Anells, poden ser diferents ??

un gran any!

Anells, poden ser diferents ??

EntradaAutor: MaBer » dg. feb. 13, 2011 1:12 pm

Holaaaa noies,

ahir vam anar a mirar els anells de casament....i tinc un dubte...poden ser diferents?? o han d ser iguals ?? és que el meu em faria gracia que fos amb brillants ( tipus anell de compromis ) i clar aleshores el d ell no potser igual, en pccpi el joier em va dissenyar un per mi amb brillants i or blanc lluent i per ell un normal d or blan mate amb una ratlleta negre a la part de baix....xo ara estic rallada pq no tenen res en comú....I nose si canviar.ho....

Que fareu vosaltres??
MaBer
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

Re: Anells, poden ser diferents ??

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. feb. 13, 2011 3:31 pm

hola nena! pues bien...los anillos podeis llevarlos como vostros querais, no tienen que ser unos anillos determindos pk la tradición diga que tienen que ser así! es más muchas chicas de por aqui han cojido muy distintas a la de su marido!
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: veronik18 » dg. feb. 13, 2011 7:46 pm

els neus anells són super diferents , és més , el meu futur home portarà una aliança només per aquest dia i jo portaré un super anell que m'estan fent, ueeeeeeeeeeeee
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: winnie83 » dg. feb. 13, 2011 8:40 pm

Hola chicas

pues nosotros todavía no los tenemos, pero lo más seguro es que sean diferentes. El de él será una alianza sencillita, y el mio me gustaría que fuera más "currado" y con brillantito. El motivo es que mi chico apenas se lo pondrá los fines de semana, pq para trabajar no está acostumbrado y pasa de estar quitandoselo y perderlo... asi que quiere algo normalito y prou
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: Fancy » dg. feb. 13, 2011 10:12 pm

Nosotros también vamos hacer los mismo, serán diferentes, el suyo sencillo y el mío con algún brillante, todavia lo tenemos que concretar porque no hemos empezado a mirar.
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: MiM » dg. feb. 13, 2011 10:26 pm

Hola!
Nosaltres no tenim les aliances comrpades encara, però sí que tenim clar que volem les tradicionals d'or groc i les dues iguals. N'hem mirat algunes d'aliances en joieries i la gran majoria són diferents les de l'home i la dona. Nosaltres les preferim iguals. A ell li agraden senzilles, només l'aro i ja està, i jo la veritat és que no vull res amb brillants i tal, perqué l'anell de compromís que em va regalar és molt maco, amb un brillant de mig kilat i 22 brillants bastant més petits, el va dissenyar ell i no m'interessa que l'aliança de casament li tregui protagonisme a l'anell de promesa.

A més, també un consell, vigila com agafes les aliances, perqué depén de com siguin, no les podràs fer ni més grans ni més petites, en cas de que us engraixeu o us aprimeu. En canvi, les aliances tradicionls que triem nosaltres, no hi ha absolutament cap problema per modificar-les.

I per cert, en principi, quan es fan 25 anys de casats, si tens les aliances tradicionals, aquestes es fonen, es tornen a fer i s'hi afageixen 4 brillantets (tan en el de l'home com en el de la dona). Us ho dic, perqué els meus pares van celebrar 25 anys de casats fa tres anys, i van voler-se tornar a casar. I ells volien comprar-se uns altres anells, per canviar-los, i els hi van dir que si tenien les laiances tradicionals, s'havia de fer això.

I també vigileu en agafar anells que siguin mig d'or groc i mig or blanc. La meva tia els va voelr així, i quan no feia ni 5 anys que estava casada, va decidir desfer les aliances i tornar-les a fer, però totes amb or groc. Al ser barrejat, no sé perqué, l'or groc semblava nou i en canvi l'or blanc s'avia deformat i deteriorat molt (en el seu moment el joier ja li va dir que li recomanava no agafar aquest tipus d'aliances).

Aquí us deixo alguan opinió més.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Sita_yo » dl. feb. 14, 2011 8:06 am

hola guapi, els anells poden ser com tu vulguis, lo important daquest anell es el significat que té per vosaltres, res més...! jo per exemple si que voliem que fos el mateix anell per als dos, pero en moltes botiques ens ensenyaven com tud ius, un amb brillantet, laltre més ample i coses així! A més, conec una noia que fins i tot no tenen res a veure...no van comprar-ho com a aliances sino com un anell normal per cdascun, i cadascun va escollir el que més li agradava! així que...ja saps! el que us agradi i prou! jeje
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: annatp » dv. feb. 25, 2011 9:35 pm

Nosaltres ens casem a l'octubre i encara no hem mirat pero segur que son diferents. a mi em fa gracia un anell discret que fagi conjunt amb l'anell de promesa (mig aro de brillants d'or blanc) perque em vull posar els 2 anells al mateix dit.

ell com que per la feina no en pot portar se'n fara un de molt senzill per aquell dia i prou.
aixi que no t'agobis lo important es que la idea us agradi de portar-los diferents o iguals us agradi als 2. no feu cas a ningu mes....

anims!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. feb. 25, 2011 10:55 pm

Jo em caso a l'octubre i ja tinc els anells i són diferents, el meu té brillantets i el del sergi no. A més són inversos, el meu té per fora or groc i per dins or blanc, en canvi el del sergi és per fora or blanc i per dins or groc.

A mi no m'importa que siguin diferents, vam triar el que més ens agradava als dos.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: belosu » dv. feb. 25, 2011 11:43 pm

nosaltres ens agafem els de tota la vida perque ell es fuster i amb el paper de vidre a la feina diu que borraria tot els detalls que tingues l anell l'unic que al meu li posare un brillantet
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants