ANECDOTAS

un gran any!

ANECDOTAS

EntradaAutor: promisa1 » dt. juny 07, 2011 1:03 am

Hola chicas,

He pensado que podiamos escribir anecdotas divertidas, o no tanto, que nos hayan padado en las bodas.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: ANECDOTAS

EntradaAutor: promisa1 » dt. juny 07, 2011 3:33 pm

Imatge
promisa1

EntradaAutor: snake35 » dt. juny 07, 2011 5:52 pm

Hola noies!!!
Ara quan ens enrecordem ho trobem divertit però el dia del casament no gaire. El recorregut era llarguet, 1 hora ben bona de cotxe, el casament començava a les 18:00 divendres, dia de pont, la núvia va agafar el cotxe a les 17:15. Vam arribar a la porta del restaurant i el cambrer que em va rebre em va dir que el nuvi encara no havia arribat. Ostis! el vaig trucar i estava en un embús en una ronda, total que vam donar mitja volta i ens hem vem anar uns carrers enllà. Què havia de fer? en tenia per una mitja hora! vaig enviar uns quants missatges a la familia i als amics que no es pensesin que no hi havia casament, vaig obrir la porta del cotxe per treure les cames i poder decansar els peus amb tanta mala sort que hi havia un formiguer, quan me n'adono, tenia el vestit ennegrit, bueno devia d'haver-hi unes 30 formiguetes pujant pel vestit, ostissss!!!! jajajaja el padrí i el meu tiet ajudant-me a treure'm les formigues jejejeje. Total, que em va trucar el nuvi i em va dir que ja entrava, ens vam esperar uns 5 minuts i vaig entrar jo, però lo millor és que faltava la tira i mitja de convidats, a les 19:00 quan vaig entrar tothom ja hi era! però aquí no va acabar la cosa i és que quan vam acabar la cerimònia i ens començàven a fer la sessió de fotos el meu marit em va dir que menys mal que ja ens haviem casat perquè ara el mataria, i li vaig dir què passa? i em diu és que m'he deixat els detalls dels convidats, a tot això el fotògraf ens estava fent fotos i jo no sabia quina cara posar, així que vaig pensar bueno doncs ja els hi regalarem un altre dia! el fotògraf morint-se de riure i nosaltres també, quina tel.la!!!!!.Va ser un dia inoblidable!!!!
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: promisa1 » dt. juny 07, 2011 6:30 pm

Ostras lo de las hormigas que mal rollo, entre tanta tela, pensaria si aun tengo hormigas encima.
Lo del retraso, yo siempre lo pienso con mi novio y su familia, porque siempre llegan tarde, ese dia espero que no, pero ellos siempre bromean que me haran esperar.
Y lo de los detalles? se los disteis al final otro dia? jeje.
Imatge
promisa1

EntradaAutor: mailo » dt. juny 07, 2011 8:03 pm

Yo también llegué antes que el novio, y me tuve q ir a buscar caracoles!!! jajajaja. Me perdi por la urbanizacion cercana al restaurante para que no me viera nadie, y yo venga a llamar a mi madre a ver si estaba el novio ya o no. Mi padre diciendome q alomejor se lo habia repensado y no keria casarse...ahi es cuando verdaderamente pasé algo de nervios, jeje. Pero al final fueron 10 minutillos, me llamó mi madre que ya estaban todos y fui para alli. Al final resulta que faltaban aun una pareja de amigos q se perdio casi toda la ceremonia.

También me pasó que bailando mi padre me rompió una parte del vestido, pero bueno nada grave, era un cosido lateral que llevaba, pero me supo muy mal.

La verdad q ese dia estan tan "estresada" que "pasas" de todo, lo q salga salió, jeje.
mailo
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: promisa1 » ds. juny 11, 2011 10:02 pm

¿a coger caracoles??? jeje, no lo dices en serio no??

Bueno, al final me alegro de que todo saliera bien. La verdad esque lo del vestido te tubo que molestar, pero supongo que es lo que tu dices, que al final ese dia te da todo igual.
Imatge
promisa1

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants