Regals a convidats especials

un gran any!

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. nov. 19, 2010 2:58 pm

marsal75 ha escrit:estic d'acord amb tu.. qui diu que se li ha fet pesat es perque no ha rebut res...
jo he anat a casaments on em sembla que l'unic que no ha rebut algo deu ser el pobre cambrer i la veritat es que si que es feien pesadets.. pero bueno és el nostre dia i manem nosaltres

per cert, els detallets als convidats els repartireu o els deixareu a la taula (ja sé que no ve a tema, pero es algo que a vegades també es fa pesadet)

Hola!!!!es veritat el que dieu!!jajajajja ademes quan es donen els regals es casi al final del banquet i la gent va contentilla, ja no tens nocio del temps, i amb la musica i tot ...passa ràpid!!!!
jo els detallets els deixare a la taula xq donare unes ampolles de vi duna cava de la meva millor amiga..i si me de posar a repartir....uffss nse :-/ penso que es depen del que es dongui..tot i que penso, que si els dones tu, passes x totes les taules i pots parlar mes amb la gent... :-/
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. nov. 19, 2010 3:06 pm

Noies!!!tinc un superproblemon!!!vull fer un regal especial a uns amics!!!amb el noi som molt molt amics, xo resulta que la seva novia ja ha estat casada i clar..uns novios no els hi puc regalar!!!!!que m'aconselleu???NECESSITO IDEES!!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: Dolçeta » dv. nov. 19, 2010 3:38 pm

j&r01102011 ha escrit:Noies!!!tinc un superproblemon!!!vull fer un regal especial a uns amics!!!amb el noi som molt molt amics, xo resulta que la seva novia ja ha estat casada i clar..uns novios no els hi puc regalar!!!!!que m'aconselleu???NECESSITO IDEES!!!!!

Perque no els hi pots regalar uns ninos? Es igual si ella ha estat casada, si està separada o divorciada ho pot fer de nou!!! De totes formes, amb la meva parella hem trobat que els ninos moltes vegadas no sabem que fer... I hem trobat unes copes amb uns nuvis dibuixats que si que es poden fer servir!!!!

Imatge

Imatge

A nosaltres ens agrada, però això ja va amb la persona ;)
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 6:14 pm

Dolçetaaaaaa son molt maquesssss! nosaltres la volem comprar pero per quan fem el brindis nosaltresss junt amb el pastiss!
i la parella de nuvis encara la estem buscant pero es molt bona idea aixo q fas tu pk segur q ho utilitzen mes q el ninot!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. nov. 20, 2010 3:40 pm

m'ha agradat la idea!!!millor que els novios..a una altra boda que vam anar els hi van regalar i.....no li va sentar massa be pobreta!!!gràcies!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: BIXITO84 » ds. nov. 20, 2010 10:49 pm

Dolçeta ha escrit:
j&r01102011 ha escrit:Noies!!!tinc un superproblemon!!!vull fer un regal especial a uns amics!!!amb el noi som molt molt amics, xo resulta que la seva novia ja ha estat casada i clar..uns novios no els hi puc regalar!!!!!que m'aconselleu???NECESSITO IDEES!!!!!

Perque no els hi pots regalar uns ninos? Es igual si ella ha estat casada, si està separada o divorciada ho pot fer de nou!!! De totes formes, amb la meva parella hem trobat que els ninos moltes vegadas no sabem que fer... I hem trobat unes copes amb uns nuvis dibuixats que si que es poden fer servir!!!!

Imatge

Imatge

Que maques les copes!!!!!!!!!On les has trobat?
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: Glòra » ds. nov. 20, 2010 11:47 pm

Que bonitas son estas copas!!!
Imatge
Glòra

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: cuki_25 » dc. des. 01, 2010 10:56 pm

Hola Chicas!!!

Yo tengo + o menos claro algunos detalles:

Liga: a tres amigas
novios de peluche: unos amigos y mi prima
abuelos: ramo
padres: ramo + foto con marco
padrino: un poster+ una taza con nuestra foto o la suya ( este ultimo regalo no lo se seguro)
Amigas: a todas la amigas y alguna prima un ramo de chuches que me sale bien de precio
( yo queria el de xupa xups pero si me lo hacen un paston y se me lo ago yo me ahorro bastante pero sale caro ya que serian unos 15) Asi que mjor este .
y algunos ramos a amigos de la familia de hace muxo años.
Imatge
cuki_25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dj. des. 02, 2010 7:14 pm

BIXITO84 ha escrit:
Dolçeta ha escrit:

Imatge

Imatge

Que maques les copes!!!!!!!!!On les has trobat?

Les vaig trobar a:
http://www.calcomaniascesc.es/18201.html
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. des. 02, 2010 8:50 pm

Muchísimas gracias Dolçeta! Les acabo de mandar una mail para saber el precio porque me encantan y pensaba para el brindis en el restaurante. : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: adriana27 » ds. març 05, 2011 11:15 am

Chicas AYUDARME PORFAVOR! estoy estresadaaa!
El tema de las entregas me tiene loca, no nos keremos alargar asi q nos las keremos repetir.
Y haremos:
unos novios
una liga
una cigueña
el ramo
Y a mi mejor amiga no se q hacerleee!
acaba de tener un bebe y claro se ha puesto encima 15 kg y no se ve nada bien.....entonces mi idea q era darle la liga la descarto..pk ahi delante de todo el mundo enseñar la cacha kizá le da palo...novios tampoco pk no se kieren casar y el ramo es para mi cuñada .
Ramo de chupa chups y libro de fotos nuestras tampoco
QUE LE HAGO??????
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Carme_mat » ds. març 05, 2011 10:06 pm

hola wappaa!! feia molt que no passava per ki!! suposo k ara tindre una miqueta mes de temps!
el tema de rams o lo dels chupa chups ho descartas... :-/
y algún peluche de estos grandotes ?? que sea tanto para ella como para el pek?

noo se... hay que pensar ... a ver si van saliendo ideas!
un beso wappa :-)0(-:
Carme_mat

Entrades: 103
Membre des de: dt. set. 07, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. març 05, 2011 10:18 pm

Carme_mat ha escrit:hola wappaa!! feia molt que no passava per ki!! suposo k ara tindre una miqueta mes de temps!
el tema de rams o lo dels chupa chups ho descartas... :-/
y algún peluche de estos grandotes ?? que sea tanto para ella como para el pek?

noo se... hay que pensar ... a ver si van saliendo ideas!
un beso wappa :-)0(-:

neniiiiiii! quina ilu!veure't x aki!!!!l'altre dia parlava de tu amb la rosa q estaves desapareguda! lo del ram esta chuli si li regales a tres testimonis, o 3 dames d'honor pero aixi suelto no queda bé pk sembla q sigui mira ja q el meu ram no ha sigut per tu et dono aquest.......
i el tema peluche estaria be pero es q no hi ha cap especial q li agradi ni res i comprar un x comprar....com q no!
no se....estic una mica agobiada amb aquest tema! pero moltes gràcies per les teves idees!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Carme_mat » ds. març 05, 2011 11:09 pm

nena no et queda ressss per el dia B !!!! >.-<: >.-<:
escolta has pensat amb els smart box ??? bueno de fet ja ho fan moltes marques diferents, no se pots agafar alguna d´activitats o d aquestes de spa per que es relaxi una stoneta sense el pek!
bueno tampoc estic molt inspirada a veure si pensem amb un altre coseta...
Carme_mat

Entrades: 103
Membre des de: dt. set. 07, 2010 10:00 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants