Phototcall

un gran any!

Phototcall

EntradaAutor: floreta01 » dc. nov. 23, 2011 4:54 pm

Hola noies,
Ns si penjar els temes al 2011 o al 2012... En fi.
Li volem donar un punt diferent al nostre casament i ens agradaria fer un photocall on la gent vagi a fer-se fotos divertides. No sabem si proporcionarem complements tipus bigotis, ulleres o barrets pq la gent es posi, o només serà un fons on fotografiar-se davant.
Pensem fer-ho nosaltres, ja que el meu xicot pot imprimir en gran format a la feina. Així que això solucionat.

El que no sé és com portar el tema de la logística.
Crec que hauria d'haver una persona que faci les fotos, i se'n carregui d'avisar que hi ha un photocall i que la gent hi vagi passant. Ara que no vull destinar un fotògraf a que faci les fotos pq em sortiria molt car. L'altre opció és atorgar a algun dels convidats el rol de guia del photocall, i demanar-li que li faci les fotos a la gent (también m'agradaria després tenir-les totes), però no sé si és fer-li una mala jugada en comptes d'una gràcia.

Com ho coordinarieu? qui fa les fotos?

Que cadascú es faci la seva? com els hi dic que hi ha un photocall?? cartells pel jardí? a les taules?

Merci!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Phototcall

EntradaAutor: Nime » dc. nov. 23, 2011 4:59 pm

Nosaltres el vam posar al nostre casament (nena, has d'arribar als 100 missatges que descobriràs que tot això està molt mastegat :P) com la malu, la miriamS... En el nostre cas les fotos les va fer una amiga meva que es va encarregar de tot el tema logístic. Veient que ella no donava a l'abast per fer les fotos, et recomanaria que li diguessis a algú segur, però que les faci un convidat és una mica p... més que res pq aquest ja es pot oblidar de menjar res a l'aperitiu :-)ok:
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. nov. 23, 2011 5:33 pm

Nime ha escrit:Nosaltres el vam posar al nostre casament (nena, has d'arribar als 100 missatges que descobriràs que tot això està molt mastegat :P) com la malu, la miriamS... En el nostre cas les fotos les va fer una amiga meva que es va encarregar de tot el tema logístic. Veient que ella no donava a l'abast per fer les fotos, et recomanaria que li diguessis a algú segur, però que les faci un convidat és una mica p... més que res pq aquest ja es pot oblidar de menjar res a l'aperitiu :-)ok:

No entenc res! però què s'obrirà quan arribi als 100? Veuré les cròniques o també el fòrum? quin lio!! jeje
On hauré de pitjar per veure més info? és un rotllo això de no poder veure tot i anar-vos-ho preguntant si és que ja està escrit.

Jo también havia pensat atorgar-ho a algú, però tamopc es tracta de que no pugui gaudir l'aperitiu. El vas fer durant l'aperitiu o durant el ball? Ns molt fer-ho però sort que dius que ja està tot explicant jeje.
i de fons què hi vas posar?

floreta01

EntradaAutor: Nime » dc. nov. 23, 2011 5:44 pm

Quan arribis als 100 veuràs una secció del fòrum que ara no pots veure ;)

Nosaltres el vam fer a l'aperitiu amb aquesta noia i al ball vam deixar la càmara i qui va voler es va continuar fent fotos. No vam posar fons, nosaltres ens vam conèixer pq els dos teníem moto i aleshores el que vam fer va ser portar una vespa al restaurant, posar accessoris tipus cascs, ulleres, bigotis, pissarretes per a què escribissin missatges... vam comprar una càmar tipus polaroid i la gent va fer el que va voler :P

Imatge
Nime

EntradaAutor: floreta01 » dj. nov. 24, 2011 12:07 am

Nime ha escrit:Quan arribis als 100 veuràs una secció del fòrum que ara no pots veure ;)

Nosaltres el vam fer a l'aperitiu amb aquesta noia i al ball vam deixar la càmara i qui va voler es va continuar fent fotos. No vam posar fons, nosaltres ens vam conèixer pq els dos teníem moto i aleshores el que vam fer va ser portar una vespa al restaurant, posar accessoris tipus cascs, ulleres, bigotis, pissarretes per a què escribissin missatges... vam comprar una càmar tipus polaroid i la gent va fer el que va voler :P

M'agrada molt la idea!!
I merci per explicar-me què és el que veuré quan arribi als 100!! jejej

floreta01

EntradaAutor: escanilla2000 » dg. des. 11, 2011 11:55 pm

Nosaltres también hem decidit fer-ne un. En principi el que tenim pensat és posar una càmara nostra i que la gent se les vagi fent.

A mon germà li hem dit pq quan arribi començi a animar la gent al principi però jo crec que després ja no caldrà a ningú allà fixe!!!!

Un petonet.
escanilla2000
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 12, 2011 10:31 am

A mi també em feia gràcia per això del photocall, però no acabo de tenir clar a qui li puc demanar que faci les fotos. I demanar-ho a algú és una mica injust, perquè es perd tot l'aperitiu. I si no hi ha ningú que ho coordini una mica, potser la gent es fa un embolic no?

No sé, ja veurem com ho fem. xx;-.)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Nime » dl. des. 12, 2011 10:41 am

Us poso unes fotos del nostre photocall, a veure si us animeu ;)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Nime

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 12, 2011 1:18 pm

Nime, quina passada! Quines fotos tan xules. I la idea de les bafarades per poder escriure comentaris és geniaaaaal. Si és que les foreres teniu unes idees espectaculars. >.-<:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: escanilla2000 » dl. des. 12, 2011 10:29 pm

Molt xules les fotos!!!!! BBBnadal:-)
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 14, 2011 4:36 pm

Ei guapis!

Estic suuuper contentaaaaaa! Avui li he explicat a en Marc això del Photocall (em pensava que em diria que "ni de conya") i m'ha dit que li semblava una idea genial!

Així que ja hi ha una altra forera apuntada al photocall.

Que guai!

BBBnadal:-)
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nime » dc. des. 14, 2011 4:42 pm

Olguiky ha escrit:Ei guapis!

Estic suuuper contentaaaaaa! Avui li he explicat a en Marc això del Photocall (em pensava que em diria que "ni de conya") i m'ha dit que li semblava una idea genial!

Que guai!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
Nime

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 14, 2011 6:08 pm

Nime ha escrit:
Olguiky ha escrit:Ei guapis!

Que guai!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Sobretot ha sigut gràcies a les teves fotos Nime! Enlloc d'explicar-li la idea, li he ensenyat aquestes fotos que ens has penjat i les ha vist molt xules!

O sigui que reina... si tinc photocall és gràcies a tuuuuuuuuuuu

Petonarrus guapi
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nime » dc. des. 14, 2011 8:17 pm

Ueee, me n'alegro noieta, segur que queda de conya!!!!

Imatge
Nime

EntradaAutor: mrociotc » dc. des. 14, 2011 8:38 pm

Nosotros nos gusta mucho la idea del prhotocall pero la verdad es que con todos los gastos que tenemos creo que se sale de nuestro presupuesto somos muchos invitados y bueno que os voy a contar a vosotras de gastos si la mayoria ya habeís pasado por todo esto, así que nosotros vamos hacer un comfesionario, es decir un photocoll pero en video!! Lo haremos todo nosotros, haremos el montaje de la cabina montaremos una camara oculta los asientos y un mando distancia que activa y desactiva la camara a la hora de grabar. También hemos pensado poner un mini baul lleno de complementos, pelucas, gafas, gorros..... Estoy segura de que nos quedara muy chulo porque tenemos mucha ilusión y ganas y las cosas que se hacen con ilusión y ganas siempre salen y quedan bien. Ademas tenemos 1 año y 7 meses por delante para prepararlo bien, jeje
Imatge
mrociotc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. des. 15, 2011 10:42 am

Quines idees heu pensat de posar-li de fons?
Tela, paper??
No se m'ocurreix massa el què...

floreta01

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 15, 2011 6:36 pm

Jo em sembla que de fons no hi posaré res... intentaré buscar un racó del restaurant adequat amb la paret blanca llisa i ja està. El que té gràcia són les bestieses que farà la gent. No cal un fons molt treballat, no?

Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. des. 16, 2011 2:06 am

Que guay!
Jo també vull fer el photocall, el que trobo es que els recanvis de les fotos son un pelet cars, com ho vau fer les que vau comprar la polaroid? la vau comprar nova? i si algu se la vol vendre que ho digui també *.O.-O*
Pel que fa al fons del photocall he vist coses per internet molt xules, tant com una tela gran darrera o cortines de tot tipus, de garlandes, de borles, de tires de roba. Mira:
http://mibodabarata.wordpress.com/tag/bodas/
Ja m'agradaria arribar als 100 missatges per veure les cosetes que han fet les altres nuvies, pero vaig a passet de tortugueta!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. des. 16, 2011 12:10 pm

Lalilo1 ha escrit:Que guay!
Jo també vull fer el photocall, el que trobo es que els recanvis de les fotos son un pelet cars, com ho vau fer les que vau comprar la polaroid? la vau comprar nova? i si algu se la vol vendre que ho digui també *.O.-O*
Pel que fa al fons del photocall he vist coses per internet molt xules, tant com una tela gran darrera o cortines de tot tipus, de garlandes, de borles, de tires de roba. Mira:
http://mibodabarata.wordpress.com/tag/bodas/
Ja m'agradaria arribar als 100 missatges per veure les cosetes que han fet les altres nuvies, pero vaig a passet de tortugueta!

Hola Lalilo1,

he de dir que no pensava posar cap fons al Photocall, però aquests que surten a la web que has posat són ben baratets, fàcils de fer i la mar de resultons! wikiwiki::-) Igual m'ho plantejo de posar-n'hi un!

Gràcies per l'enllaç guapa!
Muà

Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lalilo1 » dv. des. 16, 2011 11:05 pm

Hola!
M'alegro que t'hagin agradat, i si voltes una miqueta per internet veuras que n'hi ha de molt xulos, que pots fer tu mateixa i ben baratets. Jo estic capficada amb la camara polaroid i els recanvis, ja que aixo si que es una pasta!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants