Autor: MiM » dg. feb. 13, 2011 10:26 pm
Hola!
Nosaltres no tenim les aliances comrpades encara, però sí que tenim clar que volem les tradicionals d'or groc i les dues iguals. N'hem mirat algunes d'aliances en joieries i la gran majoria són diferents les de l'home i la dona. Nosaltres les preferim iguals. A ell li agraden senzilles, només l'aro i ja està, i jo la veritat és que no vull res amb brillants i tal, perqué l'anell de compromís que em va regalar és molt maco, amb un brillant de mig kilat i 22 brillants bastant més petits, el va dissenyar ell i no m'interessa que l'aliança de casament li tregui protagonisme a l'anell de promesa.
A més, també un consell, vigila com agafes les aliances, perqué depén de com siguin, no les podràs fer ni més grans ni més petites, en cas de que us engraixeu o us aprimeu. En canvi, les aliances tradicionls que triem nosaltres, no hi ha absolutament cap problema per modificar-les.
I per cert, en principi, quan es fan 25 anys de casats, si tens les aliances tradicionals, aquestes es fonen, es tornen a fer i s'hi afageixen 4 brillantets (tan en el de l'home com en el de la dona). Us ho dic, perqué els meus pares van celebrar 25 anys de casats fa tres anys, i van voler-se tornar a casar. I ells volien comprar-se uns altres anells, per canviar-los, i els hi van dir que si tenien les laiances tradicionals, s'havia de fer això.
I també vigileu en agafar anells que siguin mig d'or groc i mig or blanc. La meva tia els va voelr així, i quan no feia ni 5 anys que estava casada, va decidir desfer les aliances i tornar-les a fer, però totes amb or groc. Al ser barrejat, no sé perqué, l'or groc semblava nou i en canvi l'or blanc s'avia deformat i deteriorat molt (en el seu moment el joier ja li va dir que li recomanava no agafar aquest tipus d'aliances).
Aquí us deixo alguan opinió més.
Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11