Algu es casa a Can Bonastre?

un gran any!

Algu es casa a Can Bonastre?

EntradaAutor: Meri&Robert » dl. set. 27, 2010 10:09 pm

Hola noies!
Hi ha algu que celebri el convit a Can bonastre l'any 2011 o el 2012?? per compartir experiencies...
Nosaltres ho fem aquí perquè tot i que no és el lloc més econòmic, la cuina es espectacular i el menú ens va encantar! Els jardí és molt bonic amb un llac de fons, i el tracte ha estat perfecte en tot moment, ens deixen fer totes les modificacions que facin falta.
:-))
Imatge
Meri&Robert

Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

Re: Algu es casa a Can Bonastre?

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dt. set. 28, 2010 1:39 pm

Nosaltres ho vam mirar perque ens agradava molt la opció de fer-ho a Can Bonastre però ens va semblar caríssim..............
Imatge
BIGSMILE2
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dt. set. 28, 2010 2:21 pm

Jo vaig veure les fotos d'una companya i eren precioses!!! Ho vaig mirar per nosaltres però ho vaig descartar de seguida, es massa car. :-(
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: dilaus » dt. set. 28, 2010 6:57 pm

per quant surt aprox?

els vaoig demanar info xo no me'n van voler donar, ...
dilaus

Entrades: 22
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 8:39 am

EntradaAutor: spiderpitu » dt. set. 28, 2010 8:21 pm

Can Bonastre es precioso, el entorno con visitas a Montserrat, que chulo. A mi me gustaria haber hecho la boda pero nos precio un poco raro en salon en forma de L.
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 7:23 am

Hola!!!
Doncs us dono tota la raó en que és una mica car, ens surt a 150€ persona, amb la barra lliure inclosa (aquest tema el vam negociar) i habitació i esmorzar pels nuvis.

Nosaltres vam mirar també varis espais de cal Blay, Selma Catering, heretat sabartés, perquè teniem clar que voliem penedès... =) i un cop afegit tots els "extres" la diferència no era tan gran, uns 15€ més per persona aproximadament...

Bàsicament ens vam decidir per la història que hi ha al darrera; Can Bonastre que és on el Robert em va donar l'anell i va fer-me la petició formal...

Pel nostre gust (això é smolt personal) són els que tenen un millor oferta de menú:
6 snacks de benvinguda (mentre fan temps mentre arrben els nuvis)
10 aperititus
3 estacions que inclouen 1 buffet i 2 show cookings (que venen a ser com buffets, posa't tant com vulguis, però calents)
I el menú que inclou, un primer de peix un segon de carn, un pre postre i el pastís nupcial.

També el tracte, en tot moment educat i curós ens ha fet decidir, la Montse, que és la responsble d'events, és encanctadora i se la veu tan eficient!! (això ho dic perquè els de cal blay van tenir un parell o tres de ficades de gamba bastant impressionants...).

Ah i al tast del menú ens deixen provar els aperitius! cosa que casí ningú ens deixava...

Per tot això ens vam decidir! espero que no ens equivoquem... :-):-):-):
Imatge
Meri&Robert

EntradaAutor: dilaus » dc. set. 29, 2010 8:15 am

ah, doncs no és tan car

em pensava q seria moooolt car.

150 sense iva suposo

què heu agafat d menú?

jo volia que pugés màxim 150 amb iva.

m'estic movent en aquests preus....
dilaus

Entrades: 22
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 8:39 am

EntradaAutor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 8:40 am

Sí perdó, el preu és sense IVA, amb IVA és 162€.

Jo estava com tu, el límit era 150 tot inclós per comensal.

Però després mira, vam decidir que ens compensava pagar una mica més ja que el lloc ens va enamorar ::love::
A més el menú és molt complet, partim de bovavante de primer i filet de segon, amb els snakcs de benvinguda i els buffets i show cookings, que queden molt i molt bé.

El menú encara no l'hem triat, ells tenen una base/proposta de menú que és aquesta:
http://www.canbonastre.com/es_ES/bodas.php

I es pot modificar amb la resta de possibilitats (algunes sense cost altre amb) que t'expliquen al pdf que trobaràs a la mateixa pàgina.

Jo m'espero a decidir a fer el tast del menú, tastes aperitius, 3 primers, 3 segons i 3 pastissos. Nosaltres hem sopat al restaurant i va ser espectacular...
Imatge
Meri&Robert

EntradaAutor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 8:49 am

spiderpitu ha escrit:Can Bonastre es precioso, el entorno con visitas a Montserrat, que chulo. A mi me gustaria haber hecho la boda pero nos precio un poco raro en salon en forma de L.

Salón en forma de L? Nosotros hemos visto el salón montado 2 veces y estaba cuadrado, bueno rectangular... lo que pasa es que tiene unos paneles que se van quitando para hacer la sala más grande, y igual si se pone para mucha gente, al final tiene forma de L, no sé, pero para 150-160 personas queda rectangular.
Imatge
Meri&Robert

EntradaAutor: Gloglo2 » dv. abr. 22, 2011 9:12 pm

Hola Meri&Robert,

No sé si ja t'has casat, dir-t'he que nosaltres ens vam casar el 10 de Juliol del 2010 a Can Bonastre i tot va sortir fantàstic. Bé és cert que no és el lloc més econòmic però el marc és incomparable i el menjar, segons el nostre criteri era boníssim.

Vam patir una mica ja que durant el 2010 la persona encarregada d'organitzar els events va canviar i mesos abans era una mica un caos, però finalment va sortir tot a la perfecció i si ens tornessim a casar ho fariem allà sense cap mena de dubte.

Dir que el xef és un geni, en Víctor i la cap de sala durant el banquet és de 10!!! No havies de patir per a res! Fantàstic.

A més, vam tenir la sort que ens va fer un dia fantàstic, la cerimònia la vam fer sobre les 19:30 quan encara hi havia llum natural per les fotos i no fes massa calor, allà sempre hi passa un airet molt bo.

Dir a la gent que estigui plantejant-se aquest lloc, que és car, però podeu apretar una mica i segur que 'cola'. Nosaltres vam agafar un fotògraf diferent al que ells et proposen, i el DJ sí que era el que posa a la web i ens va agradar molt el tracte rebut.

No sé, jo ho recomano del tot tot!!! Què he de dir jo que vam viure un dia molt bonic!!!

Us poso algunes fotos us posaria d'altres que es veu el lloc preciós, però no vull mostrar la cara de la gent. Però si voleu més info en privat us la passaria.

Petons i ja em comentaràs què tal.
Per qualsevol dubte, aquí estic.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Gloglo2

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

EntradaAutor: Salaok » dg. abr. 24, 2011 8:46 pm

Nosaltres ho vam estar mirant perque era molt maco, però finalment vem agafar un lloc una mica més a prop.
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: sirc » dl. ago. 22, 2011 3:10 pm

Holaaaaaa!!!

Que tal??

Alguien que se casa el próximo año 2012? Me podeis dar vuestras opiciones de Can Bonastre?? He estado mirando por foros y encontratdo muchas críticas negativas. Alguien nos puede ayudar? Me he enamorado del lugar pero no conozco a nadie que haya celebrado allí su boda.
sirc

Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 3:03 pm

EntradaAutor: CARLESYANA » dj. març 01, 2012 4:32 pm

sirc ha escrit:Holaaaaaa!!!

Que tal??

Alguien que se casa el próximo año 2012? Me podeis dar vuestras opiciones de Can Bonastre?? He estado mirando por foros y encontratdo muchas críticas negativas. Alguien nos puede ayudar? Me he enamorado del lugar pero no conozco a nadie que haya celebrado allí su boda.

Siiii!!! nosotros nos casamos en Junio. La verdad es que no dudemos, fué el primero que vimos, comparemos con un par mas, y volvimos. El sitio es impresionante y todo el mundo nos dice que la comida es genial. Si que el precio es mas elevado que otros sitios pero imagino que por algo será... Ahora toca esperar prueba de menú y comprobarlo nosotros mismos :)

Saludooos!!
Imatge
23 de Juny 2012
CARLESYANA

Entrades: 19
Membre des de: dv. març 18, 2011 6:09 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants