Despedida de solterasss

un gran any!

Despedida de solterasss

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. des. 01, 2010 5:17 pm

Ei noies!! obro akest post perquè m'expliqueu cosetes de la vostra despedida!! la esteruchy ja la te quasi montada!! jajajjjaj ::love:
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

Re: Despedida de solterasss

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. des. 01, 2010 5:18 pm

a mi ma germana ja em comença a demanar telèfons...jolin que rapida va.. : ban :
em faria molta iluuuuuuuuu que vinguessiu les meves nenes del fòrum!! ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: eritrea84 » dc. des. 01, 2010 5:55 pm

jo ja fa 2 setmanes em van demanar telefons i correus....i se q m'estan organitzant alguna cosa....quina porrrr!!!jajajajaj

peor amb unes ganes !!!!yuhuuuuuuuuuuuuuu
eritrea84
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: cadui » dc. des. 01, 2010 7:39 pm

doncs jo també li he passat ja a ma germana els telèfons i emails dels amics i cosins que volem que vinguin al comiat! fa mesos que m'ho demana i fins ara no li he passat... ja li hem deixat clar que la volem fer conjunta i res de boys ni girls!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cuki_25 » dc. des. 01, 2010 10:12 pm

Hola Chicas!!!

Mis amigas ya hace cosa de dos meses k estan ya enserio con ello.
Me espero lo peor
Imatge
cuki_25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. des. 02, 2010 10:06 am

cadui ha escrit:doncs jo també li he passat ja a ma germana els telèfons i emails dels amics i cosins que volem que vinguin al comiat! fa mesos que m'ho demana i fins ara no li he passat... ja li hem deixat clar que la volem fer conjunta i res de boys ni girls!

nosaltres tampoc volem striptease de cap mena..pero em sembla que no ens fan ni punyetero cas... :--( lo que tenim clar esque soparem separats però despres ens ajuntarem :-)ok: ....he sentit algo de marxar el cap de setmana tots a una caseta rural pero no si si m'ho faran al final.. >.-<:
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 11:26 am

seria una mala jugada que no respectessin que no voleu boys ni strippers... és el vostre comiat i s'han de cenyir als gustos dels nuvis.
Ma germana em va dir que té varies idees al cap i que tot dependrà de quanta gent vingui i del que en general es vulguin gastar. Confio en ma germana, sap perfectament com som tots dos :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Lehara » dj. des. 02, 2010 12:24 pm

A mi el tema del boy...la veritat es que no em fa ni fred ni calor...Però tinc una amiga que es va casar i ni li van posar boy ni li van fer brometes, només la van disfressar i ella va sentir que era com un dia de festa qualsevol, que era una mica prota, com quan surts i es el teu cumple...
Jo els hi he demanat, aixó si, que si hi posan, que li deixin clar que a mi per la cara no em passi res "d´extrany", que tinc molt mal caracter i podem acabar als mossos.... I que no em disfressin de princeseta o de maduxeta.... Però crec que aixó últim m´ho hauría d´haber guardat.... :star::
La farem en setmanes diferents, perque tenim molts amics que tenen nens petits, algun 2 i tot, i vam pensar que així sería més fácil per tots. A més, la setmana que ell es vagi, jo hi tornaré a quedar amb les meves nenes!!! Tindré 2 festes: una "light" una més salvatge!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: cadui » dj. des. 02, 2010 1:23 pm

jajajajaja! Bea veig que en aquest sentit som iguals! a mi em dóna repelús que em toqui o se'm refregui algú que no sigui el meu futur i ma germana i amigues saben perfectament que si un boy em fa "algo estrany" també podem acabar als mossos i no és plan... així que abans de entrar en conflictes, millor que se l'estalviïn!

Uiss jo crec que no hauries d'haver dit res de la disfressa perquè llavors segur que cau alguna *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: sandrasu » dj. des. 02, 2010 3:33 pm

Je, je, je, jo ja els hi he dit que res de coses rares que no va amb mi, jo la volia fer conjunta però s'han negat en rodó... sé que estan en contacte entre vàies per muntar algo, però no tinc ni idea, i com del grup soc la primera que es casa... doncs ni idea del que poden fer!!!! Je, je, je, serà sorpresa total!
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. des. 02, 2010 3:36 pm

jajjajjja em sembla que totes som iguals... ::love:: jo passo de que se resfrieguen!! : sgra : pero amb el cachondeo que porten les meves amigues....em sembla que algun tio em fiquen... :--( espero estar equivocada!! *.-o-o.*
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 03, 2010 1:46 am

La organización de nuestra despedida fue todo un drama, mi hermana y mi prima tuvieron que escuchar respuestas/excusas de todos los colores pero salieron victoriosas, jeje!

Bueno, nosotros llevábamos casi 4 años viviendo juntos y queríamos hacer la despedida conjunta pero con todos sus "extras", jeje! Yo solo le dije a las organizadoras que no se fliparan pero que pa'lante!!!
Yo iba disfrazada de monja pero con una raja que se me veía hasta el ombligo, jeje! Y mi chico, iba disfrazado de bailarina, jeje!
Llegamos al restaurante y estuvimos cenando. Mientras estábamos con el 2º plato llegó un tio haciendo juegos/bromas. Cuando nos sirvieron el postre, entró la stripper y cuando sirvieron el café entró el boy. Luego nos fuimos todos de discoteca.
Al principio lo pasé mal porque no sabía lo que nos esperaba pero poco a poco me fui relajando y fue una despedida de sobresaliente!

La stripper o el boy, se pueden sobrepasar o no, en función de lo que contraten los organizadores, es cuestión de dejar las cosas claras y de que no os hagan pasar un mal rato, se trata de pasarlo bien y reírse muuuuuuuuuuuuuucho.

En el foro "Bodas 2010" hay varios post abiertos de despedidas, lo digo por si le queréis echar una ojeada.

Saludos!

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 1:38 pm

Hola guapes!!!!

Jo també he passat ja tots els telèfons!!! Estic una mica nerviosa perquè no se que em faran... espero que no es passin gaire!!!

El meu xicot i jo els hi hem dit que la volem conjunta, que no volem Drak Queens, ni cap streapteasse!!! I ens han dit que callem o ens faran un cocktail amb tot el que no volem!!!!

Així que hem decidit no pensar-hi massa fins que no s'acossti més el dia!!!

Però un cop vist els seus comiats por em fa!!!!!

Petonets guapes!!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Sita_yo » dj. des. 09, 2010 8:13 am

hola guapis!

doncs a mi em van demanar els telefons i mes o menys les persones que volia que vingessin a l'estiu, porten ja mesos preparanta-la, no se que coi em faran pero...! elque se es que la organitzen 4 persones molt improtants en la meva vida, i entre elles no es coneixien i ara queden i tot així que mira, almnys veig bona compenetracio! jaja

nosaltres farem despedida cadascu la seva, no la volem conjunta. I jo la veritat es que elles ja em coneixen i saben que vull tot el que impliqui diversió, bona companyia i sobretot festa. No mimporta si em porten un boy o no, si em disfressen o no...la veritat es que tot això jo en les despedidas que he organitzat ho he fet i...cap problema. Estic oberta a tot això sense cap problema, aixó si eles ja saben que no vull el boy en el cas que n'hi hagi per a mi exclusivamente, sino que estigui per allà i sigui una mica per a "totes" o per a varies nuvies en el cas de llocs on hi ha despedides compartides.

No se aixo v a gustos. el que jo no volia era una casa rural, o coses així de cap de setmana perque ja ho fem sovint. pero bé, jo els deixo fer a elles i...endavant, amb alegria! no em fa por aquell dia tampoc...pero en tinc ganes ja que sempre em piquen amb coses de la despedida! jaja
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: gow720 » dj. des. 09, 2010 9:54 am

Confio en ma germana, sap perfectament com som tots dos :-(
gow720

Entrades: 4
Membre des de: dj. des. 09, 2010 9:40 am

EntradaAutor: esteruchy » dj. des. 09, 2010 1:06 pm

Syl05/05/02 ha escrit:Ei noies!! obro akest post perquè m'expliqueu cosetes de la vostra despedida!! la esteruchy ja la te quasi montada!! jajajjjaj ::love:

Laia!!! jajajaja com m'he riguttt amb ho de casi montada!! jajaja jo vaig posar en contacte a les 3 superwomans que em monten la despedida... i cada dia que veig a una buahh ester prepara't! Només em van passar una llista amb mil i una opcions i com no hi havia pas ninguna que fos un boy (l'unic que hem demanat tant jo com el meu xicot que no volem stripers la resta ens es igual! tant si es conjunta com per separa't) els vaig dir que tot m'anava perecte!!
I puff ara em maregen per despistar-me xD Comencen ester tens por a les altures oi que no?? Ester et mareges als barcos? Ester t'agrada fer caminades de moltes hores?? Ester t'agrada viatjar? Ester agafarem un vol i anem a Sevilla!! Ester vols anar de compras a PAris? Ester....noseque... ester aixo no oi? xD Ho fan per marejar-me.... i posar-me nerviosa!!

Total que elles se que ja saben el que volen fer ;)

Ara he de passar els telf de la gent que vull que vingui... pero ja he dit que al gener els hi passo...

El Sergio li montarà un amic seu i el seu germà perque tots dos entenen que no vol boys (cosa que altres no...) i son qui més el coneixen i ja coneixen a les meves superwomans asi que ells sabran si es fa conjunta o separada o algun rato junts... no tinc ni idea ja ens ho trobarem!!

El que tenim clar que serà el 2 o el 9 de juliol, casi segur el 9 de juliol.
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: SUYI » dl. des. 13, 2010 10:54 pm

esteruchy ha escrit:
Syl05/05/02 ha escrit:Ei noies!! obro akest post perquè m'expliqueu cosetes de la vostra despedida!! la esteruchy ja la te quasi montada!! jajajjjaj ::love:

Laia!!! jajajaja com m'he riguttt amb ho de casi montada!! jajaja jo vaig posar en contacte a les 3 superwomans que em monten la despedida... i cada dia que veig a una buahh ester prepara't! Només em van passar una llista amb mil i una opcions i com no hi havia pas ninguna que fos un boy (l'unic que hem demanat tant jo com el meu xicot que no volem stripers la resta ens es igual! tant si es conjunta com per separa't) els vaig dir que tot m'anava perecte!!
I puff ara em maregen per despistar-me xD Comencen ester tens por a les altures oi que no?? Ester et mareges als barcos? Ester t'agrada fer caminades de moltes hores?? Ester t'agrada viatjar? Ester agafarem un vol i anem a Sevilla!! Ester vols anar de compras a PAris? Ester....noseque... ester aixo no oi? xD Ho fan per marejar-me.... i posar-me nerviosa!!

Total que elles se que ja saben el que volen fer ;)

Ara he de passar els telf de la gent que vull que vingui... pero ja he dit que al gener els hi passo...

El Sergio li montarà un amic seu i el seu germà perque tots dos entenen que no vol boys (cosa que altres no...) i son qui més el coneixen i ja coneixen a les meves superwomans asi que ells sabran si es fa conjunta o separada o algun rato junts... no tinc ni idea ja ens ho trobarem!!

El que tenim clar que serà el 2 o el 9 de juliol, casi segur el 9 de juliol.

Jijijijijij A mi em fan el mateix!!!! Que dolentes!!!! Jajajajajaj
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 14, 2010 6:30 pm

hola noies!! pues a mi ja fa mesos que les meves super amigues i "cuñada" hem vam demanar tots els telefons... i la veritat es que no hem fa molta por perque m'ho penso passar super bé... però aquest dissabte vam fer un sopar de cumpleanys d'un amic i quan vam arrivar al parking la meva parella i jo em vaig trobar el MEU COTXE precintat i amb una pancarta que hi posava: PREPARAT, AIXÓ NOMES ES EL PRINCIPI!!!
O sigui que ja em puc començar a preparar!!!
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: cadui » dc. des. 22, 2010 7:49 pm

ja comencen amb les bromes Neus??? caram això si que fa agafar nervis eeeh??!!
nosaltres vam estar parlant amb ma germana perquè ens va preguntar si volíem que la muntessin per Barcelona, per Lleida o si volíem sortir i li vam dir que com ella prefereixi i en funció del que li vagi bé a la majoria, a nosaltres qualsevol cosa que ens munti ens anirà bé, el que volem és passar una molt bona estona amb els nostres germans i amics! així que continuo sense saber res de res... no tenim pistes de moment xxo.0.o
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 22, 2010 8:00 pm

Doncs nosaltres dos la farem separats... i la veritat es que no se res de res. No se si la farem aqui a almenar, a lleida o ves a saber a on, igual que el dia...
Jo penso que duran aquest nadal men tornaran a fer alguna altra...
Bueno ja os nire explican les "BROMETES" que em van fent...
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants