
avui m' han trucat els de Gartur (musics can ribas)per quedar ja!!!quins nervis per deu!!!en quant passi l' agost ja esta aki la boda!!!!
Autor: Yaiza202 » dg. jul. 26, 2009 9:10 am
Autor: bufiya » dg. jul. 26, 2009 6:48 pm
Nina26 ha escrit:bufiya ha escrit:Hola nina,
nosaltres vam mirar Alphaelia i la laura, Alplaelia también treballen be i son molt amables, pero es que la Laura em va inspirar molta confiança i ens va ensenyar treballs fets que em van encantar!!es molt emocionat quan comencen a ensenyarte reportages...etc
recordo que Alphaelia era mes economic a nosaltres la Laura ens costa el reportatge de fotos 1650e i el video 1100, uns 2800e, haviem encarregat els dos albums pels pares pero sumaven 400 e mes, així que no els agafare i ja els hi fare jo un hofmann a cadacun que surt molt mes econòmic...
avui m' han trucat els de Gartur (musics can ribas)per quedar ja!!!quins nervis per deu!!!en quant passi l' agost ja esta aki la boda!!!!
Quina il·lusió! no et queda res! i el tema música com el portes?? jo ja estic mirant possibilitats perquè és molt difícil trobar una cançó especial per cada moment.. espero trobar-la :P
Doncs els fotògrafs per mi es passen.. ho trobo super car! però bueno, això que dius dels Hoffman està bé perquè 400 euros es nota! si comencem a mirar els fotògrafs cap a Octubre és molt d'hora?
Per cert, tema perruqueria i maquillatge com ho fas?? es que jo em caso en dissabte de setmana santa i la meva perruqueria de tota la vida tanca.. m'agradaria que vinguessin a casa.. he llegit que la Eva Sanz ho fa bé.. saps alguna altra?
A veure si arriba ràpid el teu dia que tinc ganes de llegir una crònica de Can Ribes! He estat mirant però encara no he trobat cap crònica del 2009 de les noies que ja s'han casat...
Autor: Yaiza202 » dl. jul. 27, 2009 8:31 am
Autor: sushy » dl. jul. 27, 2009 9:37 am
Nina26 ha escrit:sushy ha escrit:Hola Nina, ja tens la reserva feta????!!!! nosaltres también volem que sigui per l'Abril del 2011, pero fins octubre/novembre no començarem a visitar (tot i que can Ribas es un dels predilectes volem veure algún lloc mes). Pero clar, ara veig que ja tens la data....aix que m'agafarà el tren!!!!!
Saps si el mes d'Abril el consideren com a baixa temporada?? ho dic pq som bastants poquets, i tinc l'eserança de que fen't-ho en temporada baixa i/o en divendres no hem posin cap problema.
Bueno, ja hem diràs alguna coseta!!
Gràcies.
Per cert, si tens els preus del 2011, et faría res enviar-me un privi amb la info, t'estaría molt agraeïda...
Hola! si vam reservar farà 3 setmanes... ens casem el 23 d'Abrilnosaltres vam començar a mirar uns quants restaurants però el que més ens va agradar va ser Can Ribas.. Quan el vam anar a veure ja tenien reserves per juny i setembre de 2011!!! Així que vam decidir fer la reserva per assegurar la data.. encara que sigui Abril és Sant Jordi..
Doncs Abril no es considera temporada baixa.. jo diria que el mínim de convidats només s'aplica els dissabtes.. en principi són 150 però sempre t'ho rebaixen una mica.. A nosaltres ens ho han deixat a 120 però no crec que arribem tampoc..
No crec que tinguis problema si ho fas un divendres a l'Abril perquè no crec que estigui molt sol·licitat.. a sobre els divendres fan descompte..
Els plats i els preus de 2011 encara no hi són!sortiran a Gener de 2011! nosaltres tenim els de 2009...
Autor: Nina26 » dl. jul. 27, 2009 2:40 pm
Autor: sushy » dl. jul. 27, 2009 3:04 pm
Autor: Nina26 » dt. jul. 28, 2009 3:07 pm
sushy ha escrit:AAAhhh!!!! Vale, si augmenta segons lo que pugi l'IPC ja te una lògica!!! esque m'havia espantat!!!!! jejeje, en principi si que farem la reserva aquest any, quan tornem de vacançes.
Gracies Nina, hem deixes mes tranquila!
Autor: petitacampaneta » dc. jul. 29, 2009 3:16 pm
Autor: sushy » dv. jul. 31, 2009 9:33 am
Autor: petitacampaneta » dv. jul. 31, 2009 5:06 pm
Autor: bufiya » dt. ago. 04, 2009 1:21 pm
Autor: sushy » dt. ago. 04, 2009 1:35 pm