Autor: snake35 » dt. juny 07, 2011 5:52 pm
Hola noies!!!
Ara quan ens enrecordem ho trobem divertit però el dia del casament no gaire. El recorregut era llarguet, 1 hora ben bona de cotxe, el casament començava a les 18:00 divendres, dia de pont, la núvia va agafar el cotxe a les 17:15. Vam arribar a la porta del restaurant i el cambrer que em va rebre em va dir que el nuvi encara no havia arribat. Ostis! el vaig trucar i estava en un embús en una ronda, total que vam donar mitja volta i ens hem vem anar uns carrers enllà. Què havia de fer? en tenia per una mitja hora! vaig enviar uns quants missatges a la familia i als amics que no es pensesin que no hi havia casament, vaig obrir la porta del cotxe per treure les cames i poder decansar els peus amb tanta mala sort que hi havia un formiguer, quan me n'adono, tenia el vestit ennegrit, bueno devia d'haver-hi unes 30 formiguetes pujant pel vestit, ostissss!!!! jajajaja el padrí i el meu tiet ajudant-me a treure'm les formigues jejejeje. Total, que em va trucar el nuvi i em va dir que ja entrava, ens vam esperar uns 5 minuts i vaig entrar jo, però lo millor és que faltava la tira i mitja de convidats, a les 19:00 quan vaig entrar tothom ja hi era! però aquí no va acabar la cosa i és que quan vam acabar la cerimònia i ens començàven a fer la sessió de fotos el meu marit em va dir que menys mal que ja ens haviem casat perquè ara el mataria, i li vaig dir què passa? i em diu és que m'he deixat els detalls dels convidats, a tot això el fotògraf ens estava fent fotos i jo no sabia quina cara posar, així que vaig pensar bueno doncs ja els hi regalarem un altre dia! el fotògraf morint-se de riure i nosaltres també, quina tel.la!!!!!.Va ser un dia inoblidable!!!!