L'unica cosa que patia més jo era per el vestit, pq habia vist que es demanava molt de temps d'antelació per anar a escollir-lo i tot, i pensaba , ostres no podrà ser!!, no arribarè a temps...
Haig de confesar que la por que tenia per aquest tema em feia tenir malsons, pero el dia 7 de gener, s'em va passar tot , quant vaig anar a la botiga que em vau recomanar algunes foreres i vaig sortir amb el meu vestit.
La noia si que hem va dir que era una mica just, pero bé, res més, per lo demés bé.
Les aliances les vam comprar el 31 de decembre, i els detalls el 4 de gener ja els teniem demanats, van començar a mirar restaurants, i ara ja el tenim confirmat i tot, ara estem pendents del music que esta a fora per motius de feina,pero es suposa que aquesta setmana arriba, aixi que potser dissabte podrem parlar amb ell i acabar de concretar cosetes.
Amb aquest post no vui desanimar a ningu de vosaltres que porteu tant de temps preparant el vostre dia ni res, simplement em venia de gust excplicar la nostra experiencia. Tambe us haig de confesar que potser ho podem fer aixi, perque som molt poquets al casament si fossim més, segurament necessitaria més temps!!
Molta sort a totes!