SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

un gran any!

Re: SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 8:49 am

marisergi ha escrit:uuuuuuuf! no ho sé...demà t'ho dic segur!!!! ok???? si hi vas, potser m'hi acosto jo també!

ok wapiiii!!! diga' m alguna cosa
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: OLGA_BCN » dt. set. 07, 2010 7:04 pm

I tant, ja t'explicaré a veure què m'han dit...
OLGA_BCN
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 05, 2010 10:00 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 8:22 pm

OLGA_BCN ha escrit:I tant, ja t'explicaré a veure què m'han dit...

A quina hora es el dissabte?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marisergi » dt. set. 07, 2010 9:10 pm

A veure noietes, una coseta moooolt important. Jo sóc de Canet, de tota la life i us informo que, a la misericòrdia NO es fa MAI misa. Només es fan casaments i demà, que és la festa major petita, fan una misa a quarts de vuit. Hi ha també paradetes i tinglado muntat i, si és el cas, treuen a la verge per passejar-la per allà i posen un quadre, però només el 9 de setembre. La resta de l'any NO hi ha missa. La missa es fa a l'església de abaix el poble...o sigui que si voleu anar a tafanejar, jo hi aniria un dissabte (d'aquests de setembre) cap a les 5 o les 6 q fijo enganxeu un casament. Entreu, sense problema, i us quedeu a veure què tal.
Us informo que l'estora vermella que posen al mig del passadís (que no és vermella, és ronyosa pq no la renten mai) has de pagar-la, o sigui que el cura et diu que 50 euracos per l'estora. Per això us dic q aneu a tafanejar i mireu si hi és i si val la pena.
No sé qui va dir de decorar les escales q van a la verge. Jo, personalment, no ho faria....és una despesa de diners de més que tampoc llueixen, la veritat...però si ho feu, els cures estaran contents! jejeje.
Aquests dies estan fent obres a aquestes escales pq hi havien humitats i estan tornant a restaurar la pintura. jo ESPERO i DESITJO que de cara a l'any que ve, ja estigui acabat!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 9:19 pm

pues quina jugarreta perque acabo de caure en q dijous mi niño tiene guardia... i jo no tinc cotxe! m' ho perdré.,,,, bueno sempre tinc la opcio q tu dius mar, d'anar i enganxar algun casament
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: OLGA_BCN » dt. set. 07, 2010 9:45 pm

Ostres, doncs 1.000 gràcies per la informació!! Espero que a l'abril ja hagin acabat les obres, sino, vaya gràcia!!!!
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dt. set. 07, 2010 9:47 pm

Adrianaaaaaaa! no es dijous, m'he confós.... :--( :--( :--( és demà dia 8!!! demà!!!!!!! perdona!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 07, 2010 9:51 pm

Ohhhhhh!!!!!!!!!!!! no saps quina sorpresa m' has donattttt!!!!!!! jo surtu de treballar a les 20h....però si aaribo a les 20.45 encara podré veure alguna cosa no? si estas x allà ens veiem ehhh!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 08, 2010 5:28 pm

Eiii al final aniré aquesta tarda ehh! però arrivare sobre les 8.45 aixi que si esteu per allà digueume algu! petonsssss
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 09, 2010 9:46 pm

Noietesssssssss! vaig anar ahir i molt i molt xuliii" hi habia molta gent i l' esglesia estava molt macaaaaa, encara estant rehabilitant la part dreta pero per l' any vinent segur q han acabat" només vaig veure a un mossen q corria per allà amb una sotana negra.
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: OLGA_BCN » dg. oct. 03, 2010 2:29 pm

Noietes!!!

Coneixeu alguna floristeria de Canet per decorar el Santuari? Jo havia pensat encarregar la decoració a la meva florista de tota la vida però com sóc de Premià potser em sortirà car pels trasllats...
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dg. oct. 03, 2010 3:50 pm

Les més conegudes son ROSA BLEY o la JOAQUIMA... Són les més típiques i treballen força bé. Truca i pregunta pressupostos! A mí em vénen desde Mataró, però no et sé dir quan em costarà pq encara no hem parlat.
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: adriana27 » dg. oct. 03, 2010 3:58 pm

OLGA_BCN ha escrit:Noietes!!!

Coneixeu alguna floristeria de Canet per decorar el Santuari? Jo havia pensat encarregar la decoració a la meva florista de tota la vida però com sóc de Premià potser em sortirà car pels trasllats...

A st andreu de llavaneres hi ha la floristeria Sibilla que està suepr bé! fan coses molt xules i no excesivament car, ells han decorat moltes vegades l' esglesia de la misericordia i et poden orientar mes o menys, tene pagina web,!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marisergi » dg. oct. 03, 2010 4:02 pm

És cert, SIBILLA també és moooooooolt bona!!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: OLGA_BCN » dg. oct. 03, 2010 10:27 pm

Gràcies noies!!!

M'encantaria veure alguna foto del Santuari decorat per un casament, amb les flors, l'alfombra vermella... Així és més fàcil fer-se una idea... Per cert, l'altre dia hi vaig anar i estan fent reformes i hi ha un andami posat, per sort està col·locat darrera l'escala on puges a veure la Verge i no es veu massa però tot i així... espero que el treguin!!!
OLGA_BCN

EntradaAutor: chei » dc. oct. 06, 2010 7:42 pm

Hola,

Yo también me caso en el Santuari el 22 de octubre, ya reservé fecha ayer con el móssen más joven. :-)
Imatge
chei

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: chei » dj. oct. 14, 2010 7:13 pm

Hola.....
Chicas/os no decis nada? :-/ como lleváis los preparativos? Yo de momento un poco parados ya que al casarme en octubre sólo tengo restaurante, fotografo y por supuesto la Iglesia,, no es poco. Sobre el tema de vestidos esperaré hasta febrero o marzo, jooo, pero bueno espero que pase rápido el tiempo.
Estoy haciendo los detallitos para los invitados y poca cosa más os puedo contar.
Bueno espero veros pronto por aquí explicando cositas.
Imatge
chei

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: OLGA_BCN » dv. oct. 15, 2010 5:37 pm

Hola chicas del Santuario!!

Pues yo ya he llegado al paso del Ecuador, me quedan 5 meses y medio!!! La semana pasada ya reservé el vestido, me lo haré en Jordi Anguera. Le llevé 3 fotos de vestidos que me gustaban y de esas 3 fotos hemos diseñado mi vestido, una pasada, y el precio muy razonable.

Por lo demás tenemos lo que la mayoría: la Iglesia, el banquete, el fotógrafo, la música y ahora estamos mirando las invitaciones y los detallitos, porque aunque se quiera adelantar, hay cosas que hasta casi el mes antes no se pueden hacer... Y dándole vueltas al viaje, porque no tenemos ni idea de dónde ir. Lo único que tenemos claro es que iremos a Roma a la bendición de los recién casados que ofrece el Papa en el Vaticano y después, misterio!

Un beso!
OLGA_BCN

EntradaAutor: lidiaroca27 » dj. gen. 27, 2011 11:04 pm

jo em vaig casar també a canet, al santuari on anireu vosaltres, quina ilu. Ja fa un parell d'anys però en tinc molt bon record. Ens va casar el capellà de l'esglèsia del poble, no el del santuari.

Per la música, no vam posar cap disc, hi ha un altell just a sobre la porta principal de l'entrada on es posen els que canten, solista, organista, coral .... a mi em va venir una solista de Sant Pol.

Per les flors, després d'anar a moltes floristeries al final ens vam decidir per flors joaquima, a canet mateix. Estan molt a prop del santuari, just al final del passeig. Em va agradar perquè tenen fotografies del santuari tot decorat amb flors i pots gastar el que vulguis segons el que tu tries. Va quedar molt xulo el santuari.

Espero que us vagi molt bé !!!!
lidiaroca27

Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 27, 2011 10:51 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants