alexandra_marc ha escrit:estic d'acord amb que cadascuna té gustos molt diferents, però a mi em van decepcionar molt, és més, tenen feta allà una franquicia amb una agencia de viatges i una tenda de venta de vestits. Tots allà ficats per vendre quan més, millor i a mi, aquesta filosofia no m'agrada GENS. No deixa de ser un negoci brut i ruin. Sé que aquest comentari no li agradarà a totes aquelles que l'hagueu triat, és normal, a ningú li agrada sentir coses dolentes sobre el fotògraf (que ha de ser el que et fa el teu casament i representa que tot ha de surtir bé), però no deixen d'enganyar-te i de vendre't la moto amb tants dissenys i tantes "pinfloyades" quan en realitat, ha de ser la foto la que ha de vendre per si mateixa i en aquest cas no és així. Evidentment que cadascuna tria el que li és més proper, segur que aquest fotògraf no va gens amb mi.
No fa falta que et molestis, si l'has triat és perquè tot el que fan t'agrada i s'ajusta als teus gustos. Sobre gustos, colores. I aquí cadascuna és lliure de criticar el que vulgui, perquè per això existeixen els foros. Si no t'agrada sentir coses que no vols, no hi entris perquè hi hauràn coses que et sorprendran.
Hola Alexandra!!!
A veure crec que ha estat el to de dir les coses que no han sentat gaire bé, això de que els albums poden ser més chonis no ha agradat, podies haver dit que no t'agradaven com feien els albums i ja està.
Està molt bé que tothom diguem la nostre i està molt bé que informis a les noies que estan mirant aquest fotògraf doncs tot això de la filosofia d'aquests fotògraf, de ben segur que tothom creu que el que hem contractat són els millors i com dieu "para gustos colores".
Això és un foro i aquí estem per opinar sobre tot el que comporta un casament i si no t'agrada alguna cosa s'ha de dir pq les que venen darrera nostre ho sàpiguen però sempre amb "peus de plom" són temes molt delicats ja que hi posem tanta il.lusió perquè surti tot bé que com t'he dit abans, volem el millor vestit, el millor restaurant i per suposat el millor fotògraf que al final serà el record més palpable que tinguem.
Ja no m'enrotllo més!