com organitzar un casament en 6 mesos!

un gran any!

com organitzar un casament en 6 mesos!

EntradaAutor: julia28 » dl. feb. 28, 2011 12:28 pm

Doncs si, potser sembla una bogeria, pero es ben certa, nosaltres teniem la idea de casar-nos des de fa molt de temps, pero el portar-ho a la pràctica, només fa 6 mesos que ho estemn fent. I puc dir que per fi el nostre somni es farà realitat, ens falta poc per el nostre dia, i quasi ho tenim tot, això no vol dir que no tinguem nervis no, perque d'això en tenim tots dos per donar i regalar, però el veure que anem aconseguint tot es super reconfortant.
L'unica cosa que patia més jo era per el vestit, pq habia vist que es demanava molt de temps d'antelació per anar a escollir-lo i tot, i pensaba , ostres no podrà ser!!, no arribarè a temps...
Haig de confesar que la por que tenia per aquest tema em feia tenir malsons, pero el dia 7 de gener, s'em va passar tot , quant vaig anar a la botiga que em vau recomanar algunes foreres i vaig sortir amb el meu vestit.
La noia si que hem va dir que era una mica just, pero bé, res més, per lo demés bé.
Les aliances les vam comprar el 31 de decembre, i els detalls el 4 de gener ja els teniem demanats, van començar a mirar restaurants, i ara ja el tenim confirmat i tot, ara estem pendents del music que esta a fora per motius de feina,pero es suposa que aquesta setmana arriba, aixi que potser dissabte podrem parlar amb ell i acabar de concretar cosetes.
Amb aquest post no vui desanimar a ningu de vosaltres que porteu tant de temps preparant el vostre dia ni res, simplement em venia de gust excplicar la nostra experiencia. Tambe us haig de confesar que potser ho podem fer aixi, perque som molt poquets al casament si fossim més, segurament necessitaria més temps!!
Molta sort a totes! :-)ok:
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

Re: com organitzar un casament en 6 mesos!

EntradaAutor: Massianya » dl. feb. 28, 2011 1:55 pm

Hola Júlia!

Nosaltres ho vam decidir amb deu mesos d'antelació, però perquè vam trobar una data que ens feia gràcia. Hem començat a "treballar-hi" activament els últims 4 o 5 mesos (feina que es concentra els dissabtes). Havíem anat parlant de coses i havíem decidit què volíem, però fins ara no ens havíem mogut. La veritat és que ara falten menys de dos mesos i no et puc dir que ens haguem estressat. Encara falta la música, les flors, les proves de pentinat, comprar els detallets, definir la cerimònia i preparar algunes sorpreses... però diria que està tot sota control. Tot i que serem 140.

Només em preocupen dues coses:
1) Que el vestit no em convenç al 100% (però bé, no és prioritari)
2) Pensar que haurem d'anar trucant als convidats perquè ens confirmin...

O sigui que no et preocupis: hi ha temps!!! De fet, és tot ben senzill. La clau és no estressar-se!!

Tampoc no et puc dir que esperi el dia amb impaciència i que hi pensi les 24 hores. Tinc moltes ganes que arribi, però no tinc cap pressa, perquè la veritat és que ara estem passant una molt bona època i cada dia és una festa!!!! :-))
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. feb. 28, 2011 3:17 pm

Nosaltres també vam organitzar el casament en 7 mesos. Portàvem molt de temps pensant en casar-nos però mai donàvem el pas fins que l'any passat vaig dir "del 2010 no passa!", i així va ser, jeje!
El pitjor moment per mi va ser quan vaig anar a mirar vestits, ja que algunes firmes em deien que era molt just de temps, fins i tot una dependenta em va dir que si era perquè estava embarassada! Una pot preparar el seu casament quan vulgui, no? Res, per sort vaig trobar el meu vestit, el nostre restaurant i les nostres aliances. Després va sortir tot rodat, invitacions, detallets, flors... Tot és posar-se i fer-ho amb tota la il·lusió del món, així resulta més fàcil i senzill.

Salutacions i felicitats pel vostre casament!
Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: winnie83 » dl. feb. 28, 2011 8:39 pm

Doncs nosaltres em organitzat el casament en 7 mesos jejeje, lo que més em preocupava era el tema vestit. Però en quant vam tenir data reservada al restaurant, vaig anar a mirar vestits!! I com me l'he quedat a la primera botiga on vaig anar, doncs feina feta!!
El meu xicot, encara ha d'anar a mirar-se el vestit, ens falten els anells i els regalets, però esperò deixar tot enllestit en aquest mes de març!
Yo crec que a no ser que vulguis una data molt concreta, o un restaurant molt determinat, que has de reservar a vegadas amb més d'un any d'antelació... doncs amb 6-7 mesos es pot organitzar.
Perquè al final l'esprint te'l fas els últims mesos :-)
Imatge
winnie83

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: belosu » dt. març 01, 2011 12:43 am

Jo es pot dir que nomes fa 1 mes que m'he posat a organitzar per circunstancies que no han arribat a bon terme fins ara no he pogut pero a part d aixo tot va be mica en mica i amb paciencia
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: julia28 » dt. març 01, 2011 9:27 am

Bé ja veig que no soc la unica , menos mal, :-) :-) :-) es que alguna gent em deia que estabem ben bojos, que per organitzar un casament haviem de fer-ho amb un any com a minim d'antelació.
Per cert belosu, l'altre dia vas anar al carrefour de santa susana??, em va semblar veure una noia semblant a tu mirant un stand que hi havia d'un hotel de tossa.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: climentigloria » dt. març 01, 2011 2:00 pm

Jo amb 5 mesos!!!
Ho vam decidir a principis de desembre i a mitjans de de desembre els hi vam dir als pares i a partir d'aquell moment em vaig començar a moure... Ningu m'ha posat ningun impediment, pel vestit em van dir que tardava 3 mesos, registre civil tambe 3 mesos, aixi que no hi ha problema...
Normalment quan es fa amb 1 any d'antelació es pel lloc on es celebra el convit.
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: belosu » dt. març 01, 2011 2:35 pm

julia28 ha escrit:Bé ja veig que no soc la unica , menos mal, :-) :-) :-) es que alguna gent em deia que estabem ben bojos, que per organitzar un casament haviem de fer-ho amb un any com a minim d'antelació.
Per cert belosu, l'altre dia vas anar al carrefour de santa susana??, em va semblar veure una noia semblant a tu mirant un stand que hi havia d'un hotel de tossa.

Vaig anar la setmana passada a carrefour pero vaig entrar a la botiga de roba interior per mirar els sostens de nuvia i a dins vaig estar mirant els packs aquests per regalar de estancies.
belosu

EntradaAutor: julia28 » dt. març 01, 2011 6:12 pm

belosu ha escrit:
julia28 ha escrit:Bé ja veig que no soc la unica , menos mal, :-) :-) :-) es que alguna gent em deia que estabem ben bojos, que per organitzar un casament haviem de fer-ho amb un any com a minim d'antelació.

Vaig anar la setmana passada a carrefour pero vaig entrar a la botiga de roba interior per mirar els sostens de nuvia i a dins vaig estar mirant els packs aquests per regalar de estancies.

Ah!!, es que l'altre dia vaig anar jo i vaig veure una noia que es semblaba a tu, jeje vaig estar a punt de preguntar-li,jeje quin corte!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 02, 2011 2:00 pm

Nosaltres en 6 mesos no... però gairebe!!!
Però cada cop que llegeixo nuvis que amb més d'un any ja ho comencen a fer tot m'agafa de tot!!! Tinc la sensació que vaig tard!!!
kitiara78

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: julia28 » dj. març 03, 2011 9:10 pm

kitiara, jo tambe de vegades penso que vaig tard, pero bé, despres penso ostres si estigues un any preparant-ho tot, estaria molt més nerviosa que ara, es que soc un mica inpacient i no tindria la força de voluntat que tenen altres noies, per exemple amb el vestit, si l'hagues agafat amb molta antelació estaria a cada moment a la botiga!!jeje, son unes valentes!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 8:08 am

julia28 ha escrit:kitiara, jo tambe de vegades penso que vaig tard, pero bé, despres penso ostres si estigues un any preparant-ho tot, estaria molt més nerviosa que ara, es que soc un mica inpacient i no tindria la força de voluntat que tenen altres noies, per exemple amb el vestit, si l'hagues agafat amb molta antelació estaria a cada moment a la botiga!!jeje, son unes valentes!

jo no se tu, però nosaltres volem un casament senzillet, amb poca gent... i crec que en aquests casos no lo cal tant de temps de preparar... un cop tinguis el lloc, els papers, les dates... ja no queda gaire cosa a fer :D
kitiara78

EntradaAutor: julia28 » dv. març 04, 2011 12:40 pm

kitiara78 ha escrit:
julia28 ha escrit:kitiara, jo tambe de vegades penso que vaig tard, pero bé, despres penso ostres si estigues un any preparant-ho tot, estaria molt més nerviosa que ara, es que soc un mica inpacient i no tindria la força de voluntat que tenen altres noies, per exemple amb el vestit, si l'hagues agafat amb molta antelació estaria a cada moment a la botiga!!jeje, son unes valentes!

jo no se tu, però nosaltres volem un casament senzillet, amb poca gent... i crec que en aquests casos no lo cal tant de temps de preparar... un cop tinguis el lloc, els papers, les dates... ja no queda gaire cosa a fer :D

nosaltres també es molt sencill el casament, de convidats en tenim uns 30 adults i 5o 6 nens, fins i tot el menu es sencill, perque no voliem imposar els plats, sino que voliem que els convidats poguessin escollir que dinar, si carn o peix o una cosa o altre. Quan et cases??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 1:23 pm

Ens casem el 3 de setembre... i encara no hem mirat invitacions ni res de res...
Demà i dilluns intentarem enllestir-les... pq si triguen un mes en tenir-les no les volem donar a corre cuita...
On t'has comprat el vestit?
Jo tinc una talla especial (48) i no se on anar a mirar :(((( alguna idea?
kitiara78

EntradaAutor: julia28 » dv. març 04, 2011 1:40 pm

kitiara78 ha escrit:Ens casem el 3 de setembre... i encara no hem mirat invitacions ni res de res...
Demà i dilluns intentarem enllestir-les... pq si triguen un mes en tenir-les no les volem donar a corre cuita...

jo me l'he comprat a Ursula Escoriza, a santa coloma de gramanet, tinc una talla 44, i també patia per si no en trobaba,pero em vaig equivocar!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 1:44 pm

julia28 ha escrit:
kitiara78 ha escrit:Ens casem el 3 de setembre... i encara no hem mirat invitacions ni res de res...

jo me l'he comprat a Ursula Escoriza, a santa coloma de gramanet, tinc una talla 44, i també patia per si no en trobaba,pero em vaig equivocar!

Molta gent en parla d'aquest lloc... i hauré d'anar.
Amb quanta antelació te'l vas comprar?
Gràciesssssssss
kitiara78

EntradaAutor: belosu » dv. març 04, 2011 4:18 pm

kitiara78 ha escrit:
julia28 ha escrit:

Gràciesssssssss

Jo despres del embarass m'he quedat de moment en una talla 48 o sigui en una 50 de nuvia i l'he agafat a ursula escoriza en el post de la botiga vaig posar la foto
belosu

EntradaAutor: julia28 » dv. març 04, 2011 9:26 pm

kitiara78 ha escrit:
julia28 ha escrit:

Gràciesssssssss

Doncs em casio al maig a finals i me l'he comprat al gener , aixi que 5 mesos
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28